PDA

View Full Version : beelden vrij gegeven cras noodlanding Airbus newyork Amerika



jan sensei kyokushin
17-01-2009, 13:25
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/1/17/170109_beelden_noodlanding_vs.html

TheHagueBoxer
17-01-2009, 14:48
respect voor de piloot!

Glen
17-01-2009, 16:34
Ik zie Tuur nergens ???

jan sensei kyokushin
17-01-2009, 17:55
Ik zie Tuur nergens ??? Osu zag je zijn pakkie wel die hij aan had gister op sbs zal wel inde oerebuurt zitten nu :) de big bos zakenman Tuur

De man van 14K
17-01-2009, 20:02
Tuur heeft iedereen gered..

Ik heb zo gelachen om dat super slechte intervieuw op SBS!
Wat is die TUUR een fucking kneus zeg! Echt niet normaal, zit hij daar in dat pooier pak.. Maar goed hij gaat dus lopen en dat vliegtuig pleurt in het water.
Spannend en hij staat aan de kant om mensen een handje te geven die uit de boot stappen.
Echt de redder van de dag hoor! En dan vervolgens vertellen dat hij onderkoeld was geraakt door zijn reddingsactie? Ja omdat hij daarna nog 3 uur langs de kant heeft staan kijken.. GTFO..

edit: goed van ze dat ze dat vliegtuig in het water gedumpt hebben en niet in het empire state hadden gevlogen.
(alhoewel dat wel humor zou zijn als je piloot was, nog even snel " Allah Akbar'' door de phone naar de verkeerstoren roepen en zeggen dat hamas achter deze aanslag zit.

jan sensei kyokushin
18-01-2009, 08:49
Tuur heeft iedereen gered..

Ik heb zo gelachen om dat super slechte intervieuw op SBS!
Wat is die TUUR een fucking kneus zeg! Echt niet normaal, zit hij daar in dat pooier pak.. Maar goed hij gaat dus lopen en dat vliegtuig pleurt in het water.
Spannend en hij staat aan de kant om mensen een handje te geven die uit de boot stappen.
Echt de redder van de dag hoor! En dan vervolgens vertellen dat hij onderkoeld was geraakt door zijn reddingsactie? Ja omdat hij daarna nog 3 uur langs de kant heeft staan kijken.. GTFO..

edit: goed van ze dat ze dat vliegtuig in het water gedumpt hebben en niet in het empire state hadden gevlogen.
(alhoewel dat wel humor zou zijn als je piloot was, nog even snel " Allah Akbar'' door de phone naar de verkeerstoren roepen en zeggen dat hamas achter deze aanslag zit.Osu zo is het Rosso :)
dit poste ik al eerder maar plaats het even weer voor onze redder Tuur hij heeft niet eens natte voeten gekregen volgens mij:)ook een noodlanding op het water
http://nl.youtube.com/watch?v=Sw871vN2c18&eurl&feature=related