PDA

View Full Version : 'Peter R. de Vries mishandeld door Steve Brown'



Wheelie
25-01-2009, 13:50
Nederland
24 januari 2009
novum

'Peter R. de Vries mishandeld door Steve Brown'

(Novum) - Peter R. De Vries is zaterdagmiddag in Amsterdam aangevallen door voormalig drugshandelaar Steve Brown. Dit bevestigt de misdaadverslaggever. De Vries heeft aangifte gedaan bij de politie. Volgens Brown was het juist De Vries die het gevecht begon.

De mishandeling vond plaats in de buurt van de Rai. Peter R. de Vries zou door Brown zijn aangevallen toen hij in zijn auto zat. Hij zou zijn geschopt en geslagen. Op de website van AT5 is een foto te zien van een bebloede Steve Brown. De foto is aangeleverd door een zekere Wilson, die hierbij als onderschrift plaatste dat de hoofdwond van Brown veroorzaakt is door het portier van de auto van De Vries.
Steve Brown schrijft op zijn weblog dat 'Cocaboer De Vries' vanuit zijn auto minachtende gebaren naar hem maakte. Toen Brown verhaal ging halen zou De Vries met opzet de deur in zijn gezicht hebben gegooid. Hierna ontstond volgens Brown een gevecht. Op zijn weblog schrijft hij: "Hij maakte mij uit voor gek. Waarop ik antwoordde: 'moet jij dat zeggen, jij die de weduwe van je beste vriend wekelijks ligt te krikken, smeerpoets.''" Brown heeft ook aangifte gedaan, meldt hij.
De misdaadverslaggever heeft het al lange tijd aan de stok met Brown. De voormalig drugshandelaar is boos op De Vries vanwege een uitzending die de misdaadverslaggever meer dan tien jaar geleden maakte over Brown. In 2007 werd Peter R. de Vries voor de Amsterdamse Melkweg aangevallen door Brown. Dit gebeurde voor het oog van een aantal camera's. Het filmpje belandde op de website YouTube, waar het meer dan tweehonderdduizend keer bekeken werd.

Wheelie
25-01-2009, 13:53
http://www.at5.nl/imgblobs/29/12328218100.0653299816051529wngoed.jpg
Zaterdag 24 januari 2009 http://www.at5.nl/img/video/videoico_rood_groot.gif (http://nl.sitestat.com/at5/at5/s?teller.nieuwsartikel.icon.bekijk_video&ns_type=clickin&ns_url=http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=39609)
Tv-programmamaker Peter R. de Vries is zaterdag gewond geraakt toen hij werd aangevallen door Steve Brown, een voormalig drugshandelaar met wie hij al jaren overhoop ligt.

De Vries werd aangevallen toen hij bij de RAI voor een stoplicht stond. Brown trok het portier open en begon te slaan en te schoppen. Zijn opponent kon zich nauwelijks verweren omdat hij vastzat in zijn veiligheidsgordel.

Omstanders wisten De Vries uiteindelijk te ontzetten. Brown ging er vandoor. Peter R. de Vries doet aangifte van mishandeling. Hij liep onder meer een snijwond aan zijn kaak op.

Twee jaar geleden werd de Vries ook al aangevallen door Steve Brown. Toen wachtte de voormalige drugsbaron de journalist op bij de Melkweg en schopte hem. De twee hebben al jarenlang een vete over een uitzending van de misdaadverslaggever. Brown heeft daarna aangekondigd de televisiemaker een lesje te leren.
Foto: Steve Brown na de aanval op Peter R. de Vries. Ook hij raakte licht gewond

anonymous001
25-01-2009, 13:53
Wat is er mis met het krikken van de weduwe van je beste vriend? Dat vraag ik me dan af...

De man van 14K
25-01-2009, 13:56
Die Brown was vroeger wel een mannetje nu is het een beetje sneu.. gelukkig is Peter R dat ook onderhand.

Slome
25-01-2009, 14:42
Die Brown was vroeger wel een mannetje nu is het een beetje sneu.. gelukkig is Peter R dat ook onderhand.
:thup:

Spike_tm
25-01-2009, 17:58
Ach gut, de kinders hebben een beetje lopen trekken en duwen op de speelplaats. Boeiend. Twee sneue figuren bij elkaar, laat ze lekker. Zet ze in een kooi, kunnen mensen gaan kijken die het boeiend vinden maar om het zo op te blazen in de media is erg overdreven.

TOON
25-01-2009, 19:14
schrijft wel leuke boeken die Brown...vissen een beetje in dezelfde amsterdamse onderwereld vijver....

Mephisto
25-01-2009, 19:21
schrijft wel leuke boeken die Brown...vissen een beetje in dezelfde amsterdamse onderwereld vijver....

ik heb met veel plezier Gangsta Paradise gelezen, loopt 'ie ook nog P.R. de Vries af te zeiken...

the boxer
25-01-2009, 19:42
Wat is er mis met het krikken van de weduwe van je beste vriend? Dat vraag ik me dan af...


het zaad van ene maat kan gene kwaad!

TOON
25-01-2009, 20:13
ik heb met veel plezier Gangsta Paradise gelezen, loopt 'ie ook nog P.R. de Vries af te zeiken...

ja die moet ik dus nog eens lezen....heb killing fields amsterdam ofzo gelezen...ook erg vermakelijk... vind het ook grappig das Dries Roelvink steeds langs komt in die boeken hahahaha

maar gangsta paradise is wel een aanrader dus?

Jarno
25-01-2009, 20:34
ja die moet ik dus nog eens lezen....heb killing fields amsterdam ofzo gelezen...ook erg vermakelijk... vind het ook grappig das Dries Roelvink steeds langs komt in die boeken hahahaha

maar gangsta paradise is wel een aanrader dus?

"Drugsbaron in spijkerbroek" is ook zo'n must have in dat genre...

aliendwurf
25-01-2009, 20:39
Die Brown was vroeger wel een mannetje nu is het een beetje sneu.. gelukkig is Peter R dat ook onderhand.


Het is een verrader toch? Dat zijn de ergste...

Jarno
25-01-2009, 20:44
Het is een verrader toch? Dat zijn de ergste...

Wie van de 2?? Of gewoon allebei??

A.F.
25-01-2009, 22:02
Steve Brown is een FANTAST ...

aliendwurf
25-01-2009, 22:11
Wie van de 2?? Of gewoon allebei??

Ik bedoelde Brown.

PigDog
25-01-2009, 22:13
Zijn opponent kon zich nauwelijks verweren omdat hij vastzat in zijn veiligheidsgordel.


Mensen die in een dikke 6-serie ook nog een gordel dragen zijn het doodtrappen niet waard......

cloudwalker000
27-01-2009, 17:02
vind het allebei wel aparte mensen.

Mephisto
27-01-2009, 18:04
ja die moet ik dus nog eens lezen....heb killing fields amsterdam ofzo gelezen...ook erg vermakelijk... vind het ook grappig das Dries Roelvink steeds langs komt in die boeken hahahaha

maar gangsta paradise is wel een aanrader dus?


Steve Brown is een FANTAST ...

Neem één en ander met een kilo zout en je hebt een vermakelijk boek...

chief108
27-01-2009, 18:34
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_5802_86c9c602300466b86b25fe3350d18528e 42d8d64.gif