PDA

View Full Version : Badr slaapt in ander hotel ......



Jamila
30-12-2008, 20:33
K-1 vechter zijn allemaal geboekt in het hotel 21 East behalve de divo Badr Hari. Badr vindt de bedden van 21 East hotel niet lekker liggen en is in een ander hotel geboekt dan de rest. Niet bepaald een straf he.

Gr, Jamila:thup:

ZakKa!
30-12-2008, 20:33
Bron?

dutchnl
30-12-2008, 20:35
dus?

rafi
30-12-2008, 20:37
jamilla de roddel tante. btw wow wat een nieuws.

Wheelie
30-12-2008, 20:48
Badr mag slapen waar hij wil IMO ;)
Ik hoop dat hij niet al te best slaapt en morgen een mindere dag heeft
Volgens mij verbleef CroCop ook weleens in andere hotels dan de andere vechters, CroCop deed ook nooit mee met de persconferenties

Kameleon
30-12-2008, 20:48
Die Jamila is echt grappig. Doet me denken aan de tijd van de 'topjournalist'....was altijd leuk.

g-unit
30-12-2008, 20:56
ik snap het niet dat mensen Badr zo haten,iedereen maakt wel is fouten maar dat mensen er mee door gaan met dit soort opmerkingen kom op zeg hee... hij is gewoon goed ACCEPTEREN klaarrr..

BJJrajawali
30-12-2008, 20:57
Badr mag slapen waar hij wil IMO ;)
Ik hoop dat hij niet al te best slaapt en morgen een mindere dag heeft



x2 helemaal nu, na net zijn interview gelezen te hebben ! :boos:

BJJrajawali
30-12-2008, 21:00
ik snap het niet dat mensen Badr zo haten,iedereen maakt wel is fouten maar dat mensen er mee door gaan met dit soort opmerkingen kom op zeg hee... hij is gewoon goed ACCEPTEREN klaarrr..


Wel eens ja..... niet bijna altijd.....
Dat hij niet goed is hoor je niemand zeggen..... toch?

Schilt won ook maar er waren ook maar weinig mensen die zijn stij mooi vonden toch? Dat werd ook altijd gezegd. en nu over Badr ook.....

Zou het dan niet misschien een heel klein beetje waar zijn allemaal?:whistling:

pwie
30-12-2008, 21:03
Badr wint toch op ko 1ste ronde hij is op dit moment gewoon de beste vechter ter wereld in het zwaargewicht.
Waarom heeft iedereen altijd zo hekel aan deze man? Hij heeft in zijn laatste partij iets dom gedaan dat weet iedereen daar is iedereen het over eens heeft die zelf voor geboet.Maar als je ooit zelf in de ring hebt gestaan weet je hoeveel adrenaline je in je lichaam hebt en denk dat bij zo partij het echt niet normaal is komt uit dezelfde stad haat en nijd tussen de gym,s,heel veel geld het is een rematch zijn geen vrienden van elkaar+ de rest.
Wil zijn actie zeker niet goed praten maar hij heeft hier zijn excuses voor aangeboden dus ik vind het nu ook goed.
Vond dat die de laatste zo goed bezig was en vond het ook jammer maar ik ben en blijf een groot fan van deze man altijd mooi om naar te kijken.
Dit was mijn mening.

Tony
30-12-2008, 21:08
K-1 vechter zijn allemaal geboekt in het hotel 21 East behalve de divo Badr Hari. Badr vindt de bedden van 21 East hotel niet lekker liggen en is in een ander hotel geboekt dan de rest. Niet bepaald een straf he.

Gr, Jamila:thup:


Goeiedag zeg... al sliep ie poedelnaakt met een banaan in zijn kont in het Hilton Hotel...

Het zal me wat... als ie maar voor (positief) spektakel in de ring zorgt morgen...

g-unit
30-12-2008, 21:11
Badr wint toch op ko 1ste ronde hij is op dit moment gewoon de beste vechter ter wereld in het zwaargewicht.
Waarom heeft iedereen altijd zo hekel aan deze man? Hij heeft in zijn laatste partij iets dom gedaan dat weet iedereen daar is iedereen het over eens heeft die zelf voor geboet.Maar als je ooit zelf in de ring hebt gestaan weet je hoeveel adrenaline je in je lichaam hebt en denk dat bij zo partij het echt niet normaal is komt uit dezelfde stad haat en nijd tussen de gym,s,heel veel geld het is een rematch zijn geen vrienden van elkaar+ de rest.
Wil zijn actie zeker niet goed praten maar hij heeft hier zijn excuses voor aangeboden dus ik vind het nu ook goed.
Vond dat die de laatste zo goed bezig was en vond het ook jammer maar ik ben en blijf een groot fan van deze man altijd mooi om naar te kijken.
Dit was mijn mening.

ik ben helmaal met je mee eens...

g-unit
30-12-2008, 21:12
Goeiedag zeg... al sliep ie poedelnaakt met een banaan in zijn kont in het Hilton Hotel...

Het zal me wat... als ie maar voor (positief) spektakel in de ring zorgt morgen...

wat zijn dat voor domme opmerkingen man je lijkt wel een kind van 10 je kan ook gewoon normaal iets schrijven...

dutchnl
30-12-2008, 21:14
Goeiedag zeg... al sliep ie poedelnaakt met een banaan in zijn kont in het Hilton Hotel...

Het zal me wat... als ie maar voor (positief) spektakel in de ring zorgt morgen...


hahahaha

lopez86
30-12-2008, 21:16
prrffff...Jamila de roddelpers.
Moet je nou werkelijk waar alles wat los en vast zit posten?
Kan je je ei niet ergens anders kwijt dan op MF.nl ofzo?

rafi
30-12-2008, 21:20
ik heb gehoord dat jamila alistair gepijpt heeft. onder de douche in de gym van de week voordat hij naar japan vertrok.

BJJrajawali
30-12-2008, 21:22
Goeiedag zeg... al sliep ie poedelnaakt met een banaan in zijn kont in het Hilton Hotel...

Het zal me wat... als ie maar voor (positief) spektakel in de ring zorgt morgen...


2 X en g-unit niet zeuren nu......

Wheelie
30-12-2008, 21:26
ik heb gehoord dat jamila alistair gepijpt heeft. onder de douche in de gym van de week voordat hij naar japan vertrok.
Ik heb dit nagevraagd bij Alistair, klopt niet ;)

KO TKO
30-12-2008, 21:26
K-1 vechter zijn allemaal geboekt in het hotel 21 East behalve de divo Badr Hari. Badr vindt de bedden van 21 East hotel niet lekker liggen en is in een ander hotel geboekt dan de rest. Niet bepaald een straf he.

Gr, Jamila:thup:

Heb jij niks beters te doen dan te roddelen?

A.F.
30-12-2008, 21:32
Jamila jamila jamila....

kindje kindje kindje....

Eerst de M1 , en nu Badr? als iemand een bed niet lekker vind slapen is het zijn goed recht om ergens anders te slapen...

Maar ja... dit begint gewoon trieste vormen aan te nemen... en dan ook nog dat selectief verwijderen van topics en reply's

GG rulez hé

Je zet GG alleen maar voor schut weet niet of je het zelf door hebt... met je roddel en achterklap

gegroet

mama
30-12-2008, 21:32
zucht. Ik denk dat het weinig mensen boeit waar Badr slaapt.

weks
30-12-2008, 21:36
K-1 vechter zijn allemaal geboekt in het hotel 21 East behalve de divo Badr Hari. Badr vindt de bedden van 21 East hotel niet lekker liggen en is in een ander hotel geboekt dan de rest. Niet bepaald een straf he.

Gr, Jamila:thup:

Gr terug!

jesselaar
30-12-2008, 21:44
ik heb gehoord dat jamila alistair gepijpt heeft. onder de douche in de gym van de week voordat hij naar japan vertrok.


nee dit was bij micha ,kunnen ze samen naar de pijpen van gg dansen
lekker hoor zoon stuur op je hoofd en een plaat voor je kop
maar ja dat van badr is waar dus als showtime of red devil maar afgezeken want golden glory is zo goed en toen wed je wakker en bleek het een nachtmerrie te zijn

A.F.
30-12-2008, 21:46
Jamila begint een beetje de tweede Pendekar Ray te worden....

weks
30-12-2008, 21:46
nee dit was bij micha ,kunnen ze samen naar de pijpen van gg dansen
lekker hoor zoon stuur op je hoofd en een plaat voor je kop
maar ja dat van badr is waar dus als showtime of red devil maar afgezeken want golden glory is zo goed en toen wed je wakker en bleek het een nachtmerrie te zijn

wow
heb die zin nu 3x gelezen maar ik geef het op
proost!

king
30-12-2008, 21:47
Heeft iemand een foto van Jamila....? :)

Tony
30-12-2008, 21:54
wat zijn dat voor domme opmerkingen man je lijkt wel een kind van 10 je kan ook gewoon normaal iets schrijven...

Nou weet je... Hetgeen ik daar opschreef, was precies hetgeen ik op dat moment dacht.

Met andere woorden: Het zal me werkelijk niks interesseren hoe Hari zijn vrije tijd doorbrengt. Enige dat ik hoop is dat ie een spetterend gevecht neerzet tegen Alistair en dat het publiek en de fans de ware winnaars van dit gevecht willen zijn. En al zou Hari poedelnaakt met een banaan in zijn sterretje in een Hilton hotel slapen... Dan is dat zijn keuze en niet mijn business.

In tegenstelling tot Jamila en sommige anderen op dit forum kom ik niet klaar op achterklap en roddels rondom vechters.

Tony
30-12-2008, 21:54
Heeft iemand een foto van Jamila....? :)

Is jamila een dame? Zo ja, hoe oud is ze?
Wie heeft een foto?

Biiyen
30-12-2008, 21:56
Is ook al bekend of hij ze eigen handdoeken meeneemt? en of hij wel eens met Melvin van string ruilt?

renamer
30-12-2008, 22:04
hey jamelia?

tits or gtfo

jesselaar
30-12-2008, 22:07
Badr wint toch op ko 1ste ronde hij is op dit moment gewoon de beste vechter ter wereld in het zwaargewicht.
Waarom heeft iedereen altijd zo hekel aan deze man? Hij heeft in zijn laatste partij iets dom gedaan dat weet iedereen daar is iedereen het over eens heeft die zelf voor geboet.Maar als je ooit zelf in de ring hebt gestaan weet je hoeveel adrenaline je in je lichaam hebt en denk dat bij zo partij het echt niet normaal is komt uit dezelfde stad haat en nijd tussen de gym,s,heel veel geld het is een rematch zijn geen vrienden van elkaar+ de rest.
Wil zijn actie zeker niet goed praten maar hij heeft hier zijn excuses voor aangeboden dus ik vind het nu ook goed.
Vond dat die de laatste zo goed bezig was en vond het ook jammer maar ik ben en blijf een groot fan van deze man altijd mooi om naar te kijken.
Dit was mijn mening.

ik zie badr niet van sem winnen op dit moment en ook niet van remy
maar hij gaat in de toekomst zeker een keer de k1 winnen
en opmma is het binnen 30 sec afgelopen tegen alistair
en alistair is zeker niet kansloos in k1 tegen badr

jesselaar
30-12-2008, 22:11
wow
heb die zin nu 3x gelezen maar ik geef het op
proost!
afgezeken word
ik heb niet zo lang op school gezeten vandaar

Wheelie
30-12-2008, 22:15
Heeft iemand een foto van Jamila....? :)

Ja :D

king
30-12-2008, 22:20
Ja :D


Wil we die zien...? Zo ja, show us!

Vitor Belfort
30-12-2008, 22:38
Heeft iemand een foto van Jamila....? :)

http://i40.tinypic.com/30tgjfr.jpg

Tony
30-12-2008, 22:53
i'd hit it
(with a baseball bat)

Muay Thai Elite
30-12-2008, 23:16
lol @ alle analfabete vrouwen op Mf. En wie is toch die Badr waar iedereen het over heeft?

marcelt
31-12-2008, 00:09
wat zijn dat voor domme opmerkingen man je lijkt wel een kind van 10 je kan ook gewoon normaal iets schrijven...

Superopmerking. Reps voor Tony!

marcelt
31-12-2008, 00:23
Badr wint toch op ko 1ste ronde hij is op dit moment gewoon de beste vechter ter wereld in het zwaargewicht.
Waarom heeft iedereen altijd zo hekel aan deze man? Hij heeft in zijn laatste partij iets dom gedaan dat weet iedereen daar is iedereen het over eens heeft die zelf voor geboet.Maar als je ooit zelf in de ring hebt gestaan weet je hoeveel adrenaline je in je lichaam hebt en denk dat bij zo partij het echt niet normaal is komt uit dezelfde stad haat en nijd tussen de gym,s,heel veel geld het is een rematch zijn geen vrienden van elkaar+ de rest.
Wil zijn actie zeker niet goed praten maar hij heeft hier zijn excuses voor aangeboden dus ik vind het nu ook goed.
Vond dat die de laatste zo goed bezig was en vond het ook jammer maar ik ben en blijf een groot fan van deze man altijd mooi om naar te kijken.
Dit was mijn mening.
Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Het excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.

Tony
31-12-2008, 00:24
Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Het excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.

kan je niet reppen, maar je houd ze te goed

kooivechter
31-12-2008, 00:24
ik heb gehoord dat jamila alistair gepijpt heeft. onder de douche in de gym van de week voordat hij naar japan vertrok.

hahahahaha

kooivechter
31-12-2008, 00:26
Goeiedag zeg... al sliep ie poedelnaakt met een banaan in zijn kont in het Hilton Hotel...

Het zal me wat... als ie maar voor (positief) spektakel in de ring zorgt morgen...

idd daar is geen woord spaans bij

Muay Thai Elite
31-12-2008, 00:27
lolque?

marcelt
31-12-2008, 00:29
Nog even een toevoeging. OOk ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.

Tony
31-12-2008, 00:30
lolque?

rofl... zit hier nog net niet hardop te lachen...

The Bulldog
31-12-2008, 01:26
kijk Jamila dat is nou duidelijk nieuws dat iets bewijst....

Buiten dat we weten dat Badr rgens anders slaapt ....bevestig jij nu dat het voor mensen er makkelijk wordt....

jou te verkiezen tot meest overbodige poster op deze site van 2006.....

Micha is vaak aangevallen, maar die draagt regelmatig bij met echt informatie die wat betekend...

Jij....pfffffffffffffffffffffffffff....

Mickey
31-12-2008, 08:19
Goeiedag zeg... al sliep ie poedelnaakt met een banaan in zijn kont in het Hilton Hotel...

Het zal me wat... als ie maar voor (positief) spektakel in de ring zorgt morgen...

Wil iedereen die net naar een enge visuele plek ging zn hand opsteken?
<steekt hand op>

Jessica
31-12-2008, 08:45
lol @ alle analfabete vrouwen op Mf.

riep je :pimp:

[quote=Mickey;666145]Wil iedereen die net naar een enge visuele plek ging zn hand opsteken?
<steekt hand op>

x2 brrr jak

micha
31-12-2008, 08:45
Badr slaapt ergens anders omdat hij in de nacht voor de K1 finale constant gebeld werd

Garcia
31-12-2008, 09:37
Tja... wat valt er nou op die post van Jamila te reageren..... weet je toevallig ook of hij in een ander restaurant gegeten heeft dan de andere vechters? En of hij wellicht een andere maaltijd genomen heeft? En of hij niet dezelfde gsm heeft als de vechters... JEEZ!!

anonymous001
31-12-2008, 09:58
Wil iedereen die net naar een enge visuele plek ging zn hand opsteken?
<steekt hand op>

:lol:

Wedstrijden van Badr zullen nooit meer hetzelfde zijn om te zien...

Tony
31-12-2008, 10:21
Badr slaapt ergens anders omdat hij in de nacht voor de K1 finale constant gebeld werd


Die Badr toch... heeft ie weer een nieuwe gsm gejat... weet ie niet hoe ie hem uit moet zetten.

(of is dit te flauw?)

MB667
31-12-2008, 10:35
waarom de haat richting jamila en mich en company, ze krijgen al die dingen ook maar toegespeelt door bb king lijkt me ;)

Garcia
31-12-2008, 11:34
waarom de haat richting jamila en mich en company, ze krijgen al die dingen ook maar toegespeelt door bb king lijkt me ;)


Nog even en ze gaat ook over elfjes, sprookjesbossen e.d. praten :lol:

phranq
31-12-2008, 11:35
Ik had vanmorgen een ingescheurde teennagel.

kooivechter
31-12-2008, 11:36
Nog even en ze gaat ook over elfjes, sprookjesbossen e.d. praten :lol:

bas boon we miss you!!

Garcia
31-12-2008, 11:39
bas boon we miss you!!

x2 :lol:

A.F.
31-12-2008, 16:09
Badr slaapt ergens anders omdat hij in de nacht voor de K1 finale constant gebeld werd

jij en jamila zekr!

prankcallers!!

Tony
31-12-2008, 16:13
Ik had vanmorgen een ingescheurde teennagel.


dat meen je niet? En dat op oudjaarsdag... wat erg voor je.
en nu dan?

Karel
31-12-2008, 16:18
geen spoilers!

anonymous001
31-12-2008, 16:50
Ik heb ook een keer een ingescheurde teennagel gehad! Maar dat viel toen wel mee...

Iemand hier wel eens last van hoofdpijn?

renamer
31-12-2008, 17:55
keelonsteking/voorhoofdsholte ontseking+ een hoest die me uit me slaap houd en een penceline kuur die niet echt werk...

win ik?

chief108
31-12-2008, 17:57
mijn hond is dood.

Tony
31-12-2008, 17:59
ik ga vanavond gourmetten

Jeru
31-12-2008, 18:05
Ik slaap vanavond aan de andere kant van mijn bed. Ik denk ik laat het alvast maar effe weten.

danial
31-12-2008, 18:18
Ik moet met oud en nieuw werken, wil iemand invallen?

anonymous001
31-12-2008, 18:38
Ik heb namelijk last van hoofdpijn.

chief108
31-12-2008, 20:01
Ik moet met oud en nieuw werken, wil iemand invallen?
sorry ben al dronken

danial
01-01-2009, 06:46
sorry ben al dronken
Ben net thuis, wel veel problemen bij de deur, hoop dat je al wat nuchter bent, lol

Chico
01-01-2009, 10:39
Maar als je ooit zelf in de ring hebt gestaan weet je hoeveel adrenaline je in je lichaam hebt en denk dat bij zo partij het echt niet normaal is komt uit dezelfde stad haat en nijd tussen de gym,s,heel veel geld het is een rematch zijn geen vrienden van elkaar+ de rest.
dit is zo'n gigantische hoop bullshit wat je uit loopt te kramen...

het is dat ik niet aan neg reps doe

:thown:

Bagheera
01-01-2009, 11:41
Nou weet je... Hetgeen ik daar opschreef, was precies hetgeen ik op dat moment dacht.

Met andere woorden: Het zal me werkelijk niks interesseren hoe Hari zijn vrije tijd doorbrengt. Enige dat ik hoop is dat ie een spetterend gevecht neerzet tegen Alistair en dat het publiek en de fans de ware winnaars van dit gevecht willen zijn. En al zou Hari poedelnaakt met een banaan in zijn sterretje in een Hilton hotel slapen... Dan is dat zijn keuze en niet mijn business.

In tegenstelling tot Jamila en sommige anderen op dit forum kom ik niet klaar op achterklap en roddels rondom vechters.

je komt daar niet op klaar? pfffft ben je wel de enige hier...

chief108
01-01-2009, 13:41
Ben net thuis, wel veel problemen bij de deur, hoop dat je al wat nuchter bent, lol
ik leef weer...:)

Karel
01-01-2009, 14:16
wie zijn die jap chicks ?

Vitor Belfort
01-01-2009, 14:28
wie zijn die jap chicks ?

Waar zijn die japanse chicks!! :P

Karel
01-01-2009, 15:19
niet in de dungeon :(

Muay Thai Elite
01-01-2009, 15:30
lol@ die gare sig van Vitor Belfort. Hoezo randomness.

Vitor Belfort
01-01-2009, 15:51
lol@ die gare sig van Vitor Belfort. Hoezo randomness.

Hij is wel homemade!:D Maar ben er ook niet zo blij mee.