PDA

View Full Version : Thailand..



new_world_order
22-05-2009, 17:22
Even een vraagje, aangezien er hier best veel thailand gangers zijn..

Is eind juli begin augustus een geschikte tijd qua klimaat?? Op internet vind ik allemaal verschillende verhalen, alleen vind weinig van mensen die echt geweest zijn in die tijd. Bovendien vertrouw ik jullie meer:lol:..

Ik wil een aantal dagen bangkok en de rest Ko Samui, misschien nog een uitstapje naar ko Lanta.. Ik wil natuurlijk even bij superpro gaan kijken..

Ik hoor het wel.

Ciaoo

Ronald
22-05-2009, 17:51
Is eind juli begin augustus een geschikte tijd qua klimaat??
Dat ligt er aan... welk klimaat ben je naar op zoek? ;)

Ik ben zelf een keer in april/mei geweest en een keer in juli/augustus. Als ik het me goed herinner was het in april/mei warmer en was er meer zon. In mijn herinnering was juli/augustus midden in het regenseizoen. Die regen viel me echter best wel mee. Af en toe een flinke bui, maar ik heb me ook toen prima vermaakt. Wel wat minder zon, dus in Koh Samui minder aan het strand liggen denk ik. Wel nog steeds lekker warm trouwens.

Wat mij betreft is in ieder geval iedere tijd een geschikte tijd om naar Thailand te gaan :pimp:

new_world_order
22-05-2009, 18:05
ok, ik wil niet non stop aan het strand liggen, maar het is m'n huwelijks reis , dus ik ga ook niet om 17 dagen te trainen of voor the nightlife;).. want dan kan ik meteen weer scheiden daarna na ..

Ik zou wel balen als ik niet ook een aantal dagen lekker kon chillen aan het strand..

Justinian
23-05-2009, 09:40
Uitstekende tijd om te gaan als je het mij vraagt. Ik ben er nu 9 keer geweest en afgelopen jaar zat ik er ook in de maanden juli/augustus. Dit jaar overigens weer ;) Zoals Ronald al aangaf is het in deze periode weliswaar regenseizoen, maar daar merk je niet zo heel veel van. Een paar keer een goede bui, maar dat is ook wel lekker.

Richelieu
23-05-2009, 09:43
Uitstekende tijd om te gaan als je het mij vraagt. Ik ben er nu 9 keer geweest en afgelopen jaar zat ik er ook in de maanden juli/augustus. Dit jaar overigens weer ;) Zoals Ronald al aangaf is het in deze periode weliswaar regenseizoen, maar daar merk je niet zo heel veel van. Een paar keer een goede bui, maar dat is ook wel lekker.

hahaha, inderdaad! Een beetje water over je heen is helemaal niet verkeerd :)

RisingSun
23-05-2009, 10:27
Harmen hoe lang ga je?
Ik kom 3 september aan in bankok, lijkt me leuk als je een welkomstcommitee kan organiseren op het vliegveld met tradionele thaise muziek en 100 katoys van lichte zeden :thup:

Justinian
23-05-2009, 10:34
Jelle WTF?!

@Richelieu: volgend jaar weer ;)

RisingSun
23-05-2009, 10:37
Haha modifaction is a bitch :twak::D

http://img36.imageshack.us/img36/5695/pattayaladies.jpg (http://img36.imageshack.us/my.php?image=pattayaladies.jpg)

Justinian
23-05-2009, 10:49
Have fun in Thailand Jelle, dat komt vast goed ;)

Richelieu
23-05-2009, 11:28
Jelle WTF?!

@Richelieu: volgend jaar weer ;)

Zeker!

Jeru
25-05-2009, 20:42
Tsja Thailand is 2000 kilometer lang dus dat kan soms best nog weleens schelen. Ik ben alleen in de maanden oktober-november-december geweest omdat het ietsje relaxter was. Maar op zich is het elke maand heet en vochtig :D

RisingSun
26-05-2009, 08:21
Ik ben destijds ook in juni geweest en heerlijk weer gehad, gewoon doen!:thup:

Justinian
26-05-2009, 08:21
Hoe is juni eigenlijk? Want ik lees verschillende dingen erover. Schijnt ook nog wel te verschillen waar je heen gaat of niet?
Ik ben er ook weleens geweest in juni en dat was prima te doen. Zat toen op Phuket, in het zuiden.

payap
26-05-2009, 11:29
Ik ben destijds ook in juni geweest en heerlijk weer gehad, gewoon doen!:thup:

Je bent een hele week Club katoy niet uit geweest! :wacko:

Maar we waren daar en hebben een keer een plens van een uur gehad

Justinian
26-05-2009, 11:34
Iemand ervaring met Air Berlin? Beetje goede service?
Yep, vorig jaar mee gevlogen en ik ben dik tevreden. Je hoort weleens mensen klagen over de beenruimte, maar daar heb ik geen last van gehad (ik zat op een speciale plek i.v.m. baby ;)). We vertrokken vanaf Dusseldorf en van daaruit rechtstreeks naar Bangkok. Onderweg heb ik nog wat kunnen slapen. Verder goede service en goede maaltijden aan boord. Op de terugweg heb ik trouwens een maaltijd van de Burger King aan boord genomen :D

Vorige maand vloog ik met Egypt Air en ook dat was best goed te doen, terwijl de prijs uitstekend was (€635,- incl.). Over anderhalve maand vliegen we met Emirates en daarover heb ik goede verhalen gehoord!

dimitri
26-05-2009, 12:15
Let wel: Hoertjes met een grote adamsappel en mannenhanden zijn waarschijnlijk niet als vrouw geboren.

Ronald
01-06-2009, 23:46
Nou heren, ik ga er morgen vandoor. Eindelijk naar Samui. Dit is een van mn laatste posts voor de komende tijd.
Gewoon even de computer bij de receptie pakken of anders een internetcafeetje opzoeken ;) . Veel plezier daar Sebas! :)

Jeru
02-06-2009, 07:25
Succes met vliegen en doe ze de groeten :D!!

Justinian
03-06-2009, 20:02
Hahaha draak! Het weer is hier redelijk maar uiteraard niet te vergelijken met het weer in Thailand. Veel plezier de komende twee weken, maar dat komt ongetwijfeld goed. Volgende maand gaan wij ook die kant op!


Nou heren, ik ga er morgen vandoor. Eindelijk naar Samui. Dit is een van mn laatste posts voor de komende tijd.
:D inderdaad jouw posts hebben lang op zich laten wachten ;)

Jeru
03-06-2009, 20:19
Klinkt goed! Doe Robbie en de khatoys de groeten :D

RisingSun
03-06-2009, 23:43
Doe de drie dames: Marada Saliki, Titalai Murasawa en Kasi Kutlumpatat uit de thaise massage salon 'Happy End' maar de groeten van Jelle "Ong Bak" de Boer;)

Enjoy!

Justinian
04-06-2009, 08:46
Volgens mij heeft het nog nooit zo goed gevoeld om voor draak te worden 'uitgescholden'. Zal wel aan de reden liggen haha!

Ben in een paar uur scooteren gewoon al half verbrand!

Ga je ook naar Superpro, Roy? Wel een aanrader hoor!

Nu ga ik écht pitten. Heb hier draadloos internet op de kamer (superrelaxed en nog gratis ook!) dus af en toe check ik met mn tel wel ff de berichten hier.

Edit: idd liet het niet lang op zich wachten haha. Maar ja, wist toen ik dat schreef nog niet dat ik hier draadloos internet zou hebben. Vandaar ;-)
Ik ga naar Phuket. Daar kom ik al sinds 1993 en dat bevalt me meer dan uitstekend. Fantastisch eiland, waar je echt alles kunt doen. Als je behoefte hebt aan rust ga je richting Karon/Kata Beach, hou je van iets meer drukte dan ga je naar Patong Beach en wil je iets dat er tussen in zit, dan ga je naar het zuiden van Patong Beach. Strand is erg schoon en het water is helder. M'n ouders en ook een aantal vrienden van me zijn op Koh Samui geweest. Zij vonden Phuket toch leuker dan Koh Samui. Bovendien heb je hier ook een geweldige gym (Tiger Muay Thai), waar je zowel staand als op de grond kunt trainen. Denk dat ik daar nog wel even naar toe ga. Verder nog even een weekje Bangkok/Khorat en volgend jaar zit ik weer in Thailand in april. Yep, het leven kan goed zijn ;)

payap
11-06-2009, 14:00
Kappen Sebastiaan!

Hard ploeterende forumgenoten pesten die hier in de regen zitten!

Vindt dat er maar ban moeten komen op posten uit Thailand!


Wij zijn niet jaloers hoor!

Justinian
11-06-2009, 14:59
Al die dingen (drukte, rust, iets er tussenin) kun je hier ook allemaal vinden. Drukte in Chaweng, en de rust in Lamai. Stranden zijn overal super!
Ik heb hier mensen gesproken die de trainingen hier juist beter vinden dan bij Tiger, en daarom of hier blijven of in het vervolg weer hier boeken.
En Roy, als je hierheen wil komen zal Robbie een mooie prijs voor je maken hoor ik net.
:D hahaha laat je niet zo misbruiken. Nog een paar weken Sebas - dan ben jij overigens alweer terug - en dan ga ik lekker op vakantie :D

http://www.poppentheaterjacobuswieman.nl/images/fotomap/Van%20handschoen%20tot%20marionet%201.jpg

chief108
11-06-2009, 15:01
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/4/17/lalalalalaica128529515546562500.jpg

dimitri
11-06-2009, 15:44
En niet vergeten, condooms zijn voor matrozen !

payap
11-06-2009, 17:53
http://www.iconarchive.com/icons/sykonist/looney-tunes/Wile-E-Coyote-explosion-256x256.png

Justinian
29-06-2009, 20:40
Dus Roy kan mij er wel onterecht (al dan niet grappig bedoeld) van 'betichten' dat ik me laat misbruiken, maar ik mag daar niet op reageren? Dat is wel een heel vreemde gang van zaken, zeker aangezien zijn post er nog staat en mijn reactie erop WEL verwijderd wordt.

Als ik mijn bevindingen hier schrijf over mijn verblijf in Thailand, mag ik toch gewoon zeggen dat het TOP was bij Superpro? Of mag hier niks positiefs gepost worden over iets dat in verband staat met Robbie Timmers?
Zeg Calimero, als je dit topic nou eens goed doorleest dan zie je dat het doorspekt is met positieve posts over Superpro Samui. Hebben we ook gewoon laten staan dus in het vervolg niet meer zo zeuren maar eerst nadenken voor je een post maakt, ok? Alvast bedankt.

Justinian
29-06-2009, 21:56
Mensen, het is me te warm om hier nog serieus op in te gaan. Topic closed.