PDA

View Full Version : undercover mosque



MB667
21-04-2009, 12:16
http://video.google.com/videoplay?docid=2515587181120245843

leuke documentaire waarin weer eens goed duidelijk wordt hoe ziek religie kan zijn.

Angelco
21-04-2009, 20:04
je hebt overal wel mongolen zitten ...

wat als Mohammed een hele kleine lul had, is het dan een misdaad om een lange paal te hebben?

De man van 14K
21-04-2009, 22:27
Stelletje mongolen...pff de schuld van onze eigen tolerantie waarmee we hopen door goed te doen, goed te ontmoeten maar alleen maar idioten vinden die daar misbruik van willen maken..

KO TKO
21-04-2009, 22:50
leuke documentaire waarin weer eens goed duidelijk wordt hoe ziek religie kan zijn.

Ik heb de documentaire nog niet gezien.

Maar religie is niet ziek, mensen zijn ziek. Stalin was ongelovig en onder zijn bewind waren er 15 miljoen doden. Mao was ongelovig onder zijn bewind waren er 48 miljoen doden.

Mensen waren ook al heel wreed voordat er Islam of Christendom op aarde was, kijk maar naar de geschiedenis boeken.

Ik wordt er moe van als mensen zeggen dat computer spelletjes, films of geloof mensen geweldadig maakt. Want volgens mij zijn mensen van nature al geweldadig.

thrillseekah
21-04-2009, 23:37
Ik heb de documentaire nog niet gezien.

Maar religie is niet ziek, mensen zijn ziek. Stalin was ongelovig en onder zijn bewind waren er 15 miljoen doden. Mao was ongelovig onder zijn bewind waren er 48 miljoen doden.

Mensen waren ook al heel wreed voordat er Islam of Christendom op aarde was, kijk maar naar de geschiedenis boeken.

Ik wordt er moe van als mensen zeggen dat computer spelletjes, films of geloof mensen geweldadig maakt. Want volgens mij zijn mensen van nature al geweldadig.

x2, al zijn ze er bij mao nog niet over uit. Voor zijn bewind was het nog veel erger

wrestler_nl
21-04-2009, 23:52
het is jammer dat een gekke groep ''moslims'' het verpesten voor alle goeie moslims en ook voor de onwetende die niet veel van islam weten en denken dan dat islam zo in elkaar zit...

chief108
22-04-2009, 08:17
people suck...

stiffler
22-04-2009, 08:36
people suck...


people are ignorant :rolleyes:

De man van 14K
22-04-2009, 09:06
Ik heb de documentaire nog niet gezien.

Maar religie is niet ziek, mensen zijn ziek. Stalin was ongelovig en onder zijn bewind waren er 15 miljoen doden. Mao was ongelovig onder zijn bewind waren er 48 miljoen doden.

Mensen waren ook al heel wreed voordat er Islam of Christendom op aarde was, kijk maar naar de geschiedenis boeken.

Ik wordt er moe van als mensen zeggen dat computer spelletjes, films of geloof mensen geweldadig maakt. Want volgens mij zijn mensen van nature al geweldadig.

Opzich zouden we daar nu wel weer aan toe zijn, het loopt toch een beetje de spuigaten uit met de wereld bevolking...