PDA

View Full Version : Blik op de weg presentator afgerost



De man van 14K
02-09-2008, 12:04
Helaas niet die krullebol van wegmisbruikers... Deze kerel vind ik wel relaxt en zijn commentaar is ook erg leuk.
Bizar dat dit gebeurt overigens..


Bron: http://www.telegraaf.nl/b...op_de_Weg_geslagen__.html (http://www.motormeuk.nl/redirect_content/1552?http%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Fbinnenland%2F 1821828%2F__Presentator_Blik_op_de_Weg_geslagen__. html)
Leo de Haas, presentator van het TV-programma Blik op de Weg, is tijdens een verkeersruzie in elkaar geslagen.

Leo werd afgelopen vrijdag in een privéauto klemgereden door twee andere auto's. De inzittenden sleurden hem uit zijn wagen, waarna een van de mannen de presentator vasthield en een ander hem op zijn gezicht sloeg. De Haas liep een diepe snee in zijn lip op en zijn bril sneuvelde. De daders scheurden daarna weg. "Ik reed op de A1. Het was druk, het verkeer reed hooguit 80. Twee auto's kwamen ons met zeker 140 voorbij suizen over de vluchtstrook en reden links en rechts door de rij auto's heen. Levensgevaarlijk." Toen Leo boven aan de afrit kwam, stonden de snelheidsmaniakken daar stil. "Ze stonden met elkaar te praten. Ik was zó boos over hun gedrag, dat ik mijn auto ervoor zette, uitstapte en vroeg of het misschien een idee was om dit voortaan op een circuit te doen." Leo werd meteen met de dood bedreigd en besloot weg te rijden. De twee kwamen echter achter hem aan, reden hem klem en begonnen met vechten. De gewaarschuwde politie arriveerde volgens Leo ongeveer veertig minuten later.

Onbekend is of de daders verbolgen waren over een eerder optreden in het programma van De Haas.




http://www.motormeuk.nl/download_file/2348/17a718ae0984382aeaab10cab61d605d/medium (http://www.motormeuk.nl/download_file/2348/17a718ae0984382aeaab10cab61d605d)

Tony
02-09-2008, 12:18
justice for all :)

chief108
02-09-2008, 12:19
tja....

je moet werk en prive ook een beetje uit elkaar houden hè?

met een camera ploeg en politie erbij is het wel geinig om iemand op z'n rijgedrag aan te spreken
in real life wordt dat wel ff anders

mag hij nog blij zijn dat hij geen mes tussen z'n ribben ofzo heeft gekregen

Virus
02-09-2008, 12:20
Twee auto's kwamen ons met zeker 140 voorbij suizen over de vluchtstrook en reden links en rechts door de rij auto's heen. Levensgevaarlijk." Toen Leo boven aan de afrit kwam, stonden de snelheidsmaniakken daar stil. "Ze stonden met elkaar te praten. Ik was zó boos over hun gedrag, dat ik mijn auto ervoor zette, uitstapte en vroeg of het misschien een idee was om dit voortaan op een circuit te doen

Zelf schuld... moet ie maar niet de bijdehante uithangen op de snelweg...

Guillermo
02-09-2008, 12:23
Yep yep, les 1 als je in het verkeer bent. Ga geen eigenrechter spelen als je geen politie bij je hebt , you in for an asskicking of erger :(

Garcia
02-09-2008, 12:36
Triest dat het hem moet gebeuren. Hij maakt een mooi programma wat 1000 x beter is dan dat SBS6 aftreksel met schaamhaar op z'n knar die op een bierkrat moet staan om op gelijke hoogte te komen met ome Koos.

BBC
02-09-2008, 12:43
Zelf schuld... moet ie maar niet de bijdehante uithangen op de snelweg...


WTF? aan 140 tss de auto's doorracen is ok, ofzo? Levensgevaalijk voor iedereen die op de weg is. Mag je niets zeggen als één of andere eikel met je leven (of dat van je kinderen die in de auto zitten) aan het spelen is omdat hij zo nodig de macho lul moet uithangen?
Compleet van de pot gerukt commentaar is dit. :thown:

MilfhunterMMA
02-09-2008, 12:46
Zelf schuld... moet ie maar niet de bijdehante uithangen op de snelweg...

ohja, dus als je ergens wat van zegt moet je gelijk een portie klappen verwachten?

dontmindme
02-09-2008, 13:01
ohja, dus als je ergens wat van zegt moet je gelijk een portie klappen verwachten?

t kan geen kwaad om daar rekening mee te houden, ben je een beetje voorbereid

Virus
02-09-2008, 13:37
WTF? aan 140 tss de auto's doorracen is ok, ofzo? Levensgevaalijk voor iedereen die op de weg is. Mag je niets zeggen als één of andere eikel met je leven (of dat van je kinderen die in de auto zitten) aan het spelen is omdat hij zo nodig de macho lul moet uithangen?
Compleet van de pot gerukt commentaar is dit. :thown:

Bah bah bah...

Keej... zelf schuld is natuurlijk niet helemaal waar... Die gasten zijn natuurlijk volledig fout, maar kom op hé... Wat voor superheld meen je te zijn om twee van die debielen terecht te wijzen op hun aso rijgedrag... Doe effe normaal aub.

Wat meen je te bereiken als je ze daar de les gaat lezen? Dat ze tegen jou zeggen: "ow sorry meneer... Als u het zo erg vindt, zullen we het nooit meer doen..."
Ga toch weg... Hou die woorden gewoon voor je. Met een beetje pech trappen ze je gewoon invalide!

Virus
02-09-2008, 13:39
ohja, dus als je ergens wat van zegt moet je gelijk een portie klappen verwachten?

Ja... niet dat ik zo zou reageren, maar het lijkt me duidelijk dat dit vaak genoeg het geval is gebleken... Of niet soms?

Muay Thai Elite
02-09-2008, 13:42
Virus, door jouw instelling wordt de maatschappij verkracht. Als iedereen zo zou denken zouden alle aso's en tuigjes van Nederland vrij spel krijgen.

BBC
02-09-2008, 13:46
Ik zou zelf er niet al te veel woorden aan vuil maken, m'n autokrik zou achteraf wel een poetsbeurt nodig hebben. Feit is dat iedereen het RECHT heeft om aso-eikels op hun asogedrag te wijzen (maar ik denk dat demonstreren iets effectiever is). 'K heb ook niet gezegd dat het erg verstandig was wat hij gedaan heeft en het ging me om het "eigen schuld" gedeelte van je commentaar.

blazin.arr0w::::
02-09-2008, 17:22
Les 2: vecht nooit vanuit de auto, er zijn altijd meer ogen op je gericht dan je dacht (tenzij je die auto van iemand heb gejat natuurlijk, als we toch over ASBOs hebben ;) )

De dikke nudist
02-09-2008, 17:34
Virus, door jouw instelling wordt de maatschappij verkracht. Als iedereen zo zou denken zouden alle aso's en tuigjes van Nederland vrij spel krijgen.

x2
Dacht eerst ook dat 't die gast van wegmisbruikers was.Champagne toch maar weer in de koelkast gezet.

d3mon1977
03-09-2008, 15:20
Niet slim wat 'ie deed natuurlijk, of hoe 'ie het deed.
maar ... toch laf met z'n tweeen. die eikels. Hij heeft wel vast hun nummerplaten, toch? dus komt goed. Helaas de maatschappij is nu eenmaal zo tegenwoordig.
Ik bedoel, je wordt tegenwoordig toch al om het minste voor je kop geslagen.

Jochem
03-09-2008, 16:22
Beetje jammer dat je je dan klem laat rijden.

Eelco
03-09-2008, 16:49
Triest dat het hem moet gebeuren. Hij maakt een mooi programma wat 1000 x beter is dan dat SBS6 aftreksel met schaamhaar op z'n knar die op een bierkrat moet staan om op gelijke hoogte te komen met ome Koos.


Hahaha REPS !!

Tsuki
03-09-2008, 16:52
tja er is altijd iemand die stoerder ............. dat weet Leo nu ook.