PDA

View Full Version : Zomervakantie...



Justinian
04-02-2009, 12:56
Met dit fraaie weer denk ik terug aan de zomervakantie. Afgelopen jaar zijn we in Thailand geweest en dat was wederom een succes. Dus hebben we besloten dit jaar weer naar Thailand te gaan. Ik heb net de tickets geboekt :D We vertrekken in de tweede week juli en komen in de tweede week van augustus terug. Zijn er nog meer Mixfight leden die in die periode in Thailand zitten?

http://img187.imageshack.us/img187/2695/img0464cn3.jpg (http://imageshack.us)
Foto van een dagtripje met de oudste twee

MB667
04-02-2009, 13:05
Volgend jaar thailand of curacao.

Dit jaar moeten we het doen met de dode zee (mariupol) Oekraine. Maar daar wordt het ook erg warm heb ik me laten vertellen, alleen is het daar niet zo mooi, de vrouwen wel.

joost
04-02-2009, 13:08
Te relaxed Roy! TOP! :D ik ga niet naar thailand maar de andere kant op.. America!

Marco
04-02-2009, 13:09
thailand ga ik zeker nog wel eens naar toe, voorlopig houd ik het bij europa met mijn gezin.

anonymous001
04-02-2009, 13:13
Volgend jaar thailand of curacao.

Dit jaar moeten we het doen met de dode zee (mariupol) Oekraine. Maar daar wordt het ook erg warm heb ik me laten vertellen, alleen is het daar niet zo mooi, de vrouwen wel.

Misschien eerst nog een keer in de atlas kijken, voordat je het verkeerde vliegtuig neemt? ;)

Dannyboy
04-02-2009, 13:36
Jups, 4e jaar achter elkaar...

Dit jaar wederom Rawai (Phuket)... trainen en feesten.... :)

Justinian
04-02-2009, 13:59
Jups, 4e jaar achter elkaar...

Dit jaar wederom Rawai (Phuket)... trainen en feesten.... :)
Wij gaan ook naar Phuket (Patong) toe, net als vorig jaar :D

Dannyboy
04-02-2009, 14:49
Dan zal ik eens rondkijken naar een mixfight shirtje.....

Patong... en dat met die kleine mannen van je..... :eek:

Vorig jaar voor het eerst mogen trainen bij Rawai muay thai, is goed bevallen: nette gym, leuke groep, relaxed op stap en strandje vlak bij...

Kijk alweer reikhalzend uit... wellicht dit jaar ook wedstrijdje meepikken in Bangla Stadium....

MB667
04-02-2009, 15:34
Misschien eerst nog een keer in de atlas kijken, voordat je het verkeerde vliegtuig neemt? ;)

?

anonymous001
04-02-2009, 15:42
?

De dode zee ligt iets van tweeduizend kilometer verderop...

HUNTER
04-02-2009, 15:43
nee helaas Roy. Of een schip met geld moet langs komen.
Dus we nemen dit jaar de tent maar weer mee naar Italië.

oeps ben ik Marieke. Maar Sebas stond nog ingelogd

el bastardo
04-02-2009, 15:46
Ik krijg binnenkort een kleine, dus veel vakantie zal er voor mij dit jaar niet inzitten...

Justinian
04-02-2009, 15:56
Dan zal ik eens rondkijken naar een mixfight shirtje.....

Patong... en dat met die kleine mannen van je..... :eek:

Vorig jaar voor het eerst mogen trainen bij Rawai muay thai, is goed bevallen: nette gym, leuke groep, relaxed op stap en strandje vlak bij...

Kijk alweer reikhalzend uit... wellicht dit jaar ook wedstrijdje meepikken in Bangla Stadium....
We zitten waarschijnlijk weer in hetzelfde resort als vorig jaar en dat is erg kindvriendelijk ;) Dat resort is overigens gelegen is het rustigere deel van Patong. Misschien ga ik dit keer ook wel ff naar het Bangla Stadium, uiteraard met Mixfight shirtje. De laatste keer dat ik er was zat het nog in Soi Bangla.

Dannyboy
04-02-2009, 16:30
Als het zover is laat ik het je wel even weten....

Zal vooraf een mixfight shirtje bestellen, stel dat, dan kunnen we die aantrekken onder het mom van: "Mixfight international..."

Ook al ben ik een voyeurend lid.... (of moet ik zeggen "heb" ik een voyeurend lid...:whistling:) meer kijken en lezen dan posten op Mixfight....

Wij zitten er van 20-07 tot 20-08.

Justinian
04-02-2009, 17:07
Als het zover is laat ik het je wel even weten....

Zal vooraf een mixfight shirtje bestellen, stel dat, dan kunnen we die aantrekken onder het mom van: "Mixfight international..."

Ook al ben ik een voyeurend lid.... (of moet ik zeggen "heb" ik een voyeurend lid...:whistling:) meer kijken en lezen dan posten op Mixfight....

Wij zitten er van 20-07 tot 20-08.
Wij vertrekken op 12 juli en komen op 10 augustus terug. Waarschijnlijk gaan we in de tweede week van de vakantie naar Phuket, dus zo rond de 20e. Ik heb begrepen dat forumbroeder 'King' ook in die tijd op Phuket is. Iedereen ff een Mixfightshirtje aan en we hebben een Mixfight on tour ;)

Ronald
04-02-2009, 17:23
Dan zal ik eens rondkijken naar een mixfight shirtje.....
http://www.fundutchdesign.nl/index1.html ;)

De man van 14K
04-02-2009, 17:44
hangt van de vorderingen studie en werk af maar of de VS of naar cambodja / loas of misschien wel Australie.
En anders wordt het terschelling

MB667
04-02-2009, 18:43
De dode zee ligt iets van tweeduizend kilometer verderop...

ook goedemorgen. d8 dat zwarte en dode zee de zelfde was. d8 ook dat je in de zwarte zee kon blijven drijven vanwege het zoutgehalte, blijkt dus ook onzin te zijn, lees ik nu op het net. thnx voor another wake up call

Jeru
04-02-2009, 20:10
Ik ga in principe nooit in de zomer op vakantie. Meestal buiten de kindervakanties voor zover het kan.
Maar eigenlijk nog geen concrete plannen voor dit jaar. Ga het in mei beslissen denk ik.

De man van 14K
04-02-2009, 20:44
Opzich is het wel lekker als je je niet aan de zomer vakanties hoef te houden maar ik vind het zelf wel lekker als je gewoon een break in het midden van het jaar heb en dan ook weer het eind van het jaar.
Een half jaar lang stressen is lang zat..

Fr3ddy
04-02-2009, 23:05
Deze zomer ben ik van plan 2 weekjes door Europa te touren.. in het najaar 2 weken Aruba.

Biiyen
04-02-2009, 23:29
We zitten waarschijnlijk weer in hetzelfde resort als vorig jaar en dat is erg kindvriendelijk ;) Dat resort is overigens gelegen is het rustigere deel van Patong. Misschien ga ik dit keer ook wel ff naar het Bangla Stadium, uiteraard met Mixfight shirtje. De laatste keer dat ik er was zat het nog in Soi Bangla.

Grappig, in Bangla heb ik een aantal keer gevochten.

Maar waarom ga je naar Patong? Ik vond Patong eigenlijk helemaal niet zo mooi, vond het er vooral druk. Als je een rustiger strand wil kan je beter iets naar beneden rijden naar Kata en Karon en het idilische Nai Harn en Rawai Beach.En een aanrader in Phuket is de zonsondergang bij Promtehp Cape (of zoiets :)) Verder is er nog een aardige tempel in Chalong, daar is ook vaker markt op het tempel terrein. Das ook gaaf.

Ik ga dit jaar ook naar Thailand, waarschijnlijk rond Augustus. Denk dat ik dit keer naar Koh Samui ga.

anonymous001
04-02-2009, 23:31
ook goedemorgen. d8 dat zwarte en dode zee de zelfde was. d8 ook dat je in de zwarte zee kon blijven drijven vanwege het zoutgehalte, blijkt dus ook onzin te zijn, lees ik nu op het net. thnx voor another wake up call


Nou ja, eigenlijk is het de Zee van Azov. :p

Maar omdat er dezelfde dolfijntjes zwemmen als in de Zwarte Zee, rekenen we het goed... ;)

De man van 14K
04-02-2009, 23:34
http://www.hakkuhbal.nl/joris/upload/feest.jpg

Justinian
04-02-2009, 23:44
Grappig, in Bangla heb ik een aantal keer gevochten.

Maar waarom ga je naar Patong? Ik vond Patong eigenlijk helemaal niet zo mooi, vond het er vooral druk. Als je een rustiger strand wil kan je beter iets naar beneden rijden naar Kata en Karon en het idilische Nai Harn en Rawai Beach.En een aanrader in Phuket is de zonsondergang bij Promtehp Cape (of zoiets :)) Verder is er nog een aardige tempel in Chalong, daar is ook vaker markt op het tempel terrein. Das ook gaaf.

Ik ga dit jaar ook naar Thailand, waarschijnlijk rond Augustus. Denk dat ik dit keer naar Koh Samui ga.
Ik zit in een deel van Patong dat iets rustiger is en het resort waar we naar toe gaan is echt fantastisch. De allereerste keer dat ik naar Thailand ging (inmiddels ruim 16 jaar geleden :eek:) zat ik ook in Karon. Topvakantie gehad, maar het was me daar net iets te rustig. Kata is ook erg mooi inderdaad, maar net als Karon iets te rustig. Afgelopen jaar zijn we er wel geweest voor een dagje aan zee (in Karon).

Als jij nou dit keer ook naar Phuket gaat en in het Bangla stadium vecht, dan zal ik er verslag van doen voor Mixfight met m'n Mixfight shirtje ;)

MB667
05-02-2009, 07:57
Nou ja, eigenlijk is het de Zee van Azov. :p

Maar omdat er dezelfde dolfijntjes zwemmen als in de Zwarte Zee, rekenen we het goed... ;)

dat het de zee van azov bij mariupol is, maar die als zwarte zee kan worden beschouwd, dat wist ik dan nog net wel, van die dolfijntjes weer niet. De tering, zo leer je nog wat op mixfight;)

Biiyen
05-02-2009, 19:53
Ik zit in een deel van Patong dat iets rustiger is en het resort waar we naar toe gaan is echt fantastisch. De allereerste keer dat ik naar Thailand ging (inmiddels ruim 16 jaar geleden :eek:) zat ik ook in Karon. Topvakantie gehad, maar het was me daar net iets te rustig. Kata is ook erg mooi inderdaad, maar net als Karon iets te rustig. Afgelopen jaar zijn we er wel geweest voor een dagje aan zee (in Karon).

Als jij nou dit keer ook naar Phuket gaat en in het Bangla stadium vecht, dan zal ik er verslag van doen voor Mixfight met m'n Mixfight shirtje ;)

Het is er inderdaad lekker rustig, daarom vind ik het ook zo prettig om daar te zijn. :) Het is lekker rustig en een stuk goedkoper dan down-town Phuket maar het is niet afgelegen en dus ben je met een taxi of tuk tuk binnen 10 minuten in het centrum.

Ik ga niet meer vechten in Thailand, het was geweldig om te doen maar nu wil ik slechts relaxen, en mijn vriendin wil ongetwijfeld familie bezoeken. Ik ga wel nog ergens een weekje trainen daar, gewoon voor de lol. Dat kun jij trouwens ook doen, in Phuket zitten een aantal leuke kampen. Ook mixed gyms, dus kan jij daar als "The Magician" de boel ff op scherp zetten... :D

Jeru
05-02-2009, 20:02
Het is er inderdaad lekker rustig, daarom vind ik het ook zo prettig om daar te zijn. :) Het is lekker rustig en een stuk goedkoper dan down-town Phuket maar het is niet afgelegen en dus ben je met een taxi of tuk tuk binnen 10 minuten in het centrum.


Is Koh Samui dan wel zo'n goeie keuze? Is volgens mij het meest prijzige van alle eilanden?

Biiyen
05-02-2009, 20:40
Is Koh Samui dan wel zo'n goeie keuze? Is volgens mij het meest prijzige van alle eilanden?

Ik ben er nog nooit geweest en ik wil er graag heen, dus dat is een gecalculeerd verlies :D... Het is bij mij meer dat ik in Phuket centrum bijna het vierdubbele moet betalen dan in Kata, Karon of Rawai en voor het vierdubbele krijg je de helft aan bungalow en het dubbele aan losgeslagen farang. Dat krijg ik niet verwerkt in mijn kop en dan ga ik tegensputteren en de dag erna sta ik met mijn koffers in Kata:lol:

A.F.
05-02-2009, 20:47
ik zit er aan te denken om naar kohsamui te gaan...

beetej trainne bij superprosamui

ICON
05-02-2009, 21:48
nou ik heb weinig stress hoor

Jeru
05-02-2009, 21:51
Ik ben er nog nooit geweest en ik wil er graag heen, dus dat is een gecalculeerd verlies :D... Het is bij mij meer dat ik in Phuket centrum bijna het vierdubbele moet betalen dan in Kata, Karon of Rawai en voor het vierdubbele krijg je de helft aan bungalow en het dubbele aan losgeslagen farang. Dat krijg ik niet verwerkt in mijn kop en dan ga ik tegensputteren en de dag erna sta ik met mijn koffers in Kata:lol:

Duidelijke zaak ;)

A.F.
05-02-2009, 21:54
Lekker dat jullie tijdens de restressie zo ver weg kunnen. Ik ga dit jaar 6 weken naar Bakhum. Beetje trainen op het strand hahaha

patsertje!!