PDA

View Full Version : Vraagje voor de Xbox 360 experts



Judas
27-12-2008, 15:28
Als je een coop spelletje zoals Halo, Army of two, enz speelt, heb je op je tv een split screen. Nou is mijn vraag hoe ik het voor mekaar krijg om een 2e tv aan te sluiten zodat je ieder op een eigen scherm speelt.
Het werkt niet met de aansluiting die je erbij krijgt (kabel met 2 bundels van 3 kabeltjes).
Wie o wie kan me hierbij helpen!? Bvd!

Spike_tm
27-12-2008, 16:20
De kabel die je erbij krijgt is een component kabel. Voor een gewone TV gebruik je de rood/wit/geel waarbij geel de video is. Voor HDTV gebruik je ipv geel de drie andere kabels van het andere bundeltje voor je video is. Twee TV's aansluiten met die kabel kan dus niet, kansloos verhaal. Die kabel is of/of voor video vandaar ook het schakelaartje op het dikke deel dat in je 360 zit. check of die goed staat, anders is je beeld alsnog kut.

Ieder op een eigen TV spelen met Co-op, hmmmz...
Als je twee 360's in je bezit heb, sluit je per TV een 360 aan en knal je er een netwerk kabel tussen. Dan heb je een LAN setup en kan het wel. Noemen ze system link.
De enige andere mogelijkheid is een video splitter en dan de helft van het scherm afplakken met karton en tape, maar dat is niet wat je wil. Goedkoopste en beste oplossing is een tweede 360 met system link, zoveel kosten die dingen niet meer tegenwoordig. Heb je wel twee keer de game nodig natuurlijk.