PDA

View Full Version : Criminals Gone Wild



Slome
17-09-2008, 18:53
Sommigen worden echt woest als ze horen dat hun partner in crime zijn mond voorbij praat. En het moet gezegd worden, tegenwoordig zijn de echte criminelen dun gezaaid die hun mond houden. En dan hebben we het maar niet eens over degenen die hun eigen criminele nest, tegen betaling, bevuilen. In de VS hebben ze een duidelijke mening over snitching zoals in het filmpje is te zien.

http://img140.imageshack.us/img140/50/crimesitecriminalsgonewvd9.jpg


Ik ben benieuwd wat jullie van snitching vinden en in hoeverre is het geoorloofd om al dan niet betaald je boca grande voorbij te praten.

Wie is de grootste snitch van de aardkloot?

http://www.youtube.com/watch?v=yazG1hKuCww

Fr3ddy
17-09-2008, 19:03
Ben je de gangster aan het uithangen ofzo?

Ok, vertel.. wie heeft er 'ge-snitched' dat jij een zak drop bij de AH gegapt hebt?

De dikke nudist
17-09-2008, 19:11
Ben je de gangster aan het uithangen ofzo?

Ok, vertel.. wie heeft er 'ge-snitched' dat jij een zak drop bij de AH gegapt hebt?
Als hij je dat zou vetellen zou het een dubbel-snitch zijn.

Slome
17-09-2008, 19:36
Nee, ik ben helemaal geen ganster type.. maar was gewoon nieuwschierig hoe jullie (forum-brada's) hier over denken...;)

Jochem
17-09-2008, 21:07
duh. Als je het boefje uithangt en gaat lopen opscheppen, moet je niet mekkeren als iemand het vervolgens tegen die polizei zegt.

Ik denk dat meer mensen hun bek moeten opentrekken. Gewoon je buurman eraan naaien als ie een lijk in zijn tuin heeft liggen, en niet 15 jaar je kop houden. (is gebeurt in mijn oude wijk in Eindhoven :) )

De dikke nudist
17-09-2008, 22:01
Wat de gemaskerde meneerzegt vind ik wel juist.

Óf je doet er zelf iets aan, óf je belt de kraaien.

anonymous001
17-09-2008, 22:20
Tja...

Het idee van een snitch is toch wel een klein beetje dat je zelf ook tuig bent.

Dusssss.....:rolleyes:

Fuck em'

Fr3ddy
18-09-2008, 08:34
duh. Als je het boefje uithangt en gaat lopen opscheppen, moet je niet mekkeren als iemand het vervolgens tegen die polizei zegt.

Ik denk dat meer mensen hun bek moeten opentrekken. Gewoon je buurman eraan naaien als ie een lijk in zijn tuin heeft liggen, en niet 15 jaar je kop houden. (is gebeurt in mijn oude wijk in Eindhoven :) )

:thup: