PDA

View Full Version : Diarreevlaai voor parkeerwachters (reps voor deze grappenmaker!)



Iwan
20-03-2009, 12:37
Diarreevlaai voor parkeerwachters

Gisterochtend dachten de parkeerwachters eens gewaardeerd te worden voor hun ondankbare werk, er werd door een koerier een overheerlijke Limburgse vlaai bezorgd op hun kantoor aan het Noordse Bosje in Hilversum.
De vlaai werd vergezeld door een kaartje met de tekst "smul ervan, een tevreden burger die trots is op jullie correcte strenge handhaving". Het plezier was echter van korte duur voor de parkeerwachters, 's middags kregen maar liefst acht parkeerwachters last van hevige diarree. Hierop werd er door de dienst Voedsel en Waren Autoriteit onderzoek gedaan op de vlaai die over was, uit dit onderzoek bleek dat er zeer veel laxeermiddel in de vlaai zat.
De acht parkeerwachters zullen vandaag waarschijnlijk geen parkeerbonnen uitdelen aangezien ze per direct in de ziektewet zijn gegaan.
De politie is inmiddels een onderzoek gestart om te achterhalen wie de afzender van de vlaai is geweest.

Whahahaa! Heerlijke grap!

A.F.
20-03-2009, 12:44
whahahahhahahahahhahahhaahhahahhahahahaahaa

DIEGEN IS EEN HELD!!!!!

chief108
20-03-2009, 12:45
LOVE IT!!!!

mooi, mooi, mooi.....

bring a little anarchy to the world!!!!

NielsN
20-03-2009, 12:45
Nee.

Fatsoenlijke mensen, met een fatsoenlijk beroep.

:whistling:

dirk5
20-03-2009, 12:47
Ik denk toch niet dat ik zou gaan smullen van een taart die zo maar effe bezorgd wordt, vooral niet als parkeerwachter.

verder wel props voor deze vette actie.

leks
20-03-2009, 13:06
:stupid:

zelfs vreten van mn vriendin vertrouw ik niet altijd :mad:

verder niet veel medelijden :lol:

Jessica
20-03-2009, 13:11
:lol: komt ze toe :D

De man van 14K
20-03-2009, 13:13
:lol: komt ze toe :D


Dikke reps! je weet toch dat als je pakeerwachter bent dat je niet om je werk gewaardeerd wordt. Als je dan toch besluit die taart te eten..:twak:

NielsN
20-03-2009, 13:18
Fatsoen moet je doen.

Pitbull.
20-03-2009, 13:19
Dikke reps! je weet toch dat als je pakeerwachter bent dat je niet om je werk gewaardeerd wordt. Als je dan toch besluit die taart te eten..:twak:

hahah tja.. het zijn duidelijk niet de slimste!!

Justinian
20-03-2009, 13:21
Hahaha hoe naïef ben je dan om te denken dat je werk als parkeerwachter wordt gewaardeerd?

De man van 14K
20-03-2009, 13:22
Gelukkig heb je dat als advocaat niet he? ;)

Justinian
20-03-2009, 13:25
Gelukkig heb je dat als advocaat niet he? ;)
Als je het goed doet wordt je tenminste door je cliënt gewaardeerd en als je het slecht doet door de wederpartij ;)

Jessica
20-03-2009, 13:35
Als je het goed doet wordt je tenminste door je cliënt gewaardeerd en als je het slecht doet door de wederpartij ;)

is er in jou geval niet hoe dan ook 1 ontevreden partij of ben je scheidings advocaat of ..........????

chief108
20-03-2009, 13:40
epic actie...

als hij zichzelf nou nog aangeeft ook heeft Nederland er een nieuwe held bij...

Justinian
20-03-2009, 13:40
is er in jou geval niet hoe dan ook 1 ontevreden partij of ben je scheidings advocaat of ..........????
Nee, ik werk voor een bedrijf als advocaat in loondienst, dus echtscheidingen en dat soort zaken doe ik (gelukkig) niet ;)

Paganstars
20-03-2009, 14:12
hahaha.... Te vette actie!

Jessica
20-03-2009, 14:18
ok thnx, beter dan ben je "redelijk" veilig, hoewel je denk ik bij (echt)scheidings zaken ook best wel op z'n tijd 2 tevreden partijen zal hebben, als je als advocaat je best doet, maar dat vragen we gewoon ff aan pimpdaddy na zijn cursus :D

De man van 14K
20-03-2009, 15:15
Als je het goed doet wordt je tenminste door je cliënt gewaardeerd en als je het slecht doet door de wederpartij ;)


Precies er is altijd iemand blij... en iemand niet blij die je vast wel een diareevlaai wil sturen.




Of een kogel door je kop wil jagen :whistling:

De dikke nudist
20-03-2009, 15:19
Ik vind het zielig voor die gasten. Elke dag worden ze gehaat en uitgescholden. En dan is er een keer een lichtpuntje in hun grauwe bestaan... en dan dit.

Paganstars
20-03-2009, 16:15
hahaha... STFU moraal ridder!

Ronald
20-03-2009, 17:17
Wat een stumper diegene die die vlaai gestuurd heeft.

nick
20-03-2009, 17:21
ik vindt dat je niet moet knoeien met andermans eten.

Alleen vindt ik dit best weer lachuh

Iwan
20-03-2009, 18:30
Wat een stumper diegene die die vlaai gestuurd heeft.

Stumper? Gewoon een koekje (of in dit geval een taartje) van eigen deeg hahaha!

NielsN
20-03-2009, 18:47
Stumper? Gewoon een koekje (of in dit geval een taartje) van eigen deeg hahaha!

Was je het toevallig zelf? ;)

YoMarK
20-03-2009, 18:51
Geweldige actie! Zolang het alleen bij diarree blijft kan het nog net. :)

Iwan
20-03-2009, 20:23
Was je het toevallig zelf? ;)

Helaas niet maar ben wel in voor een geintje!

Guillermo
20-03-2009, 20:38
Kwalijke zaak, voor het zelfde geld had er geen laxeermiddel maar rattengif in gezeten :eek:
Niet de slimsten die parkeerboys!

chief108
20-03-2009, 21:05
Kwalijke zaak,
nee hoor...
goeie grap


voor het zelfde geld had er geen laxeermiddel maar rattengif in gezeten :eek:
dat zullen zij zich nu ook wel realiseren


Niet de slimsten die parkeerboys!
dat spreekt voor zich
stelletje sukkels...

thrillseekah
20-03-2009, 21:46
full of win

De dikke nudist
20-03-2009, 21:49
Niet iedereen kan alles worden en niet iedereen kan alles niet worden.

Die gasten kiezen er ook niet voor om parkeerwachter te worden.

Mephisto
21-03-2009, 10:59
Superstunt.. en dan nog publiceren ook zodat de dader (lees volksheld) alle eer van zijn werk heeft...

Ronald
21-03-2009, 14:45
Was je het toevallig zelf? ;)
Hahaha... nope :D . Maar je bent gewoon echt een grote jankerd als je zoiets uit gaat halen omdat je een parkeerbon hebt gekregen (en waarschijnlijk nog gewoon terecht ook nog). Wat voor een zielig, gefrusteerd, kutkereltje ben je als je je tot zoiets verlaagd, enkel omdat je een bon hebt gekregen. Ik kan veel dingen begrijpen, maar dat snap ik gewoon niet. Gewoon geld in de parkeermeter gooien (of wat dan ook). Als je dat niet doet, geen probleem, maar dan ook niet gaan janken. Man, man, man, wat een sukkel.

Er ligt op dit moment trouwens ook ergens een burgermeester in coma. Op zijn auto lag een bonbon, ook met een vriendelijk briefje erbij. Een of ander figuur die ergens geen vergunning voor had gekregen had er rattengif in gedaan. Tuurlijk, wel weer een andere orde van grote dan deze simpele figuur, maar enigszins hetzelfde idee.

Tsuki
21-03-2009, 16:47
Hahaha... nope :D . Maar je bent gewoon echt een grote jankerd als je zoiets uit gaat halen omdat je een parkeerbon hebt gekregen (en waarschijnlijk nog gewoon terecht ook nog). Wat voor een zielig, gefrusteerd, kutkereltje ben je als je je tot zoiets verlaagd, enkel omdat je een bon hebt gekregen. Ik kan veel dingen begrijpen, maar dat snap ik gewoon niet. Gewoon geld in de parkeermeter gooien (of wat dan ook). Als je dat niet doet, geen probleem, maar dan ook niet gaan janken. Man, man, man, wat een sukkel.

Er ligt op dit moment trouwens ook ergens een burgermeester in coma. Op zijn auto lag een bonbon, ook met een vriendelijk briefje erbij. Een of ander figuur die ergens geen vergunning voor had gekregen had er rattengif in gedaan. Tuurlijk, wel weer een andere orde van grote dan deze simpele figuur, maar enigszins hetzelfde idee.


laat me raden je klust bij als parkeerwachter ...........

en ff serieus welke volwassen vent eet er nu een bon bon op die op je auto ligt ............ dan verdien je het ook wel een beetje he

Justinian
21-03-2009, 16:53
en ff serieus welke volwassen vent eet er nu een bon bon op die op je auto ligt ............ dan verdien je het ook wel een beetje he
Dat is inderdaad een van de eerste dingen die je je kinderen leert; snoepjes die je vindt niet opeten! :D

Ronald
21-03-2009, 16:56
en ff serieus welke volwassen vent eet er nu een bon bon op die op je auto ligt ............ dan verdien je het ook wel een beetje he
Yep, ongelooflijk dom idd. Doet verder niets af aan de intenties van degene die het er neer heeft gelegd.

Biiyen
21-03-2009, 17:23
Yep, ongelooflijk dom idd. Doet verder niets af aan de intenties van degene die het er neer heeft gelegd.

Natuurlijke selectie....

Het is allen maar goed, het beste voor de wereld was geweest als ze waren gestorven. Nu krijgen ze kinderen, die door evolutie steeds naïever worden. Dus over enkele duizende jaren is er een complete volkstam zo naïef dat het ze zijn gedevalueerd tot lemmings die achter elkaar de afgrond in lopen.

chief108
21-03-2009, 18:17
het zou wel erg grappig zijn om wat op mijn werk te laten bezorgen
iedereen weet dat ik toch al geen gebak eet, dus ik kan er dan mooi bijzitten en kijken hoe alles verloopt :brow: