PDA

View Full Version : man slaat vrouw at tv show



joost
03-09-2008, 15:47
haha :D

http://www.kladblog.com/content/html/200809/tvshow.asp

rafi
03-09-2008, 15:57
dat had die vieze bitch bij mij niet hoeven doen. ik had er zeker k.o gemept en die gasten daar ook allemaal. ik sla geen vrouwen maar dan moeten zij ook niet aan mij komen.

Jochem
03-09-2008, 16:19
Harold and Kumar goto rad van fortuin.

biggz
03-09-2008, 16:29
Slaan als een vent, incasseren als een vent

phranq
03-09-2008, 16:31
dat had die vieze bitch bij mij niet hoeven doen. ik had er zeker k.o gemept en die gasten daar ook allemaal. ik sla geen vrouwen maar dan moeten zij ook niet aan mij komen.

:twak: :thown:

Christophe
03-09-2008, 16:32
dat had die vieze bitch bij mij niet hoeven doen. ik had er zeker k.o gemept en die gasten daar ook allemaal. ik sla geen vrouwen maar dan moeten zij ook niet aan mij komen.

Amen to that bro (behalve van dat K.O. meppen :p) ... respect voor de fysieke integriteit van een andere persoon is "a two way street". Een flauw tikje van een vrouw tegen de schouder of borstkast van een man kan ik nog begrijpen, maar niemand heeft het recht je in je gezicht te slaan ... open hand of niet!

Christophe
03-09-2008, 16:36
Hahahaha ... ik heb nu pas door wat die kerel roept wanneer hij flipt. Het is gewoon engels met het vetste Indische accent mogelijk. Hij roept "how can she slap (me)"! Hahahaha, hij kan niet geloven dat hij op TV geslagen wordt door die kip ... en wordt nadien nog even nabehandeld door de presentator en een posse van 20 man! Benieuwd of hij dat kan geloven! :lol:

De man van 14K
03-09-2008, 16:36
precies, kuthoer. wel een goede outfit.. dat dan weer wel!

Christophe
03-09-2008, 16:37
precies, kuthoer. wel een goede outfit.. dat dan weer wel!

Hahahaha ... voor mij ben jij hier gewoon de huisfilosoof amigo! :thup:

J_roen
03-09-2008, 16:41
:jerry:die is vast op staande voet ontslagen??

Guillermo
03-09-2008, 16:43
RoseCamellia | NIGORO (http://nigoro.jp/game/rosecamellia/rosecamellia.php)

Speciaal voor Rafi, slap that bitch yo! :D

rafi
03-09-2008, 17:39
RoseCamellia | NIGORO (http://nigoro.jp/game/rosecamellia/rosecamellia.php)

Speciaal voor Rafi, slap that bitch yo! :D:thup: kijk als dat wijf een leren pakje of een latex pakje aan had en een zweepje. dan had ik het niet erg gevonden hoor. maar hoe dat bitch het deed was gewoon een zware vernedering naar die gozer toe. en ook nog bij een t.v programa

Guillermo
03-09-2008, 17:43
Ja, maar ga dat spel nou spelen ouwe, hij is verslavend. Al die wijven slappen :thup:

Klickie=> RoseCamellia | NIGORO (http://nigoro.jp/game/rosecamellia/rosecamellia.php)

Muay Thai Elite
03-09-2008, 17:44
Maar ja jij bent dan ook een echte stoere trotse man die wel een vrouwtje aan kan he Rafi....

rafi
03-09-2008, 17:52
Maar ja jij bent dan ook een echte stoere trotse man die wel een vrouwtje aan kan he Rafi.... he kneus. iedereen die mij zomaar een mep geeft die kan zware klappen terug verwachten. of je nou klein of groot bent. iedereen blijft met zijn poten van mij af.

Muay Thai Elite
03-09-2008, 17:56
My point exactly.. Dat het tikje van een vrouw alleen je ego krenkt heeft er niets mee te maken natuurlijk; zij moet dood als ze aan jou zit, want niemand zit aan jou djex!! ... Laten we hopen dat een vrouw jou eens een tik geeft in het bijzijn van anderen. Kijken wat die mensen doen als jij die vrouw hebt terug geslagen, kan je lol hebben. Hier in Nederland wordt dat namelijk niet zo gewaardeerd.

rafi
03-09-2008, 18:19
My point exactly.. Dat het tikje van een vrouw alleen je ego krenkt heeft er niets mee te maken natuurlijk; zij moet dood als ze aan jou zit, want niemand zit aan jou djex!! ... Laten we hopen dat een vrouw jou eens een tik geeft in het bijzijn van anderen. Kijken wat die mensen doen als jij die vrouw hebt terug geslagen, kan je lol hebben. Hier in Nederland wordt dat namelijk niet zo gewaardeerd.het is mij gelukkig nooit over komen. maar wel iets wat er op lijkt een wijf die mij een trap wou geven. ik pakte met mijn hand de ondervoet vast en teelde hem op. en toen viel ze op haar kont. toen ze op stond wou ze mij een klap of een stomp verkopen. waarop ik ontwijkte en haar hand had gepakt en omdraaide. en haar de tent had uitgeduuwd. en dat was in een bom volle discotheek. maar dat was wel echt een manwijf waarop jij echt op neer zou gaan wat ze bij mij wou doen. ;)

De man van 14K
03-09-2008, 18:24
oh ik dacht dat jullie uit geloofsovertuiging vrouwen sloegen maar je vind het dus gewoon leuk?

rafi
03-09-2008, 18:28
de enigste waar ik in geloof dat ben ik zelf.;)

joost
03-09-2008, 18:48
ik pakte met mijn hand de ondervoet vast en teelde hem op.

hmm meestal worden tulpen geteeld :confused:

anonymous001
03-09-2008, 18:59
Hahahaha ... voor mij ben jij hier gewoon de huisfilosoof amigo! :thup:

Hee! What about me? :boos:

Ik ben het trouwens met Rafi eens...:whistling:

Ronald
03-09-2008, 21:28
Jammer dat ze niet neer ging.

Topictitel is trouwens niet goed. Zou eerder iets moeten zijn als: vrouw slaat man (en krijgt klap terug)