PDA

View Full Version : kickbokser slaat zijn vrouw dood.



jopke
25-03-2009, 17:14
lees ik net op spitsnieuws.nl

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/03/kickbokser_slaat_zijn_vrouw_do.html


kickbokser laat zijn vrouw dood
in Duitsland heeft een kickbokser zijn vrouw doodgeslagen. "Ik ben een kickbokser en ik weet dus waar ik moet slaan", verklaarde hij logischerwijs aan de politie. Hij mepte zijn vrouw hard in de maagstreek. Daardoor scheurde haar lever en bloedde ze dood. De man, dakdekker van beroep, werd opgepakt en – uiteraard - beschuldigd van doodslag.

De aanklager wist nog te melden dat het om een slecht huwelijk ging. Op bruiloftskiekjes zou de vrouw al een zonnebril hebben gedragen om haar beurs geslagen gezicht te verbergen. Ook droeg ze op de foto’s een verband om haar arm. De dader staat begin april terecht, meldt HLN

marcelt
25-03-2009, 17:19
Sick fuck! :mad:

En goede reclame voor onze sport weer :thown:

adenane
25-03-2009, 17:20
Beetje jammer weer zo'n berichtgeving. Dakdekker slaat vrouw dood was zeker niet genoeg! En weten hoe je haar dood moet slaan omdat je aan kickboksen doet is onzin, als je écht wilt doden hoef je er echt niet eerst voor naar de sportschool! De loser!

Tony
25-03-2009, 17:20
triest... maar niet persé kickbox gerelateerd.. gewoon een eikel van een vent.

sikkwitttet
25-03-2009, 17:24
je bent mij net voor. wilde em ook net posten.
maar ook zijn antwoord. ja ik weet waar ik moet raken. wtf

Bud S
25-03-2009, 17:24
zucht...die dakdekkers ook altijd

ophangen die gasten

allemaal

blackadder
25-03-2009, 17:33
Op de website van der Spiegel heb ik ook zo een verhaal gevonden. Waarbij de vrouw door een elleboog in de maag, op zich een knappe move, een scheur in de lever opliep en aldus innerlijk doodbloedde. Maar dat is van 2007.

Jochem
25-03-2009, 17:35
falcon punch gone bad.

PigDog
25-03-2009, 17:36
Ramon Dakdekker slaat zijn vrouw??

761217186
25-03-2009, 17:48
zucht.. vrouwen:wacko: altijd maar klagen..;)

Judas
25-03-2009, 17:48
Een redelijke stoot op dr lever tijdens het ketsen is nog geil, maar dit gaat wel een beetje ver:rolleyes:.

bami112
25-03-2009, 17:52
hahahah ramon dak dekker hahahah grappig dat was in 2007 jah hij gaf die elleboog want dekker weet wel met ellebogen om te gaan haha

JHNY
25-03-2009, 17:59
Heeft iemand een adres van de beste man?...
lijkt me wel dat dit het type dakdekker is dat wel even zwart mijn schuurdak wil dekken..

Bud S
25-03-2009, 18:08
Ramon Dakdekker slaat zijn vrouw??



:D:D:D

hahahaha !

blackadder
25-03-2009, 18:08
Heeft iemand een adres van de beste man?...
lijkt me wel dat dit het type dakdekker is dat wel even zwart mijn schuurdak wil dekken..
Hij woonde in Duesseldorf. Was/is lid van een of andere groep/bende Servische uitsmijters.

JHNY
25-03-2009, 18:13
Klinkt als een frisse knaap......
laat ze volgende keer maar wat meer aandacht leggen op het feit dat dit een bende lid was ipv een sport met normen en waarden aan te vallen..

761217186
25-03-2009, 18:18
Klinkt als een frisse knaap......
laat ze volgende keer maar wat meer aandacht leggen op het feit dat dit een bende lid was ipv een sport met normen en waarden aan te vallen..

Hij maakt het beroep dakdekker inderdaad tot een schande, walgelijk:boos: dakdekkers zijn werkelijk topsporters!

blackadder
25-03-2009, 18:24
Klinkt als een frisse knaap......
laat ze volgende keer maar wat meer aandacht leggen op het feit dat dit een bende lid was ipv een sport met normen en waarden aan te vallen..
Ah. Maar kickboxer. Dat klinkt zo lekker ruig. Slecht verlichte kelders of loodsen met schimmel aan de muren en lekkende waterleidingen. Twee zwaar getatoeerde mannen met kort haar die met blote vuisten op elkaar inbeuken totdat een van hen een hijs krijgt en dramatische bloed rond spuitend naar de grond gaat.
Zoals hier bij 2 minuut 10:
YouTube - FLER - Neue Deutsche Welle (http://www.youtube.com/watch?v=u7_9XuDsOsQ)

Biiyen
25-03-2009, 18:26
Whatever, er worden zoveel vrouwen geslagen.

"Ja maar hij is zo lekker fout!" Nou niet zeuren dan, accepteer je petsen als een echte biatch, vuile schijthoer, ga dan niet zitten doodgaan als je even fijn doorgelaten wordt. Nu moet die arme vent er weer voor opdraaien.:twak::fp:

JHNY
25-03-2009, 18:27
Tjsa dat is natuurlijk een schoolvoorbeeld.... precies zoals het er in de gemiddelde gym er aan toe gaat

blackadder
25-03-2009, 18:28
Tjsa dat is natuurlijk een schoolvoorbeeld.... precies zoals het er in de gemiddelde gym er aan toe gaat
Dat dacht ik.

De dikke nudist
25-03-2009, 18:53
Ach guttegut, is het weer "slecht voor de sport"?

Deze pipo verklaart zelf tegenover de politie dat hij kickbokser is en daardoor beter z'n vrouw kan doodslaan ofzo, lol.
Dat maakt het wel een stuk relevanter. Als ie nou z'n vrouw had vermoord met z'n dakdekkersgereedschap was het een ander verhaal geweest.

761217186
25-03-2009, 19:03
Ach guttegut, is het weer "slecht voor de sport"?

Deze pipo verklaart zelf tegenover de politie dat hij kickbokser is en daardoor beter z'n vrouw kan doodslaan ofzo, lol.
Dat maakt het wel een stuk relevanter. Als ie nou z'n vrouw had vermoord met z'n dakdekkersgereedschap was het een ander verhaal geweest.

wel een beetje zonde van het gereedschap.

Jessica
25-03-2009, 19:06
Whatever, er worden zoveel vrouwen geslagen.

"Ja maar hij is zo lekker fout!" Nou niet zeuren dan, accepteer je petsen als een echte biatch, vuile schijthoer, ga dan niet zitten doodgaan als je even fijn doorgelaten wordt. Nu moet die arme vent er weer voor opdraaien.:twak::fp:

:lol:

ICON
25-03-2009, 19:07
ja dat mag niet nee...

PigDog
25-03-2009, 19:20
Hij woonde in Duesseldorf. Was/is lid van een of andere groep/bende Servische uitsmijters.

Die zijn heerlijk! Ze vervangen de plak ham namelijk voor kleine schijfjes worst!
De servische uitsmijter, daar wordt zelfs Rob de geus vrolijk van!

:whistling:

Mr 1 Leg
25-03-2009, 20:42
Sick fuck! :mad:

En goede reclame voor onze sport weer :thown:x2 hij is een looser :boos:

De dikke nudist
25-03-2009, 21:56
Die zijn heerlijk! Ze vervangen de plak ham namelijk voor kleine schijfjes worst!
De servische uitsmijter, daar wordt zelfs Rob de geus vrolijk van!

:whistling:

Jeez, in welke dimensie wereld leef jij? :D

ashi76
25-03-2009, 22:21
Beetje jammer weer zo'n berichtgeving. Dakdekker slaat vrouw dood was zeker niet genoeg!

Daar dacht ik dus ook meteen aan.
Jammer dat de sport zo weer in een kwaad daglicht komt te staan... :smash:

kooivechter
25-03-2009, 22:26
ik vind het niet zoveel zeggen over de vechtsport zelf. het is gewoon een idioot zoals je bij iedere sport wel een idioot hebt. is alleen jammer dat ze er gelijk bij vermelden dat deze mongool aan kickboksen doet. Olie op het vuur gooien, en stereotypering t/m natuurlijk. Heeft de mens weer om te roddelen. ga daar ook niet in mee

NielsN
25-03-2009, 22:41
Ik kan me er echt niet druk om maken... Als het een kickbokser was, en hij heeft zijn vrouw doodgeslagen, dan lijkt het me een adequate kop...

Op het moment dat kickboksers geen mensen meer doodslaan, komen er geen koppen meer over dat ze dat gedaan hebben, denk ik dan.

De sport komt er heel hard aan en dat betekent dat er vanzelf een breder publiek op af komt, en de mensen (dus ook koppenmakers) er meer mee bekend raken. Dan verdwijnen die koppen vanzelf...

Vooralsnog zit de vechtsport nog steeds in een beetje schimmig hoekje. Deels is dat beeld terecht, deels onterecht...

blackadder
25-03-2009, 23:00
Die zijn heerlijk! Ze vervangen de plak ham namelijk voor kleine schijfjes worst!
De servische uitsmijter, daar wordt zelfs Rob de geus vrolijk van!

:whistling:
Pittige worst?

Bud S
25-03-2009, 23:33
het zou natuurlijk kunnen dat de man liegt...
dat het geen kickboksende dakdekker was maar een boksende schilder die het dakdekken en kickboksen in een kwaad daglicht wil stellen

hmm...sluw

Bobson
26-03-2009, 09:33
Voor de journalist weer een lekker spektakelverhaal. De man is dakdekker, schrijf dat dan op. Hoezo kickbokser? Hij is toch geen prof? Of vermeld er in elke krantenkop bij welke hobby iemand beoefent.
Postzegelverzamelaar rijdt door rood.
Travestiet rijdt kind aan.
Gamer breekt in bij bejaard echtpaar.
Rukker schrijft krantenartikelen.

Sendur
26-03-2009, 09:42
SICK FUCK!!

De man van 14K
26-03-2009, 10:53
Een servisch bendelid klinkt nog heftiger dan een kickboxer, als ze dat hadden geweten hadden ze dat wel opgeschreven.

blackadder
26-03-2009, 11:06
Een servisch bendelid klinkt nog heftiger dan een kickboxer, als ze dat hadden geweten hadden ze dat wel opgeschreven.
Lang niet zo heftig als een kickboksend Servisch bendelid.

jopke
26-03-2009, 11:32
Lang niet zo heftig als een kickboksend Servisch bendelid.


een kickboksende uitsmijter die lid is van een Sevische bende!:thup:

blackadder
26-03-2009, 11:35
een kickboksende uitsmijter die lid is van een Sevische bende!:thup:
:pimp:
Hell yeah. Dat is nog eens een ruige vent.