PDA

View Full Version : Gelovig of niet gelovig?



tom l
03-12-2008, 13:42
Ik ben zelf een overtuigd atheïst, maar vroeg me af hoe het met de rest van mixfight gesteld was. Geloof je in iets? Zo ja, in wat?

Tony
03-12-2008, 13:48
Mijn optie staat er niet bij...

-Deïst

XedgeX
03-12-2008, 13:48
richting atheïsme

A.F.
03-12-2008, 13:56
ik geloof in mezelf ... en de kracht van moeder natuur

lang leve de raw-food lifestyle

Paganstars
03-12-2008, 14:12
Ik ben boedhist

De man van 14K
03-12-2008, 14:14
Jaïnisme lijkt me wel wat..

Tony
03-12-2008, 14:25
Jainisme gaat me dan weer net iets te ver

# Als deel van haar houding tegen geweld, gaat het Jaïnisme verder dan vegetarisme in die zin dat het Jaïnistisch dieet ook de meeste wortelgroenten uitsluit (omdat je hiermede belemmert dat de plant verder groeit) en bepaald ander voedsel dat wordt verondersteld onnodig nadelig te zijn voor levende wezens. Jaïnisten eten, drinken en reizen niet na zonsondergang. Het is derhalve voor een Jain erg moeilijk om te reizen en daarbij de zeer ingewikkelde voedingswetten na te leven.
# De Jains hebben respect voor alle levende wezens. Daarom dragen ze soms een maskertje zodat ze geen levende dieren (insecten) kunnen inademen of vegen ze het pad waarop ze lopen van tevoren schoon met een bezem om de kans dat ze een dier vertrappen te minimaliseren.

De man van 14K
03-12-2008, 14:46
Jainisme gaat me dan weer net iets te ver

# Als deel van haar houding tegen geweld, gaat het Jaïnisme verder dan vegetarisme in die zin dat het Jaïnistisch dieet ook de meeste wortelgroenten uitsluit (omdat je hiermede belemmert dat de plant verder groeit) en bepaald ander voedsel dat wordt verondersteld onnodig nadelig te zijn voor levende wezens. Jaïnisten eten, drinken en reizen niet na zonsondergang. Het is derhalve voor een Jain erg moeilijk om te reizen en daarbij de zeer ingewikkelde voedingswetten na te leven.
# De Jains hebben respect voor alle levende wezens. Daarom dragen ze soms een maskertje zodat ze geen levende dieren (insecten) kunnen inademen of vegen ze het pad waarop ze lopen van tevoren schoon met een bezem om de kans dat ze een dier vertrappen te minimaliseren.


goed he.. Echte duurzame rakkers.
Dan maar Darwinisme?

A.F.
03-12-2008, 14:49
Jainisme gaat me dan weer net iets te ver

# Als deel van haar houding tegen geweld, gaat het Jaïnisme verder dan vegetarisme in die zin dat het Jaïnistisch dieet ook de meeste wortelgroenten uitsluit (omdat je hiermede belemmert dat de plant verder groeit) en bepaald ander voedsel dat wordt verondersteld onnodig nadelig te zijn voor levende wezens. Jaïnisten eten, drinken en reizen niet na zonsondergang. Het is derhalve voor een Jain erg moeilijk om te reizen en daarbij de zeer ingewikkelde voedingswetten na te leven.
# De Jains hebben respect voor alle levende wezens. Daarom dragen ze soms een maskertje zodat ze geen levende dieren (insecten) kunnen inademen of vegen ze het pad waarop ze lopen van tevoren schoon met een bezem om de kans dat ze een dier vertrappen te minimaliseren.

ff serieus....

boomknuffelende geitenwollensokken irritante gasten....

de 1 zijn dood is een ander zijn brood ... dat zijn gewoon de wetten van de natuur ... een wortel niet eten omdat de plant niet verder groeit... asjeblieft zeg...

ik durf te wedden dat de gasten die dit doen er zo ongezond bleek met dun haar , slechte nagels en met wallen uit zien.

Silat
03-12-2008, 15:06
ik geloof in liefde. energie en geheel volgens mijn eigen regels.

aliendwurf
03-12-2008, 15:10
Ik geloof in mezelf, i'm God...

De dikke nudist
03-12-2008, 18:14
Ik geloof in Lee Towers.

Garcia
03-12-2008, 18:19
Ik geloof in mezelf :)

Biiyen
03-12-2008, 19:16
Ik weet het niet. Het zou kunnen het zou niet kunnen, het is zo dat ik niet bezig ben met geloof en er geen tijd in steek op dit moment. Toen ik een paar jaar geleden na een auto ongeluk ongedeerd uit mijn auto stapte keek ik toch even omhoog.

Ik ben ook geen Atheïst omdat ik toch wel mooie dingen zie in het boeddhisme, zoals bv karma. Mijn vriendin is boeddhistisch en ik kan het het wel waarderen zoals ze haar geloof beleefd.

Kijk, als ik later voor een opperwezen sta dan kan ik tenminste zeggen "Maar ik heb je nooit ontkent... now let me in bitch! or i'll rape you till you love me"

aliendwurf
03-12-2008, 19:21
Ik weet het niet. Het zou kunnen het zou niet kunnen, het is zo dat ik niet bezig ben met geloof en er geen tijd in steek op dit moment. Toen ik een paar jaar geleden na een auto ongeluk ongedeerd uit mijn auto stapte keek ik toch even omhoog.

Ik ben ook geen Atheïst omdat ik toch wel mooie dingen zie in het boeddhisme, zoals bv karma. Mijn vriendin is boeddhistisch en ik kan het het wel waarderen zoals ze haar geloof beleefd.

Kijk, als ik later voor een opperwezen sta dan kan ik tenminste zeggen "Maar ik heb je nooit ontkent... now let me in bitch! or i'll rape you till you love me"


Het Boeddhisme is het enige geloof wat geen haat predikt. Als ik moest kiezen ging ik ook voor Boeda.

dimitri
03-12-2008, 19:23
I believe in the power of american natives

imo

Mephisto
03-12-2008, 20:45
ongelovelijk goedgelovig...

aliendwurf
03-12-2008, 22:25
goedgelovig mag ook?

Muay Thai Elite
03-12-2008, 22:43
Praktiserend anarchist.

Biiyen
03-12-2008, 22:44
Praktiserend anarchist.


Some men aren't looking for anything logical, like money.
They can't be bought, bullied, reasoned or negotiated with.
Some men just want to watch the world burn.

Muay Thai Elite
03-12-2008, 22:45
Dat komt me bekend voor.. ff zonder te googlen, komt het uit the Dark Knight? Gaat over de "motivatie" van the Joker toch?

Mooie quote in ieder geval..

De man van 14K
03-12-2008, 22:46
ik geloof in ieder geval in het verknipte van de mens en dat we uiteindelijk ons zelf zullen vernietigen.
Wij zijn de termieten van deze aarbol, wij zijn de kanker. Wij, de mens, zijn de levende bewaarwording van Satan met zijn perverse geneugten.

ICON
03-12-2008, 22:53
Dat komt me bekend voor.. ff zonder te googlen, komt het uit the Dark Knight? Gaat over de "motivatie" van the Joker toch?

Mooie quote in ieder geval..

wil je doorgaan voor de koelkast?

Biiyen
03-12-2008, 22:58
Dat komt me bekend voor.. ff zonder te googlen, komt het uit the Dark Knight? Gaat over de "motivatie" van the Joker toch?

Mooie quote in ieder geval..

idd mooie quote

Muay Thai Elite
03-12-2008, 23:05
ik geloof in ieder geval in het verknipte van de mens en dat we uiteindelijk ons zelf zullen vernietigen.
Wij zijn de termieten van deze aarbol, wij zijn de kanker. Wij, de mens, zijn de levende bewaarwording van Satan met zijn perverse geneugten.

Onder deze post hoort deze muziek........
YouTube - Hitman 2: Silent Assasin - Main theme (music) (http://www.youtube.com/watch?v=aIGFKrvBpZ8)

Karel
03-12-2008, 23:10
http://purplemass.com/_uploads/bobak/french_bomb_1968_a.jpg

blazin.arr0w::::
04-12-2008, 00:23
Infadels!

Martyr Fakka!

chief108
04-12-2008, 08:54
Praktiserend zen anarchist.
tja...
heb het een tikje aangepast
maar dat komt wel het dichste in de buurt

question everything.....

Question Authority. Question Society. Question Reality. Question Yourself. Question your conclusions, your judgments, your answers. Question this. If you question everything thoroughly enough, the truth will eventually hit you upside the head and you will know. But here’s a warning: It won’t be what you imagined. It won’t be even close.

ALL HAIL MARTYR FAKKA!! :beerchug:

Viva La Resistance!!!

Muay Thai Elite
04-12-2008, 12:14
Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves.

Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got mixfight?

chief108
04-12-2008, 12:54
train spotting ftw!!!

Richelieu
04-12-2008, 22:44
protestant (Christelijk)

Jochem
04-12-2008, 23:44
Ik ben atheist, maar ik geloof wel dat er " meer" is. Maar zeker geen almachtig wezen ala sinterklaas. of god, of dat soort types. Je kent ze wel, Als je lief bent krijg je lekkers (hemel), als je stout bent de roe (hell).

NTT-FX
05-12-2008, 00:24
Al langer een hekel aan opgedrongen geloof en dat is nog wat verder gegroeid in de loop der jaren ; op zeker atheïst dus.

Als ik al nadenk aan het gegeven dat de kerk al tot 4 keer het opzetten van de tld .xxx heeft geblokeerd maar het Vaticaan al jaren laat zeuren om toch echt .vat in plaats van .va te krijgen bezorgd me al kotsneigingen...

De man van 14K
05-12-2008, 09:13
protestant (Christelijk)


zoals heel Urk.
Op zaterdag naar de Jellinek en op zondag naar de kerk ;)

Muay Thai Elite
05-12-2008, 12:29
Protestant, wat houdt dat in dan? Dat je om de zoveel maanden een beeldenstorm uitvoert?

PigDog
05-12-2008, 12:56
Iedereen is agnost.
Geloof impliceert al dat je het niet zeker weet.
Degene die het weet, mag het zeggen.

Christophe
05-12-2008, 13:01
Atheïst, met "interesse" voor Boedhisme. Nu heb ik geen behoefte om daar tijd in te steken, maar als de tijd en de nood ooit daar zijn, zal ik hier m'n "zieleheil" wel gaan zoeken.

Ik heb wel een enorme afkeer van de katholieke kerk en haar geschiedenis, dus het zal enorm tandenbijten worden als ik straks in Mexico voor de kerk ga trouwen met een pastoor die nog echt denkt invloed uit te kunnen oefenen.

dimitri
05-12-2008, 15:21
http://www.itchstudios.com/psg/other/fsm.jpg