PDA

View Full Version : Je wordt veroordeeld tot 12 jaar cel en dan...



Biiyen
05-02-2009, 22:26
Sla je op de vlucht! Je wordt daarna opgepakt en krijgt als beloning een strafvermindering van 5 jaar.

Klinkt dit weer te mongool voor woorden?

Welcome to the Netherlands:

Cel voor sadistische loverboy Abdessamad

Zes jaar en elf maanden. Zo lang moet de sadistische loverboy Abdessamad El K. brommen.


De man is volgens het gerechtshof in Arnhem verantwoordelijk voor poging tot doodslag, voortdurende ernstige mishandelingen en het dwingen van zijn vriendin tot prostitutie gedurende bijna vijf jaar.
Verhitte spies
El K. mishandelde de vrouw met en verhitte spies en dwong haar tot abortus. Een weggelopen meisje van 16 mishandelde en verkrachtte hij. Hij wilde ook haar dwingen tot prostitutie, maar faalde hierin.
Twaalf jaar
Eerder werd de man door de rechtbank in Utrecht veroordeeld tot twaalf jaar cel. Hij sloeg op de vlucht na die uitspraak, maar werd enige tijd later aangehouden in een huis in Hengelo.

renamer
05-02-2009, 22:36
is dat niet die mongool guido die laast gepakt is?

mocht ik hem tegenkomen dan is mijn gesprongen knie het laaste wat hij ziet... om vervolgens wakker te worden net voordat die roodgloeiende spies zijn urinebuis ingaat... fuck datsoort gasten...

ICON
05-02-2009, 22:49
kan jij zo hoog springen dan?

renamer
05-02-2009, 22:53
haha die gast is een fuckin liliputter man.. maar met je juiste motivatie.. (en geloof mij die heb ik bij datsoort gasten) gaat dat met gemak lukken

ICON
05-02-2009, 22:56
just chekking;-)

renamer
05-02-2009, 23:02
ik haal er ff 2 door elkaar

dacht dat het deze kerel was.. maar die heet schijnbaar memet

http://xs217.xs.to/xs217/07271/2.jpg

renamer
05-02-2009, 23:02
anyway.. behandeling blijft hetzelfde

joost
05-02-2009, 23:07
Ziele stumperd!! enkeltje de maan geven... nutteloos figuur voor de maatschappij!

Biiyen
05-02-2009, 23:09
Volgens mij gaat dit bericht niet over die macho-man op de foto... Ik kan me vergissen natuurlijk, maar op de foto hier is volgens mij macho-turk die meisje ronselde via internetz en ze daarna geweldloos in de prostitutie kreeg.

renamer
05-02-2009, 23:12
Volgens mij gaat dit bericht niet over die macho-man op de foto... Ik kan me vergissen natuurlijk, maar op de foto hier is volgens mij macho-turk die meisje ronselde via internetz en ze daarna geweldloos in de prostitutie kreeg.


ja klopt.. ook natuurlijk een smeerlap.. maar niet zoon erge als diegene waar het topic over gaat..

ps.. linkje naar die "minder erge" smeerlap

http://forum.fok.nl/topic/1220634

Dennuz
05-02-2009, 23:24
Tja, heb een tijd geleden nog een keer een hele hoop martel praktijken uitgedacht samen met iemand anders ;).. Weet nog wel wat leuke dingen voor hem..

lopez86
06-02-2009, 00:53
Volgens mij gaat dit bericht niet over die macho-man op de foto... Ik kan me vergissen natuurlijk, maar op de foto hier is volgens mij macho-turk die meisje ronselde via internetz en ze daarna geweldloos in de prostitutie kreeg.

Klopt is weer iemand anders, gebruikte geen geweld.
Maarrrr wees niet getreurd die is ook opgepakt :thup:
http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/16/0/14/art_xlarge_19244.jpg

aliendwurf
06-02-2009, 08:15
Die Turk loopt allang weer los en is ook al weer bezig met zijn smerige praktijken.

Garcia
06-02-2009, 08:19
Tja... het nederlandse rechtssysteem is en blijft krom!

anonymous001
06-02-2009, 11:05
Sla je op de vlucht! Je wordt daarna opgepakt en krijgt als beloning een strafvermindering van 5 jaar.

Klinkt dit weer te mongool voor woorden?

Welcome to the Netherlands:

Cel voor sadistische loverboy Abdessamad

Zes jaar en elf maanden. Zo lang moet de sadistische loverboy Abdessamad El K. brommen.


De man is volgens het gerechtshof in Arnhem verantwoordelijk voor poging tot doodslag, voortdurende ernstige mishandelingen en het dwingen van zijn vriendin tot prostitutie gedurende bijna vijf jaar.
Verhitte spies
El K. mishandelde de vrouw met en verhitte spies en dwong haar tot abortus. Een weggelopen meisje van 16 mishandelde en verkrachtte hij. Hij wilde ook haar dwingen tot prostitutie, maar faalde hierin.
Twaalf jaar
Eerder werd de man door de rechtbank in Utrecht veroordeeld tot twaalf jaar cel. Hij sloeg op de vlucht na die uitspraak, maar werd enige tijd later aangehouden in een huis in Hengelo.

Ik snap er niets van. hij is veroordeeld, gevlucht, en toen nog maar eens voor de rechter gebracht? Of is dit hoger beroep ofzo?

Kan ook niet begrijpen waarom zulke gasten altijd zo makkelijk wegkomen, vind twaalf ook nog weinig eigenlijk.

rai
06-02-2009, 11:19
Die minne kankerhond, moeten ze gewoon in een kooi stoppen met een paar homofiele silverbacks. Dan zal die vieze puslul zijn smeerkezerij wel afleren. Vieze smeerpijp:boos:

aliendwurf
06-02-2009, 11:20
Die minne kankerhond, moeten ze gewoon in een kooi stoppen met een paar homofiele silverbacks. Dan zal die vieze puslul zijn smeerkezerij wel afleren. Vieze smeerpijp:boos:


:)

nick
06-02-2009, 13:07
ps.. linkje naar die "minder erge" smeerlap

http://forum.fok.nl/topic/1220634


wat voor werk ik doe? Ik ik ben sellsmanager in ocassion\'s en heren lingerie.Een paar jaar ago werkte ik in een tampon fabriek men om voor m\\\'n fitness apparatuur te sparen maar nadat ik daar ontslagen was ben ik zelf het initatief gaan nemen en dat is goed uitgepakt as U see

werken in een tampon fabriek verdient natuurlijk super goed. Ik denk dat hij er dan ook heel wat jaar heeft gewerkt om voor zijn apparatuur te sparen. Dat hij ontslagen is geloof ik al helemaal niks van.
Ja hij heeft het echt helemaal gemaakt


Wat een bullshit verhaal zeg :twak:

De man van 14K
06-02-2009, 13:23
ehm Nick, dit is niet die apekop maar iemand die voor de gein die foto's voorzien heeft van tekst.

nick
06-02-2009, 13:26
dat wist ik natuurlijk ook wel :blush:

A.F.
06-02-2009, 14:31
en toch...

vind ik het knap dat die gasten die wijven achter het raam krijgen ZONDER GEWELD... en dan ook nog hun geld afgeven...

P i M p S t Y L e

anonymous001
06-02-2009, 14:32
en toch...

vind ik het knap dat die gasten die wijven achter het raam krijgen ZONDER GEWELD... en dan ook nog hun geld afgeven...

P i M p S t Y L e

Wat Dutroux deed was ook knap...

A.F.
06-02-2009, 14:33
Wat Dutroux deed was ook knap...

kom op...

ontvoering en kinderen????

zelfde als vrouwen achter het raam lullen! zonder geweld...

ja .. ik zie duidelijk de overeenkomsten...

barbara
06-02-2009, 14:49
Ik ben voor castratie...En niet de lieve narcose versie, maar de: baksteentje ervoor en 1 erachter en dan zo hard mogelijk tegen elkaar slaan techniek.

rai
06-02-2009, 14:49
Ik zie ook duidelijke overeenkomsten, beide moeten ze langzaam en en zo pijnlijk mogelijk sterven. Afmaken dat minderwaardige mensen soort:twak:

De dikke nudist
06-02-2009, 14:50
Wat Dutroux deed was ook knap...

True... true...

anonymous001
06-02-2009, 14:57
kom op...

ontvoering en kinderen????

zelfde als vrouwen achter het raam lullen! zonder geweld...

ja .. ik zie duidelijk de overeenkomsten...

Niet hetzelfde, wel ook heel moeilijk. Heel Belgie was naar hem op zoek, hij moest lijken dumpen en zijn vrouw en een onbetrouwbare junk onder controle houden.

Supermoeilijk.

Maakt dat hem aardig? Dacht het niet.

Ik heb geen enkel respect voor die Guido's en ik hoop dan ook dat ze pijnlijk verkracht zullen worden als ze in de gevangenis komen...

Effective
06-02-2009, 14:58
Kielhalen!

chief108
06-02-2009, 15:07
Ik ben voor castratie...En niet de lieve narcose versie, maar de: baksteentje ervoor en 1 erachter en dan zo hard mogelijk tegen elkaar slaan techniek.
net als bij paarden...

kan wel flink pijn doen hoor...






als je vinger ertussen komt... :eek:

renamer
06-02-2009, 15:29
saaie methodes allemaal hier... ik zou er igg ff goed de tijd voor nemen..

bankschoef op die ballen.. iedere dag een klein beetje aandraaien.. dat een week volhouden.
bankschoef vastlassen.
handen losmaken
potje zoutzuur erlangs
schuur in de fik zetten..

buiten met een shotgun geladen met zoutkorrels wachten en genieten..

rai
06-02-2009, 15:33
Is een kleine "romantische" vakantie samen met Hannibal Lecter geen goed idee? Kan die turkse pooier lekker zijn eigen hersens opvreten of misschien iets anders.....................

PigDog
06-02-2009, 22:51
Ja mensen!!! We zijn er weer!!
Eerst gooi je een vaag bericht (zonder bronvermelding) op het forum, en de nekschoten, gloeiende spiezen, en castraties zijn er als de kippen bij.....

Ook altijd lekker makkelijk discussieren, als je niks van de zaak weet, slechte berichtgeving hebt, en het moet doen met een knip en plak topic.
Gelukkig staan er altijd mensen vooraan om hun gedistingeerde mening meteen zonder fratsen in de reply te gooien......

Maar waar ging het nou ook alweer over?

Guillermo
06-02-2009, 22:55
Maar waar ging het nou ook alweer over?

Over ballen, spiezen, bankschroeven, bakstenen en zoutzuur :whistling:

PigDog
06-02-2009, 23:01
O ja, alles uit de kast voor deze onsympatieke vrouwenliefhebber :D

PigDog
06-02-2009, 23:03
Wat Dutroux deed was ook knap...


True... true...

Vergeten we Fritzl uit Austria niet?

Biiyen
06-02-2009, 23:13
Ja mensen!!! We zijn er weer!!
Eerst gooi je een vaag bericht (zonder bronvermelding) op het forum, en de nekschoten, gloeiende spiezen, en castraties zijn er als de kippen bij.....

Ook altijd lekker makkelijk discussieren, als je niks van de zaak weet, slechte berichtgeving hebt, en het moet doen met een knip en plak topic.
Gelukkig staan er altijd mensen vooraan om hun gedistingeerde mening meteen zonder fratsen in de reply te gooien......

Maar waar ging het nou ook alweer over?

Abdessamad El K. - Google zoeken (http://www.google.nl/search?q=Abdessamad+El+K.&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a)

Wrede loverboy krijgt 12 jaar cel

Door RAYMOND BOERE

UTRECHT - De loverboy die de voeten van een van ‘zijn’ vrouwen brandmerkte met gloeiende vleesspiezen, is veroordeeld tot twaalf jaar gevangenisstraf.
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00044/loverboy_44760h.jpg (javascript:launchPopup('http://www.ad.nl/utrecht/stad/1537927/Wrede_loverboy_krijgt_12_jaar_cel.html?service=fot oPopup','fotoPopup',505,380,'yes','no','no','no'); ) Scene uit de film 'Loverboy'

De Utrechtse rechtbank heeft dit gisteren bepaald.

De 27-jarige A. el K. uit Utrecht is schuldig bevonden aan mensenhandel, verkrachting en verscheidene pogingen tot doodslag. Een van de vrouwen werd volgens de rechtbank vijf jaar lang op een ‘extreem gewelddadige en vernederende wijze tot prostitutie gedwongen’.

Zo overgoot de man snijwonden van het 27-jarige slachtoffer uit Gouda met chloor en azijn en moest de vrouw naakt voor een dartbord poseren, terwijl hij met pijltjes op haar gooide. Ook hing hij haar aan één arm over een balkon op de achtste verdieping, omdat ze in zijn werkkamer in slaap was gevallen. Verder dwong hij haar abortus te laten plegen toen ze vijf maanden zwanger was.

Biiyen
06-02-2009, 23:14
De vrouw deed haar verhaal tot twee keer toe bij de politie, maar trok deze verklaringen later in. Ook op de zitting zei ze haar aangiftes te hebben verzonnen om wraak te nemen op El K. De rechters geloven haar verhaal toch. Ze achten het zeer waarschijnlijk dat de vrouw onder grote psychische druk staat en dus tegenstrijdige verklaringen aflegt.

Twee andere vrouwen bleven de martelingen bespaard. Een meisje zit wel met een schuld van 38.000 euro. De ander is geestelijk ingestort na mishandelingen en pogingen van de loverboy om haar in de prostitutie te krijgen.

Een lange celstraf is volgens de rechtbank nodig vanwege de volstrekte respectloosheid waarmee El. K. met name het Goudse slachtoffer vernederde plus de lange tijd dat hij excessief geweld gebruikte. ,,Verdachte zag zijn slachtoffers als objecten waarmee veel geld kon worden verdiend,” aldus de rechter.

De twaalf jaar is gelijk aan de eis van de officier van justitie en is een van de zwaarste straffen die in de regio Utrecht is opgelegd aan een loverboy.

El K. is bij verstek veroordeeld. Hij is op de vlucht nadat zijn voorarrest niet werd verlengd. De man ontkent alle aantijgingen.

Biiyen
06-02-2009, 23:14
Verbijstering over vlucht sadistische pooier

donderdag 26 juli 2007 18:59
Er heerst totale ontzetting en verbijstering over hoe een sadistische pooier die werd veroordeeld tot twaalf jaar celstraf zijn vonnis thuis heeft mogen afwachten en heeft kunnen vluchten.
http://www.elsevier.nl/upload/031d3802-d519-449b-b39f-85ee70a8e2c0_pooier_200.jpg Waarom zat de man niet in voorarrest?

De Stichting tegen Vrouwenhandel (http://www.mensenhandel.nl/content2.htm) (STV) noemt het 'onverteerbaar' dat de man, de 27-jarige Abdessamad el K., zomaar kon vluchten, zeker voor de drie slachtoffers die allemaal getuigenverklaringen hebben afgelegd tegen de man.
Verhitte spies
El K. werd woensdag bij verstek veroordeeld tot twaalf jaar celstraf (http://www.elsevier.nl/web/10131824/Nieuws/Nederland/Loverboy-Utrecht-krijgt-twaalf-jaar-cel.htm) wegens onder meer zware mishandeling, mensenhandel, oplichting, verkrachting en poging tot doodslag. Zijn Utrechtse vriendin, die hij dwong tot prostitutie, heeft hij onder meer bedreigd met een verhitte spies.
De STV is compleet verbijsterd dat de man, die werd verdacht van het plegen van zulke zware delicten, zijn veroordeling thuis mocht afwachten en niet in voorarrest zat. De organisatie vreest voor de veiligheid van zijn slachtoffers.
Kamervragen
Ook de PVV begrijpt niet waarom die man niet in voorarrest zat. De partij heeft Kamervragen (http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1088&Itemid=1) gesteld aan minister Ernst Hirsch Ballin (http://www.elsevier.nl/web/10121111/Artikel/Ernst-Hirsch-Ballin.htm) (CDA) van Justitie. De PVV vindt dat verdachten van een delict waarop minimaal acht jaar cel staat, altijd in preventieve hechtenis moeten worden genomen.

Biiyen
06-02-2009, 23:18
Google heeft nog zo'n 5600 knip en plak pagina's Pigdog....

De dikke nudist
06-02-2009, 23:31
Vergeten we Fritzl uit Austria niet?

Joseph Mengele > hen allen.

Octavius
07-02-2009, 00:25
Keer pannekoeken met hem gaan eten.

anonymous001
07-02-2009, 00:30
Joseph Mengele > hen allen.

Jeffrey Dahmer > Mengele

PigDog
07-02-2009, 08:12
OK, daar gaan we dan: 12 jaar in 2007, toen gold de 1/3 regel nog, is dus 8 jaar (met aftrek van voorarrest) het is nu 2009 dus 8-2 is 6 jaar......

Wat is nou de clou dan, in die 6900 stukjes?