PDA

View Full Version : Tips voor New York



Ralph
14-09-2008, 22:25
Dames & heren,

Morgen vertrek ik voor een weekje naar New York. Naast dat ik het er op deze manier nog even bij iedereen in wil wrijven, sta ik ook nog wel open voor wat tips. Wie heeft er nog wat do's en don't's voor mij?

De man van 14K
14-09-2008, 23:00
haal een city pass voor 80 dollar en bezoek alles wat erop staat.
empire state om foto's te maken (Wel vroeg komen)
statue of liberty als je teveel tijd heb, guggenhem(gaaf), museum of modern art, nationale historical. Doe je allemaal op die pas en bespaard je aardig cas.

Rockerfeller is leuk, wallstreet een must, twin towers ook.
Een busreis door de slechte buurten van Harlem is ook vet. Zelfde voor de projects en de bronx.
Times square is ook leuk en natuurlijk central park.

dus, genoeg te zien en genoeg te doen.
zorg dat je een rol met losse dollars heb, iedereen die een bepaalde mate van service verleent verwacht daar een betaling voor.

veel plezier!

Ralph
14-09-2008, 23:39
Thanks! Ik ga er wat moois van maken.

el bastardo
15-09-2008, 00:28
Yo, ik kom er net vandaan. Weet niet of je al een hotel hebt geboekt, maar anders raad ik je het Carter hotel aan. Ligt zowat op Times Square en is cheap. Verwacht geen overbodige luxe, maar als je een dak boven je hoofd wil en een fatsoenlijk bed, dan is dit perfect. Locatie kan iig niet beter!

En idd, wat Rosso zegt. Pak die city trip. Scheelt je klauwen met geld. Trek een dagje uit voor Central Parc. Is echt de moeite!

Have fun!

Tony
15-09-2008, 08:18
en zeker ook ff de twin towers bekijken... echt vet. zijn toch de 2 hoogste gebouwen van new york.

Tony
15-09-2008, 08:18
oh nee... dat kan niet meer.

Paganstars
15-09-2008, 11:03
tip -> Battery park... mooi uitzicht! Kijk je zo op Liberty Island.

dimitri
15-09-2008, 11:59
haal een city pass voor 80 dollar en bezoek alles wat erop staat.
empire state om foto's te maken (Wel vroeg komen)
statue of liberty als je teveel tijd heb, guggenhem(gaaf), museum of modern art, nationale historical. Doe je allemaal op die pas en bespaard je aardig cas.

Rockerfeller is leuk, wallstreet een must, twin towers ook.
Een busreis door de slechte buurten van Harlem is ook vet. Zelfde voor de projects en de bronx.
Times square is ook leuk en natuurlijk central park.

dus, genoeg te zien en genoeg te doen.
zorg dat je een rol met losse dollars heb, iedereen die een bepaalde mate van service verleent verwacht daar een betaling voor.

veel plezier!

Uhm wat?

joost
15-09-2008, 12:06
http://www.road-trip.nl/newyork.html ;)

nicolas the red
15-09-2008, 12:30
en vooral véééééééél pizza vreten! op elke hoek van 't straat!

joost
15-09-2008, 12:31
en vooral véééééééél pizza vreten! op elke hoek van 't straat!

en starbucks in overvloed :D

De man van 14K
15-09-2008, 12:55
Uhm wat?


Jongens homo's dat snappen jullie toch wel?
Of moet ik er perse bij zetten dat er een paar arabieren die vliegtuigen kaapte met messen en dinge en dan zo van: ALLAAh die vliegtuig zo BOEM in die toren en die mensen die allemaal gingen springen en zo. En dan denken dat je dood ben maar nee er valt nog een complete toren achter aan en iedereen is verdrietig en oorlog in Afganistan en zoeken naar Wassama of Obama of Oboema met baard en Talisman strijders die niet meewerken?

nicolas the red
15-09-2008, 13:14
and then I was like woah... and he was like dude... and I was like no way... but then they were all like... aaahhh

dimitri
15-09-2008, 13:15
Jongens homo's dat snappen jullie toch wel?
Of moet ik er perse bij zetten dat er een paar arabieren die vliegtuigen kaapte met messen en dinge en dan zo van: ALLAAh die vliegtuig zo BOEM in die toren en die mensen die allemaal gingen springen en zo. En dan denken dat je dood ben maar nee er valt nog een complete toren achter aan en iedereen is verdrietig en oorlog in Afganistan en zoeken naar Wassama of Obama of Oboema met baard en Talisman strijders die niet meewerken?

Ja, als je het allemaal niet meer kan volgen kan je best alle andere voor homos uitmaken

Goeie zet