PDA

View Full Version : Bussen vermijden wijk in Gouda



Muay Thai Elite
14-09-2008, 14:48
Bussen van Connexxion rijden voorlopig niet door een deel van de Goudse wijk Oosterwei. Chauffeurs zijn de bedreigingen van de vooral allochtone jongeren beu. Ze worden bespuugd, bedreigd en soms beroofd. Een woordvoerster van Connexxion bevestigde zojuist een bericht hierover in De Telegraaf.

Sinds gisteren rijden de chauffeurs met een boog om sommige delen van de wijk heen. Direct aanleiding was woensdag de beroving van een chauffeur die onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld moest afgeven. Woensdag gaat Connexxion met de gemeente Gouda praten. "We wilden nu in ieder geval een signaal afgeven", aldus de zegsvrouw. Ze benadrukte dat het niet de bedoeling is dat reizigers de dupe worden van de maatregel.

J. Peters | 14-09-08 | 10:19 bron SpitsNieuws : Nóg nieuwer dan ooit tevoren (http://www.spitsnieuws.nl)




Dit gezeik moet echt ophouden mensen, dit slaat gewoon echt nergens op.

wrestler_nl
14-09-2008, 15:49
boeiend??

aliendwurf
14-09-2008, 15:53
boeiend??


lijkt me wel ja....

Tony
14-09-2008, 15:59
is idd van de gekken..

Ik ben voor de inzet van een soort ouderwetse "wijkagent"... hup met stok in de hand.. en als zo'n rotjongeren een grote bek hebben of liggen te dreigen, hoppa PETS met die stok..

draai om de oren... beetje respect terug krijgen (zoals vroeger "de veldwachter")

Keep it "straat" ;)

Muay Thai Elite
14-09-2008, 16:00
boeiend??

Wat vind je niet boeiend dan? Of vind je het normaal dat buitenlandse jongeren die BLIJ mogen zijn dat ze in NL opgroeien ipv in een zandbak met plaggehutjes zich hier gedragen als een stel losgeslagen apen?

Ik kan me nog zo goed die jankende huilebaby's op tv herinneren toen met dat generaal pardon: Boehoe ik moet terug naar mijn geboorteland maar als ik daar heen ga wordt ik vermoord/verkracht.....

thrillseekah
14-09-2008, 16:04
kunnen ze beter in hun thuisland verkracht worden dan in de douche van een gevangenis op onze kosten...

madhouse
14-09-2008, 16:29
Toevallig waren het voornamelijk jongeren van marokkaanse afkomst(bron media),maar dat moet je (weer)als een incidentje zien.In nederland kan dat toch gewoon?Hoe duft een buschauffeur met de bus ook zomaar in HUN wijk te komen.Rijdt ie toch voortaan gewoon extra om.

nick
14-09-2008, 16:30
zou idd beter zijn als de ouderwetse veldwachters weer terug zouden komen. Daar hadden de mensen in ieder geval nog respect voor.

Ben zelf hulpverlener (brandweer) en zie al op tegen oud en nieuw. Altijd drama zulke dagen met een hoop dronken lui op straat die je beletten je werk te doen. Geef de ambulance broeders ook groot gelijk dat ze maatregelen willen tegen het toenemende geweld.

En kan de buschauffeurs ook geen ongelijk geven.

micha
14-09-2008, 16:37
wijkagent is idd een goed idee. Terug in de wijk en dan ken je de jongens gewoon bij naam en je kent hun ouders. Die kun je dan op het gedrag van hun kinderen aanspreken.
Maar dat ze anders in een hut wonen slaat helemaal nergens op.

wrestler_nl
14-09-2008, 16:37
Wat vind je niet boeiend dan? Of vind je het normaal dat buitenlandse jongeren die BLIJ mogen zijn dat ze in NL opgroeien ipv in een zandbak met plaggehutjes zich hier gedragen als een stel losgeslagen apen?

Ik kan me nog zo goed die jankende huilebaby's op tv herinneren toen met dat generaal pardon: Boehoe ik moet terug naar mijn geboorteland maar als ik daar heen ga wordt ik vermoord/verkracht.....


Wat ik niet boeiend vind aan dit is dat er elke dag ergere dingen gebeuren dan een paar Buitenlandse of Nederlandse klootzakken die een aantal buschauffeurs bedreigen:sleep1:, ik bedoel er worden elke dag mensen vermoord , mishandeldt , verkracht....... . Dat is toch veel erger. En dat jij ''Chauffeurs zijn de bedreigingen van de vooral allochtone jongeren beu'' vetgedrukt typt vind ik al helemaal nergens op slaan. Ik ben er bijna zeker van als er stond de bedreigingen van de vooral nederlandse jongeren dan had je het niet gepost.

Khanom Thom
14-09-2008, 16:43
is idd van de gekken..

Ik ben voor de inzet van een soort ouderwetse "wijkagent"... hup met stok in de hand.. en als zo'n rotjongeren een grote bek hebben of liggen te dreigen, hoppa PETS met die stok..

draai om de oren... beetje respect terug krijgen (zoals vroeger "de veldwachter")

Keep it "straat" ;)


... en dan krijgen we zulke gebeurtenissen als in de buitenwijken van Frankrijk. We zijn in mijn ogen te laat met streng zijn.
'Tis net een klein kind een snoepje geven en weer proberen af te pakken.

Ik ben meer van oppakken in kampen pleuren, BOOTCAMP. Allemaal de koppen kaal, overal aan en respect aanleren.
Denk dat hij bij Mixfight genoeg instructeurs zijn die dit kunnen/willen doen. ;)

Terug met de dienstplicht! Elke jongere moet verplicht met zijn 17e het leger in... Geen softe gedoe!

De dikke nudist
14-09-2008, 16:50
... en dan krijgen we zulke gebeurtenissen als in de buitenwijken van Frankrijk. We zijn in mijn ogen te laat met streng zijn.
'Tis net een klein kind een snoepje geven en weer proberen af te pakken.

Ik ben meer van oppakken in kampen pleuren, BOOTCAMP. Allemaal de koppen kaal, overal aan en respect aanleren.
Denk dat hij bij Mixfight genoeg instructeurs zijn die dit kunnen/willen doen. ;)

Terug met de dienstplicht! Elke jongere moet verplicht met zijn 17e het leger in... Geen softe gedoe!

Goed plan.

Hoewel ik denk dat er hier op MF vooral homo's zijn die tof willen doen.

De man van 14K
14-09-2008, 17:03
Goed plan.

Hoewel ik denk dat er hier op MF vooral homo's zijn die tof willen doen.


zoals jij?

De dikke nudist
14-09-2008, 17:10
Neu, ik loop hier geen wilde plannen rond te blèren.

Christophe
14-09-2008, 21:54
Allochtone jongeren?! Die doen zo'n dingen toch niet?! :rolleyes:

Ik kan me inbeelden dat ze zich oppermachtig voelen. De politie kan ze niks maken, ze kunnen bussen uit hun wijk pesten, ... eigenlijk gewoon doen en laten wat ze willen en de autochtone bevolking praat er alleen over, maar als het op actie aankomt gebeurt er niks. En ondertussen zien de angst in de ogen van niet alleen leeftijdgenoten wanneer ze ergens komen. Moet lekker gevoel zijn!

De dikke nudist
14-09-2008, 22:25
Allochtone jongeren?! Die doen zo'n dingen toch niet?! :rolleyes:

Ik kan me inbeelden dat ze zich oppermachtig voelen. De politie kan ze niks maken, ze kunnen bussen uit hun wijk pesten, ... eigenlijk gewoon doen en laten wat ze willen en de autochtone bevolking praat er alleen over, maar als het op actie aankomt gebeurt er niks. En ondertussen zien de angst in de ogen van niet alleen leeftijdgenoten wanneer ze ergens komen. Moet lekker gevoel zijn!
Exact. Het wordt toegestaan.

Is het niet normaal dat je de bak in gaat als je iets flikt? Waarom gebeurt dat dan niet?

Als ik wist dat ik kon wegkomen met een bankoverval zat ik nu met m'n ballen in 't lauwe zeewater op een strand in Mexico te genieten van een Corona'tje met jou, amigo.
Helaas ben ik een nogal opvallende neger van 140 kilo met een woeste afro. Niet echt moeilijk te herkennen op de bewakingsbeelden dus.

Biiyen
14-09-2008, 22:50
Whatever, het is toch maar een grapje! Heb jij vroeger nooit de buschauffeur overvallen en bespuugd?

De man van 14K
14-09-2008, 22:55
ehm

nee?

edit: wel ambulance persoon met de dood bedreigd

Biiyen
14-09-2008, 23:01
ehm

nee?

edit: wel ambulance persoon met de dood bedreigd

Dat is toch normaal? Wat moet je zo een ezel anders moeten zeggen? "Dank je wel" zeker? Dat zou pas raar zijn!

De man van 14K
14-09-2008, 23:17
zeker weten jongah..

Muay Thai Elite
14-09-2008, 23:29
Ah okee.. Ja het is eerder de schuld van 'Nederland' dan gewoon van (de manier van opvoeden van) de ouders van die hoerige kutkindertjes... Logiesjj. Dacht ook al: Maar HUN doen toch niets fout? Gelukkig had ik dat goed in de gaten..

De dikke nudist
14-09-2008, 23:36
stfu

The_Rock
14-09-2008, 23:44
Ik kom uit een andere land en had altijd leuke gesprekken met die chauffeurs hoor. Raar dat dat niet gepost wordt hier :D

De dikke nudist
14-09-2008, 23:48
Salaam aleikum DDN!
Aleikum Salaam.

Tony
15-09-2008, 08:32
Kebab anyone?

chief108
15-09-2008, 08:46
met een extra lading http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Sriracha_hot_chili_sauce.jpg/180px-Sriracha_hot_chili_sauce.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Sriracha_hot_chili_sauce.jpg) graag :p

Guillermo
15-09-2008, 09:33
Willie heeft wel een punt hoor:

'Stuur het leger naar Gouda' - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/1920989/___Stuur_het_leger_naar_Gouda___.html?p=2,1)

nicolas the red
15-09-2008, 10:19
same shit in belgië: het is hier nationale sport aan het worden om bus- en tramchauffeurs aan te vallen de laatste 2 jaar. en de ouders? die weten niet eens dat hun kids los lopen op straat. als ik in m'n jeugd iets mispeuterde werd ik gestraft dat het geen naam had. en wees maar zeker dat ik het later ook doe met die van mij.

MB667
15-09-2008, 11:05
idd mijn vader wist vroeger ook wel hoe hij mij iets moest afleren.....met de harde hand. dat was dan ook de enige oplossing, als hij het anders had gedaan, de softe aanpak, dan zou dat mij toen niet hebben inzien dat ik iets fout deed op dat moment. En hij deed dat dan wel alleen, als ik echt iets ergs had gedaan.

rafi
15-09-2008, 11:35
idd mijn vader wist vroeger ook wel hoe hij mij iets moest afleren.....met de harde hand. dat was dan ook de enige oplossing, als hij het anders had gedaan, de softe aanpak, dan zou dat mij toen niet hebben inzien dat ik iets fout deed op dat moment. En hij deed dat dan wel alleen, als ik echt iets ergs had gedaan.x2 hier een marokaan aan het woord.

http://www.youtube.com/watch?v=ds0vuOcarZk&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85241

poNji
15-09-2008, 11:38
Ik ben voor de inzet van een soort ouderwetse "wijkagent"... hup met stok in de hand.. en als zo'n rotjongeren een grote bek hebben of liggen te dreigen, hoppa PETS met die stok..

Ik denk dat zo een wijkagent het nog geen week overleeft in zo een wijk..

Guillermo
15-09-2008, 11:55
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

dimitri
15-09-2008, 11:57
Dat artikel kan niet waar zijn, marokkaanse burgervaders in die wijk zouden dat nooit goedkeuren. Die zouden de boel onder controle houden.

BTW nu snap ik wel beter waarom warenhuizen hier nog enkel beemsterkaas ipv gouda verkopen.

dimitri
15-09-2008, 11:58
same shit in belgië: het is hier nationale sport aan het worden om bus- en tramchauffeurs aan te vallen de laatste 2 jaar. en de ouders? die weten niet eens dat hun kids los lopen op straat. als ik in m'n jeugd iets mispeuterde werd ik gestraft dat het geen naam had. en wees maar zeker dat ik het later ook doe met die van mij.

Wat wil je als die kinderen de hele dag gewoon op straat rondhangen. Normale pubers hebben andere dingen te doen, huiswerk, hobbies, wat muziek luisteren.

nicolas the red
15-09-2008, 11:59
lol burgervaders... gisterenavond vonden een bende 11-jarigen (3x raden welke nationaliteit) het leuk om omstreeks 23u nog aan ons bel te komen trekken. nergens burgervaders te bespeuren.

dimitri
15-09-2008, 12:02
lol burgervaders... gisterenavond vonden een bende 11-jarigen (3x raden welke nationaliteit) het leuk om omstreeks 23u nog aan ons bel te komen trekken. nergens burgervaders te bespeuren.

Die stonden achter de hoek te giechelen.

Tijd om uit 't stad weg te trekken zo te horen en betere oorden op te zoeken.

nicolas the red
15-09-2008, 12:29
helaas irriteren plattelandsvlamingen mij net nog iets harder... lesser of two evils

dimitri
15-09-2008, 12:46
helaas irriteren plattelandsvlamingen mij net nog iets harder... lesser of two evils

Niemand zegt dat je naar linkeroever moet verhuizen.

nicolas the red
15-09-2008, 13:12
ik had het over de kempen

dimitri
15-09-2008, 13:14
ik had het over de kempen

De kempen zuigen idd

Christophe
15-09-2008, 19:41
There's always Mexico! ;)

nicolas the red
16-09-2008, 10:12
idd daar bekogelen ze geen bussen, die rijden gewoon uit eigen beweging de afgrond in

chief108
16-09-2008, 10:43
There's always Mexico! ;)
net nou ik mijn vrouw zover had im iig te overwegen om naar mexico te emigreren werd er een massagraf gevonden met iets van 23 vastgebonden gasten met een mooi gaatje in hun kop...
en bleek dat er deze maand al meer als 480 drugskartel gerelateerde moorden waren gepleegd

toen was de lol snel over... :(

anonymous001
16-09-2008, 10:55
net nou ik mijn vrouw zover had im iig te overwegen om naar mexico te emigreren werd er een massagraf gevonden met iets van 23 vastgebonden gasten met een mooi gaatje in hun kop...
en bleek dat er deze maand al meer als 480 drugskartel gerelateerde moorden waren gepleegd

toen was de lol snel over... :(

Haha... Las het ook vanochtend in krant, wilde er net Christophe mee pesten. Op dezelfde dag nog ergens 17 doden als ik het goed begrepen heb.

Ja, Gouda, een echte oorlogszone...:p

chief108
16-09-2008, 11:10
ja man....

stuur er maar wat soldaten heen :wink:

Muay Thai Elite
16-09-2008, 12:57
Zo ontstaat dus normenvervaging. Omdat in Mexico massagraven ontdekt worden moeten in Gouda buschauffeurs niet zeuren als ze met een mes bedreigd worden.. Gaat uiteraard nergens over.

anonymous001
16-09-2008, 13:15
Zo ontstaat dus normenvervaging. Omdat in Mexico massagraven ontdekt worden moeten in Gouda buschauffeurs niet zeuren als ze met een mes bedreigd worden.. Gaat uiteraard nergens over.


Ach man, dat zeg ik toch niet. Niet zo janken, he...? ;)

nicolas the red
16-09-2008, 13:26
net nou ik mijn vrouw zover had im iig te overwegen om naar mexico te emigreren werd er een massagraf gevonden met iets van 23 vastgebonden gasten met een mooi gaatje in hun kop...
en bleek dat er deze maand al meer als 480 drugskartel gerelateerde moorden waren gepleegd

toen was de lol snel over... :(

daar heb je als toerist niks last van. tenzij je zelf drugs gaat dealen natuurlijk. ik ga eind dit jaar voor de 4de keer naar mexico, me gusta mucho!

Muay Thai Elite
16-09-2008, 13:48
Ik weet ook wel dat jullie twee douchebags dat niet bedoelen, maar ik heb wel gelijk.

Wheelie
16-09-2008, 13:51
Nederlandse jongeren doen precies hetzelfde maar dan komt het inderdaad niet in het nieuws.

Allah Akhbar

Muay Thai Elite
16-09-2008, 14:11
Nederlandse jongeren doen precies hetzelfde maar dan komt het inderdaad niet in het nieuws.

Allah Akhbar

Choo choo, here comes the lame-train, last stop: Wheelie.......

chief108
16-09-2008, 14:19
hier een chill pill voor die zand vagina posts van je...

http://www.weaselcircus.com/funnypics/chillpill.jpg

rafi
16-09-2008, 16:06
ik ga een auto kopeuhh :D

http://www.youtube.com/watch?v=JHNhQxfolNk&eurl=http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/marokkanen-ontregelen-dagelijks-leven-181790/