PDA

View Full Version : Dnepropetrovsk Maniacs (absoluut NSFW + shocking)



dimitri
17-04-2009, 07:47
Zieke video gemaakt door twee Oekraiense tieners die een kerel vermoorden.

Bekijken op eigen risico.

Real Murder Video Ukraine Dnepropetrovsk Maniacs Victim (http://www.documentingreality.com/forum/f166/real-murder-video-ukraine-dnepropetrovsk-maniacs-victim-11928/)

Jessica
17-04-2009, 08:13
repost ;)

dietrik
17-04-2009, 09:27
En oud, maar zekers een bruut filmpje.

MB667
17-04-2009, 09:41
het vervolg erop was niet bekend.

Jessica
17-04-2009, 10:01
staat er nu meer ???moet ik nou weer, had 't mezelf bespaard om 'm nog 'n x te bekijken

MB667
17-04-2009, 10:07
geen deel 2, wel is bekend wie die jonges zijn er wat er met die jongens gaat gebeuren!

dimitri
17-04-2009, 10:22
repost ;)

Ik had wel gedacht dat ik niet de eerste was om die zieke shit hier neer te posten...

De man van 14K
17-04-2009, 11:01
ik had em al in de pit gezet.
Die gasten zijn opgepakt nadat ze een hele lading aan mensen op die manier belaagd hebben.

NielsN
17-04-2009, 11:06
Ik heb Djnepropetrovsk ooit nog eens zien voetballen in de Galgenwaard.

Goed team.

Jessica
17-04-2009, 12:20
Ik had wel gedacht dat ik niet de eerste was om die zieke shit hier neer te posten...

nee idd daar is 'n heel clubje van hier, dat is voor mij 1 van de (hoofd) redenen dat ik zo gek ben op mixfight

ja maar wat rosso schrijft stond er vorige keer ook bij dacht ik. krijg 'm niet meer open

Gary
17-04-2009, 12:20
Vind dat dit soort filmpjes niet op mixfight horen, maar dat is mijn mening.

Jessica
17-04-2009, 12:26
wat daar gebeurd én dat soort filmpjes horen nergens thuis
maar 't is er wel helaas en hebben we hier 'n afdeling daarvoor en met waarschuwing erbij ook :)

Gary
17-04-2009, 12:36
Translation for the clip
[while approaching the victim]"Hold on, hold on....Be neater, fuck!" - probably saying that to watch out for the blood.

*Laughing*

[After the Blond guy has used the sledge hammer ]"Hold on, hold on, hold on, don't hit him, don't hit him.....Watch him *the rest is muffled*" - Psycho fuck is probably telling him to watch how he is bleeding as he zooms in the camera to his face. - Camera man

The next part has very bad audio and is very muffled by cans and such. I can make out one or two words but not enough to make out a coherent sentence.

[After the screwdriver stabbing]
"What?.....With what?" - As he responds to the guy who stabs him

"What, he's still alive?!?" - The guy stabbing him exclaims

The response of the camera man I can't make out perfectly because he's speaking very fast and again the quality isn't the best but I believe he says something along the lines of:

"He's still moving his arms after I ripped up his intestines"

The stabber says something along the lines of "He's having a fucked up day" as he steps on his stomach.

[More muffled talk as he proceeds to stab him in the eyes with the screwdriver]

"Get over here fast.....Kill him already."

"What?" - Stabber

"Kill him already."

He says something about his hammer which I believe to be "I already put the hammer back," followed by "He's already dead." - Stabber

"He's not dead and I already poked out his eyes" - Camera man

*Note: There are mainly two of saying the word "dead" in Russian, they're using a term that is phonetically written as "zdoh," which is a way of saying "dead" when talking about animals and things lower life value, such as criminals, if that makes sense*

"Get the knife" - Camera man

*Proceeds to bludgeon him then interrupts by saying something I can't make out*

"More more" - Camera man telling him to keep bludgeoning him to make sure he's dead, and not so much for pleasure any more.

"Hold on, hold on" - Camera man

*They start walking back to the car*

More muffled talk from the blond haired piece of shit

"Wash your hands" - Camera Man

Camera man begins telling him something that I can't make out clearly for some reason but I believe he says "Spray the *name of the chemical*" followed by "I'll hold it," as they started to clean the hammer.

*Muffled talk from the guy washing the hammer*

*More muffled talk from the guy washing his face and walking back from his car*

"I stuck the screwdriver in his brain" - Says the camera man

*Muffled talk from the guy washing his hands*

"I got him in the nose from his eye" - Says the camera man *I'm not exactly sure on this one, but I know he says something along the lines of that.

"I don't understand, how was he alive? I felt his brain" - Says the camera man

"I was holding the screw driver like this *muffled/don't understand*" - Camera man

Before the video ends the blond piece of scum says something like "Alright, let's get a picture"

Gary
17-04-2009, 12:43
wtf is er echt mis met de wereld:/

Jessica
17-04-2009, 12:44
voor jou Gary


http://img217.imageshack.us/img217/9090/flo.jpg (http://img217.imageshack.us/img217/9090/flo.jpg)

beetje verzachting voor 't lelijke in de wereld ;)

Gary
17-04-2009, 12:57
http://stenden-sife.nl/sife/wp-content/uploads/2008/09/WeCanHaveWorldPeace.jpg

dirk5
17-04-2009, 13:01
Was de vorige keer al an het twijfelen om het filmpje te kijken maar na het lezen van het verslag pas ik er toch voor.

Dat soort dingen kijken trek ik echt niet, iets te ziek for my taste.

Gary
17-04-2009, 13:05
Was de vorige keer al an het twijfelen om het filmpje te kijken maar na het lezen van het verslag pas ik er toch voor.

Dat soort dingen kijken trek ik echt niet, iets te ziek for my taste.

same here, ben stiekem toch wel nieuwsgierig erna, maar idd... na het lezen van de vertaling haakte ik al af. Heb al genoeg shit zonder dat ik ook nog dat soort beelden in me hoofd heb.

A.F.
17-04-2009, 13:38
heb de vorige keer een stukje gekeken... en nope... not my kind of thing...

sick minded people

Jessica
17-04-2009, 13:41
dit is voorbij bizar en kijk uit nieuwsgierigheid toch word wel misselijk maar kan 't wel af kijken en laat 't daarna, neem afstand ofzo ?? misschien raar, maar dat van die jongen in de bus kan ik niet mee omgaan, weet niet meer waar ik 't dan zoeken moet, wil hem dan helpen en heb moeite dat af te kijken en blijft hangen kan 't niet los laten

Gary
17-04-2009, 13:56
dit is voorbij bizar en kijk uit nieuwsgierigheid toch word wel misselijk maar kan 't wel af kijken en laat 't daarna, neem afstand ofzo ?? misschien raar, maar dat van die jongen in de bus kan ik niet mee omgaan, weet niet meer waar ik 't dan zoeken moet, wil hem dan helpen en heb moeite dat af te kijken en blijft hangen kan 't niet los laten

Je bedoelt die jongen in de bus in frankrijk?
Denk dat die jongens nooit tot dit soort daden in staat zullen zijn.
Het hierbovengeposte filmpje is echt het bewijs dat er gewoon geestelijk zieke mensen rondlopen. Ik snap ook niet hoe je zoiets kan doen uit 'kwaadheid' of doordat je een 'kwaadaardig persoon' bent. Ergens is iets heel erg misgegaan, hopelijk trekken de desbetreffende hulpverleners en andere instanties er lessen uit.

Jessica
17-04-2009, 15:52
of die jongens als in die bus, 't nooit zullen doen, bij al die groepen samen genomen zit er naar mijn idee wel 1 zoals die van 't filmpje tussen. De rest kan imo wel geholpen worden, maar alleen door iemand van de straat die weet hoe en wat er in de wereld leeft en niet door die hulp verleners die wij hebben die alles keurig uit 'n boekje hebben. Vaak van die mafketels die denken dat mensen die kleine kinderen verkrachten daar vanaf kunnen komen en dat de mensen zoals in 't filmpje hier vanaf kunnen komen "genezen" voor 't soort als de laatste 2 voorbeelden moet werkelijk de doodstraf terug/blijven, 1 gedeelte van waar iets mis is gegaan is dat deze spijtig geboren zijn

kickboxer1987
17-04-2009, 18:05
dit is voorbij bizar en kijk uit nieuwsgierigheid toch word wel misselijk maar kan 't wel af kijken en laat 't daarna, neem afstand ofzo ?? misschien raar, maar dat van die jongen in de bus kan ik niet mee omgaan, weet niet meer waar ik 't dan zoeken moet, wil hem dan helpen en heb moeite dat af te kijken en blijft hangen kan 't niet los laten

die nieuwschierigheid is vreemd iets :eek:

de komende tijd ben ik niet nieuwschierig meer, voldoende gezien nu:eek:

Fr3ddy
17-04-2009, 19:51
Leuk is anders :)

aliendwurf
17-04-2009, 19:56
Ouwe shit dit.


News Report of the Three 20yo Kids who Killed 21 People in One Month in Ukraine

The action against the so-called maniacs in Dnepropetrovsk is to be examined today. They are 20-year-old Igor Suprunyuck, Viktor Sayenko and Alexander Hanzha. The court incriminates 21 murders, serious bodily assaults and tortures on animals. Segodnya reports it with a reference to prosecutor office in the Dnepropetrovsk Region. The crimes are characterized by cruelty. Passersby, males, females, children were their victims. The guys traced them, attacked, beat them with metal tube to death. Also they were shooting dreadful scenes on their mobile phones. Investigators and psychologists did not manage to ascertain motives of crimes. The court has to explain it. The regional prosecutor officials declared they would not give comments until the sentence is passed on. As lawyers state, the judge Ivan Senchenko has a big experience and many people hope he will make a proper decision about it.

Lee Hottie # 1 fan
18-04-2009, 10:09
.....mag dit svp naar de pit?

que? er wordt niet gescholden maar alleen inhoudelijk gediscusseerd over een filmpje.. dat nou eenmaal op het zieke internet geplaatst worden met een duidelijke waarschuwing dus Roytje... gewoon niet kijken als je het niet aan kunt.

NielsN
18-04-2009, 14:36
Was de vorige keer al an het twijfelen om het filmpje te kijken maar na het lezen van het verslag pas ik er toch voor.

Dat soort dingen kijken trek ik echt niet, iets te ziek for my taste.

Het verslag is schokkender dan de beelden, vind ik.