PDA

View Full Version : Wat is het irritantste publiek?



NielsN
03-04-2009, 23:13
Ik ga zelf voor de Amerikanen...

NielsN
03-04-2009, 23:16
Met dank aan Pigdog... :whistling:

Paganstars
04-04-2009, 16:32
fransen....

LJ Silver
04-04-2009, 16:39
publiek waarbij? MMA event? Lokaal bridge toernooi? Dwergwerpen in San Marino?

aliendwurf
04-04-2009, 16:40
Amerikanen zijn sowieso kut, maakt niet uit wat, waar of hoe, gewoon kut.

Jeru
04-04-2009, 16:45
Ik wacht nog even met stemmen... twijfel erg tussen Amerikanen en Nederlanders :D

NielsN
04-04-2009, 16:46
publiek waarbij? MMA event? Lokaal bridge toernooi? Dwergwerpen in San Marino?

Ik denk dat Pd de eerste bedoelde... Het is per slot van rekening een MMA forum...

Ik kan me nog die partij van vorig jaar herinneren dat Griffin na een slopende 5 ronden kampioen werd, helemaal kapot geslagen -maar lachend- in de ring stond en door zijn eigen publiek werd uitgejouwd...:eek:

TOON
04-04-2009, 18:02
Ik denk dat Pd de eerste bedoelde... Het is per slot van rekening een MMA forum...

Ik kan me nog die partij van vorig jaar herinneren dat Griffin na een slopende 5 ronden kampioen werd, helemaal kapot geslagen -maar lachend- in de ring stond en door zijn eigen publiek werd uitgejouwd...:eek:

zou in NL ook kunnen gebeuren....

chief108
04-04-2009, 18:03
Ik wacht nog even met stemmen... twijfel erg tussen Amerikanen en Nederlanders :D
x2

Chico
04-04-2009, 18:06
twijfel ook tussen nederlanders en amerikanen... maar bij de nederlanders heb ik het van horen zeggen aangezien ik alleen mma partijen in ede heb gezien...

dus amerikanen...

ieren rulen... die zingen

The_Rock
04-04-2009, 18:20
Ik heb gestemd op de Amerikanen MAAR ik bedoel het positief.

Ze zijn goed irritant ..je kan hun Booo's omzetten in iets positiefs (kijk naar Rampage)
En als ze je mogen dan kan je dat altijd goed gebruiken met hun " Jeaaaah" (halfdronken vaak)

Ik vind in MMA niks irritants ..alles wat erbij hoort vind ik prachtig.

MB667
05-04-2009, 09:04
de engelsen zijn in het algemeen kutvolk nummer 1

als vakantiegangers en als voetbalpubliek.

renamer
05-04-2009, 13:38
ammerikanen... die denken ineens zelf ook allemaal vechters te zijn

De man van 14K
05-04-2009, 14:29
Bij affliction banned vond ik die amerikanen niet storend, allemaal dik respect voor Fedor en co. Het publiek ging zwaar uit hun dak en bij een publieksopkomst wat 2x zo hoog was als bij K1 Arena, was er geen enkele knokpartij of ongeregelheid,

renamer
05-04-2009, 14:32
waarom staan er geen nederlandse VIPers tussen? ik vind dat namelijk een heel ander slag als wat er op de tribunnes zit?

Bud S
05-04-2009, 14:43
ik ga voor nederlanders, ben er zelf ook zo 1
hierom zou ik mezelf irritant kunnen vinden als ik mezelf niet was:
- ik ben zo'n bier zuipende schreeuwer
- roep dan dingen als "mma is voor homo's !"
- ben het nooit eens met jurybeslissingen
- ik vind bonajsky ook een homo
- ga met me dronken kop na de wedstrijd , bekenden nog wel es ongevraagd advies lopen geven over hoe ze het beter hadden kunnen doen.
- zeg altijd weer "een goeie bokser had ze allemaal aangekund". ongeacht het gala.
-roep ook dingen als "hij is moe !" meteen na de bel aanvang eerste ronde...
-vind mezelf dan nog leuk ook

en zo zijn er nog veel meer iiritante dingen die me heel natuurlijk afgaan.
gelukkig heb ik een hoop krediet...blijkbaar...;)

Jeru
05-04-2009, 14:53
Twijfel nog steeds. Bij UFC95 in Londen zaten ook een zooitje Amerikanen. Die waren erg irritant. Gelukkig verloren bijna alle Amerikanen dus werd het redelijk de kop ingedrukt.

TOON
05-04-2009, 15:42
waarom staan er geen nederlandse VIPers tussen? ik vind dat namelijk een heel ander slag als wat er op de tribunnes zit?

X100!!

NielsN
05-04-2009, 15:51
waarom staan er geen nederlandse VIPers tussen? ik vind dat namelijk een heel ander slag als wat er op de tribunnes zit?

Om dezelfde reden dat er geen Japanse alcoholisten, Engelse accountants of Italiaanse homoseksuelen tussen staan...

Maar misschien kunnen we een andere keer een "wat zijn de irritantste Nederlandse fans" poll maken. :D

Ik neem het altijd op voor de Nederlandse supporters (ik vind het vooral heel Nederlands om te zeggen "das nou typisch Nederlands"), maar Rosso heeft wel een punt met die knokpartijen. Dat zie je hier toch wel meer dan in andere landen, denk ik.

Spike_tm
05-04-2009, 17:48
Ajax publiek :whistling:

ashi76
05-04-2009, 18:24
ik ga voor nederlanders, ben er zelf ook zo 1
hierom zou ik mezelf irritant kunnen vinden als ik mezelf niet was:
- ik ben zo'n bier zuipende schreeuwer
- roep dan dingen als "mma is voor homo's !"
- ben het nooit eens met jurybeslissingen
- ik vind bonajsky ook een homo
- ga met me dronken kop na de wedstrijd , bekenden nog wel es ongevraagd advies lopen geven over hoe ze het beter hadden kunnen doen.
- zeg altijd weer "een goeie bokser had ze allemaal aangekund". ongeacht het gala.
-roep ook dingen als "hij is moe !" meteen na de bel aanvang eerste ronde...
-vind mezelf dan nog leuk ook

en zo zijn er nog veel meer iiritante dingen die me heel natuurlijk afgaan.
gelukkig heb ik een hoop krediet...blijkbaar...;)

Je haalt de woorden uit mijn mond.
Nederlanders en dan een hele tijd niets.
Daarna uiteraard de amerikanen.

micha
05-04-2009, 19:20
zucht nederlanders dus

NielsN
05-04-2009, 19:23
Yup...

aliendwurf
05-04-2009, 19:24
Ajax publiek :whistling:


:)

chief108
05-04-2009, 20:40
ik ga voor nederlanders, ben er zelf ook zo 1
hierom zou ik mezelf irritant kunnen vinden als ik mezelf niet was:
- ik ben zo'n bier zuipende schreeuwer
- roep dan dingen als "mma is voor homo's !"
- ben het nooit eens met jurybeslissingen
- ik vind bonajsky ook een homo
- ga met me dronken kop na de wedstrijd , bekenden nog wel es ongevraagd advies lopen geven over hoe ze het beter hadden kunnen doen.
- zeg altijd weer "een goeie bokser had ze allemaal aangekund". ongeacht het gala.
-roep ook dingen als "hij is moe !" meteen na de bel aanvang eerste ronde...
-vind mezelf dan nog leuk ook

en zo zijn er nog veel meer iiritante dingen die me heel natuurlijk afgaan.
gelukkig heb ik een hoop krediet...blijkbaar...;)
reps voor Willem's zelfkennis :lol:

je vergeet nog het neerhalen met hoeken op het lichaam van eikels die je lopen uit te dagen omdat je voor hun neus staat omdat je zonodig dichtbij de bar moet staan

PigDog
05-04-2009, 23:12
Nou ja, laat ik dan maar meedoen met mijn eigen veroorzaakte poll :D

Nederlanders dus.

Wereldvechters kunnen maar op 1 plaats in de wereld uitgejouwd worden en dat is hier.
Joop Kasteel ergerde zich er al aan, of wat dacht je van de partij waarbij Peter Aerts zo vriendelijk is om een broekje te lenen om Bob Sapp even te vervangen tegen Ernesto Hoost, waarna ze uitgejouwd werden omdat ze te passief vochten (kan er nog kwaad om worden) of de stukjes van Bob Schreiber in de Rings, dat hij zich zo mateloos opwindt over dat fricandellen-etende volk wat de vechters staat uit te maken voor homo's, etc. etc etc.....
Dan een hele tijd niks en dan de eskimo's.
Is ook waardeloos volk tijdens MMA partijen.
Ze stinken naar vis ook.....

NielsN
05-04-2009, 23:36
of wat dacht je van de partij waarbij Peter Aerts zo vriendelijk is om een broekje te lenen om Bob Sapp even te vervangen tegen Ernesto Hoost, waarna ze uitgejouwd werden omdat ze te passief vochten (kan er nog kwaad om worden)

Slecht voorbeeld. Het publiek werd daar ook echt genept. Ze waren niet aan het vechten, maar aan het sparren. Dat geeft niet, maar zeg dat dan ook. En het is des te erger omdat het twee enorm grote legendes zijn.

De dikke nudist
05-04-2009, 23:41
Slecht voorbeeld. Het publiek werd daar ook echt genept. Ze waren niet aan het vechten, maar aan het sparren. Dat geeft niet, maar zeg dat dan ook. En het is des te erger omdat het twee enorm grote legendes zijn.

Als het publiek te dom is om dat te begrijpen is het des te erger.

fightingfist
06-04-2009, 09:58
Ja dat zijn de Ridderkerkers hea..;)

PigDog
06-04-2009, 17:56
Slecht voorbeeld. Het publiek werd daar ook echt genept. Ze waren niet aan het vechten, maar aan het sparren. Dat geeft niet, maar zeg dat dan ook. En het is des te erger omdat het twee enorm grote legendes zijn.

Het was Ernesto's afscheidspartij die door Sapp in het honderd dreigde te lopen. Wat had Peter dan moeten doen? Proberen Ernesto plat te slaan?
Hebben we niet gewoon blij moeten zijn dat we twee grootsten hebben mogen zien sparren?

TOON
06-04-2009, 18:09
Slecht voorbeeld. Het publiek werd daar ook echt genept. Ze waren niet aan het vechten, maar aan het sparren. Dat geeft niet, maar zeg dat dan ook. En het is des te erger omdat het twee enorm grote legendes zijn.

vond het een heel goed voorbeeld....4-voudig K1 kampioen vs een 3-voudig K1 kampioen die een half uur daarvoor nog bitterballen aan het eten was....op het moment dat je hoort dat Sapp het afscheid van Hoost is komen te verstieren was ik al blij dat ik die twee uberhaupt aan het werk heb mogen zien....het getuigd van weinig inlevingsvermogen als je dan verwacht dat die twee elkaar het licht uit de ogen gaan meppen, als Hoost een paar keer uitgehaald had op het lichaam van Aerts waren die bitterballen er zo weer uitgekomen, getuigd juist van respect dat Hoost dat niet deed.....

ik heb me iig kapot geschaamd op de tribune destijds....

NielsN
06-04-2009, 18:12
Het was Ernesto's afscheidspartij die door Sapp in het honderd dreigde te lopen. Wat had Peter dan moeten doen? Proberen Ernesto plat te slaan?
Hebben we niet gewoon blij moeten zijn dat we twee grootsten hebben mogen zien sparren?

Hmm... Ja, zit ook wel weer wat in. Ik weet wel dat ik een heel ontevreden gevoel overgehouden heb aan die partij.

NielsN
06-04-2009, 18:17
vond het een heel goed voorbeeld....4-voudig K1 kampioen vs een 3-voudig K1 kampioen die een half uur daarvoor nog bitterballen aan het eten was....op het moment dat je hoort dat Sapp het afscheid van Hoost is komen te verstieren was ik al blij dat ik die twee uberhaupt aan het werk heb mogen zien....het getuigd van weinig inlevingsvermogen als je dan verwacht dat die twee elkaar het licht uit de ogen gaan meppen, als Hoost een paar keer uitgehaald had op het lichaam van Aerts waren die bitterballen er zo weer uitgekomen, getuigd juist van respect dat Hoost dat niet deed.....

ik heb me iig kapot geschaamd op de tribune destijds....

Aerts had natuurlijk gewoon moeten weigeren. En de organisatie had niet moeten doen alsof het een echte partij is. Dan creeer je verwachtingen die alleen maar gefrustreerd kunnen worden. Maar ja... Ik ga hier nou ook weer niet het Arena publiek lopen verdedigen...:lol: