PDA

View Full Version : Joodse kinderen sturen Palestijnse kinderen cadeautjes!



The Persian Killer
06-01-2009, 22:40
http://img58.imageshack.us/img58/3093/israeligirlsbombs3580x4tv3.jpg


http://img155.imageshack.us/img155/7595/kidswritingonbombs2gd5.jpg

:boos::boos: :boos:

De dikke nudist
06-01-2009, 22:43
Ik zeg: opheffen dat Israël.

Karel
06-01-2009, 22:55
goed initiatief, kinderen moet je betrekken bij politiek

joost
06-01-2009, 23:26
wel met watervaste inkt?

De man van 14K
06-01-2009, 23:34
Zo indoctrineer je die koters van jongs af aan.
Heerlijk, een EU die werkelijk geen zak doet en het allemaal maar best vind.
Een Amerika die geen standpunt in neemt.
Een Nederlandse minister van buitenlandse zaken die alleen maar ontwijkende antwoorden geeft.
En Isreal doet ondertussen wat ze wil, Sarkouzy gaat weer even met ze praten en verder komen we niet. Volgend jaar (of dit jaar al?) wordt Tsjechie trouwens de voorzitter van de EU. De premier van Tsjechie is anti-EU dus daar hoef je ook niet veel van te verwachten.

Even terugkomend op het probleem: iedereen blijft maar zitten in de verwijtende sfeer maar niemand (en zeker Isreal niet) geeft de intentie er uit te willen komen.
Ik weet nog als ik vroeger gevochten had in de klas met een ander knaapje, dan moesten we beide in de hoek staan. Als ik dan sputterde dat hij begonnen was, gaf de lerares aan dat dat geen zak uitmaakt en dat ik maar eens moest gaan nadenken hoe ik het goed kon maken.
Hypothetisch gezien denk ik dat een dergelijke benadering de enige mogelijkheid is om dit conflict te beeindigen.

aliendwurf
06-01-2009, 23:34
Is dat for real?

Bron?

De man van 14K
06-01-2009, 23:35
ik denk dat dit serieus is, het is in iedergeval een serieuze teringzooi daar.

Karel
06-01-2009, 23:37
Ik weet nog als ik vroeger gevochten had in de klas met een ander knaapje, dan moesten we beide in de hoek staan. .

jullie hadden geen atoombommetjes, plus dat het uitroeien van de ander ook een oplossing was geweest

aliendwurf
06-01-2009, 23:38
Ongelofelijk als dit echt is. Ze zijn net zo erg als de Hamas die ze van terrorisme beschuldigen.

Maar ik wil wel graag weten van welke bron deze foto's afkomen.

De man van 14K
06-01-2009, 23:43
jullie hadden geen atoombommetjes, plus dat het uitroeien van de ander ook een oplossing was geweest

ehm. nee maar het was ook hypothetisch.

ik vind dat Isreal totaal buiten proportie reageert, voor iedere actie van Palestijnse kant worden er 10x zoveel palestijnen afgemaakt.
Daarbij is het een situatie aan het worden waar het volk zwaar onder lijd maar dat lijkt niemand te schelen.

De dikke nudist
06-01-2009, 23:44
Zo indoctrineer je die koters van jongs af aan.
Heerlijk, een EU die werkelijk geen zak doet en het allemaal maar best vind.
Een Amerika die geen standpunt in neemt.
Een Nederlandse minister van buitenlandse zaken die alleen maar ontwijkende antwoorden geeft.
En Isreal doet ondertussen wat ze wil, Sarkouzy gaat weer even met ze praten en verder komen we niet. Volgend jaar (of dit jaar al?) wordt Tsjechie trouwens de voorzitter van de EU. De premier van Tsjechie is anti-EU dus daar hoef je ook niet veel van te verwachten.

Even terugkomend op het probleem: iedereen blijft maar zitten in de verwijtende sfeer maar niemand (en zeker Isreal niet) geeft de intentie er uit te willen komen.
Ik weet nog als ik vroeger gevochten had in de klas met een ander knaapje, dan moesten we beide in de hoek staan. Als ik dan sputterde dat hij begonnen was, gaf de lerares aan dat dat geen zak uitmaakt en dat ik maar eens moest gaan nadenken hoe ik het goed kon maken.
Hypothetisch gezien denk ik dat een dergelijke benadering de enige mogelijkheid is om dit conflict te beeindigen.

meh

Het gaat er niet om wie begint. Het gaat er om wie het afmaakt.
Maar Hamas kan Israël niet afmaken omdat ze de middelen daartoe niet hebben. En Israël kan Hamas niet afmaken omdat elke keer dat ze het proberen Hamas sterker wordt en er meer haat onder de Palestijnen ontstaat.

Dit geklooi gaat gewoon door tot het einde der tijden in 2012.

aliendwurf
06-01-2009, 23:51
Het einde der tijden? :hugegrin:

De man van 14K
06-01-2009, 23:52
dat is idd het probleem: het gaat erom wie het afmaakt, oOf oplost maar ik vrees idd dat dit doorgaat tot het einde der tijden..

Tijdens de jaarwisseling zat ik in Berlijn en ben ik bij het Joods Historisch museum langsgeweest, buiten WOII zijn die joden aan de lopende band vervolgt/bestolen en beschuldigd geweest van alles wat iemand maar kon doen.
En ook nu zijn ze nog lekker bezig met die palestijnen.
Op de een of andere manier....

aliendwurf
06-01-2009, 23:56
....vragen ze er zelf om? :cool2:


Ben trouwens nog steeds benieuwd naar de bron van de foto's. Is wel leuk wat foto's zonder bron plaatsen en er een kop boven plakken maar ik zie liever wat meer info.

poNji
06-01-2009, 23:57
"Whit love" wat liefffff!

Judas
07-01-2009, 00:04
Denk dat deze Palestijnse kinderen ooit ook een leuk cadeautje onder hun jas zullen hebben voor Israelische kids:rolleyes::

http://www.liveleak.com/view?i=245_1218015303

Judas
07-01-2009, 00:05
....vragen ze er zelf om? :cool2:


Ben trouwens nog steeds benieuwd naar de bron van de foto's. Is wel leuk wat foto's zonder bron plaatsen en er een kop boven plakken maar ik zie liever wat meer info.

Die foto's zijn van het conflict met Hezbollah in 2006. Meer weet ik er ook niet van;).

aliendwurf
07-01-2009, 00:11
Ouwe zooi dus. Was ik al bang voor, niet dat het minder erg is maar toch. Zo zie je dat de kop de lading niet echt dekt.

Is bijna neg-reps waard.

Judas
07-01-2009, 00:15
Slechte propaganda:thup:

Karel
07-01-2009, 08:54
ehm. nee maar het was ook hypothetisch.
.

en was ook een goede ook hoor, zag het al voor me, een willekeurige scene..

Chief zit in groep 1 naast Rosso, op een mooie plek achterin de klas, maar vertrekt naar een andere school. Na zeven jaar komt Chief plots weer op de school terug, na ontzettend slecht te zijn behandeld.
De directeur vind het zo erg dat hij Chief alle steun geeft een plek te vinden, en waar beter dan de plek waar hij volgens zijn herinnering toch altijd heeft gezeten. Het uiteindelijke uitwerken laat hij over aan de juf, die moet dat maar uitzoeken.

Chief geeft inmiddels aan dat hij toch wel heel graag op zijn oude plek wil zitten, maar hij merkt dat Rosso inmiddels nog steeds aan de tafel zit, met zijn tas en voeten op de andere stoel.
Ondanks protest van Rosso mag Chief er gaan zitten, Chief is toch echt slecht behandeld,en omdat de juf zo haar talent kan laten zien in het oplossen van problemen.
Chief krijgt de stoel toegewezen en Rosso laat duidelijk merken dat hij dit niet fijn vindt. Chief dreigt met geweld en zegt zijn stoel te verdedigen, om te voorkomen wat hem op de ander school is aangedaan. Enkele klasgenootjes zijn het met Rosso eens en proberen met geweld Chief weg te jagen. Op het nippertje wint Chief echter op het schoolplein van de jochies en roept hardop dat het zijn tafel is en blijft, of er nou twee stoelen zijn of niet.

Gaandeweg wordt Rosso naar het einde van de tafel verbannen, en heeft Chief de meeste ruimte.
De maat is nu vol en Rosso zoekt steun bij zijn medeklasgenoten die naast hem zitten. Die zitten echter niet te wachten op nog een tafelzitter en wachten af. Rosso besluit terug te keren naar zijn hoekje en vandaar uit te protesteren, elastiekjes te schieten,zoveel mogelijk dwars te zitten om zijn punt duidelijk te maken en aandacht te vragen bij de juf.
De directeur heeft lucht gekregen van de situatie en laat Chief weten dat hij zijn steun heeft, Chief wordt voorzien van allerlei handige spullen en krijgt elke week BJJ-training betaald door hem. De juf ziet het probleem ook wel maar weet niet wat ze ermee aanmoet, ze zegt dus maar dat iedereen elkaar moet respecteren, intussen voorziet ze beide partijen van hulpmiddelen.
Op dat moment zien de buurklasgenoten wat Chief met de tafel heeft gedaan en hoe mooi de plek toch is geworden. Nu zien ze zelf ook wel dat Chief een gevaar kan vormen voor de rest van de hoek en dat die tafel een mooie aanwinst zal zijn. Als Chief naar de wc gaat liggen enkele jochies in de hinderlaag terwijl twee andere zijn tafel bezetten. Chief weet echter dankzij de BJJ-training, gesteund door de directeur, korte metten te maken met de jochies, waarna de tafelbezetters ook afdruipen.

Chief maakt van de aanval gebruik om de tafel te verschuiven naar de hoek van de klas, waardoor het voor Rosso nog moeilijker wordt van en naar zijn stoel te komen. De directeur steunt Chief onvoorwaardelijk. De juf laat dit toe omdat Chief dit voor zijn eigen veiligheid doet, en omdat ze haar onderhandelingstalenten kan laten zien.

De man van 14K
07-01-2009, 08:54
Die foto's zijn van het conflict met Hezbollah in 2006. Meer weet ik er ook niet van;).

oh ja dat. Acht veel is er niet veranderd toch? Het ene conflict volgt het andere op.

anonymous001
07-01-2009, 09:08
en was ook een goede ook hoor, zag het al voor me, een willekeurige scene..

Chief zit in groep 1 naast Rosso, op een mooie plek achterin de klas, maar vertrekt naar een andere school. Na zeven jaar komt Chief plots weer op de school terug, na ontzettend slecht te zijn behandeld.
De directeur vind het zo erg dat hij Chief alle steun geeft een plek te vinden, en waar beter dan de plek waar hij volgens zijn herinnering toch altijd heeft gezeten. Het uiteindelijke uitwerken laat hij over aan de juf, die moet dat maar uitzoeken.

Chief geeft inmiddels aan dat hij toch wel heel graag op zijn oude plek wil zitten, maar hij merkt dat Rosso inmiddels nog steeds aan de tafel zit, met zijn tas en voeten op de andere stoel.
Ondanks protest van Rosso mag Chief er gaan zitten, Chief is toch echt slecht behandeld,en omdat de juf zo haar talent kan laten zien in het oplossen van problemen.
Chief krijgt de stoel toegewezen en Rosso laat duidelijk merken dat hij dit niet fijn vindt. Chief dreigt met geweld en zegt zijn stoel te verdedigen, om te voorkomen wat hem op de ander school is aangedaan. Enkele klasgenootjes zijn het met Rosso eens en proberen met geweld Chief weg te jagen. Op het nippertje wint Chief echter op het schoolplein van de jochies en roept hardop dat het zijn tafel is en blijft, of er nou twee stoelen zijn of niet.

Gaandeweg wordt Rosso naar het einde van de tafel verbannen, en heeft Chief de meeste ruimte.
De maat is nu vol en Rosso zoekt steun bij zijn medeklasgenoten die naast hem zitten. Die zitten echter niet te wachten op nog een tafelzitter en wachten af. Rosso besluit terug te keren naar zijn hoekje en vandaar uit te protesteren, elastiekjes te schieten,zoveel mogelijk dwars te zitten om zijn punt duidelijk te maken en aandacht te vragen bij de juf.
De directeur heeft lucht gekregen van de situatie en laat Chief weten dat hij zijn steun heeft, Chief wordt voorzien van allerlei handige spullen en krijgt elke week BJJ-training betaald door hem. De juf ziet het probleem ook wel maar weet niet wat ze ermee aanmoet, ze zegt dus maar dat iedereen elkaar moet respecteren, intussen voorziet ze beide partijen van hulpmiddelen.
Op dat moment zien de buurklasgenoten wat Chief met de tafel heeft gedaan en hoe mooi de plek toch is geworden. Nu zien ze zelf ook wel dat Chief een gevaar kan vormen voor de rest van de hoek en dat die tafel een mooie aanwinst zal zijn. Als Chief naar de wc gaat liggen enkele jochies in de hinderlaag terwijl twee andere zijn tafel bezetten. Chief weet echter dankzij de BJJ-training, gesteund door de directeur, korte metten te maken met de jochies, waarna de tafelbezetters ook afdruipen.

Chief maakt van de aanval gebruik om de tafel te verschuiven naar de hoek van de klas, waardoor het voor Rosso nog moeilijker wordt van en naar zijn stoel te komen. De directeur steunt Chief onvoorwaardelijk. De juf laat dit toe omdat Chief dit voor zijn eigen veiligheid doet, en omdat ze haar onderhandelingstalenten kan laten zien.

:lol:


oh ja dat. Acht veel is er niet veranderd toch? Het ene conflict volgt het andere op.

Behalve dat het een ander conflict is... :rolleyes:

Hezbollah is Libanon, Hamas is Palestina. Ander land, ander conflict...

De man van 14K
07-01-2009, 10:17
same shit different day
laat maar ik begon serieus, maar halve wege mijn posts werd dat steeds minder.
Nog even en ik trek dit 2de wereld oorlog erbij en dan is het echt feest.

aliendwurf
07-01-2009, 10:42
Joden en 2e wereldoorlog....hmmm, ik zie de link niet.

anonymous001
07-01-2009, 10:52
En die Duitsers waren ook geen lieverdjes!

aliendwurf
07-01-2009, 10:55
Nee, en ze waren ook een stuk minder punktlich dan altijd gezegd wordt, dat blijkt dagelijks in het midden oosten. :)

Muay Thai Elite
07-01-2009, 13:10
Meisje heeft wel mooie krulletjes.

YoMarK
07-01-2009, 13:24
Hele meningen worden weer omgegooid door 1 foto hier. :whistling:
Typische Hamas propaganda foto.

Hamas zet z'n raketinstallaties ook op scholen, maar het enige wat we daarna zien is een een foto dat de Israëliërs weer school in puin hebben geschoten.
Het kan NIET zo zijn dat je als weldenkende organisatie raketinstallaties op scholen gaat zetten, dan vertegenwoordig je je volk(palestijnen) gewoon niet goed.

De man van 14K
07-01-2009, 13:41
De kern van het verhaal is dat daar waar 2 vechten, er 2 schuld hebben.
Wijzen levert niets op en daar bereik je niets mee.
Daarbij denkt niemand aan oplossingen en is het volk er nu de dupe van.
Dat is triest.

leks
07-01-2009, 13:54
In de grote media in de Westerse wereld wordt dit conflict op voorhand al van het oogpunt van Israel belicht, dus tsja ik kan er niet echt mee zitten.

Laat Hamas gewoon een regulier modern leger opbouwen dan hoeven ze geen sneaky aanvallen meer te doen en geen zogenaamde terreur te plegen, wat blijkbaar onvergeeflijk is, zijn we allemaal blij :confused:

Il Loco
07-01-2009, 13:56
De kern van het verhaal is dat daar waar 2 vechten, er 2 schuld hebben.
Wijzen levert niets op en daar bereik je niets mee.
Daarbij denkt niemand aan oplossingen en is het volk er nu de dupe van.
Dat is triest.

Je hebt gelijk Rosso. Wat betreft die foto's die zijn inderdaad oud, maar daarom niet minder erg. Wat wel feiten zijn, is dat Palestijnen er waren voordat er Isreali's waren. Dat ze uit hun oorspronkelijke land verdreven zijn omdat de Joden meende dat het hun 'beloofde land' was. Religie hoort een bron van hoop te zijn, maar door de eeuwen heen is er steeds weer bewezen dat religie een bron van haat, strijd en uiteindelijke oorlogen is.

En daarbij hebben er hier inderdaad twee schuld, maar je moet realiseren dat de raketten van Hamas, bijna nooit slachtoffers hebben gemaakt. Al zal dat natuurlijk heus wel hun bedoeling zijn geweest. En Hamas is niet de hele palestijnse bevolking in de gaza strook. Dat er VN scholen worden beschoten door tanks, scholen die zijn aangewezen als schuiladres, en voor de duidelijkheid, er zijn niet 1 maar inmidels al 2 scholen beschoten. Waarbij vele palestijnse kinderen het leven hebben gelaten of ernstig gewond zijn geraakt.

Isreal heeft alle midellen om doelgericht doelen te treffen, dus het verbaast me dat alle landen zich als een blok achter Israel opstellen. Terwijl zij een laffe moordzuchtige agressie tonen in deze strijd. Ik heb niks tegen Joden net zo min ik wat heb tegen Palestijnen. Maar ik vind dat Israel de Palestijnen onderdrukt. Hun land word ze ontnomen, ze krijgen een klein stuk land aangewezen, wat met muren wordt omringd. En dan vraagt men zich af hoe het komt dat er organisatie's als Hamas onstaan. Als Israel een middenweg had gevonden en een gedeelde samenleving zou zijn onstaan, dan zou dit nooit gebeurd zijn.

aapnootmies
07-01-2009, 16:11
Propoganda?

Muay Thai Elite
07-01-2009, 16:12
Propaganda?

Mephisto
07-01-2009, 16:31
De cadeautjes komen aan ook... :(

Een op drie doden Gaza is kind - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/2947768/__Een_op_drie_doden_Gaza_is_kind__.html)

Slome
07-01-2009, 16:34
De cadeautjes komen aan ook... :(

Een op drie doden Gaza is kind - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/2947768/__Een_op_drie_doden_Gaza_is_kind__.html)

In iedergeval beter als Sinterklaas, ik lever ieder jaar weer een lijst in, maar krijg geen moer...:blush:

Mephisto
07-01-2009, 19:23
In iedergeval beter als Sinterklaas, ik lever ieder jaar weer een lijst in, maar krijg geen moer...:blush:

Ik zou zeggen, stuur dat lijstje naar Israël, ik hoop dat je dan wel wat krijgt :twak:

Judas
07-01-2009, 19:35
De cadeautjes komen aan ook... :(

Een op drie doden Gaza is kind - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/2947768/__Een_op_drie_doden_Gaza_is_kind__.html)



Je begrijpt natuurlijk wel dat meneer Moawiya Hasanein de cijfers een beetje verdraaid heeft he? En buiten dat is naar mijn mening Hamas voor een behoorlijk deel verantwoordelijk voor deze doden.
Maargoed het is verschrikkelijk dat kinderen hier de dupe van zijn en laten we hopen dat deze bullshit heel gauw stopt voor hun.

De dikke nudist
07-01-2009, 22:51
Hamas kan niet winnen. Maar zullen het nooit opgeven. Dus Israël kan beter z'n biezen pakken als ze die oorlog echt zo erg vinden.

De man van 14K
07-01-2009, 23:17
In iedergeval beter als Sinterklaas, ik lever ieder jaar weer een lijst in, maar krijg geen moer...:blush:


Sjoerd!(ik zie nu pas dat jij het ben en je naam veranderd heb)

Een beetje gallen en zieken is 1 ding maar dit is wel een beetje smakeloos..

Slome
07-01-2009, 23:43
Sjoerd!(ik zie nu pas dat jij het ben en je naam veranderd heb)

Een beetje gallen en zieken is 1 ding maar dit is wel een beetje smakeloos..

ja, hij is erg hard; k ging er wel beetje vanuit dat er geen vrolijke reacties op zoude komen... excuus als ik mensen kwets.. bij deze..:cool2:

De dikke nudist
07-01-2009, 23:51
ja, hij is erg hard; k ging er wel beetje vanuit dat er geen vrolijke reacties op zoude komen... excuus als ik mensen kwets.. bij deze..:cool2:

Homo, afhaker.

De juiste reactie was geweest: "En dan wat?"

Slome
07-01-2009, 23:58
no offence dikke maar ik heb nog wel een klein hartje in dat lompe lichaam van me zitten.... :1eye:

Karel
08-01-2009, 00:01
je bent toch niet bedreigd vanwege je uitspraken, ivm naam?

De dikke nudist
08-01-2009, 00:02
Kom op man, dit is internet. Je bent anoniem. Wees jezelf.

MTE is ook een grote racist maar daar hoor je toch ook niemand over klagen?

Karel
08-01-2009, 00:03
sinds hier een secretaris-generaal is wordt de vrijheid van meningsuiting bedreigt

Slome
08-01-2009, 00:05
dit gaat allemaal beetje samen met http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=671054#post671054

Karel
08-01-2009, 00:07
oh excuus, ik raakte al in de war met de posts

De dikke nudist
08-01-2009, 00:09
sinds hier een secretaris-generaal is wordt de vrijheid van meningsuiting bedreigt

Sinds de benoeming van onze geliefde Secretaris-Generaal (moge hij tot ragnarok regeren) heerst hier tucht en welzijn.

Muay Thai Elite
08-01-2009, 00:13
Precies, een komst van de secretaris-generaal is juist een bevordering van de vrijheid van meningsuiting. Mits pure win, zal hier juist alles gezegd en gesteld mogen worden. Dus eigenlijk verandert er niets, als je geen fucking n00b bent.

De man van 14K
08-01-2009, 09:05
dit gaat allemaal beetje samen met http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=671054#post671054


Gaat een naamsverandering samen met het doodwensen van kinderen?
eh.. mm.. goh nou ik denk het NIET.

Slome
08-01-2009, 10:04
volgens mij ben jij de topic starter daar, en je verwijst naar mijn post in deze topic?!! toch, of zie ik t niet helder op deze mistige dag;):blush:

Muay Thai Elite
08-01-2009, 13:08
Slome maak je niet zo druk man. No spang je weet toch.

De man van 14K
08-01-2009, 13:54
volgens mij ben jij de topic starter daar, en je verwijst naar mijn post in deze topic?!! toch, of zie ik t niet helder op deze mistige dag;):blush:


Klopt en je ziet het niet.
Maar het maakt niet uit, Sjoerd. Never fucking mind.:)

Slome
08-01-2009, 14:01
Aight, no spang... "piano piano....":confused:

btw: doodwensen van kindern... ik?? hell no

anonymous001
08-01-2009, 14:11
Hehehe... Net 1 dag een nieuwe naam, en er nu al mee gepest worden...

Beetje als iemand die 's ochtends vroeg tevreden in de spiegel kijkt naar zijn nieuwe tattoo, dan ziet dat Henk inderdaad dyslectisch is...

Ralph
08-01-2009, 14:24
http://www.villamedia.nl/n/images/willem_inktspotprijs2006.jpg

chief108
08-01-2009, 14:38
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_5762_e17bcc0391f012a2fba277ce418b1af96 e7305ff.gif

aliendwurf
08-01-2009, 16:29
Vind Fokke en Sukke leuker....

De man van 14K
08-01-2009, 16:49
jodengrappen liggen Ajacieden zowieso gevoelig he.. ;)

aliendwurf
08-01-2009, 17:00
Ajacieden kunnen per definitie minder hebben. :cool2:

Justinian
08-01-2009, 17:17
sinds hier een secretaris-generaal is wordt de vrijheid van meningsuiting bedreigt
Vrijheid van meningsuiting is prima, als het maar met respect is. Ik werd net door iemand geattendeerd op deze topic met het verzoek er naar te kijken, vanwege de antisemitische inhoud van een aantal posts. Dat zal ik later doen - heb nu een afspraak - dus ik volsta even met bovenstaande. Dus nogmaals, inhoudelijk discussieren prima, maar wel op een normale manier.

Muay Thai Elite
08-01-2009, 17:19
Beetje overdreven. Wie heeft er nu weer huilie gedaan bij Justi? Wie is de mol?

Slome
08-01-2009, 17:21
Beetje overdreven. Wie heeft er nu weer huilie gedaan bij Justi? Wie is de mol?

Zeker gaat het om mijn verlanglijstje post?? Dr worden wel gekkere dingen geroepen op dit algehele forum,... ik snap niet dat er zo'n ophef over wordt gemaakt...

Muay Thai Elite
08-01-2009, 17:22
Vooral omdat je na het maken van die post nog zo liep te janken dat je er spijt van had.. Maargoed, dat zal Justi straks zelf ook wel inzien.

MDW
08-01-2009, 17:23
De oorlog tegen Israel
Door Geert Wilders


Het is een van de centrale leerstellingen van de linkse kerk: 'land voor vrede'.


Dat zou een einde maken aan het conflict in het Midden-Oosten. Dezer dagen beleven we het definitieve einde van die wensdroom. Het Israëlische leger keerde zondag terug in Netzarim. Drie jaar geleden werden Netzarim en andere zogenaamde 'nederzettingen' verlaten in het kader van de disengagement. Die terugtrekking moest toen leiden tot vrede. Maar 5000 argumenten in de vorm van Kassam-raketten daalden neer op de bewoners van de Negev dat de realiteit anders ligt.

'Land voor vrede' is het medicijn gebaseerd op de verkeerde diagnose. De oorlog tegen Israël is geen territoriaal conflict en kan dus niet worden opgelost met territoriale concessies. Gebied weggeven helpt niet. Hamas cs strijden niet voor stukken land maar voor de totale eindoverwinning van de islam, waarbij de spoedige vernietiging van Israël slechts een tussenstation is. Het conflict is jihad, de geweldadige plicht van elke moslim. Israël is gelegen op de breuklijn van de dar-al-islam en de dar-al-harb. Voor de islam is heel Israël bezet gebied en Tel Aviv is net zozeer een 'nederzetting' als Netzariem was. In het handvest van Hamas komt het woord 'poldermodel' niet voor.

Aanmoediging
De terugtrekking uit Gaza in 2005 was een enorme aanmoediging voor de agressieve islam. Wat het westen krampachtig probeerde te zien als een stap naar vrede, wordt door islamieten juist geëntepreteerd als een teken van zwakte. De 5000 rakketten uit Gaza waren dan ook het logische gevolg van een ideologie die streeft naar de vernietiging van het westen. Samuel Huntington, die ironisch genoeg stierf in de week voor de eerste bombardement op Hamas, schreef het al: Islam has bloody borders. Die bloedige grenzen van de islam kun je opschuiven, maar daarmee verplaats je slechts de jihad. Wat blijkt? 'Nederzettingen' zijn geen barrière voor vrede, maar juist een barriere tegen terreur.

Islamieten vatten het conflict op als een islam-gerelateerd conflict. Niet voor niets klinkt op pro-Hamas-demonstraties over de hele wereld vooral 'allah hoe akbar'. Zaterdag bracht daarvan een illustratie toen moslim-kolonisten in Amsterdam demonstreerden samen met extreem links. De SP (Harry van Bommel), Olijfboomcampagne/Icco (van Doekle Terpstra) en de onvermijdelijke Gretta Duisenberg lieten zien hoe zeer links Nederland vergroeid is met de islam en Israëlhaat.

Collega van Bommel toont zijn ware extreme gezicht door zonder enige gene publiekelijk luidkeels op te roepen tot een volgende intifadah tegen Israël. Links demonstreert met vlaggen van Hamas en Hezbollah, samen met portretten van Khomeiny en Hezbollah-leider Nasrallah.
De strijd tegen Israël is een strijd tegen Europa en Nederland Zeventig jaar na Auschwitz klinkt in de straten van Amsterdam, mede op kosten van de belastingbetaler, 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas'. Dit bedoelt Doekle de Dhimmi blijkbaar met 'benoemen en bouwen'. Zou hij de Jodenhaters van zaterdag zien als gematigde moslims?

Nooit meer land weggeven aan de Arabieren dus. Wat dan wel? Om te beginnen is er natuurlijk al een Palestijnse staat, dat is Jordanië. Dat land beslaat bijna tachtig procent van het historische Palestina. De meeste bewoners van Jordanië zijn Palestijnen, zoals bijvoorbeeld koninging Rania. Wie een territoriale oplossing zoekt heeft die dus gevonden. Een eventuele tweede Palestijnse staat is geen verbetering, maar juist een aanmoediging tot meer jihad en dus meer bloedvergieten. Judea en Samaria, het hart van Israël, moeten hoe dan ook in handen van Israël blijven, met Jeruzalem als de ongedeelde hoofdstad van de Joodse staat.

Afschrikking
De oorlog tegen Israël is permanent omdat het jihad is. Toch kan het conflict beheersbaar worden gemaakt en Nederland kan daar een rol in spelen. Om te beginnen moet afschrikking weer de hoeksteen worden van het Israëlische veiligheidsbeleid. Dat was het, tot het in 1992 overgaf aan de Oslo-wensdroom. Nederland moet helpen Israël ervan te doordringen dat het vecht voor het westen en dus niet mag toegeven aan de Arabieren. Geen millimeter. Als Israël valt, is Europa aan de beurt. Israël is onze eerste verdedigingslinie. De strijd tegen Israël is een strijd tegen Europa en Nederland.

De miljarden die de EU en de VN de afgelopen jaren stortten in de bodemloze put in Gaza moeten worden omgebogen. De Palestijnen hebben niets positiefs met het geld gedaan, behalve het dienstig gemaakt aan de razendpopulaire Hamas-terreur. Het zou goed zijn dat geld te investeren in de magistrale Israelische wetenschap en high-tech. Het piepkleine Israel is uitgegroeid tot een mondiaal centrum waar de knapste koppen ter wereld op dagelijkse basis uitvindingen doen die een zegen zijn voor de hele mensheid. Een dergelijke ombuiging zorgt voor een boost van de Israelische economie. Dat succes toont de hele wereld dat Israel niet van voorbijgaande aard is, maar blijvende bron van vooruitgang.

Zou het niet geweldig zijn als het geld dat nu gaat naar de terreur-infrastructuur van Hamas straks bijvoorbeeld gebruikt wordt door het Weizman Instituut in Rechovot voor het vinden van een middel tegen Alzheimer of multiple sclerose? Internationaal hulpgeld niet meer voor dood en vernietiging maar voor een toekomst van onze zieken en ouderen. Een mooier begin van het nieuwe jaar is niet denkbaar.

En aan het Israelische leger: kol hakawod, alle succes! Jullie vechten ook voor ons.
Geert Wilders en Martin Bosma zijn respectievelijk fractievoorzitter en lid van de Partij voor de Vrijheid in de Tweede Kamer en bezochten zeer recentelijk Israel.

Slome
08-01-2009, 17:29
Vooral omdat je na het maken van die post nog zo liep te janken dat je er spijt van had.. Maargoed, dat zal Justi straks zelf ook wel inzien.

Ach, spijt heb ik niet.. maar ja, als er opeens mensen zijn die t allemaal zielig vinden.. tja, wie ben ik dan om te zeggen(en te menen) dat ik niet had moeten doen..

Er worden veel gekkere dingen gepost..(bijvoorbeeld door Geert W) dus vindt t een beetje miereneukerij als t daarom zou gaan..

MDW
08-01-2009, 17:36
1ste bericht vandaag aan Harry v. Bommel (SP)

Opnieuw bewijst u met uw schandalige oproep tot intifada dat u niet
ongenuanceerd anti-Israel bent,maar gewoon een antisemiet. Hoe kan ik zo iets beweren? Zoals Hans Knoop eens zei tot Gretta Duisenberg: "als het loopt als een kip, kakelt als een kip en eieren legt, dan is het een kip!"
Zoals mijn vader gezegd zou hebben:" bij de van Bommels had je zeker niet kunnen onderduiken."


Amsterdam

MDW
08-01-2009, 17:37
Reactie op mail aan H v B.

Geachte heer,

Dank voor uw bericht aan Harry van Bommel, die mij vroeg te antwoorden.
Harry van Bommel heeft inderdaad 'intifada, Palestina vrij' geroepen maar
daarmee niet gepleit voor geweld. Integendeel. In zijn toespraak bij de
demonstratie zaterdag heeft hij het geweld van beide zijden, dus van Hamas
en van Israël veroordeelt en gepleit voor een onmiddellijk staakt het vuren.

'Intifada' betekent verzet tegen een bezetting en dat hoeft helemaal geen
gewelddadig verzet te zijn maar kan ook een demonstratie, staking,
burgerlijke ongehoorzaamheid zijn. Van Bommel betreurt het dat zijn
uitspraak verkeerd wordt uitgelegd en heeft vanochtend in het tv-programma
Goede Morgen Nederland gezegd dat die woordkeus 'onhandig' was. Zie verder
ook http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2009/01/05/intifada/ (http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2009/01/05/intifada/)

Het standpunt van de SP over de nu ontstane oorlog blijft ongewijzigd
natuurlijk. Israël moet zich terugtrekken uit Gaza en Hamas moet stoppen met
raketaanvallen. De partij probeert de regering ook zover te krijgen dat ze
het geweld van beide zijden veroordeelt. Dat is nu helaas niet het geval.

Graag verwijs ik u voor de opvattingen van de SP over de Palestijnse kwestie
graag naar het dossier op de SP-website,
http://www.sp.nl/service/dossiers/israel/ (http://www.sp.nl/service/dossiers/israel/) en ook het themakanaal
internationale zaken: http://www.sp.nl/wereld/ (http://www.sp.nl/wereld/). U zult daar onder meer lezen
dat wij voorstander zijn van een twee-statenoplossing: een veilig Israël en
een levensvatbaar Palestina.

Met vriendelijke groet

Guido van Leemput
Fractiemedewerker SP

MDW
08-01-2009, 17:39
Reactie:


Geachte heer Leemput,

Dank voor uw reactie.

Ik heb daarbij de volgende observaties.
Ik neem aan dat Harry van Bommel, als belangrijkste woordvoerder buitenland,
het standpunt van uw partij vervult. Het officiële standpunt ken ik. Dat is
evenwichtiger, maar zoals altijd het papier is geduldig.Het gaat erom wat
men werkelijk doet en zegt dus als standpunt ineemt.
Overigens was Van Bommel niet de enige SP'er die dat riep, naast hem liep uw
andere Kamerlid Sadet Karabulut.
Beiden liepen mee, vooraan!, naast Gretta Duisenberg die overigens de
woorden wel onderschrijft, terwijl er mensen om hen heen riepen: Hamas,
Hamas alle Joden aan het gas. Mensen met borden met daarop: Israel burn in
hell, Israel herhaalt de Holocaust. Ik heb niet gelezen noch gehoord dat uw
kamerleden van dergelijke uitspraken afstand nemen. Dat doe je ook niet als
je in de demonstratie blijft meelopen en diezelfde mensen gaat toespreken.
De conclusie kan niet anders zijn dan dat uw partij in werkelijkheid een
ongenuanceerd,onevenwichtig anti-Israel standpunt inneemt.
De uitleg dat intifada verzet betekent dus ook geweldloos kan zijn of een
demonstratie etc. kan zijn gelooft u toch zelf niet. Intifada wordt
uitsluitend gebruikt mbt het conflict in het middenoosten. In welk ander
conflict wordt deze betiteling gebruikt? De voorbije intifada's werden
gekenmerkt door terreuraanslagen en ander geweld.Niet erg sterk.
Overigens niet de eerste keer dat van Bommel "domme " dingen doet of zegt
(ongeveer de reactie van Agnes Kant. Dat was ook bij het bezoek aan Jordanië
in 2007, waarna van Bommel toen zei: "ik moet beter op mijn woorden passen."
Hij is kennelijk hardleers.
Ook bij het bezoek van de Kamercommissie aan Jordanië en Syrië moest van
Bommel afwijken van het programma voor een gesprek met Hamas, dat niet voor
niets op de Europese lijst staat van terreurorganisaties. Ook die actie is
door zijn collegae scherp veroordeeld. Eigenlijk zou dat bezoekje aan Hamas,
voor niemand een verassing hoeven te zijn. Er valt immers een hoop te
bespreken met deze club, zeker voor een partij als de SP, die binnen haar
eigen gelederen ook geen tegenspraak duldt. Hoe ga je om met oppositie? Gooi
je ze alleen maar van het dak of schiet je ze eerst in een vitaal
lichaamsdeel? Ook zijn er vast andere boeiende zaken te bespreken, zoals de
nieuwste ontwikkelingen in bomgordeltechnologie.

Dialoog is belangrijk. Al is het maar om vast te stellen welke medicatie
deze mensen nodig hebben. Harry van Bommel vindt pilletjes voor het
Midden-Oosten echter overbodig en neemt in plaats daarvan suïcidale gekken
liever serieus. Zo schrijft hij op z'n weblog: "Hamas isoleren leidt tot het
risico dat Palestijnen hun vertrouwen dan maar gaan stellen in
extremistische jihadist-groepen."
Juist. De organisatie die het vredesproces heeft opgeblazen omdat het iedere
vorm van vrede met Israël onacceptabel vindt, die er een Tv-programma op na
houdt waarin Farfour de Muis en Nahoul de Bij kleine kinderen aansporen zich
op te offeren voor 'Islam, heldendom, martelaarschap en de mujihadeen', is
geen extremistische jihadistische groepering. Wat is het dan wel, de
belichaming van de veel geprezen maar zelden gesignaleerde, gematigde Islam,
die Ella Vogelaar zo graag in Nederland zag 'wortelen'? Misschien is het wel
een goed idee om Hamas uit te nodigen om naar Nederland te komen. Dan kan er
gezamenlijk gewerkt gaan worden aan het ideaal van een sterk en sociaal
Nederland, met behulp van proportionele zelfmoordaanslagen, ingetogen
raketbeschietingen en bescheiden beloftes om de wereld nu echt voor eens en
altijd te verlossen van de Joden.

Tot slot: waarom maakt de SP en van Bommel zich vrijwel uitsluitend zo
intensief druk om de Palestijnen en iet om de mensen in
Zimbabwe,Kongo,Ethiopië, Somalië, Syrië, De Libanon, Afghanistan etc. Is het
toevallig dat bij de meeste conflicten met ernstig geweld Islamisten en
Arabieren zijn betrokken? Is het toevallig dat vrijwel uitsluitend terreur
in de wereld wordt veroorzaakt door Arabieren/ Islamisten ?

Laat de heer van Bommel en de SP niet draaien, maar gewoon eerlijk zeggen
waarvoor ze staan. Dat begrijpen de kiezers veel beter en krijgt u de
juiste aanhang. Mensen die al jaren roepen dat "het gas" niet lang genoeg
heeft kunnen werken.


Amsterdam

aliendwurf
08-01-2009, 17:57
Nederland moet helpen Israël ervan te doordringen dat het vecht voor het westen en dus niet mag toegeven aan de Arabieren. Geen millimeter. Als Israël valt, is Europa aan de beurt. Israël is onze eerste verdedigingslinie. De strijd tegen Israël is een strijd tegen Europa en Nederland.


En aan het Israelische leger: kol hakawod, alle succes! Jullie vechten ook voor ons.


http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.seizure.gif

Wat een mongool is het ook. http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.seizure.gif

MDW
08-01-2009, 18:30
Nee, en ze waren ook een stuk minder punktlich dan altijd gezegd wordt, dat blijkt dagelijks in het midden oosten. :)

En schrijven dat de Duitsers niet "punktlich" zijn geweest, zijn uitspraken van iemand die helemaal helder is??

aliendwurf
08-01-2009, 18:39
En schrijven dat de Duitsers niet "punktlich" zijn geweest, zijn uitspraken van iemand die helemaal helder is??


Ah, daar hebben we Albert....

Heet jij soms Cohen van je achternaam?

Mephisto
08-01-2009, 19:32
Om te beginnen heb ik niets tegen wie dan ook. Ik ben nergens voor en nergens tegen zolang het maar uit mijn voortuintje blijft.

Maar één ding moet me van het hart, iedereen roept over vrijheid van meningsuiting, je mag iedereen voor van alles uitmaken én de meest stompzinnige idioterie uitkramen want we leven immers in een vrij land.

Maar zodra het een Jood of Israël betreft is het anti-Semitisch en mag het opeens niet meer? Ik ben het er mee eens dat je niet zomaar alles kan zeggen maar dat moet dan wel voor iedereen en voor alles gelden.

aliendwurf
08-01-2009, 19:35
Om te beginnen heb ik niets tegen wie dan ook. Ik ben nergens voor en nergens tegen zolang het maar uit mijn voortuintje blijft.

Maar één ding moet me van het hart, iedereen roept over vrijheid van meningsuiting, je mag iedereen voor van alles uitmaken én de meest stompzinnige idioterie uitkramen want we leven immers in een vrij land.

Maar zodra het een Jood of Israël betreft is het anti-Semitisch en mag het opeens niet meer? Ik ben het er mee eens dat je niet zomaar alles kan zeggen maar dat moet dan wel voor iedereen en voor alles gelden.


Die Harry deWinter (die ik eigenlijk maar een knaak vind maar dat terzijde) had laatst elke keer dat Wilders het woord Moslim gebruikt dat vervangen door Jood. Geen mens die die teksten dan nog durft uit te spreken. Tis te gek voor woorden.

anonymous001
08-01-2009, 19:43
Die Harry deWinter (die ik eigenlijk maar een knaak vind maar dat terzijde) had laatst elke keer dat Wilders het woord Moslim gebruikt dat vervangen door Jood. Geen mens die die teksten dan nog durft uit te spreken. Tis te gek voor woorden.

True...

Het is wel een beetje te begrijpen, historisch gezien, maar aan de andere kant, heel veel volken hebben het moeilijk gehad. Waaronder trouwens ook de Duitsers (dit keer geen grapje).

Enige wat je kan zeggen van sommige 'humor' van extreem rechtse of moslimfundamentalistische hoek, is dat ze doen alsof de Holocaust helemaal niet heeft plaats gevonden, of wel mee viel. En dat is natuurlijk een vreselijk irritante en beledigende historische leugen.

Maar goed, de thread was IMHO opinion leuker toen het nog niet serieus was...

Karel
08-01-2009, 19:45
Ik ben het er mee eens dat je niet zomaar alles kan zeggen maar dat moet dan wel voor iedereen en voor alles gelden.

er wordt gewoon bedoeld dat we al een tijdje geen moslims meer beledigd hebben, maar dan wat subtieler

Karel
08-01-2009, 19:46
True...

Het is wel een beetje te begrijpen, historisch gezien, maar aan de andere kant, heel veel volken hebben het moeilijk gehad. Waaronder trouwens ook de Duitsers (dit keer geen grapje).


:lol: echt

chief108
08-01-2009, 19:55
de thread was IMHO opinion leuker toen het nog niet serieus was...
yeah...
how the fuck did that happen?? :fp:

aliendwurf
08-01-2009, 19:57
Omdat iemand het nodig vond te gaan klagen om niks.

Mike
08-01-2009, 20:01
Ajacieden kunnen per definitie minder hebben. :cool2:

terecht in het rechterrijtje staan zou ik als Ajacied idd niet kunnen hebben ;)

dat siert jullie wel dat jullie zulke goede verliezers zijn in rotje knor, maar ja tis inmiddels ook routine geworden!

aliendwurf
08-01-2009, 20:03
terecht in het rechterrijtje staan zou ik als Ajacied idd niet kunnen hebben ;)

dat siert jullie wel dat jullie zulke goede verliezers zijn in rotje knor, maar ja tis inmiddels ook routine geworden!


Ik ben het idd gewend. Daarom is het ook altijd leuk om te zien als jullie weer eens op je bek gaan...dan zijn de druiven zooo zuur. :thup:

En jullie weigeren er aan te wennen, das ook zo leuk. ;)

Mike
08-01-2009, 20:09
Ik ben het idd gewend. Daarom is het ook altijd leuk om te zien als jullie weer eens op je bek gaan...dan zijn de druiven zooo zuur. :thup:

En jullie weigeren er aan te wennen, das ook zo leuk. ;)



ach die 5 kutseizoenen afgelopen 10 jaar :) t went hier ook wel

dit jaar komt t derde sterretje op de shirts in Mokum! En joden houden wel van sterretjes! Plz dont make this gay :D

aliendwurf
08-01-2009, 20:15
Ik heb niks met sterretjes. Voor je het weet heb je weer een klacht aan de broek. :)

Muay Thai Elite
08-01-2009, 20:23
Flikker eens gauw op met dat verwijfde voetbal-gelul. Daar hebben jullie Ashi's boring ass blabla stadion voor.

aliendwurf
08-01-2009, 20:25
Flikker eens gauw op met dat verwijfde voetbal-gelul. Daar hebben jullie Ashi's boring ass blabla stadion voor.

Anarchie weet je nog? http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.middelvinger.gif (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:emoticon%28%27:middelvinger%29%27%29)

Muay Thai Elite
08-01-2009, 20:30
Riiiiight.... Dat jij bij anarchie denkt aan Alice in Wonderland en My little pony wil niet zeggen dat je daadwerkelijk anarchistisch bezig bent.

Biiyen
08-01-2009, 20:33
:fp:

aliendwurf
08-01-2009, 20:35
Hoe jij het noemt zal me werkelijk worst zijn...en zal me er al helemaal niet van weer houden welke topic dan ook er mee te 'bevlekken'.

http://msp133.photobucket.com/albums/q42/OBLIVITA/ANARCHIST.gif

Mike
08-01-2009, 20:35
Riiiiight.... Dat jij bij anarchie denkt aan Alice in Wonderland en My little pony wil niet zeggen dat je daadwerkelijk anarchistisch bezig bent.

ik dacht dat anarchisten geen regels en etiquette kenden? En een polizei heeft helemaal geen bestaansrecht binnen een anarchisme :D

maar jij bent idd wel een diehard anarchist ;)

chief108
08-01-2009, 20:53
gelukkig...

de tread gaat weer helemaal nergens over....

Viva La Resistance!!!!

Mike
08-01-2009, 20:55
football unites he :D

aliendwurf
08-01-2009, 20:57
Nou ja...je moet niet overdrijven. http://v.netlogstatic.com/v3.00/1052//s/i/smilies/clown.gif

Mike
08-01-2009, 20:57
bekhouden dokwerker! :D

Mike
08-01-2009, 20:58
hebbie die bnn show met feyenoord hoolies gezien trouwens aliend?

wat een mongolen weer

tis bij ajax ook triest hoor maar dit was echt zielig

Muay Thai Elite
08-01-2009, 20:59
lol

aliendwurf
08-01-2009, 21:02
hebbie die bnn show met feyenoord hoolies gezien trouwens aliend?

wat een mongolen weer

tis bij ajax ook triest hoor maar dit was echt zielig


Heb ik gezien boodpoot, zijn idd zwak begaafden. Zag je die moeder? Zulke 'mensen' zouden geen kinderen moeten krijgen, daar pleit ik al jaren voor. Of wat dacht je van amfetamine Youri? :)

Biiyen
08-01-2009, 21:03
Wat een Badr topic

Mike
08-01-2009, 21:05
Heb ik gezien boodpoot, zijn idd zwak begaafden. Zag je die moeder? Zulke 'mensen' zouden geen kinderen moeten krijgen, daar pleit ik al jaren voor. Of wat dacht je van amfetamine Youri? :)

wie is amfetamine youri? of heette die jonge gast zo?

zieke gasten waren t , en triest dat bnn zo weer zout in de wonden strooit en de oude koeien uit de sloot trekt. Tis nie goed voor t sfeertje en ik snap niet waarom die malloten een openbaar podium krijgen en blijkbaar zoveel status genieten bij hun supportersvereniging.

t had echt niets met voetbal te maken

Muay Thai Elite
08-01-2009, 21:06
Voetbal en alles wat met voetbal te maken heeft heeft niks met voetbal te maken.

Mike
08-01-2009, 21:07
zit wat in man

diepe shit hoor

wanneer komt je bundel uit?

aliendwurf
08-01-2009, 21:09
wie is amfetamine youri? of heette die jonge gast zo?

zieke gasten waren t , en triest dat bnn zo weer zout in de wonden strooit en de oude koeien uit de sloot trekt. Tis nie goed voor t sfeertje en ik snap niet waarom die malloten een openbaar podium krijgen en blijkbaar zoveel status genieten bij hun supportersvereniging.

t had echt niets met voetbal te maken


Nou ja, ik vond die vent van de supportersvereniging niet echt strooien met complimentjes. Verder was het een walgelijke vertoning en vooral onnodig. Het moet voor de nabestaanden echt erg geweest zijn om dat te zien. Die kale was Youri idd, van de nieuwe generatie...die moe en koud was toen de wedstrijd begon, en hij zogenaamd naar Polen op zoek was terwijl die de hele avond gewoon op het Zuidplein te vinden waren.

De enige die ze status probeerde te geven was die blonde snol, die genoot er van en liet de enige die misschien nog wat zinnigs te melden had overschreeuwen door die reus en dat kale ventje.

aliendwurf
08-01-2009, 21:11
Voetbal en alles wat met voetbal te maken heeft heeft niks met voetbal te maken.


Reps Polizei onder je naam, das pas gaylisch. :D

Mike
08-01-2009, 21:13
Nou ja, ik vond die vent van de supportersvereniging niet echt strooien met complimentjes. Verder was het een walgelijke vertoning en vooral onnodig. Het moet voor de nabestaanden echt erg geweest zijn om dat te zien. Die kale was Youri idd, van de nieuwe generatie...die moe en koud was toen de wedstrijd begon, en hij zogenaamd naar Polen op zoek was terwijl die de hele avond gewoon op het Zuidplein te vinden waren.

De enige die ze status probeerde te geven was die blonde snol, die genoot er van en liet de enige die misschien nog wat zinnigs te melden had overschreeuwen door die reus en dat kale ventje.

ja dat klopt idd. vooral onnodig , liever kijkcijfers dan mvo moet bnn gedacht hebben


nou ons werk hier is af aliend

deze topic is redelijk verkloot nu ;)

Biiyen
08-01-2009, 21:13
Nou ja, ik vond die vent van de supportersvereniging niet echt strooien met complimentjes. Verder was het een walgelijke vertoning en vooral onnodig. Het moet voor de nabestaanden echt erg geweest zijn om dat te zien. Die kale was Youri idd, van de nieuwe generatie...die moe en koud was toen de wedstrijd begon, en hij zogenaamd naar Polen op zoek was terwijl die de hele avond gewoon op het Zuidplein te vinden waren.

De enige die ze status probeerde te geven was die blonde snol, die genoot er van en liet de enige die misschien nog wat zinnigs te melden had overschreeuwen door die reus en dat kale ventje.

Who cares? Had die Yourie cadeautjes bij zich voor Palestijnse kinderen? Nee? dan moet je je TB houden want dit topic gaat over dooie kinderen en niet over voetbal!

Mike
08-01-2009, 21:15
want dit topic gaat over dooie kinderen en niet over voetbal!

ach same difference

topic was doomed to begin with

aliendwurf
08-01-2009, 21:16
Who cares? Had die Yourie cadeautjes bij zich voor Palestijnse kinderen? Nee? dan moet je je TB houden want dit topic gaat over dooie kinderen en niet over voetbal!


http://www.albertlowe.com/images/ass.gif

Mike
08-01-2009, 21:17
ik zie bij de tags van dit topic gewoon ajax en voetbal staan dus zo offtopic waren we niet bezig

aliendwurf
08-01-2009, 21:19
Bovendien ging deze topic helemaal niet over dooie kinderen.

Mike
08-01-2009, 21:19
maar over kadootjes en die geeft de feyenoord defensie maar al te graag weg

aliendwurf
08-01-2009, 21:23
maar over kadootjes en die geeft de feyenoord defensie maar al te graag weg


:neversurrender:

Karel
08-01-2009, 21:29
http://www.treffers78.nl/Pics/dolf%20prehn.jpg

Mike
08-01-2009, 21:32
http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/wtf-animated_jpg.gif (http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/wtf-animated_jpg.gif)

Justinian
08-01-2009, 22:28
--- Justinian

Dat een topic in het Offtopic-gedeelte staat, wil niet zeggen dat je in de topics zelf offtopic moet gaan. Het gaat hier om een vrij serieus onderwerp, dus hou het bij het onderwerp. Voor de mensen die de discussie graag voort willen zetten, be my guest en open maar ff een nieuw topic. Deze is gesloten.

---/Justinian