PDA

View Full Version : tekenen...



chief108
19-12-2008, 18:43
Je mag ook niks meer (http://www.jemagookniksmeer.nu/)


Beste regering en vertegenwoordigers in de Tweede Kamer,

Echt, wij zijn het makkelijkste volk ter wereld. Vertel Nederlanders over energiebesparing en we draaien in het hele huis spaarlampen. We scheiden keurig ons groenafval en elke zaterdag sjouwen we boodschappentassen vol lege flessen naar de glasbak. Maar nú vinden we het tijd om een geluid te laten horen, want jullie bemoeizucht loopt de laatste tijd de spuigaten uit. Dit jaar ging namelijk geen dag voorbij of jullie probeerden weer iets nieuws te verbieden.

Sinds 1 juli mogen we niet meer roken in de kroeg. Het is begrijpelijk dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkomgeving. Maar verwar een recht niet met een plicht. Laat een kroegeigenaar zelf bepalen of er in zijn café gerookt mag worden en hang een bordje aan de buitenkant op met: hier wordt gerookt of hier wordt niet gerookt. Dan kan een klant zelf kiezen waar hij naar binnen stapt.

In 2007 vond een ongeval plaats met een Franse toeriste die in een waas van drugs, drank en depressie van een viaduct sprong. Tragisch, net wat u zegt. Maar is het reden genoeg om 186 soorten paddo’s te verbieden, waardoor in de gemiddelde achtertuin ineens allemaal strafbare paddestoelen staan? Wij noemen dat incidentenpolitiek.

Met lede ogen zien we toe dat - vooral de christelijke - partijen zich nu richten tegen het unieke softdrugsbeleid in Nederland. Wij zijn er trots op dat we hier legale coffeeshops hebben, waar je alleen softdrugs kunt kopen en niet in aanraking komt met harddrugs. Als het zo doorgaat, hebben we binnenkort weer de dealer op het schoolplein, die de jeugd voorziet van een gratis snuif cocaïne ‘om eens te proberen’.

Dan hebben we het niet eens gehad over alle onzinnige voorstellen die dit jaar zijn gedaan. Een kleine selectie van wat volgens verschillende ministers en Kamerleden allemaal verboden moest worden: het afsteken van vuurwerk, blowen in de openbare ruimte, boerka’s, dieren in het circus, de supersmoker, het uitzenden van Deep Throat, nachtelijke erotische reclames op tv, de ronde vissenkom, terrasverwarmers, de film van Wilders, growshops, leenreclames, flesvoeding voor jonge baby’s, alcoholische mixdrankjes, bellen op de fiets, kraken en alcoholbezit voor jongeren. Het houdt maar niet op met de bevoogdende plannetjes.

Lief politiek Den Haag; buiten woedt een kredietcrisis. Het energievraagstuk en de armoede zijn ook de wereld nog niet uit. Kortom, genoeg om je tanden in te zetten, in plaats van voortdurend aan onze vrijheid te knabbelen. Als jullie dat nou doen, dan blijven wij elke zaterdag naar de glasbak lopen. Deal?

Een verontruste burger,

Biiyen
19-12-2008, 19:48
Dan hebben we het niet eens gehad over alle onzinnige voorstellen die dit jaar zijn gedaan. Een kleine selectie van wat volgens verschillende ministers en Kamerleden allemaal verboden moest worden: het afsteken van vuurwerk, blowen in de openbare ruimte, boerka’s, dieren in het circus, de supersmoker, het uitzenden van Deep Throat, nachtelijke erotische reclames op tv, de ronde vissenkom, terrasverwarmers, de film van Wilders, growshops, leenreclames, flesvoeding voor jonge baby’s, alcoholische mixdrankjes, bellen op de fiets, kraken en alcoholbezit voor jongeren. Het houdt maar niet op met de bevoogdende plannetjes.


Een verontruste burger,

De zaken waarmee ik het eens ben heb ik vetgedrukt, ik teken dus helemaal niks. Ik ben meer dan blij dat bovenstaande zaken waarschijnlijk bestraft gaan worden en/of verdwijnen van de televisie / openbare ruimte.

chief108
19-12-2008, 20:18
en al dat andere neem je dan voor lief? :confused:

Guillermo
19-12-2008, 21:14
Aan die nachtelijke erotische reclames mogen ze wel wat doen ja. Kom je thuis zet je de tv aan en zie je een of andere graatmagere slet die vraagt of je haar even belt. :twak:

Biiyen
19-12-2008, 21:40
en al dat andere neem je dan voor lief? :confused:

Om die domme erotische en leen reclames van de buis te krijgen ben ik bereid te moorden. Als ik moest kiezen tussen in de file staan of diezelfde tijd naar dat soort rotzooi te kijken dan ging ik lachend in de file staan.

chief108
19-12-2008, 22:21
heb je meteen ook maar uit de Dungeon en Dungeonbroeders groepen gehaald
JPB stuurde mij een PM met dat dringende verzoek om je niet verder in verleiding te brengen aangezien je nu op het goede pad bent

aliendwurf
19-12-2008, 22:27
Topverhaal Chief, waar moet ik tekenen? :cool2:

chief108
19-12-2008, 22:37
Je mag ook niks meer (http://www.jemagookniksmeer.nu/)

aliendwurf
19-12-2008, 22:42
done

renamer
20-12-2008, 11:39
waar moet ik tekenen???

anonymous001
20-12-2008, 14:14
waar moet ik tekenen???

x2

Ik snap er niets van, ik moet een gmail account hebben om te tekenen???

Ik voel dat er aan mijn vrijheden wordt geknabbeld...

Biiyen heeft wel gelijk dat er best een paar dingen tussen staan waar je het nog over kan hebben, maar dat deze regering betuttelend is, en dat daar eens wat aan gedaan moet worden, lijkt me duidelijk.

Wheelie
20-12-2008, 17:32
Sorry, maar ik doe niet mee ;)

YoMarK
20-12-2008, 18:08
Eens!
Het moet maar eens ophouden met dat gezeur. Er mogen best regels zijn, en het b.v. verbieden van Boerka's vind ik geen slecht idee, maar ik vind aan de andere kant dat mensen zelf moeten kunnen bepalen wat ze wel en niet kunnen doen. Als andere mensen er last van hebben dan wordt het een ander verhaal. Heb ik echt last van Boerka's op straat? Nee.

Biiyen
20-12-2008, 18:21
Eens!
Het moet maar eens ophouden met dat gezeur. Er mogen best regels zijn, en het b.v. verbieden van Boerka's vind ik geen slecht idee, maar ik vind aan de andere kant dat mensen zelf moeten kunnen bepalen wat ze wel en niet kunnen doen. Als andere mensen er last van hebben dan wordt het een ander verhaal. Heb ik echt last van Boerka's op straat? Nee.

Dat hebben we toch geprobeerd, dat zogenaamde "Alles zelf mogen beslissen en alle halve zolen een eigen mening".

Conclusie is dat het niet werkt en dat het een puinzooi is, je kan rustig zeggen CHAOS.

Als dit de vrijheid is die jou voor ogen staat dan mag je hem hebben. Ik wordt elke dag kotsziek van de rotzooi die ik dagelijks zie. Van mij mogen we een strak regime krijgen met duidelijke regels en paupers weer gewoon terug in hun kooi.

Want je moet eerlijk zijn! In het verleden is nog nooit een natie groot geworden omdat alles en iedereen een mening mocht hebben.

Mythildor
20-12-2008, 18:30
Chief, je bent een zeur.

YoMarK
20-12-2008, 18:48
Biiyen, begijp me niet verkeerd, ik ben geen anarchist, maar het gaat me meer om die flauwe regeltjes die nergens voor nodig zijn.
Trouwens, er zijn wel naties groot geworden tijdens het communisme(dan mag je geen eigen mening meer hebben), is dat jou ideaalbeeld?
Wat mij betreft gaat het allemaal iets te teveel gereguleerd worden de laatste tijd.

Biiyen
20-12-2008, 19:09
Biiyen, begijp me niet verkeerd, ik ben geen anarchist, maar het gaat me meer om die flauwe regeltjes die nergens voor nodig zijn.
Trouwens, er zijn wel naties groot geworden tijdens het communisme(dan mag je geen eigen mening meer hebben), is dat jou ideaalbeeld?
Wat mij betreft gaat het allemaal iets te teveel gereguleerd worden de laatste tijd.

Oh jonge in mijn ideaal beeld mag iedere halve zool een eigen mening hebben! Er wordt alleen geen of minder waarde aan gehecht en geen tijd aan verspilt.

Naar mijn mening moet je als individu je vrijheid verdienen, laat zo een systeem ontwikkeld worden. Krijg je net als in een game "Credits". Hoe meer credits je hebt des te meer mag je zelfstandig. Zo ook door trekken naar kiesrecht, hoe meer credits jij hebt des te meer is je stem waard.

Mike Oxhard
20-12-2008, 19:12
Naar mijn mening moet je als individu je vrijheid verdienen, laat zo een systeem ontwikkeld worden. Krijg je net als in een game "Credits". Hoe meer credits je hebt des te meer mag je zelfstandig. Zo ook door trekken naar kiesrecht, hoe meer credits jij hebt des te meer is je stem waard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Autonomy
Comes close

aliendwurf
20-12-2008, 20:16
http://en.wikipedia.org/wiki/Autonomy
Comes close


Get your finger out of your ass woman.

anonymous001
21-12-2008, 01:44
Oh jonge in mijn ideaal beeld mag iedere halve zool een eigen mening hebben! Er wordt alleen geen of minder waarde aan gehecht en geen tijd aan verspilt.

Naar mijn mening moet je als individu je vrijheid verdienen, laat zo een systeem ontwikkeld worden. Krijg je net als in een game "Credits". Hoe meer credits je hebt des te meer mag je zelfstandig. Zo ook door trekken naar kiesrecht, hoe meer credits jij hebt des te meer is je stem waard.

Dit soort meningen...

GRHFRGHFGRDGGG...:boos:

Daar word ik nou agressief van... Zie Pit...

Mike Oxhard
21-12-2008, 13:14
Dat hebben we toch geprobeerd, dat zogenaamde "Alles zelf mogen beslissen en alle halve zolen een eigen mening".

Conclusie is dat het niet werkt en dat het een puinzooi is, je kan rustig zeggen CHAOS.

Als dit de vrijheid is die jou voor ogen staat dan mag je hem hebben. Ik wordt elke dag kotsziek van de rotzooi die ik dagelijks zie. Van mij mogen we een strak regime krijgen met duidelijke regels en paupers weer gewoon terug in hun kooi.

Want je moet eerlijk zijn! In het verleden is nog nooit een natie groot geworden omdat alles en iedereen een mening mocht hebben.
Quoted for being the Top Dumbass Post of 2008.
Well done bro!

Thought Micha or Chief would win this, but fucking hell....
No post of theirs can top this one.

Congrats, you're an official lame-ass fascist now. :hitler:

tom l
21-12-2008, 13:17
Quoted for being the Top Dumbass Post of 2008.
Well done bro!

Thought Micha or Chief would win this, but fucking hell....
No post of theirs can top this one.

Congrats, you're an official lame-ass fascist now. :hitler:

x2

tom l
21-12-2008, 13:24
Dat hebben we toch geprobeerd, dat zogenaamde "Alles zelf mogen beslissen en alle halve zolen een eigen mening".

Conclusie is dat het niet werkt en dat het een puinzooi is, je kan rustig zeggen CHAOS.

Als dit de vrijheid is die jou voor ogen staat dan mag je hem hebben. Ik wordt elke dag kotsziek van de rotzooi die ik dagelijks zie. Van mij mogen we een strak regime krijgen met duidelijke regels en paupers weer gewoon terug in hun kooi.

Want je moet eerlijk zijn! In het verleden is nog nooit een natie groot geworden omdat alles en iedereen een mening mocht hebben.

Bah. Ik denk dat veel mensen (inclusief mezelf) nog veel zieker zouden worden van het "strak regime" (de klank alleen al) dat jij voor ogen hebt. Wat wil je liefst dan? Een politiestaat met overal camera's en alleen mensen met een IQ over de 110 mogen een mening hebben? Dat alles lekker gecontroleerd wordt door de staat en lekker duidelijk is? Dat je voor het minste of geringste 10 jaar in de bak vliegt? Maar ja, als de staat lekker ons handje vasthoudt en ons continu in het oog houdt dan is alles wel lekker onder controle en dan kunnen we tenminste terug op straat komen, of we nu begeleid worden door massa's flikken of niet, dat doet niet terzake.

Biiyen
21-12-2008, 14:07
Slamm dunk score!

De man van 14K
21-12-2008, 17:07
Nee je moet niets regulieren dat is lekker, dan gaat iedereen zijn godsonmogelijke gang en wordt het helemaal een kutzooi.

anonymous001
21-12-2008, 18:40
Natuurlijk moeten er regels zijn, maar die moeten gebaseerd zijn op de juiste redenen.

Ik snap dat mensen zeggen "wat kunnen mij die paddo's schelen" of "ik hoef geen erotische reclames te zien, dus flikker het maar van de tv", maar dat is alleen maar fijn tot het het moment dat ze iets verbieden waar jij wel op gesteld bent (vechtsport, bijvoorbeeld...:rolleyes:)

Ik vind dat als je anderen geen schade toebrengt, je moet kunnen doen wat je zelf wil. Je laten pijpen door je hond, je hersenen opblazen met LSD, je op je bek laten slaan in een kooi. Whatever.

Ik laat me niet door een christenhond vertellen wat ik moet doen met mijn leven.

Maar dat betekent niet dat alles zomaar ok is. Ik vind het goed dat er ramen gesloten worden op de wallen bijvoorbeeld. Niet omdat ik tegen prostitutie ben, maar wel omdat ik vind dat je mensenhandelaren vieze schoften zijn...

Mike Oxhard
21-12-2008, 19:07
Great post Socrates.
Those damn fuckers should think before they post.

tom l
21-12-2008, 20:57
Natuurlijk moeten er regels zijn, maar die moeten gebaseerd zijn op de juiste redenen.

Ik snap dat mensen zeggen "wat kunnen mij die paddo's schelen" of "ik hoef geen erotische reclames te zien, dus flikker het maar van de tv", maar dat is alleen maar fijn tot het het moment dat ze iets verbieden waar jij wel op gesteld bent (vechtsport, bijvoorbeeld...:rolleyes:)

Ik vind dat als je anderen geen schade toebrengt, je moet kunnen doen wat je zelf wil. Je laten pijpen door je hond, je hersenen opblazen met LSD, je op je bek laten slaan in een kooi. Whatever.

Ik laat me niet door een christenhond vertellen wat ik moet doen met mijn leven.

Maar dat betekent niet dat alles zomaar ok is. Ik vind het goed dat er ramen gesloten worden op de wallen bijvoorbeeld. Niet omdat ik tegen prostitutie ben, maar wel omdat ik vind dat je mensenhandelaren vieze schoften zijn...

Dikke reps! Het enige punt waar ik het niet eens mee ben is het 'pijpen door de hond moet wel kunnen' gedeelte. :)

Biiyen
21-12-2008, 21:39
Natuurlijk moeten er regels zijn, maar die moeten gebaseerd zijn op de juiste redenen. ...

... je moet kunnen doen wat je zelf wil. Je laten pijpen door je hond,...




Great post Socrates.
Those damn fuckers should think before they post.


http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/normal_picard-no-facepalm.jpg

anonymous001
21-12-2008, 22:51
http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/normal_picard-no-facepalm.jpg

Uhuh... Als je uitgeluld bent, kan je altijd nog teruggrijpen op de beproefde bijdehante plaatjes. Dat zal me leren!

O ja, ik wilde de thread over de verongelukte soldaat Mark Weijdt niet verpesten, maar je mening over militaire interventies is wat niveau betreft gelijk aan dat van een vierjarige...