PDA

View Full Version : TRIEST!



wrestler_nl
29-12-2008, 20:20
http://www.youtube.com/watch?v=X2AMUMmWtZY


Het ziet er misschien wel leuk en grappig uit , maar als je erover nadenkt.
Het is een ouwe man die gewoon moet dansen om een beetje geld te verzamelen. En dat die mensen gewoon toekijken inplaats van een beetje geld geven. Wel Grappig dat die gozer meekomt dansen aan het einde!

Muay Thai Elite
29-12-2008, 20:56
lol. Weet niet wat grappiger is, het filmpje of dat verhaaltje eronder..

Biiyen
29-12-2008, 21:07
Nou zielig zeg! Dat heet "zwerven" dat ga je doen als je overmatig veel van alcohol of drugs houdt. En aangezien zwervers ook ouder worden naar mate de tijd verstrijkt en dus krijg je "oude zwervers", en die kunnen leuke truckjes zoals dansen en dronken op een bankje liggen.

chief108
29-12-2008, 21:09
zwervers zijn zo gek nog niet

gewoon een kwestie van echt overal schijt aan hebben

natasja
30-12-2008, 08:00
haha deze man verdient wel op een eerlijke manier zijn geld, hij had ook kunnen stelen beroven etc, maar hij kiest ervoor om te dansen en heeft er plezier in.
Zie er geen probleem in hoor en die gozer die komt dansen die zag dat die oude man geld kreeg en wilde dat ook wel volgens mij hahaha.

Er zijn wel triestere zaken dan dit!!!!

Garcia
30-12-2008, 08:24
Niet vergeten dat niet iedereen voor een zwerversbestaan kiest.

Muay Thai Elite
30-12-2008, 14:14
haha deze man verdient wel op een eerlijke manier zijn geld, hij had ook kunnen stelen beroven etc, maar hij kiest ervoor om te dansen en heeft er plezier in.
Zie er geen probleem in hoor en die gozer die komt dansen die zag dat die oude man geld kreeg en wilde dat ook wel volgens mij hahaha.

Er zijn wel triestere zaken dan dit!!!!

Laten we ons op belangrijkere zaken richten Natasja, waar is je foto??

renamer
30-12-2008, 14:29
Laten we ons op belangrijkere zaken richten Natasja, waar is je foto??

ja.. goede vraag..

tits or... achja..

PigDog
30-12-2008, 14:41
haha deze man verdient wel op een eerlijke manier zijn geld, hij had ook kunnen stelen beroven etc, maar hij kiest ervoor om te dansen en heeft er plezier in.
Zie er geen probleem in hoor en die gozer die komt dansen die zag dat die oude man geld kreeg en wilde dat ook wel volgens mij hahaha.

Er zijn wel triestere zaken dan dit!!!!

100% right!

Bud S
30-12-2008, 14:46
gifgas, 1x snuiven een leven lang stoned

natasja
31-12-2008, 15:29
haha ik ga echt geen foto plaatsen hier...
Is niet belangrijk toch??

En ja voor de bevooroordeelde hier.
Ik ben niet klein en dik.
Ik ben 1.78, 63 kilo, heb 2 kinderen en ben gelukkig met mijn vriend die helaas nu in het buitenland zit voor zijn werk...

Zo dat was het weer hahahhaa

fijne jaarwisseling

Muay Thai Elite
01-01-2009, 05:07
Bleh boring. Wat is je cupmaat en jank niet over je vriendje.

ashi76
01-01-2009, 10:42
lol... welkom op mixfight natasja. :thup:

natasja
01-01-2009, 10:50
lol... welkom op mixfight natasja. :thup:

haha thanks maar ik ben hier al een hele lange tijd.
kwam vroeger veel op wedstrijden en heb genoeg voor Shooto gedaan hihi.
Maar wat ik al zei dat is van vroeger..

En wat dat gejank over mijn vriendje betreft, ik zie nergens tranen en wat mijn cupmaat betreft, dat hou ik voor mezelf en mijn VRIENDJE Whahaha

Bagheera
01-01-2009, 12:48
haha thanks maar ik ben hier al een hele lange tijd.
kwam vroeger veel op wedstrijden en heb genoeg voor Shooto gedaan hihi.
Maar wat ik al zei dat is van vroeger..

En wat dat gejank over mijn vriendje betreft, ik zie nergens tranen en wat mijn cupmaat betreft, dat hou ik voor mezelf en mijn VRIENDJE Whahaha

Cupmaat is geen geheim hoor! We kunnen schatten als wel je zien op gala's (irl) ofzo..En om nou misverstanden te voorkomen (niemand wil te laag geschat worden?) kun je dit beter mededelen op dit mooie forum.
En nog iets: Als je vriend(je) dit leest vindt ik vriendje zo kinderachtig klinken...alsof je vriend veel kleiner is dan jezelf of vele jaren jonger...

Dus een kleine les:
Reply een volgende keer eens zo op mixfight:
He trollen van mixfight, ik heb cupmaat 75C! Wil je daar op geilen dan droom je er maar lekker van! Jullie onvolwassen pubers krijgen niets te zijn omdat deze 75C bestemd is voor mijn vriend, die trouwens wel volwassen genoeg is om niet te trollen op het internet...

:thup:

the boxer
01-01-2009, 13:27
Onze Bageera kan het toch zo mooi verwoorden!! :thup:

reps!!

wrestler_nl
01-01-2009, 13:33
hahahaha LOL @ dit TOPIC!!!

Muay Thai Elite
01-01-2009, 14:44
Bagheera, ondanks het feit dat als ik je naam hardop probeer te zeggen ik moet kokhalzen, spreek je mad truth. Je vergeet alleen 1 ding: You never side with bitches.

natasja
02-01-2009, 10:40
Cupmaat is geen geheim hoor! We kunnen schatten als wel je zien op gala's (irl) ofzo..En om nou misverstanden te voorkomen (niemand wil te laag geschat worden?) kun je dit beter mededelen op dit mooie forum.
En nog iets: Als je vriend(je) dit leest vindt ik vriendje zo kinderachtig klinken...alsof je vriend veel kleiner is dan jezelf of vele jaren jonger...

Dus een kleine les:
Reply een volgende keer eens zo op mixfight:

hahaha oke dan je hebt gelijk hahaha
dus bij deze:
He trollen van mixfight, ik heb cupmaat 80C/D! Wil je daar op geilen dan droom je er maar lekker van! Jullie onvolwassen pubers krijgen niets te zijn omdat deze 80 C/D bestemd is voor mijn vriend, die trouwens wel volwassen genoeg is om niet te trollen op het internet...

:thup:

Muay Thai Elite
02-01-2009, 12:23
Is dat een hint Natasja? Als je naar beneden kijkt, zie je dan een maatje 80 C/D?

Oh btw, ik snap al die ophef over tieten niet zo. Alsof de grootte bepaalt hoe mooi ze zijn. No way Jose. Ik heb heerlijke kleine gezien, lelijke grote, lelijke kleine (dat duurde niet lang) en mooie grote (stalkermode-aan)..

Regilio
02-01-2009, 16:56
hahahahahaha

natasja
02-01-2009, 17:18
Oh btw, ik snap al die ophef over tieten niet zo. Alsof de grootte bepaalt hoe mooi ze zijn. No way Jose. Ik heb heerlijke kleine gezien, lelijke grote, lelijke kleine (dat duurde niet lang) en mooie grote (stalkermode-aan)..


Hahaha nee ik snap die ophef ook niet.
Post je een keer wordt er gelijk naar je tieten gevraagd.

Ik vraag toch ook niet hoelang jullie lullen zijn...
En geloof me dat hoef ik ook echt niet te weten hahahaha

Muay Thai Elite
02-01-2009, 17:20
Komkommers ain't got shit on MTE.

mellie
02-01-2009, 17:25
hahahah bier en tieten jalalalala

el bastardo
03-01-2009, 14:11
Ik zeg maar 1 ding:

YouTube - Bum Fights (http://www.youtube.com/watch?v=nKh2RG0NaG0&feature=related)

mellie
04-01-2009, 02:34
ruffus!!!!!