PDA

View Full Version : Cindy Crawford is afgelopen weekeinde in de voetsporen van Amy Winehouse getreden



stiffler
28-10-2008, 11:44
AMSTERDAM - Cindy Crawford is afgelopen weekeinde in de voetsporen van Amy Winehouse getreden. Het voormalige supermodel doste zich voor een Halloween-feest van actrice Kate Hudson uit als de zangeres, compleet met opgestoken haar, tatoeages en wit spul onder haar neus.

Dat is te zien op foto's die entertainmentwebsite X17 Online (http://x17online.com/gallery/view_gallery.php?gallery=celebs-celebrate-halloween-early-20081025&index=5) plaatste.



De 42-jarige Crawford was niet de enige die alle registers had opengetrokken voor het feestje van Hudson. Zo kwamen Courteney Cox en haar man David Arquette als heks en tovenaar, en had Kurt Russell, de stiefvader van Hudson, zich in een pilotenpak gestoken.
Sacha Baron Cohen
Sacha Baron Cohen en zijn vriendin Isla Fischer kwamen als koe en elfje. Andere gasten waren onder anderen acteur Tobey Maguire en zijn vrouw Jennifer, Red Hot Chili Pepper Anthony Kiedis en Leonardo DiCaprio.
Gwen Stefani was met Gavin Rossdale en zoontje Kingston op een ander Halloween-feestje in Los Angeles. De zangeres was uitgedost als spiegelei, terwijl manlief Gavin als bacon verkleed ging.

el bastardo
28-10-2008, 11:57
Geil!

Paganstars
28-10-2008, 12:16
Sweet

Christophe
28-10-2008, 15:49
Man, ik heb voor het grootste deel van mijn jeugd een serieuze crush op Cindy Crawford gehad. Lekker wijf was dat zeg, met een heerlijk lichaam! Good old days, niet zoals die annorexia-supermodellen nu!

micha
28-10-2008, 17:12
Aan Cindy Crawford heb ik veel gehad in mijn puberteit

Christophe
28-10-2008, 17:41
Eentje die heel erg hard leek op deze (maar dan in zwart-wit) heeft het grootste deel van m'n jeugd op m'n kamer tegen de muur gehangen. Het was ook een erg emotioneel moment toen ik hem moest laten gaan, maar de jaren (en BB-kogeltjes) hadden hun tol geëist!

http://i165.photobucket.com/albums/u44/jon_fontelo/cindy_crawford_17.jpg

el bastardo
28-10-2008, 18:20
Trek je broek maar weer omhoog Christophe...

Christophe
28-10-2008, 18:23
Trek je broek maar weer omhoog Christophe...

Broek?!


(met dezelfde intonatie als "Theo?!" in Theo Maassen's show) :lol: