PDA

View Full Version : Trainings camp in the u.s



Nopain85
15-05-2009, 15:02
Hallo ,

binnenkort wil ik 2 maandjes of iets langer naar de us toe maar nu twijfel ik tussen greg jackson mma of the hitsquad van hughes , wat raden jullie aan en wat denken jullie dat het grote verschil is tussen deze twee camps ? .

thanks

Jeru
15-05-2009, 22:21
Heb je al een keer contact met de 2 gyms gezocht? Misschien kan dat je al verder helpen....

Nopain85
16-05-2009, 03:05
Heb je al een keer contact met de 2 gyms gezocht? Misschien kan dat je al verder helpen....

zoiezo met the hitsquad al contact , greg jackson heb ik sinds een paar uur het telefoon nummer van dus neem ik later even contact mee op.

the boxer
16-05-2009, 08:31
hou ons op de hoogte!

A.F.
16-05-2009, 13:10
Matt huhges ziet er wel goed uit....

Jeru
16-05-2009, 13:21
Ja Hughes heeft echt een kamp waar je kan verblijven. Weet niet hoe dat met Jackson zit eigenlijk.

Nopain85
16-05-2009, 15:13
Ja Hughes heeft echt een kamp waar je kan verblijven. Weet niet hoe dat met Jackson zit eigenlijk.

Jacksons heeft ook een aantal kamers om te slapen , maar Albergureque is eigenlijk best een saaie stad. Als je bij hughes bent kan je in het weekend nog naar chicago ofzo en in saint louis heb je nog echt prof boks scholen waar je afentoe lesjes mee kan pikken, maar in new mexico is het weer weer beter .

Ik twijfel nog een beetje.

Sendur
03-06-2009, 10:47
Jacksons heeft ook een aantal kamers om te slapen , maar Albergureque is eigenlijk best een saaie stad. Als je bij hughes bent kan je in het weekend nog naar chicago ofzo en in saint louis heb je nog echt prof boks scholen waar je afentoe lesjes mee kan pikken, maar in new mexico is het weer weer beter .

Ik twijfel nog een beetje.

Je gaat toch om te trainen?