PDA

View Full Version : twelf fieftig twiej stuks!



XedgeX
18-02-2009, 15:04
http://www.youtube.com/watch?v=8tLqA53LPxo

Venlose homotravestie op zijn best!
Bekijk ook vooral de andere filmpjes die hij/zij geupload heeft!

Fr3ddy
18-02-2009, 17:20
:eek:

rafi
18-02-2009, 17:24
wat heb je ingetoets op joetoep om dit te vinden.

XedgeX
18-02-2009, 17:38
ik denk dat iedere jongere uit venlo of omstreken lowieke wel kent. Mede ook door zijn/haar idols/xfactor/jensen optredens.

Het filmpje kreeg ik van mn broertje doorgestuurd.

Garcia
18-02-2009, 18:55
Mkay!

TOON
18-02-2009, 20:12
ik denk dat iedere jongere uit venlo of omstreken lowieke wel kent. Mede ook door zijn/haar idols/xfactor/jensen optredens.

Het filmpje kreeg ik van mn broertje doorgestuurd.

moet ik XedgeX gelijk in geven....ken Lowieke ook....kom van oorsprong uit de regio Venlo...
naast Geert Wilders, de bende van Venlo, weer iets om trots op te zijn ;-)

Il Loco
18-02-2009, 21:51
ik denk dat iedere jongere uit venlo of omstreken lowieke wel kent. Mede ook door zijn/haar idols/xfactor/jensen optredens.

Het filmpje kreeg ik van mn broertje doorgestuurd.

Haha ik heb met Lowieke toen hij nog gewoon een man was en zijn lesbische man-wijf vriendin nog een legendarische vechtpartij gehad in een friture in Venlo. Kreeg een klap op mn hoofd met een scooterslot door die pot. Ik heb het kranten artikel daarover nog ergens op mijn pc.

We zaten daar bezopen wat te eten, toen die Lowieke en die vriendin binnen kwamen. Lowieke zei; 'zitten jullie lekker te eten sweetie's'. Toen zeiden we dat hij moest opkankeren en zijn frikandel moest bestellen en zijn bek dicht moest houden. Toen zei hij meteen van; "hebben jullie proberen met me ofzo he, met homo's schatjes?' Waarop een vriend van me opstond en hem in zijn bek sloeg. Toen die vriendin mn kameraad wilde slaan heb ik haar weg geduwd en toen sprong Lowieke op mn rug, toen heb ik hem op de grond gegooid en liep ik hem te slaan, terwijl die vriendin buiten haar scooterslot was wezen pakken, toen kreeg ik daar een klap mee tegen mn hoofd, waardoor ik tegen de tafels viel. Toen trok een andere kameraad van me die pot weg. En toen probeerde Lowieke nog een stoel te gooien, en toen kwam net de politie eraan en ik Lowieke en die Pot werden meegenomen voor een nachtje cel en overhoring.

Ben overigens wel vrijgesproken daarna. En dat is nu dik 3 jaar geleden, loop ik laatst met mijn nieuwe vriendin door Venlo. Ik denk wat zit daar voor een raar wijf me zo dom aan te kijken. Begint ze ineens te schreeuwen naar ons; "ken je me nog kankerlijer, kom hier dan als ik je wat hebt". Ik heb echt nog nooit zo krom gelegen van het lachen als toen ik zag dat het een omgebouwde Lowieke was hahaha..

Jeru
18-02-2009, 22:04
HAHAHAHA wat een figuur!!!

Il Loco
18-02-2009, 22:07
Ahahahahahaa een liefde's video van de twee.

Het raarste stel op aarde, hij als een vrouwelijke travestiet.
En zij als een mannelijk man-wijf,:fp:

http://www.youtube.com/watch?v=MdfmscUz5No

TOON
18-02-2009, 22:13
Haha ik heb met Lowieke toen hij nog gewoon een man was en zijn lesbische man-wijf vriendin nog een legendarische vechtpartij gehad in een friture in Venlo. Kreeg een klap op mn hoofd met een scooterslot door die pot. Ik heb het kranten artikel daarover nog ergens op mijn pc.

We zaten daar bezopen wat te eten, toen die Lowieke en die vriendin binnen kwamen. Lowieke zei; 'zitten jullie lekker te eten sweetie's'. Toen zeiden we dat hij moest opkankeren en zijn frikandel moest bestellen en zijn bek dicht moest houden. Toen zei hij meteen van; "hebben jullie proberen met me ofzo he, met homo's schatjes?' Waarop een vriend van me opstond en hem in zijn bek sloeg. Toen die vriendin mn kameraad wilde slaan heb ik haar weg geduwd en toen sprong Lowieke op mn rug, toen heb ik hem op de grond gegooid en liep ik hem te slaan, terwijl die vriendin buiten haar scooterslot was wezen pakken, toen kreeg ik daar een klap mee tegen mn hoofd, waardoor ik tegen de tafels viel. Toen trok een andere kameraad van me die pot weg. En toen probeerde Lowieke nog een stoel te gooien, en toen kwam net de politie eraan en ik Lowieke en die Pot werden meegenomen voor een nachtje cel en overhoring.

Ben overigens wel vrijgesproken daarna. En dat is nu dik 3 jaar geleden, loop ik laatst met mijn nieuwe vriendin door Venlo. Ik denk wat zit daar voor een raar wijf me zo dom aan te kijken. Begint ze ineens te schreeuwen naar ons; "ken je me nog kankerlijer, kom hier dan als ik je wat hebt". Ik heb echt nog nooit zo krom gelegen van het lachen als toen ik zag dat het een omgebouwde Lowieke was hahaha..


hehehehehe .... was het gesprek van de week in Venlo hahahahaha kan ik me nog wel herinneren dat dat verhaal rond ging idd....

die gast spoort niet nee....net als dat man-wijf...

De dikke nudist
18-02-2009, 22:13
Haha ik heb met Lowieke toen hij nog gewoon een man was en zijn lesbische man-wijf vriendin nog een legendarische vechtpartij gehad in een friture in Venlo. Kreeg een klap op mn hoofd met een scooterslot door die pot. Ik heb het kranten artikel daarover nog ergens op mijn pc.

We zaten daar bezopen wat te eten, toen die Lowieke en die vriendin binnen kwamen. Lowieke zei; 'zitten jullie lekker te eten sweetie's'. Toen zeiden we dat hij moest opkankeren en zijn frikandel moest bestellen en zijn bek dicht moest houden. Toen zei hij meteen van; "hebben jullie proberen met me ofzo he, met homo's schatjes?' Waarop een vriend van me opstond en hem in zijn bek sloeg. Toen die vriendin mn kameraad wilde slaan heb ik haar weg geduwd en toen sprong Lowieke op mn rug, toen heb ik hem op de grond gegooid en liep ik hem te slaan, terwijl die vriendin buiten haar scooterslot was wezen pakken, toen kreeg ik daar een klap mee tegen mn hoofd, waardoor ik tegen de tafels viel. Toen trok een andere kameraad van me die pot weg. En toen probeerde Lowieke nog een stoel te gooien, en toen kwam net de politie eraan en ik Lowieke en die Pot werden meegenomen voor een nachtje cel en overhoring.

Ben overigens wel vrijgesproken daarna. En dat is nu dik 3 jaar geleden, loop ik laatst met mijn nieuwe vriendin door Venlo. Ik denk wat zit daar voor een raar wijf me zo dom aan te kijken. Begint ze ineens te schreeuwen naar ons; "ken je me nog kankerlijer, kom hier dan als ik je wat hebt". Ik heb echt nog nooit zo krom gelegen van het lachen als toen ik zag dat het een omgebouwde Lowieke was hahaha..

Woest.:thup:

De dikke nudist
18-02-2009, 22:14
Lekker wijf trouwens.

TOON
18-02-2009, 22:14
Lekker wijf trouwens.

welke van de twee??
;-)

De man van 14K
18-02-2009, 22:21
Dus als ik het goed begrijp ben je door een omgebouwde met een scooterslot in elkaar getikt?

hehe....

De dikke nudist
18-02-2009, 22:37
welke van de twee??
;-)

Het wijf.

barbara
18-02-2009, 23:09
I'm so confused right now...


In mijn tijd waren mannen mannen en neukten die met mooie vrouwen.

Vroegah...:(

Fr3ddy
18-02-2009, 23:30
I'm so confused right now...


In mijn tijd waren mannen mannen en neukten die met mooie vrouwen.

Vroegah...:(

En deze man houdt van zaad, is omgebouwd en 'neukt' met een mannelijk vrouwding..

Wat is daar nou vreemd aan?

Dennuz
18-02-2009, 23:42
En deze man houdt van zaad, is omgebouwd en 'neukt' met een mannelijk vrouwding..

Wat is daar nou vreemd aan?

Als je het zo zegt klinkt het allemaal wel heel logisch ja..

jopke
19-02-2009, 00:32
I'm so confused right now...


In mijn tijd waren mannen mannen en neukten die met mooie vrouwen.

Vroegah...:(


zullen we terug het verleden in duiken?;)

Il Loco
19-02-2009, 11:11
Dus als ik het goed begrijp ben je door een omgebouwde met een scooterslot in elkaar getikt?

hehe....

Niet door een omgebouwde maar door een reus van een man-wijf.:fp: