PDA

View Full Version : Duidelijke taal



Fr3ddy
06-01-2009, 22:09
www.dumpert.nl - Als een lap vlees aan spies worden geregen (http://www.dumpert.nl/mediabase/352411/45b85cae/als_een_lap_vlees_aan_spies_worden_geregen.html)

De man van 14K
06-01-2009, 22:15
heerlijk... hadden alle meiden rond de 20 / 25 maar die instelling en waren ze allemaal maar zo lekker.. Dan had niemand hier reden tot klagen :thup:

Guillermo
06-01-2009, 22:21
Maar ik snap haar effe niet. Loopt ze stoer te zeggen dat zij de rollen omdraait en de klootzak speelt die nooit terugbelt en "in charge" is en vervolgens zegt ze dat ze dingen zoals anaal doet omdat ze weet dat mannen dat lekker vinden maar dat zij dat niet zo lekker vind... what the hell?
Gewoon een dom wijf dat aandacht tekort komt, lol!

De man van 14K
06-01-2009, 22:24
Boeiend, ze neuken zonder problemen en zijn lekker.
Wat wil je nog meer?

Guillermo
06-01-2009, 22:27
Nou, zo lekker is ze niet, waay too skinny for my taste :thown:

De dikke nudist
06-01-2009, 22:40
Tof toch die vrouwen emancipatie?

Maar wie zijn er nou écht de winnaars van deze ontwikkeling?

MANNUH!!! KAMPIOENUHHH!!!

Wij winnen ALTIJD!!!

renamer
07-01-2009, 15:17
lol..

`Hij heeft een porshe.. geweldig`

domme wijven... mja.. ik kan me ook een tijd herineren dat mijn halve vriendengoep met dezelfde soa´s rondliep.. en de andere helf durfde het volgens mij niet te geven.. ps.. nee geen gayshit oid...

Fr3ddy
07-01-2009, 15:19
lol..

`Hij heeft een porshe.. geweldig`

domme wijven... mja.. ik kan me ook een tijd herineren dat mijn halve vriendengoep met dezelfde soa´s rondliep.. en de andere helf durfde het volgens mij niet te geven.. ps.. nee geen gayshit oid...

Ben blij dat je het er zelf even bij hebt gezet. Fronste mijn wenkbrauwen al tijdens het lezen van de eerste paar zinnen.. :hugegrin:

renamer
07-01-2009, 15:41
Ben blij dat je het er zelf even bij hebt gezet. Fronste mijn wenkbrauwen al tijdens het lezen van de eerste paar zinnen.. :hugegrin:
ik ook tijdens het schrijven ervan

tom l
07-01-2009, 15:49
en DAT is de vorm van emancipatie die meer de bovenhand moet gaan krijgen! Vrouwen die zich als kerels beginnen te gedragen en erop los neuken. En dan nog vooral dat ze het het belangrijkste vinden dat je het als man lekker vindt. En ik vind het nog een fokking geil wijf ook... Reps voor de topicstarter!

amilster
09-01-2009, 13:16
en DAT is de vorm van emancipatie die meer de bovenhand moet gaan krijgen! Vrouwen die zich als kerels beginnen te gedragen en erop los neuken. En dan nog vooral dat ze het het belangrijkste vinden dat je het als man lekker vindt. En ik vind het nog een fokking geil wijf ook... Reps voor de topicstarter!



Das leuk als je vrijgezel bent denk ik dan, ik zou niet willen dat mijn wijf zo'n verleden acher der lippen zou hebben wat jij?
......volgens mij zijn vrouwen er ook vaak niet helemaal eerlijk over hoeveel ze er nou gehad hebben, Chis rock heeft er eens een stukje aan gewijd geweldig, hwet antwoord maakt ook niet uit omdat het voor een man toch altijd teveel is ;o)

Iwan
09-01-2009, 13:34
Ik zeg altijd maar zo: het gaat om het uiterlijk, het karakter daar voel je niks van!

anonymous001
09-01-2009, 13:36
Das leuk als je vrijgezel bent denk ik dan, ik zou niet willen dat mijn wijf zo'n verleden acher der lippen zou hebben wat jij?


Ieder zijn smaak. Ik zou het leuk vinden. Van mij hoeft een vrouw niet preuts te zijn.

Maarre... Ziet dan niemand hoe die wijven zich aanstellen voor de camera??? Deed mij denken aan toen ik 10 was, en iedereen de hele tijd *fluister, fluister* deed alsof ze geweldig veel neukten, terwijl het nooit veel verder kwam dan onhandig gefriemel, at best.

Ze is geil ja, aandachtsgeil...