PDA

View Full Version : Gedwongen Masturbatie



Slome
24-10-2008, 15:18
Zusters gedwongen tot masturbatie

In Nieuw-Zeeland is een onderzoek gestart nadat zes verpleegsters klachten hadden ingediend. Er was van ze geëist dat ze verstandelijk gehandicapte patiënten moesten helpen bij het masturberen. De zorginstelling New Zealand Care, waar de dames werkten, ontkent de aantijgingen. Wel geeft het bedrijf toe een onderzoek naar de zaak te hebben ingesteld, weet de Nelson Evening Mail.
Vijf van de zes vrouwen hebben inmiddels hun ontslag ingediend.
De zaak is zelfs in het parlement besproken. Parlementslid Nick Smith heeft inmiddels een klacht ingediend bij de minister van Gezondheidszorg en eist een diepgravend onderzoek. "Deze beschuldigingen zijn zo afschuwelijk dat ik het bijna niet kan geloven, maar de verpleegsters leken me oprecht, eerlijk en zeer geloofwaardig", aldus het parlementslid.

Een van de verpleegsters vertelde dat de opdracht om patiënten te bevredigen tijdens trainingen was gegeven. Tijdens de meeste trainingen en vergaderingen was masturbatie het onderwerp van gesprek, aldus de verpleegster. Volgens een woordvoerder van het ziekenhuis was tijdens cursussen inderdaad het onderwerp 'intimiteit met patiënten' aangesneden. Maar dat zou slechts betrekking hebben gehad op het wassen van de patiënten en verder niets

:bash:

Fr3ddy
24-10-2008, 15:43
Ik voel me ineens verstandelijk lichtelijk beperkt

Slome
24-10-2008, 15:44
Ik voel me ineens verstandelijk lichtelijk beperkt

Wat jij nu voeld, wisten wij al...:D

chief108
24-10-2008, 15:45
ik heb ook last van gedwongen masturberen

ehhhh... ik bedoel van dwangmatig masturberen

denkik...

ff naar de plee
BRB

De man van 14K
24-10-2008, 15:45
ik vind dat we hier een lans voor moeten breken, we beginnen met masturberen en dan uiteindelijk langszaam afgleiden naar orale sex.
En dan ook gewoon door lekkere verpleegstertjes in het ziekenhuis..

Dat is mijn extra zorgtoeslag dan weer wel waard!

nick
24-10-2008, 15:46
haha go Timmy go

Tony
24-10-2008, 15:46
goed plan rosso....
Ik sta achter je...

Garcia
24-10-2008, 15:59
TIMMEEEHHH!!

BBC
24-10-2008, 16:19
Wat jij nu voeld, wisten wij al...:D

lol @ iemand verstandelijk gehandicapt noemen en "voelD" schrijven. De pot verwijt de ketel...;)

nick
24-10-2008, 16:37
die mensen mogen ook wel eens een handje worden geholpen....

Retardbation is the name

Slome
24-10-2008, 16:49
Rosso for P

De man van 14K
24-10-2008, 17:32
die mensen mogen ook wel eens een handje worden geholpen....

Retardbation is the name


lol @ nick, hoe kom je erop!

en iemand op D's en T's pakken is weak, ik zie net dat ik glijden met een korte EI had geschreven.. fuck it

aliendwurf
24-10-2008, 17:47
ik heb ook last van gedwongen masturberen

ehhhh... ik bedoel van dwangmatig masturberen

denkik...

ff naar de plee
BRB


*proest* :hugegrin: