PDA

View Full Version : Wat ik nu weer meegemaakt heb



Tony
15-01-2009, 15:33
Sjongejonge zeg..

Wordt vanmorgen met een dikke kater wakker naast El Bastardo... (Die ligt nog steeds in coma.)

Kom ik erachter dat ik mijn kleren kwijt ben.. god mag weten waar ze zijn.. enige dat ik zo snel kon vinden was een paar schoenen, een forel en een muts..

Het was al laat en ik moest gaan werken.. dus zo gezegd zo gedaan.. Ik klim met mijn muts en forel op de fiets om naar het werk te gaan.
Ondertussen kwam ik erachter dat de forel afgegeven had op mijn schoen. dus ik stop bij een schoenwinkel om te gaan vragen of ze schoenpoets hebben..

Maar ja.. zover is het niet gekomen.. voor ik het wist werd ik door 2 mannen tegen de grond gewerkt en kreeg ik een spuitje.. Toen ben ik in slaap gevallen en nu zit ik weer in de inrichting..

ik snap echt niet wat er verkeerd gegaan is.. en waarom die mannen mij tegen de grond wilden werken..

Ik heb een van de mannen trouwens nog flink in de arm kunnen bijten.. net goed.. wat een sukkel was dat.

chief108
15-01-2009, 15:34
:rotflmao:

De man van 14K
15-01-2009, 15:48
right.. een forel?

Dennuz
15-01-2009, 15:57
LOL :D

A.F.
15-01-2009, 17:23
kansloos...

FAIL

Slome
15-01-2009, 17:50
Tony lkkr bezig ouwe dibbes:thup::thup:

Garcia
15-01-2009, 17:53
Kids, don't do drugs!!

Tony
15-01-2009, 18:30
heb je het nieuwsbericht ook al gelezen garcia?

Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89066)

dontmindme
15-01-2009, 18:32
ik liep laatst met Mo door de de stad maar omdat ik nog steeds aan het revalideren ben gaat het niet zo hard. dus op een gegeven moment liep ik een stuk achter hem en riep dat hij moest wachten, maar hij hoorde me waarschijnlijk niet.
ik schreeuwde ho MO en toen werd ie boos ????????
ik nie begrijp......

TOON
15-01-2009, 19:34
Sjongejonge zeg..

Wordt vanmorgen met een dikke kater wakker naast El Bastardo... (Die ligt nog steeds in coma.)

Kom ik erachter dat ik mijn kleren kwijt ben.. god mag weten waar ze zijn.. enige dat ik zo snel kon vinden was een paar schoenen, een forel en een muts..

Het was al laat en ik moest gaan werken.. dus zo gezegd zo gedaan.. Ik klim met mijn muts en forel op de fiets om naar het werk te gaan.
Ondertussen kwam ik erachter dat de forel afgegeven had op mijn schoen. dus ik stop bij een schoenwinkel om te gaan vragen of ze schoenpoets hebben..

Maar ja.. zover is het niet gekomen.. voor ik het wist werd ik door 2 mannen tegen de grond gewerkt en kreeg ik een spuitje.. Toen ben ik in slaap gevallen en nu zit ik weer in de inrichting..

ik snap echt niet wat er verkeerd gegaan is.. en waarom die mannen mij tegen de grond wilden werken..

Ik heb een van de mannen trouwens nog flink in de arm kunnen bijten.. net goed.. wat een sukkel was dat.

een van die gasten was Biiyen lees ik net ;-)

Karel
15-01-2009, 22:46
waar is dit spul te koop??

hoor hier namelijk goeie verhalen over