PDA

View Full Version : nerd nero vraag........



micha
03-03-2009, 11:39
Ik download via grabit en die pakt de bestanden zelf uit en plaatst ze in de extract folder. Die folder heb ik gedeeld met mijn mediacentre zodat ik daar de films kan kijken die ik heb gedownload.

probleem: sommige films zet hij in een soort nerobestand zodat ik ze meteen kan branden. Hoe zet ik dit af?? want mijn mediacentre weet zich geen raad met dit bestand... ik wil alleen geen de film en geen nero shit?

anyone?


reps verzekerd:thup:

chief108
03-03-2009, 11:44
zijn .iso bestanden zeker?

Dennuz
03-03-2009, 12:13
Wat is de extensie van die bestanden?

Paganstars
03-03-2009, 12:16
Zie het draadje van Silat micha... probeer dat eens!

chief108
03-03-2009, 12:46
heb thuis een Vista pc die image-bastanden van dvd's ziet als Nero-bestanden (terwijl Nero er allang afgepleurd is...)
die gaat een mediacentrum niet zomaar lezen
moet je ff op een dvd branden

YoMarK
03-03-2009, 13:08
Als het een zogenaamd image is(b.v. .nrg of .iso - een directe kopie van een CD of DVD) dan kan je deze vanaf het netwerk openen met een gratis tool zoals Daemon Tools: Home page :: DAEMON-Tools.cc (http://www.daemon-tools.cc/)
De software maakt een virtuale CD/DVD drive aan in je windows, welke je koppelt(mount) aan de image file. Zo is het niet nodig om de DVD/Cd eerst te banden, maar kan je hem direct openen(als CD/DVD) in je MediaCenter.

chief108
03-03-2009, 13:21
dat kan ook natuurlijk... :rolleyes:

micha
03-03-2009, 13:46
owkeee

voorlopig maar ff branden dus....

YoMarK
03-03-2009, 13:51
Nee, Daemon tools downloaden en installeren op je Media Center. :)

A-team
03-03-2009, 13:58
owkeee

voorlopig maar ff branden dus....


Neem http://www.downloadstad.nl/download/poweriso.html voor Poweriso. Is gratis! Even omzetten en klaar!
Kan winrar hem niet lezen, daar kun je ook iso file's mee omzetten!

Justinian
03-03-2009, 14:45
Nee, Daemon tools downloaden en installeren op je Media Center. :)
Idd, dat werkt prima!

Bud S
03-03-2009, 14:50
Als het een zogenaamd image is(b.v. .nrg of .iso - een directe kopie van een CD of DVD) dan kan je deze vanaf het netwerk openen met een gratis tool zoals Daemon Tools: Home page :: DAEMON-Tools.cc (http://www.daemon-tools.cc/)
De software maakt een virtuale CD/DVD drive aan in je windows, welke je koppelt(mount) aan de image file. Zo is het niet nodig om de DVD/Cd eerst te banden, maar kan je hem direct openen(als CD/DVD) in je MediaCenter.


vlc-player speelt ook iso's/images
heb je deamon tools ook niet meer nodig

als je vlc-player geinstallerd hebt, klik je rechts op dat nerobestand en kies je voor openen met vlc-player en dan aanvinken dat ie dat type bestand altijd met altijd met vlc-player af moet spelen.

mama
03-03-2009, 14:55
Ik download via grabit en die pakt de bestanden zelf uit en plaatst ze in de extract folder. Die folder heb ik gedeeld met mijn mediacentre zodat ik daar de films kan kijken die ik heb gedownload.

probleem: sommige films zet hij in een soort nerobestand zodat ik ze meteen kan branden. Hoe zet ik dit af?? want mijn mediacentre weet zich geen raad met dit bestand... ik wil alleen geen de film en geen nero shit?

anyone?


reps verzekerd:thup:

goedkoop setje zeker?
Toch ff wat beters aanschaffen dan. ;)

PigDog
03-03-2009, 16:52
Of Virtuele schijven gebruiken, of een ISO to AVI of MPEG progje downloaden of branden of het bestand aan een player toewijzen in plaats van aan Nero.,...