PDA

View Full Version : Triathlon tranen liepen mij over de wangen dit deed mij denken aan Glen en Ronan



jan sensei kyokushin
20-12-2008, 07:27
Triathlon, tranen liepen mij over de wangen


WAARGEBEURD VERHAAL

Zegt een zoon tegen zijn vader : Pap, wil je een marathon met me lopen? De vader, die ondanks dat hij een hartaandoening heeft zegt JA.

Ze lopen een marathon samen.

Zoon vraagt : Pap wil je nog een marathon met me lopen?
Vader zegt weer ja.

Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader "Pap wil je de Ironman met mij doen?". De "Ironman" is de zwaarste triatlon die er bestaat (4 km zwemmen, 180 KM fietsen en vervolgens 42 km hardlopen).

Vader zegt weer ja.

Het verhaal klinkt nog niet erg spannend totdat je dit filmpje ziet :



http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY&feature=related




(vergeet niet je geluid aan te zetten).

Ontroerend.

joost
20-12-2008, 08:16
TEAM HOYT blijft legendarisch!!! :)

Christophe
20-12-2008, 08:31
:eek:





:eek:




WOW ... heeft die kerel de Ironman uitgedaan op die leeftijd én met zijn zoon?!?!? Superveel respect, voor zo'n meneer mogen Olympische gouden medaille-winnaars hun petje af doen ... en ik zeker! ;)

Jochem
20-12-2008, 08:52
:eek:





:eek:




WOW ... heeft die kerel de Ironman uitgedaan op die leeftijd én met zijn zoon?!?!? Superveel respect, voor zo'n meneer mogen Olympische gouden medaille-winnaars hun petje af doen ... en ik zeker! ;)


En niet 1 ironman. de man loopt elke week een marathon/ironman/traithlon met zijn zoon. zoek maar eens op team hoyt op mixfight(repost x3 namelijk :) ) of op googles. Super indrukwekkend.

123trisweat
20-12-2008, 09:20
pa hoyt is een ex seal toch :pimp:

jan sensei kyokushin
20-12-2008, 09:34
En niet 1 ironman. de man loopt elke week een marathon/ironman/traithlon met zijn zoon. zoek maar eens op team hoyt op mixfight(repost x3 namelijk :) ) of op googles. Super indrukwekkend.Osu ik dacht het al wel repost maar ik vond het ontroerend :) en poste het weer
en het mag nog wel vaker in beeld gebracht worden in de toekomst om mij is het dan 50keer repost ;)
respect !!!

sportgreetz
osu

Iwan
20-12-2008, 10:03
Pff, zit hier lekker wakker te worden met een bak koffie... tranen met tuiten.
Prachtig filmpje, kan je helaas geen reps geven Jan maar toch bedankt.
Heel mooi!

jan sensei kyokushin
20-12-2008, 10:26
Pff, zit hier lekker wakker te worden met een bak koffie... tranen met tuiten.
Prachtig filmpje, kan je helaas geen reps geven Jan maar toch bedankt.
Heel mooi!Osu Iwan het gaat mij om het RESPECT voor deze mensen niet om de Reps :)

sportgroeten
osu

leks
20-12-2008, 10:57
Hier heeft Glen toch iig een gedeelte van zijn inspiratie uit gehaald, blijft erg mooi om te zien idd.

Ronald
20-12-2008, 12:56
Glen vertelde vorige week dat hij in april de halve marathon gaat lopen! Op dit moment loopt hij samen met Ronan 2x in de week om te trainen en dit Mixfightkar bevalt erg goed :)

Super hoor dit soort dingen. Dat zijn nog 's vaders :thup:

Glen
20-12-2008, 13:32
Glen vertelde vorige week dat hij in april de halve marathon gaat lopen! Op dit moment loopt hij samen met Ronan 2x in de week om te trainen en dit Mixfightkar bevalt erg goed :)

Super hoor dit soort dingen. Dat zijn nog 's vaders :thup:
Klopt, helemaal......de exacte datum is 14 maart...dan lopen we de halve marathon.
Het is de City-Pier-City in Den Haag geworden.

A.F.
20-12-2008, 15:42
Klopt, helemaal......de exacte datum is 14 maart...dan lopen we de halve marathon.
Het is de City-Pier-City in Den Haag geworden.

zwakkeling!

niet eens een triathlon

jan sensei kyokushin
22-12-2008, 15:58
zwakkeling!

niet eens een triathlonOsu dan doe jij het toch even flipper :)

sportgroeten

chief108
24-12-2008, 17:51
Klopt, helemaal......de exacte datum is 14 maart...dan lopen we de halve marathon.
Het is de City-Pier-City in Den Haag geworden.
rennen zal je kreng...

regel nog ff met Wheelie dat er Mixfight bestickering op die kar komt trouwens...


zwakkeling!

niet eens een triathlon
moetie eerst leren zwemmen
dat hij op een walrus lijkt betekent nog niet dat hij kan zwemmen... :rolleyes:

jan sensei kyokushin
25-12-2008, 10:05
rennen zal je kreng...

regel nog ff met Wheelie dat er Mixfight bestickering op die kar komt trouwens...


moetie eerst leren zwemmen
dat hij op een walrus lijkt betekent nog niet dat hij kan zwemmen... :rolleyes::):):osu:
:neversurrender:

Wheelie
25-12-2008, 10:55
RESPECT

A.F.
25-12-2008, 13:01
lol...

succes Glen!