PDA

View Full Version : natuurlijk aankomen



cloudwalker000
19-01-2009, 18:08
Beste liefhebbers en sporters,

train momenteel grappling en worstelen naast m'n muay thai. wil de mma kant op.
eerlijk gezegd besteed ik steed meer aandacht aan grappling, en ben ik 1 van de lichtste :crying:
heb altijd rond de 72 kg gezeten.
sinds 3 weken (vr)eet ik veel en ben ik zo'n 8 kg zwaarder, maar daar blijf ik hangen.. :ehhh:

Wat moet ik eten om echt flink aan te komen?
behalve shakies, pillen, spuiten en andere gekke dingen?

iemand advies?

Briant
19-01-2009, 18:27
Waarschijnlijk is het beter om die 8 kg om te gaan zetten in spieren (want in drie weken ga je mij niet vertellen dat je alleen spieren bent aangekomen). Als je dat gedaan hebt weeg je wellicht iets minder dan nu, maar is je massa in iedergeval nuttige massa. Daarbij is bij grappling/shooto de gewichtsklasse -76 en bij BJJ -79 (zonder pak), als je er voor zorgt dat je rond de 78/77 weegt dan kun je netjes binnen die gewichtsklasses vallen.
Enne, er is geen geheim hoor om er spieren van te maken... slechts heel hard en veel trainen, maar wel goed blijven eten.
Ik woog ook altijd 77/78 en was tevreden daar, maar omdat ik vrij lang ben en toch redelijk veel train, is het onvermijdelijke gebeurd en ik ben een gewichtsklasse opgeschoven. Maar goed uiteindelijk is gewicht ook maar gewicht en binnen een klasse is het verschil meestal 2...3... kilo en dat is goed te overbruggen met techniek en kennis.

cloudwalker000
19-01-2009, 23:30
bedoel 3 MAANDEN!!! mijn ecxuses!

:) zit nu rond de 78 te schommelen, wil zwaarder maar voel me ook wel weer goed zo eigenlijk.
dus BJJ 79 zonder pak??? hmm denk dat het wel een goeie is! Thanks

chief108
20-01-2009, 08:11
Acht kilo zonder krachttraining en dus alleen door eten?...
naar de McDonalds...
http://i104.photobucket.com/albums/m171/roxdav/SuperSizeMe2004.jpg


http://www.cineclub.de/images/2004/07/super-size-me-1.jpg

cloudwalker000
20-01-2009, 10:18
Kijk....

In de herfst heb ik het allemaal weer een beetje opgepakt.
Train nu een paar jaar Muay Thai en was het eerlijk gezegd een beetje zat, ik wilde meer en vond mma wel interessant aangezien dat bij ons in de school het meeste word beoefend.
Ik zat toen op de 72 kg.
Dat vond ik te weinig, ik irriteerde me eraan en begon flink te eten, om het uur.. Broodjes, turkse pizza's, pasta, pizza, roti, weet ik 't allemaal.. maar geen mcdonald en snackbar rommel. Dit (vr)eten combineer ik prima met zwemmen, veel opdrukken, buikspieren en trainen met m'n eigen lichaam in de lessen. Ik hang dus bijna nooit in de apparaten.
We zijn nu 3 maanden verder en ik ben 8 kilo zwaarder.
Nu eventjes 78 omdat ik ziek ben geweest maar dat komt wel goed.

Dus ja, 8 kg in 3 maanden.. is dat veel of weinig??

Fr3ddy
20-01-2009, 10:23
Acht kilo zonder krachttraining en dus alleen door eten?...

Hey, dat is mij ook gelukt binnen zeer korte tijd :D

Geen spiermassa.. maar MASSA!!!!

Briant
20-01-2009, 10:39
bedoel 3 MAANDEN!!! mijn ecxuses!

:) zit nu rond de 78 te schommelen, wil zwaarder maar voel me ook wel weer goed zo eigenlijk.
dus BJJ 79 zonder pak??? hmm denk dat het wel een goeie is! Thanks

Ja het gewicht is dus zonder pak he, niet het BJJ :P Als er met pak gewogen word, dan tellen ze er gewicht bij (een kilo of 3).
Vlak voor een wedstrijd 2 kilo afvallen is niet echt een probleem, je moet het wel verstandig doen. Maar dat is een ander verhaal.

cloudwalker000
21-01-2009, 00:15
Ja het gewicht is dus zonder pak he, niet het BJJ :P Als er met pak gewogen word, dan tellen ze er gewicht bij (een kilo of 3).
Vlak voor een wedstrijd 2 kilo afvallen is niet echt een probleem, je moet het wel verstandig doen. Maar dat is een ander verhaal.

ik train alleen maar zonder pak.

:thup:

barclay
21-01-2009, 08:47
Hoi,

Ik was vroeger zo mager dat mijn vrienden in het zwembad vroegen of ik kanker had...

Een lengte van 186 bij 69 kilo. Ik ben toen gaan fitnessen maar dat werkte helemaal niet.
Ik ben naar mijn voeding gaan kijken en kwam er achter gekomen dat ik niet van eten hield. Ik ging naar een vriend van me en hield hem een tijdje in de gaten. hij weegt 125 en lijkt op een rolmops. Hij had extreem slechte eetgewoontes. Ik ging studeren in Rotterdam en moest elke dag met de trein. Elke dag ging ik langs de Mac Donalds en at ik een Big Mac nam een grote koffie met veel suiker en ''s avonds nam ik nog een zak wokkels


Conclusie:

In 1 jaar tijd van 69 naar 102 kilo

Zo makkelijk kan het zijn!

Dit is geen grapje. Je moet gewoon rotzooi beginnen te eten en dat moet je volhouden. Eerst zal je veel schijten en je lichaam zal er niet aan willen. Maar het blijft vanzelf hangen. Ik ben toen 6 dagen gaan trainen en ben op 95 blijven hangen. Eet nu gezond sport veel en heb weer een conditie.

+ Ik sloop al die skinny ass bitches op de club.

Succes man!

Jessica
21-01-2009, 09:03
Dat geld niet voor iedereen hoor, zwaarder worden kan net als afvallen 'n probleem zijn ! Was je toen nog in de groei (hoe oud was je toen) en hoe is nu je gewicht ?? tegen mij werd en word altijd gezegt (door buiten staanders) "je moet is wat meer eten" heel irritant Zelf weeg ik schommelend tussen de 62 / 65 kilo eet (altijd al) als 'n paard en alles wat eetbaar is, de enige keer dat ik rond de 80 woog was ik zwanger en ook dat was binnen no time weg.
oja en ik ben 1.76

Fr3ddy
21-01-2009, 09:12
Hoi,

Ik was vroeger zo mager dat mijn vrienden in het zwembad vroegen of ik kanker had...

Een lengte van 186 bij 69 kilo. Ik ben toen gaan fitnessen maar dat werkte helemaal niet.
Ik ben naar mijn voeding gaan kijken en kwam er achter gekomen dat ik niet van eten hield. Ik ging naar een vriend van me en hield hem een tijdje in de gaten. hij weegt 125 en lijkt op een rolmops. Hij had extreem slechte eetgewoontes. Ik ging studeren in Rotterdam en moest elke dag met de trein. Elke dag ging ik langs de Mac Donalds en at ik een Big Mac nam een grote koffie met veel suiker en ''s avonds nam ik nog een zak wokkels


Conclusie:

In 1 jaar tijd van 69 naar 102 kilo

Zo makkelijk kan het zijn!

Dit is geen grapje. Je moet gewoon rotzooi beginnen te eten en dat moet je volhouden. Eerst zal je veel schijten en je lichaam zal er niet aan willen. Maar het blijft vanzelf hangen. Ik ben toen 6 dagen gaan trainen en ben op 95 blijven hangen. Eet nu gezond sport veel en heb weer een conditie.

+ Ik sloop al die skinny ass bitches op de club.

Succes man!

Dit vind ik nou goed advies! (Y)

Fr3ddy
21-01-2009, 09:13
.. de enige keer dat ik rond de 80 woog was ik zwanger en ook dat was binnen no time weg.
oja en ik ben 1.76

Kreeg jij een kind van 15 kilo?

Jessica
21-01-2009, 09:21
:ehhh: nee dat niet, wanneer je bevallen bent ben je ook meteen je vruchtwater en moederkoek kwijt uiteraard, dat is al heel wat in gewicht en mijn lieve kleine meisje woog 600 gr daarbij hield ik tijdens m'n zwangerschap best wat vocht vast

barclay
21-01-2009, 09:28
:ehhh: nee dat niet, wanneer je bevallen bent ben je ook meteen je vruchtwater en moederkoek kwijt uiteraard, dat is al heel wat in gewicht en mijn lieve kleine meisje woog 600 gr daarbij hield ik tijdens m'n zwangerschap best wat vocht vast


600 gram?

Te vroeg geboren?

Jessica
21-01-2009, 09:34
Oeps :blush: 2900 gr :whistling:

barclay
21-01-2009, 09:47
Oeps :blush: 2900 gr :whistling:


Hahahaha ik wil net zeggen.

Mijn dochtertje woog 4950gram.

kleine sumo

chief108
21-01-2009, 09:57
mijn kids waren alledrie te samen nog lichter...

Jessica
21-01-2009, 10:03
ahh ja hé, die kleine knokkers van je zijn er goed boven op gekomen :thup:

Jessica
21-01-2009, 10:05
Hahahaha ik wil net zeggen.

Mijn dochtertje woog 4950gram.

kleine sumo

zoow flinke meid zeg :D

chief108
21-01-2009, 10:07
ahh ja hé, die kleine knokkers van je zijn er goed boven op gekomen :thup:
ja man...
dat zijn de echte doorzetters

prematuren FTW!!!!

Glen
21-01-2009, 10:15
Jezus, wat een luxe....moeite met aankomen.
Ik sport me de tering...3 keer per week sportschool (pas begonnen hoor) 3 keer per week 10 km.
En ik blijf 122 kg !!
Merk wel dat de vorm van mijn lichaam minder 'incourant' begint te worden..met andere woorden, de peer vorm trekt langzaam weg.
Hebben jullie ook zo'n enorme gewichts fluctuatie?
IK verschil tussen 's ochtends en 's avonds (en vice versa) meestal wel 3 kg per dag.

Jessica
21-01-2009, 10:30
Da's idd wel vaag!? kijk de hoeveelheid die jij kan eten is natuurlijk extreem, maar je eet nu toch 'n stuk minder en naar de toilet gaan lukt ook prima(kon gister en eergister nog net vluchten toen de rest v/h gezin ook bijna bezweek onder uwe geurige dampen) dus ook daar kan 't dan niet aan liggen

De man van 14K
21-01-2009, 12:53
ik draaide vroeger mijn partijen op 75 kg met 1.86 lengte.
Ik ging toen weer naast mijn werk studeren en knalde door naar de 85 kg (meer spek dan spieren zeg maar). Na mijn toenmalige studie ging ik weer naar de 80 kg door trainen maar deed er ook veel krachttraining bij.
Nu ik weer ben gaan studeren kom ik er achter dat die spiermassa fucking veel spek aantrekt want ik weeg nu rond de 92 kg.
Toch is mijn conditie niet slecht (10km hardlopen in 48 min).. ach hopelijk raak ik ooit nog eens klaar met studeren dan kan ik me weer op het trainen richten want dit is ook net niets zo.
Het meest vervelende van alles als je minder gaat trainen is dat je met een overschot aan fysieke energie zit (je bent onrustig) en vervolgens het gevoel heb er minder goed uit te zien als vroeger.

anonymous001
21-01-2009, 14:21
ik draaide vroeger mijn partijen op 75 kg met 1.86 lengte.
Ik ging toen weer naast mijn werk studeren en knalde door naar de 85 kg (meer spek dan spieren zeg maar). Na mijn toenmalige studie ging ik weer naar de 80 kg door trainen maar deed er ook veel krachttraining bij.
Nu ik weer ben gaan studeren kom ik er achter dat die spiermassa fucking veel spek aantrekt want ik weeg nu rond de 92 kg.
Toch is mijn conditie niet slecht (10km hardlopen in 48 min).. ach hopelijk raak ik ooit nog eens klaar met studeren dan kan ik me weer op het trainen richten want dit is ook net niets zo.
Het meest vervelende van alles als je minder gaat trainen is dat je met een overschot aan fysieke energie zit (je bent onrustig) en vervolgens het gevoel heb er minder goed uit te zien als vroeger.

Sorry, hoor, ik doe het je niet meer na, maar 10km in 48 minuten is niet erg goed... Als sporter zou je op zijn minst onder de 40 moeten zitten.

Bedoel het echt niet lullig, maar dat is wel hoe het is...

chief108
21-01-2009, 14:24
no fucking way dat ik 10 KM ga rennen...
ever

Bud S
21-01-2009, 14:39
Het meest vervelende van alles als je minder gaat trainen is dat je met een overschot aan fysieke energie zit (je bent onrustig) en vervolgens het gevoel heb er minder goed uit te zien als vroeger.


laat me je geruststellen dat is niet alleen een gevoel.

Jessica
21-01-2009, 14:43
Sorry, hoor, ik doe het je niet meer na, maar 10km in 48 minuten is niet erg goed... Als sporter zou je op zijn minst onder de 40 moeten zitten.


no fucking way dat ik 10 KM ga rennen...
ever


ik vind 't erg knap van (je) Rosso :thup:

'k ging laatst "hardlopen" na 2 min en niet veel meters verder was ik bijna dood. Vanavond ga ik voor 't eerst weer naar de sportschool, met Glen als m'n martelaar ! Ook heb ik me ingeschreven op de hardloop site van mama, daar ben ik nu eerst nog keihard naar aan 't kijken

Glen
21-01-2009, 14:44
Fuck it...
Ik loop 10 km in 1 uur en 10 minuten, en ik hoop 14 maart de halve marathon te doen binnen 2 en een half uur.
Kan mij die tijd schelen, ik doe het gewoon.

De man van 14K
21-01-2009, 14:45
Ik hou me voor dat het een gevoel is, anders hang ik mezelf vanavond nog op in het trapgat.

En Socrates: ik liep (2jaar geleden) de damloop in 1.08. Dat is opzich geen slechte tijd.
Als ik nu de 10 km in 48 loop en omreken kom ik voor de 16.2 op 1 uur 22 uit.
Dat is redelijk. Ik zeg niet dat het goed is maar het is redelijk.
En het houdt mijn pens onder controle en dat is het meest belangrijke.

(het rondje van 10 km is over duinpaadjes met hoogte verschillen)

anonymous001
21-01-2009, 16:31
Ja, ja...

En ik ben een vetklep, dus ik moet sowieso mijn smoel houden, maar wedstrijdniveau lijkt me dat niet... 12,5 per uur... Eigenlijk denk ik dat ik dat nog steeds haal. En mijn conditie is bepaald niet best.

Sorry, nogmaals, niet lullig bedoeld, maar...

Spike_tm
21-01-2009, 18:47
10km hardlopen?! Gaat er geen bus ofzo. Hardlopen is niet mijn ding. Dan ga ik liever op een hometrainer zitten voor de TV..

De dikke nudist
21-01-2009, 20:07
Jezus, wat een luxe....moeite met aankomen.
Ik sport me de tering...3 keer per week sportschool (pas begonnen hoor) 3 keer per week 10 km.
En ik blijf 122 kg !!
Merk wel dat de vorm van mijn lichaam minder 'incourant' begint te worden..met andere woorden, de peer vorm trekt langzaam weg.
Hebben jullie ook zo'n enorme gewichts fluctuatie?
IK verschil tussen 's ochtends en 's avonds (en vice versa) meestal wel 3 kg per dag.


Scheelt soms wel vier kilo idd. tussen 's ochtends en 's avonds.

Maar procentueel gezien is dat natuurlijk niet zo veel als je erg zwaar bent.

De man van 14K
21-01-2009, 20:44
Ja, ja...

En ik ben een vetklep, dus ik moet sowieso mijn smoel houden, maar wedstrijdniveau lijkt me dat niet... 12,5 per uur... Eigenlijk denk ik dat ik dat nog steeds haal. En mijn conditie is bepaald niet best.

Sorry, nogmaals, niet lullig bedoeld, maar...

neeee het is geen wedstrijd nivo. als ik 3x3 minuten moest draaien tegen mezelf 3 jaar geleden lag ik nu in het ziekenhuis:D

cloudwalker000
22-01-2009, 12:08
nou ja moeite met aankomen is het niet.
Ik ben sinds de zomer 8 kilootjes zwaarder... het is meer de vraag, hoe kan het sneller en met wat voor voeding en training?????

lopez86
22-01-2009, 14:19
Ik kan me letterlijk helemaal de pleuris eten aan alles wat goed en slecht voor je is, en ik word alleen maar lichter...

cloudwalker000
22-01-2009, 14:48
Ik kan me letterlijk helemaal de pleuris eten aan alles wat goed en slecht voor je is, en ik word alleen maar lichter...
klinkt niet goed ouwe,

stress?? roken??

chief108
22-01-2009, 15:24
aids?
kanker?

___RZA___
22-01-2009, 15:44
aids?
kanker?

Lintwormen?

cloudwalker000
22-01-2009, 15:54
Lintwormen?

slaapwandelen?

anonymous001
22-01-2009, 15:55
prostituees?

(of snap ik dit spelletje niet goed?)

De dikke nudist
22-01-2009, 17:49
aids?
kanker?

lol @ de "tussen neus en lippen factor".

barclay
22-01-2009, 20:36
lol @ de "tussen neus en lippen factor".


Geef jij eens een paar tips hoe je dik kunt worden!

zo een vies vuil stinkend varken als jij is een mooi voorbeeld.

anonymous001
22-01-2009, 21:05
hoertjes?

Karel
22-01-2009, 21:37
grill

cloudwalker000
22-01-2009, 21:53
Sorry, hoor, ik doe het je niet meer na, maar 10km in 48 minuten is niet erg goed... Als sporter zou je op zijn minst onder de 40 moeten zitten.

Bedoel het echt niet lullig, maar dat is wel hoe het is...

uh uh not true..

dat verschilt per persoon!
vriend van mij rent de halve marathon van egmond in anderhalf uur maar houd een minuutje op de zak niet vol.
Ik zelf haat trimmen en doe het ook liever niet, mijn tijden zijn dus ook slecht maar hou het lang vol op de zak..

dus dat verschilt gap

anonymous001
22-01-2009, 22:08
uh uh not true..

dat verschilt per persoon!
vriend van mij rent de halve marathon van egmond in anderhalf uur maar houd een minuutje op de zak niet vol.
Ik zelf haat trimmen en doe het ook liever niet, mijn tijden zijn dus ook slecht maar hou het lang vol op de zak..

dus dat verschilt gap

Het gaat er natuurlijk om of het andersom zo is. Er zijn zat goede renners die geen kickbokspartij kunnen draaien, maar geen goede vechters die niet onder de 40 kunnen rennen. Nogmaals, zo snel is dat niet... Maar laten we er over ophouden. Het was nooit mijn bedoeling om Rosso te dissen ofzo...

cloudwalker000
22-01-2009, 22:31
Het gaat er natuurlijk om of het andersom zo is. Er zijn zat goede renners die geen kickbokspartij kunnen draaien, maar geen goede vechters die niet onder de 40 kunnen rennen. Nogmaals, zo snel is dat niet... Maar laten we er over ophouden. Het was nooit mijn bedoeling om Rosso te dissen ofzo...

i know, maar daar zijn fora voor.
discuseren, interesses delen etc.
Kijk, ik ren niet graag, sterker nog ik HAAT rennen. heb er geen geduld voor en kan geen ritme vinden.. maar dat wil niet zeggen (om even terug te komen op je eerste comment) dat ik bijvoorbeeld een slechte sporter ben.
Nogmaals gap, je hebt mensen die rennen een marathon uit maar houden het geen kwartier vol in een dojo, staan ze te hijgen en te huilen. Ik heb dat met joggen, houd ik niet vol. maar pak soms makelijk 2 pittige urtjes in de dojo

De dikke nudist
22-01-2009, 23:45
Geef jij eens een paar tips hoe je dik kunt worden!

Zo min mogelijk bewegen. Dus ik lig altijd onder als ik met je moeder neuk.

http://www.threadbombing.com/data/media/4/RimshotBadumtsh.jpg

Tsuki
28-01-2009, 11:45
Ja, ja...

En ik ben een vetklep, dus ik moet sowieso mijn smoel houden, maar wedstrijdniveau lijkt me dat niet... 12,5 per uur... Eigenlijk denk ik dat ik dat nog steeds haal. En mijn conditie is bepaald niet best.

Sorry, nogmaals, niet lullig bedoeld, maar...

idd hou je smoel vetklap ........................;)