PDA

View Full Version : Verhuizen sucks big time!!!!!



The Bulldog
19-10-2008, 18:23
Even van me af klagen...

we gaan volgende week de 24ste verhuizen...

Nu heb ik afgelopen week (10 dagen) bob de bouwer uit gehangen in het nieuwe huis.... van 9 tot 19 u...

Een bekende zou komen helpen de hele week..maar....

gezien het appartement is en op 3 hoog...moet je een gallerij over...
Deze goede man stuurt me een sms of ik hem op kan halen...
? op halen?
ja durfte niet meer verder...compleet verkrampt en aan het hyper ventileren...dus

in mijn eentje verder... nu heeft dave op het forum 76........ me 2 dagen geholpen met de vloer leggen...

nu nog even tussen de bedrijven de boel afmaken...

Maar het is gewoon KLOTEN...vberhuizen...GVD*()&%(*%(*&%)


zo hèhè dat lucht op....

renamer
19-10-2008, 18:48
als je er dalijk in zit en dat je de eerste avond echt helemaal klaar bent.. als je dan op de bank zit, denk dan nog ff aan die bovenstaande post... dan kan je er zeker om lachen..

en nu.. zo snel mogelijk naar de avond toewerken ;)

sterkte

Jeru
19-10-2008, 18:57
Ja dat zuigt inderdaad flink. Zo min mogelijk doen dus.... leukste aan mijn intrek in mijn huis was dat alles nieuw was. Alleen moest nog effe 10 weken wachten op bank en stoelen haha. Alles af, maar gewoon op tuinstoelen zitten in de woonkamer. Dat ligt niet lekker na een avond tanken mag ik wel zeggen :D

micha
19-10-2008, 19:08
Gozer relax

Ik heb vorig jaar op 04 oktober de sleutel gekregen en ik ben nog steeds niet verhuisd. Ik ga pas verhuizen als het echt helemaal af is en dat duurt nog 2 misschien wel 3 maanden.
Maar ik weet hoe je je voelt en als je er direct inzit en het is je thuis ben je alles weer vergeten

Bagheera
19-10-2008, 19:20
succes man!

Niet klagen maar dragen... LOL

The Bulldog
19-10-2008, 19:21
Peter....ik wilde dat ik die verbouw capaciteiten van jou had kerel...

dragen doen we gewoon...maar beetje van me af zeiken ook hahahha...

chief108
19-10-2008, 20:38
sterkte gozert....

ik drink er nog 1tje op je ellende :beerchug:


all hail martyr fakka!!!

Loekie
20-10-2008, 20:50
Ik ken t.
Ben nu al 2 keer in een hittegolf zomer verhuisd.
Allemaal mensen die beloven te helpen, maar als puntje bij paaltje komt zitten die f*ckers gewoon op het strand.

De man van 14K
20-10-2008, 21:13
ik heb mn huis (drive in / splitlevel) anderhalf jaar geleden gekocht van een gozer die spoorloos was ( op de vlucht voor schuldeisers), dat ding was finaal uitgewoond en er zat een kwekerij in de kelder maar de prijs was er ook naar.
Flink aan de gang gegaan, kaal getrokken recht gestuukt. Electra gefreesd, nog wat timmerwerk+ keuken en de boel sausen. nieuwe houten vloer en stenen vloer, trappen en boven mooie hoog polig rode (hoeren) vloerbedekking.
Kost je een paar weken maar het resultaat is er naar, rete strak precies zoals ik het wil. van de zomer een nieuwe achterpui met terrasdeuren en mooi bankirai terras.
Kost (tijd) maar dan dan heb je ook wat, met relaties her en der scheelt het wel in de kosten.
Moraal van het verhaal: je doet het voor je woon genot, het is even afzien maar als je over een paar maanden met een biertje voor de 1e keer op de bank ploft kan je niet stoppen met rondkijken en geniet je er van.

RisingSun
20-10-2008, 21:16
Ralf, woon je nu niet meer met de jongens?

The Bulldog
20-10-2008, 21:20
Ralf, woon je nu niet meer met de jongens?

Nee ik ben vanaf vrijdag weg op hoenderloo.

Ga wel een andere functie bekleden in de jeugdzorg.

Compleet andere tak van sport weer... maar heb er zin in...

RisingSun
20-10-2008, 21:46
Nee ik ben vanaf vrijdag weg op hoenderloo.

Ga wel een andere functie bekleden in de jeugdzorg.

Compleet andere tak van sport weer... maar heb er zin in...

Heel veel succes met de nieuwe uitdaging! Nieuw huisje , nieuw werk, dat houdt het leven spannend!
Zit nu in mn afstudeerjaar MWD en wil daarna ook de jeugdhulpverlening in. Kom ik tegen die tijd wel lastige jongens bij je droppen ;)

anonymous001
20-10-2008, 21:47
Ik zit ook middenin een verhuizing. Mijn strategie is dit:

Ik denk nergens over na, maak me nergens druk om en zie wel in wat voor een puinzooi ik kom te wonen...

Je moet die paar jaar dat je er komt te wonen ook nog iets te doen hebben, denk ik dan...

Ik zeg niet dat het slim is, dat niet...

De man van 14K
20-10-2008, 21:50
Ik zeg niet dat het slim is, dat niet...


Gelukkig zie je dat ook in.
Bewustwording is de eerste stap naar verlossing

Dennuz
20-10-2008, 22:19
Komt goed Ralf, als straks alles klaar is en wij er zijn voor je housewarming party weet je weer waar je het allemaal voor gedaan hebt.. ;)

Boem Boem
20-10-2008, 22:27
Komt goed Ralf, als straks alles klaar is en wij er zijn voor je housewarming party weet je weer waar je het allemaal voor gedaan hebt.. ;)

ha ha ha

x2

Succes met verhuizen kerel.....je weet waar je het voor doet straks!! Mijn woonwagen is nog steeds niet af.....zucht!!

osu

Chris

Dennuz
20-10-2008, 22:28
ha ha ha

x2

Succes met verhuizen kerel.....je weet waar je het voor doet straks!! Mijn woonwagen is nog steeds niet af.....zucht!!

osu

Chris

Nog steeds die lekke band?

mama
20-10-2008, 23:50
succes Ralf.........
het wordt alleen maar meer genieten als alles straks klaar is.

enne Het is BoemBoem zijn trekhaak die stuk is

joost
21-10-2008, 02:37
hahahaha Stress stress stress... die ralf zat vorige week helemaal onder de verf! :D

poNji
21-10-2008, 09:24
Komt goed Ralf, als straks alles klaar is en wij er zijn voor je housewarming party weet je weer waar je het allemaal voor gedaan hebt.. ;)

En na die party kan ie weer helemaal opnieuw beginnen zeker? :thup: