PDA

View Full Version : Lowlands uitverkocht



chief108
07-05-2009, 09:12
en Muth, Willem en ik hebben nog geen kaarten :eek:

als het goed is worden opkopers aangepakt en komen die kaarten weer vrij op de markt
maar toch...

creatieve en vooral bruikbare tips om alsnog aan legale kaarten (want ze gaan er een heleboel blokkeren blijkbaar) of andere goede manieren om binnen te komen (via beveiliging, uitzendbureau of catering oid) worden vanzelfsprekend beloond met reps, dankbaarheid en Dungeon/ MMF posts ;)

mama
07-05-2009, 09:15
oftewel wie heeft er 3 kaarten over voor Chief en zijn vrienden.
Trouwens veel verder dan de camping komen jullie niet. Dus van mij mogen jullie zo wel naar binnen. ;)

chief108
07-05-2009, 09:19
uitverkocht of niet, als wij niet komen gaan ze dat zeker merken in de omzet....

HUNTER
07-05-2009, 09:57
naja als je ziet hoe snel het dit jaar is gegaan dan moeten er gewoon huge inkopen van ticketbureaus achter zitten.... er komen dus echt wel kaarten terug. Zorg iig dat je de LL nieuwsbrief krijgt.

Maar verder vrees ik ook wel weer dat het fucking druk gaat worden. Allemaal 15 jarige alto's met hun ouders die voor Fallout Boy komen :s

chief108
07-05-2009, 10:49
vorige jaren kreeg je telkens waarschuwingen via de LL nieuwsbrief ook...
er zijn nog 3000 kaarten, nog 2000, 1000....

en nou helemaal niets
gewoon, ineens, uitverkocht!!! :twak:

HUNTER
07-05-2009, 11:13
ik had al minstens 2 nieusbrieven gehad met de melding dat het heel hard ging..... dus voortaan beter opletten :p

en je laptop voortaan mee naar de camping nemen

Bud S
07-05-2009, 11:18
't is gewoon kut

mixfightbus naar oktoberfest munchen dan maar ?

chief108
07-05-2009, 11:27
ik had al minstens 2 nieusbrieven gehad met de melding dat het heel hard ging..... dus voortaan beter opletten :p

echt?

ik helemaal niets :confused:
hoor ook van anderen dat ze dit jaar niets hebben gehad trouwens

mama
07-05-2009, 11:27
gewoon lekker naar pearljam en daarna lowlands.
ohja en wk judo ook nog...... wat een fijne maand gaat dat worden

mama
07-05-2009, 11:28
echt?

ik helemaal niets :confused:
hoor ook van anderen dat ze dit jaar niets hebben gehad trouwens


Ik had me ook netjes op gegeven maar heb ook geen 1 nieuwbrief gekregen

chief108
07-05-2009, 11:28
mixfightbus naar oktoberfest munchen dan maar ?
eerst gewoon naar Lowlands...

en volgens mij vind jij het eigenlijk helemaal niet zo kut... :rolleyes:

Paganstars
07-05-2009, 11:31
@ chief en co... men neme; 1 beton schaar... you fill in the rest!

mama
07-05-2009, 11:34
@ chief en co... men neme; 1 beton schaar... you fill in the rest!


dat mag toch niet :hypocrite:

NielsN
07-05-2009, 11:36
@ chief en co... men neme; 1 beton schaar... you fill in the rest!

Dan moet je wel ook nog een hand afhakken...

chief108
07-05-2009, 11:36
jij bent al heeeeeel lang niet meer op Lowlands geweest of wel Pagan? :wink:

vroeger gingen dat soort stunts wel...
bij Pinkpop over het hek klimmen en 's nacht slapen op een podium

maar nu?
weinig kans dude...

Paganstars
07-05-2009, 11:39
owh... ik ben al 6 jaar niet meer geweest...

chief108
07-05-2009, 11:42
Dan moet je wel ook nog een hand afhakken...
je kan wel buiten de poort wachten tot iemand met een bandje om ff wat gaat halen uit z'n auto ofzo....

feitelijk gaat het ook niet eens om kaartjes...
we moeten gewoon van die geldige bandjes om onze polsen hebben

that's all...

De man van 14K
07-05-2009, 11:43
jij bent al heeeeeel lang niet meer op Lowlands geweest of wel Pagan? :wink:

vroeger gingen dat soort stunts wel...
bij Pinkpop over het hek klimmen en 's nacht slapen op een podium

maar nu?
weinig kans dude...


is het zo goed beveiligd dat je niet over een hek kan springen in de nacht?

chief108
07-05-2009, 11:46
yup...

ze lopen zelfs met honden rond de hekken...

en dan nog, al zou je op de camping komen
dan moet je nog een bandje hebben om op festival terrein te komen

een bandje...
da's het belangrijkste eigenlijk

mama
07-05-2009, 11:46
Het is idd goed beveiligd met honden enzo.

De man van 14K
07-05-2009, 11:47
godver..
En zo'n polsbandje na laten maken is dat niets?

mama
07-05-2009, 11:48
nee dat werkt niet.
ten eerste zijn het iederjaar weer andere kleuren. En verzinnen ze ook weer een ander soort sluiting.
lastig. maar we gaan ons best doen Chief.....

chief108
07-05-2009, 11:51
Muth heeft gisteren iig geregeld dat iemand die bij Mojo heeft gewerkt gaat checken of er geen andere manieren zijn om aan kaaten te komen
en we kennen iemand die in vorige jaren daar de beveiliging regelde
dus die kunnen we ook nog wel ff vragen

zal heus wel goed komen
maakt niet uit hoe, maar naar LL zullen we

De man van 14K
07-05-2009, 11:53
Kan je er niet achterkomen wie die bandjes maakt en daar proberen bandjes te stelen onder het mom dat je van de Nuon bent en de meterstanden komt opnemen?

chief108
07-05-2009, 11:58
hahaha...
we zaten gisteren wel al aan te denken om dinsdag of woensdag ochtend heel erg vroeg er heen te gaan en dan te doen alsof we bij de uitzendkrachten horen...

stiffler
07-05-2009, 12:04
zo dat is zuur Niek... Zag al wel kaarten op marktplaats voor 200 euries incl camping.... Hoop dat het lukt om nog kaarten te krijgen

chief108
07-05-2009, 12:06
met zoveel "foute" kaarten in omloop ga ik ook geen kaarten scoren via marktplaats ofzo...

NielsN
07-05-2009, 12:11
hahaha...
we zaten gisteren wel al aan te denken om dinsdag of woensdag ochtend heel erg vroeg er heen te gaan en dan te doen alsof we bij de uitzendkrachten horen...

Iemands familie ontvoeren, is dat misschien een idee?

chief108
07-05-2009, 12:12
een site als Lowlands Festival tickets, 21-08-09, Walibi World, kaarten, Nederland ticket (http://www.ticketunlimited.nl/ProductDetails.aspx?event=8536&TRANSID=259501902&m4n_aid=8106&4dsid=3&_df=true&4dkn=Lowlands-21-08-2009-Walibi-World-Biddinghuizen-prijs) heeft dus wel kaarten voor € 285

terwijl ze op de lowlands site staan als 1 van de zoveel sites die ongeldige kaarten verkoopt...
kom je dan aan in Biddinghuizen met je dure kaarten :wink:

chief108
07-05-2009, 12:13
Iemands familie ontvoeren, is dat misschien een idee?
zeg maar wie ik moet hebben....

chief108
07-05-2009, 12:14
Lowlands gaat tickets zwarthandel ongeldig maken (http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/index.php/?p=118)

23.04.09

De kaartverkoop voor Lowlands 2009 gaat hard en de verwachting is dat het festival binnenkort is uitverkocht. Net als voorgaande jaren zijn diverse (online) ticketbureaus actief die tegen de voorwaarden van Mojo Concerts in kaarten tegen woekerprijzen aanbieden. De organisatie waarschuwt kaarten niet via deze sites te kopen omdat deze binnenkort ongeldig worden gemaakt. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk.
Lowlands onderneemt al jaren stappen tegen zwarthandel en is van mening dat zwarthandel schadelijk is omdat:
a) ticketbureaus kunstmatig schaarste creëren door massaal kaarten op te kopen en de consument vervolgens teveel laten betalen voor een ticket;
b) Lowlands wil de ticketprijs zo laag mogelijk houden zodat het festival voor een brede groep mensen toegankelijk is en met name ook minder kapitaalkrachtige jongeren het festival kunnen bezoeken;
c) via zwarthandel wordt speculatief geld met Lowlands verdiend terwijl het risico bij de organisatie ligt. Wanneer een groot aantal kaarten in de zwarthandel verdwijnt, is het niet mogelijk in te schatten hoeveel mensen het festival uiteindelijk bezoeken omdat kaarten onverkocht bij zwarthandelaren zouden kunnen achterblijven. Dit brengt problemen met zich mee op het gebied van inhuur van (veiligheid)personeel, logistiek en inkoop horeca.
Sinds dit jaar worden tickets voor Lowlands alleen online en telefonisch verkocht. Op deze manier is te traceren welke ticketbureaus onrechtmatig grote hoeveelheden tickets opkopen met als doel deze met winst door te verkopen. Op dit moment wordt in kaart gebracht om welke bureaus het gaat en welke tickets zij hebben opgekocht. Vervolgens worden de betreffende tickets ongeldig gemaakt. Bij het onderzoek wordt met name gelet op transacties van de volgende ticketbureaus:
- budgetticket.nl
- onlineticketshop.nl
- worldticketshop.nl
- tickets4u.nl
- tickets123.nl
- QQtickets.nl
- ticketunlimited.nl
- ticketforsale.nl
- tickets2buy.nl
- ticketshier.nl
- stadiontickets.nl
- pepetickets.nl
- getmein.nl
- 4alltickets.nl
- tickets4events.nl
- easytickets.eu
- rang1tickets.nl
- deticketservice.nl
Mojo Concerts is initiatiefnemer van de site www.ticketsenconcertkaarten.nl (http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/)
Op deze site zijn alle achtergronden over zwarthandel en de gevolgen hiervan te vinden. Bovendien worden hier t.z.t de kaartnummers van de ongeldig gemaakte kaarten gepubliceerd. Er worden tips gegeven over hoe gedupeerde consumenten hun geld bij de zwarthandelaren kunnen terugvorderen en er is een voorbeeldbrief –opgesteld door onze jurist- te downloaden die hiervoor gebruikt kan worden.
De enige echte garantie van toegang tot Lowlands is het kopen van een kaart via een officieel voorverkoopadres. Dat zijn alleen www.lowlands.nl (http://www.lowlands.nl/), www.livenation.nl (http://www.livenation.nl/), www.eventim.nl (http://www.eventim.nl/) en 0900 – 1010 2020(45cpm).

NielsN
07-05-2009, 12:26
Goede zaak.

HUNTER
07-05-2009, 12:36
hahahaha

jullie kunnen ook als koffiewekker gaan werken voor Douwe Egberts.

Lijkt me wel lachen, kom je met je duffe kater hoofd je tent uit, staan Chief en Willem koffie te tappen voor je tent..... :p

Eelco
07-05-2009, 12:48
Misschien 3FM spammen wanneer ze weer kaarten gaan weggeven?!

Paganstars
07-05-2009, 12:48
gast... als me dat zou gebeuren... dan zou ik nooit meer koffie drinken!

De man van 14K
07-05-2009, 13:01
Of melden Chief en Willem zich aan als vrijwilliger om pannekoeken te bakken in die tent.
Heb ik bijna gedaan een paar jaar geleden, met het idee om na het ontvangen van het bandje zogenaamd ziek naar huis te gaan en te verdwijen op het festival terrein

chief108
07-05-2009, 13:09
Of melden Chief en Willem zich aan als vrijwilliger om pannekoeken te bakken in die tent.
Heb ik bijna gedaan een paar jaar geleden, met het idee om na het ontvangen van het bandje zogenaamd ziek naar huis te gaan en te verdwijen op het festival terrein
een ex-collega van me heeft dat een keer geflikt
stond in een biertent via Randstad
uurtje gewerkt en dacht toen: "fuck it, aan de andere kant van de bar is het veel leuker"
en met zo'n bandje kom je bijna overal


Misschien 3FM spammen wanneer ze weer kaarten gaan weggeven?!
zullen we sowieso doen ja...


hahahaha

jullie kunnen ook als koffiewekker gaan werken voor Douwe Egberts.

Lijkt me wel lachen, kom je met je duffe kater hoofd je tent uit, staan Chief en Willem koffie te tappen voor je tent..... :p
:lol:

mama
07-05-2009, 13:47
als iedereen nu gewoon ff zijn best doet. ;)
Het nadeel van 3 fm is dat ze maar 2 kaarten weggeven. terwijl Chief er 3 nodig heeft.

chief108
07-05-2009, 13:59
whatever...
dan zijn we iig al over de helft :p

mama
07-05-2009, 14:29
check je pm maar ffies Chief

De man van 14K
07-05-2009, 15:56
Lol @ koffie tappen,
Met 1 of 2 schepjes pep?

chief108
07-05-2009, 15:58
er is dus een wedstrijd...

wie maakt er allemaal wat moois om kaarten voor me te winnen? :whistling:

ff lowlife accountje aanmaken en meedoen
resp will be yours...

koop ze dan vanzelfsprekend voor de normale prijs van je, mocht je dat nodig vinden

chief108
07-05-2009, 15:59
Lol @ koffie tappen,
Met 1 of 2 schepjes pep?
pilletje bij?
wolkje GHB?

HUNTER
07-05-2009, 15:59
gast... schrijf je nou gewoon ff 30 x in op die nieuwsbrief. Er komen echt nog wel een berg kaarten terug.

no worries

De man van 14K
07-05-2009, 16:03
Chief zijn gedacht gaan alleen hier naar uit...
Lowlands... I NEED.. NEEED.. MOAArrr

chief108
07-05-2009, 16:06
hahaha....
en dat allemaal om een paar daagjes als een mongool rond te lopen...

HUNTER
07-05-2009, 16:24
net of je op lowlands anders doet dan normaal :p

chief108
07-05-2009, 16:29
net of je op lowlands anders doet dan normaal :p
zeker wel...
we zijn allemaal nette werkende papa's
en dat ene moment per jaar gaan we echt 100% los
en als we dat overleven, zijn we weer een heel jaar nette werkende papa's





































meestal.... :brow:

mama
07-05-2009, 16:30
hij denkt van wel

chief108
07-05-2009, 16:37
ik weet zeker van wel...

ik schijt niet op de grond op m'n werk en prik als ik poep er ook geen Mr T poppetje in
ik douche me soms
ik ben niet de hele dag dronken
ik slaap een aantal uren per nacht
ik hou geen urendurende discussies over de (subtiele) verschillen tussen keutels, poep, schijt en stront (of andere diepgaande onderwerpen)


etc. etc....

mama
07-05-2009, 16:40
zucht Mr T poppetjes in je stront

chief108
07-05-2009, 16:43
zucht Mr T poppetjes in je stront
ja jij mist Lowlands ook hè mammie?

maar jij hebt tenminste al een kaartje van je kerel gekregen

mama
07-05-2009, 16:45
ja idd. Lief he van hem.
maar goed dat gedeelte van de chilli en MrT niet zo heel erg hoor

De man van 14K
07-05-2009, 17:26
Fuck golf, brigden of standwandelingen. Er is maar 1 manier om de stress van je af te gooien en je weer even te ontdoen van je dagelijkse bekommeringen... Niet denken aan werk, aan het gezeik thuis, aan de slechte economie of de drukte op de snelweg.
Geen gezeik en gewoon weer terug naar je natuurlijke jij, je eigen zelf zonder overpeinzingen in je hoofd en vrienden om je heen.
Er is maar 1 manier om dat te bereiken en dat is gewoon helemaal naar de klote te gaan en niet ontziend de halve apothekers voorraad die je daar bij je heb naar binnen te schuiven.
Wakker worden met een bak koffie, een saffie en een vol pak coke.
Voor het tandjes poetsen snel 2 puntjes MDMA naar binnen en het festival terrein op.
Bierzuipen en chillen, en dan nog meer drugs gebruiken.

that's the way we roll.. Iedereen die het gevoel heeft overspanning te raken moet gewoon verplicht een paar dagen naar de klote, gegarandeerd dat je er weer een tijd tegenaan kan.
Kijk maar naar Chief die het het hele jaar vol houdt in Z.O.D, met een baan bij de overheid en een heel gezin rond zich.
Dat zijn dingen die je alleen trekt als je 1x per jaar helemaal F.U.B.A.R kan en als je bijgekomen bent, dat nog een keer herhaald.
Als Chief dit jaar niet naar Lowlands gaat, schat ik in dat hij rond de kerst zelfmoord pleegt.

chief108
07-05-2009, 18:02
reps voor Rosso...

heb de tranen in mijn ogen, hij begrijpt het echt....
poets alleen me tanden niet op lowlands :p

De man van 14K
07-05-2009, 18:10
ik moet ook hoog nodig weer de deur uit :whistling:

chief108
08-05-2009, 07:50
Fuck golf, brigden of standwandelingen. Er is maar 1 manier om de stress van je af te gooien en je weer even te ontdoen van je dagelijkse bekommeringen... Niet denken aan werk, aan het gezeik thuis, aan de slechte economie of de drukte op de snelweg.
Geen gezeik en gewoon weer terug naar je natuurlijke jij, je eigen zelf zonder overpeinzingen in je hoofd en vrienden om je heen.
Er is maar 1 manier om dat te bereiken en dat is gewoon helemaal naar de klote te gaan en niet ontziend de halve apothekers voorraad die je daar bij je heb naar binnen te schuiven.
Wakker worden met een bak koffie, een saffie en een vol pak coke.
Voor het tandjes poetsen snel 2 puntjes MDMA naar binnen en het festival terrein op.
Bierzuipen en chillen, en dan nog meer drugs gebruiken.

that's the way we roll.. Iedereen die het gevoel heeft overspanning te raken moet gewoon verplicht een paar dagen naar de klote, gegarandeerd dat je er weer een tijd tegenaan kan.
Kijk maar naar Chief die het het hele jaar vol houdt in Z.O.D, met een baan bij de overheid en een heel gezin rond zich.
Dat zijn dingen die je alleen trekt als je 1x per jaar helemaal F.U.B.A.R kan en als je bijgekomen bent, dat nog een keer herhaald.
Als Chief dit jaar niet naar Lowlands gaat, schat ik in dat hij rond de kerst zelfmoord pleegt.
ok ja...
en wakker worden doen we ook met tikkie-takkie-tokkies....

on topic:
heeft iemand al kaarten voor me geregeld? :rolleyes:

mama
08-05-2009, 07:53
on topic:
heeft iemand al kaarten voor me geregeld? :rolleyes:

nee
jij wel dan?

chief108
08-05-2009, 07:57
Fuck golf, brigden of standwandelingen. Er is maar 1 manier om de stress van je af te gooien en je weer even te ontdoen van je dagelijkse bekommeringen... Niet denken aan werk, aan het gezeik thuis, aan de slechte economie of de drukte op de snelweg.
Geen gezeik en gewoon weer terug naar je natuurlijke jij, je eigen zelf zonder overpeinzingen in je hoofd en vrienden om je heen.
Er is maar 1 manier om dat te bereiken en dat is gewoon helemaal naar de klote te gaan en niet ontziend de halve apothekers voorraad die je daar bij je heb naar binnen te schuiven.
Wakker worden met een bak koffie, een saffie en een vol pak coke.
Voor het tandjes poetsen snel 2 puntjes MDMA naar binnen en het festival terrein op.
Bierzuipen en chillen, en dan nog meer drugs gebruiken.

that's the way we roll.. Iedereen die het gevoel heeft overspanning te raken moet gewoon verplicht een paar dagen naar de klote, gegarandeerd dat je er weer een tijd tegenaan kan.
Kijk maar naar Chief die het het hele jaar vol houdt in Z.O.D, met een baan bij de overheid en een heel gezin rond zich.
Dat zijn dingen die je alleen trekt als je 1x per jaar helemaal F.U.B.A.R kan en als je bijgekomen bent, dat nog een keer herhaald.
Als Chief dit jaar niet naar Lowlands gaat, schat ik in dat hij rond de kerst zelfmoord pleegt.
en de reden dat ik de hele post telkens quote is omdat ik het echt een fucking goede weergave van de realiteit vind....

ga niet naar Lowlands voor de muziek, ga niet naar Lowlands omdat ik het leuk vind, ga niet naar Lowlands voor de gezelligheid, ga niet naar Lowlands om leuke dingen te zien
het is een levensbehoefte

dus kom op met die kaarten
en steun je forumbroeders
zag al een paar goedkope zwarte swifts staan op marktplaats...

chief108
08-05-2009, 08:18
nee
jij wel dan?
nee nog niet schat...

hou die verkoop sites de hele tijd in de gaten
en me mail ivm eventuele nieuwsbrieven

Muth heeft iemand op Park Oikos werken die vroeger bij Mojo zat
en die gaat eind deze maand iig ook ff checken of er nog wat losse kaartjes zijn (uitverkocht betekend over het algemeen nog niet dat alle kaarten op zijn...)
en dan is er misschien nog een ingang via de gozer die vorige jaren de beveiliging regelde daar, maar die zit op dit moment in Miami

we komen er wel...
failure is not an option

micha
08-05-2009, 08:34
ben meer een dancevalley type

NielsN
08-05-2009, 08:48
ben meer een dancevalley type

Das mooi jongen...

Bud S
08-05-2009, 09:18
misschien kunnen we ons 3 dagen voor het begint alvast verschansen op de wc. dat is niet iets wat ze verwachten.
verrassingsaanvallen zijn de beste
een soort commando/sniper actie. 3 dagen doodstil, tjokvol amfetamine, zitten wachten tot het moment er is om in actie te komen (in ons geval 50 meter rennen naar de drinks)

mama
08-05-2009, 09:27
Ik doe enorm mijn best voor jullie.
Heb nog wel 2 kaarten van Pearl Jam over.
;)

chief108
08-05-2009, 09:29
misschien kunnen we ons 3 dagen voor het begint alvast verschansen op de wc. dat is niet iets wat ze verwachten.
verrassingsaanvallen zijn de beste
een soort commando/sniper actie. 3 dagen doodstil, tjokvol amfetamine, zitten wachten tot het moment er is om in actie te komen (in ons geval 50 meter rennen naar de drinks)

is ook een plan...

en da's goed
zolang er plannen zijn, is er hoop...

chief108
08-05-2009, 09:30
Ik doe enorm mijn best voor jullie.
Heb nog wel 2 kaarten van Pearl Jam over.
;)
misschien kunnen we die wel verpatsen voor een lowlands kaart....
je weet maar nooit hoe gek iemand kan zijn :wink:

Paganstars
08-05-2009, 09:31
LMAO.... dan ja... erm... What??

De man van 14K
08-05-2009, 09:45
ik ben er wel aan toe, ik voel me net Les Grossman

http://www.youtube.com/watch?v=vKTKd9cCilo&feature=related

HUNTER
08-05-2009, 09:48
misschien kunnen we ons 3 dagen voor het begint alvast verschansen op de wc. dat is niet iets wat ze verwachten.
verrassingsaanvallen zijn de beste
een soort commando/sniper actie. 3 dagen doodstil, tjokvol amfetamine, zitten wachten tot het moment er is om in actie te komen (in ons geval 50 meter rennen naar de drinks)

dat gaat opvallen

alle wc's helemaal schoon, maar toch een enorme lucht....... rara hoe kan dat dan :p

Ringmaster
08-05-2009, 09:53
De mensen die in de buurt van het festivalterrein wonen krijgen geloof ik ter compensatie van de overlast twee kaartjes.
Je zou dus de agrarische beroepsbevolking van Biddinghuizen kunnen polsen...

De man van 14K
08-05-2009, 09:54
Inbreken bij alle boeren in een straal van 5 kilometer dus..
(welgeteld 4 huizen dus dat zal toch wel moeten lukken)

mama
08-05-2009, 09:54
misschien kunnen we die wel verpatsen voor een lowlands kaart....
je weet maar nooit hoe gek iemand kan zijn :wink:

Ik ga echt niet 2 pearljam kaarten voor 1 lowlands kaart verpatsen hoor.
Misschien kan je 3 kids ruilen voor 3 kaarten. ;)
kunnen ze gratis bekertjes oprapen :whistling:

De man van 14K
08-05-2009, 09:59
Het meest redelijke lijkt me nog om je aan bieden bij Randstad als hulp, en dan opeens verdwijnen op het festival terrein.

deze is ook goed
http://www.youtube.com/watch?v=fEcHt4RnQA0

HUNTER
08-05-2009, 10:03
ze hebben er toch ook zo'n sauna op dat eiland bij de Alpha tent?

als je je nou aanmeld als rondvaart vrijwilliger, dan vaar je per ongeluk even door op vrijdag ochtend naar de achterkant van het terrein. Haal je daar Willem en Muth op, plus een grote dosis bier en dan vaar je weer terug.

De man van 14K
08-05-2009, 10:04
(wellicht dat ondergetekende dan ook wel in dat bootje springt)

chief108
08-05-2009, 10:15
ze hebben er toch ook zo'n sauna op dat eiland bij de Alpha tent?

ja man ja....
lekker met je zatte harses in de zwetende dozen van jonge meisjes zitten kijken...

moet echt zo'n bandje hebben
volgens mij kan je verzinnen wat je wilt, maar is dat bandje het belangrijkste

mama
08-05-2009, 10:21
geile wijven sjonnie

HUNTER
08-05-2009, 10:21
volgens mij zitten er in die sauna alleen maar van die harige macrobiotische vega hippies van ongeveer jouw leeftijd......

Bud S
08-05-2009, 10:25
heb net ook een mauiltje gestuurd naar grolsch of ze nog 3 kaarten hebben liggen voor 3 dorstige grolsch drinkers

ben benieuwd naar de reply

:D

mama
08-05-2009, 10:28
hahahahaha hou ons op de hoogte. vind het wel 3 kaarten waard hoor

chief108
08-05-2009, 10:28
heb net ook een mauiltje gestuurd naar grolsch of ze nog 3 kaarten hebben liggen voor 3 dorstige grolsch drinkers

ben benieuwd naar de reply

:D

deftige reps voor deze topactie :lol:

mama
08-05-2009, 10:36
offe ff lid worden van http://nurse-selma.hyves.nl/

chief108
08-05-2009, 10:41
zijn dat die zuster hugs figuren?

chief108
08-05-2009, 10:42
oh nee, is wat anders...

mama
08-05-2009, 10:45
misschien kan je voor 3 kaarten ook ff met haar huggen....... geen idee

Ringmaster
08-05-2009, 10:49
ben meer een dancevalley type

http://www.youtube.com/watch?v=m8pDgj9iYls

:lol:

chief108
08-05-2009, 11:37
misschien kan je voor 3 kaarten ook ff met haar huggen....... geen idee
mijn hugs zijn wel 3 kaarten waard ja.... :lol:

J_roen
08-05-2009, 14:14
haha reps voor Willen!

hou ons op de hoogte,


Ben blij dat ik mn kaarten al binnen heb.

mama
08-05-2009, 14:15
Dat is flauw dat je dat er nu ff in wrijft. Ik zeg toch ook niet dat wij de kaarten allang al binnen hebben.
;)

De man van 14K
08-05-2009, 14:22
:lol:

epic, zeker als je die S voor een GG logo zou verwisselen..
Die 'van de kaart van de week' filmpjes zijn echt ziekelijk.

chief108
08-05-2009, 14:31
maar iemand nog goede ideeën om aan kaarten (of alleen bandjes...) te komen?

De man van 14K
08-05-2009, 14:52
http://www.delta.tudelft.nl/nl/archief/artikel/de-kick-van-een-polsbandje/16160


dit bedrijf moet je achterhalen

mama
08-05-2009, 14:53
je moet die nurse gewoon ffies versieren. Micha weet wel hoe?!
;)

chief108
08-05-2009, 14:59
http://www.delta.tudelft.nl/nl/archief/artikel/de-kick-van-een-polsbandje/16160


dit bedrijf moet je achterhalen
Polsbandjes en Consumptiemunten van Dutchband.com | WELKOM | Dutchband | Amsterdam | Polsbandjes kopen | Polsband bedrukken (http://www.polsbandjes.nl/?gclid=CMC0v5XjrJoCFUU_3godWlLtcg)

top...

chief108
08-05-2009, 15:04
ze hebben een vacature:
Polsbandjes en Consumptiemunten van Dutchband.com | Vacatures | Dutchband | Amsterdam | Polsbandje fabrikant| Werken bij Dutchband (http://www.dutchband.nl/vacatures.html)

en ze zitten in Amsterdam...
Wibautstraat 125
1091GL Amsterdam

ik zeg: kom op Rosso...
dit lijkt me een op maat gemaakte uitdaging voor jou om ff aan een paar meter van die Lowlands 2009 polsband te komen....

mama
08-05-2009, 15:04
moet je wel zo'n apparaat mee nemen omdie bandjes dicht te branden anders heb je er nog niets aan

chief108
08-05-2009, 15:12
da's weer een beetje een vrouwen opmerking mama.... :rolleyes:

mama
08-05-2009, 15:15
wrom?
je kan moeilijk met 10 meter lowlandspolsbandjesspul aankomen zetten bij de ingang. Sorry hij is los gegaan. Wil je hem weer ffies vastmaken doen?

chief108
08-05-2009, 15:17
da's weer een beetje een vrouwen opmerking mama.... :rolleyes:

mama
08-05-2009, 15:18
sorry geen verstand van

chief108
08-05-2009, 15:21
beetje creatief zijn mama....
kom kom...
je bent toch zeker geen McDonalds hulpje ofzo? :p

HUNTER
08-05-2009, 15:21
dan neem je gewoon zo'n camping gaz brandertje mee....

schroei je alle mee vast, tot je porno aan de boom en je luchtbed aan de chili saus

mama
08-05-2009, 15:22
Ik hoef niet crea te zijn. wij hebben gewoon netjes optijd een kaartje gekocht. Helaas zijn er mensen die nu hun hersenen (indien aanwezig) moeten kraken om aan kaartjes te komen.
:p

chief108
08-05-2009, 15:29
dan neem je gewoon zo'n camping gaz brandertje mee....

schroei je alle mee vast, tot je porno aan de boom en je luchtbed aan de chili saus
LOL...
lijkt me wel gevaarlijk met die mongolen waarmee ik altijd naar LL ga....

maar precies, er zijn heel wat manieren te bedenken om zo'n stuk band netjes om je pols te krijgen...


Ik hoef niet crea te zijn. wij hebben gewoon netjes optijd een kaartje gekocht. Helaas zijn er mensen die nu hun hersenen (indien aanwezig) moeten kraken om aan kaartjes te komen.
:p
touché....

alhoewel: jij hebt hem van je vriendje gekregen, die dat kaartje optijd voor je gekocht heeft :rolleyes:

HUNTER
08-05-2009, 15:30
ow jeee

ik zie al weer allemaal zwart geflambeerde turds liggen :s

mama
08-05-2009, 15:31
Ja daar heb je weer gelijk in. Maar ik heb hem wel hier beneden liggen.........

chief108
08-05-2009, 15:34
ow jeee

ik zie al weer allemaal zwart geflambeerde turds liggen :s
mijn vrienden zijn soms gewoon een beetje *te* creatief denk ik...
:lol:


Ja daar heb je weer gelijk in. Maar ik heb hem wel hier beneden liggen.........
:twak:
JA DAT WEET IK NOU WEL!!!!!! :boos:

mama
08-05-2009, 15:40
sorry Chief zal het niet meer zeggen

chief108
08-05-2009, 19:48
braaf meisje....

hej al kaart'n veur mij dan?

mama
08-05-2009, 21:42
Nee sorry.
geen tijd gehad, moest meneer Tim gooien

De man van 14K
09-05-2009, 00:00
ze hebben een vacature:
Polsbandjes en Consumptiemunten van Dutchband.com | Vacatures | Dutchband | Amsterdam | Polsbandje fabrikant| Werken bij Dutchband (http://www.dutchband.nl/vacatures.html)

en ze zitten in Amsterdam...
Wibautstraat 125
1091GL Amsterdam

ik zeg: kom op Rosso...
dit lijkt me een op maat gemaakte uitdaging voor jou om ff aan een paar meter van die Lowlands 2009 polsband te komen....



He lijkt me dat die bandjes toch al ergens van de voren opgeslagen liggen.. ik zou zeggen; breek on thru to the other side ;)

chief108
09-05-2009, 21:19
blijft een toffe optie iig

heb al helemaal geen zin meer om überhaupt nog te betalen voor een kaartje

we hebben vandaag wel hoopvol nieuws gehad trouwens
waarschijnlijk komen er 3 kaarten naar ZOD na 22 mei...

De man van 14K
11-05-2009, 08:00
kijk en hoe heb je dat kunnen regelen?

chief108
11-05-2009, 08:02
contact binnen Mojo

eerst ff afwachten of het daadwerkelijk gaat lukken
maar de kans is iig > 90%

De man van 14K
11-05-2009, 08:11
Leuk leuk,... nog een kaartje over? ;)

chief108
11-05-2009, 08:23
nog niet nee :p
maar wie weet man
wie weet

De man van 14K
11-05-2009, 08:30
ja man ja...

chief108
11-05-2009, 08:32
ik hoop iig dat dit lukt
ze was er zelf erg positief over, maar ja...

eerst die kaarten thuis hebben hè?
dan kunnen we pas juichen

Paganstars
11-05-2009, 09:24
en?

chief108
11-05-2009, 09:26
en wat?

we motten ff wachten wat 22 mei gaat brengen

M A F
18-05-2009, 18:54
Anders schrijf je je toch hier in, half dagje werken en de rest feesten, geen entree, gratis camping, gratis eten hoef je alleen nog maar voor je drugs te zorgen.
http://www.eventure-pd.nl/

chief108
18-05-2009, 18:58
klinkt ideaal idd... :)

chief108
28-05-2009, 16:07
3FM Presents: Lowlands 2009 - Win (http://presents.3fm.nl/page/lowlands09_win/lowlands09)

moet je wel vrienden hebben...
ik val dus al af voor deze wedstrijd

HUNTER
28-05-2009, 16:16
naja dat moet toch lukken?

jij, muth, willem, allard... desnoods neem je nog een retejong ook mee ofzo.

gewoon proberen zeg ik :p

HUNTER
28-05-2009, 16:16
en de Fakkelbrigade komt!!!!!

yeah

chief108
28-05-2009, 16:27
muth, willem, allard...
gaan alle 3 sowieso niet naar Lowlands (dit jaar)
dat afhaken is nog een zwaardere teleurstelling dan het niet hebben van een kaart kan ik je zeggen...

HUNTER
28-05-2009, 16:32
naja zeg... wat een helden :confused:

chief108
28-05-2009, 16:47
ik heb er ook geen woorden voor....

dacht eerst dat ik dan toch maar een zwarte Swift moest scoren

maar denk toch dat het deze (http://www.speurders.nl/overzicht/autos/ford-u-s-a/ford-u-s-a-f250-fuzion-302-2009-47303375.html) wordt en dan met de motorclub naar Fakersee (http://www.hdc-zod.com/index.php?option=com_gallery2&Itemid=27&g2_itemId=5515)

Eelco
03-06-2009, 11:05
Chief: deze week worden op 3FM de laatste kaarten weggegeven !!!
Succes !!

chief108
03-07-2009, 16:47
win nu lowlands for life...

3FM Presents: Lowlands 2009 - Meld je aan! (http://presents.3fm.nl/page/lowlands09_forlife_aanmelden/lowlands09)

chief108
03-07-2009, 16:49
zijn trouwens tickets zat te koop op dit moment...

Lowlands 2009 tickets, Evenemententerrein Walibi World, Biddinghuizen op 21-8-2009
(http://tickettrade.livenation.nl/lowlands-tickets/biddinghuizen-tickets/vrijdag-21-augustus-2009/perf/201806)