PDA

View Full Version : MMA vraagjes



MishaT
24-05-2009, 12:14
Hey, Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke sport en ben er eindelijk toch uit dat ik graag wil kickboxen/bjj, heb zelf redelijk wat ervaring (kickboxen) door het leger en wat van krav maga(als ik het goed schrijf)
zit zelf niet meer in het leger! maar omdat ik daar +- 16 maanden vechtsporten heb gedaan en berucht was om mijn harde trappen en mijn uithoudings vermogen ben zelf 1.89 lang ong 90 kilo ik zou graag wat tips willen over voeding en hoe ik mijn lichaam goed in form kan houden ( niet het dagelijkse rennen enzo dat doe ik al)
en misschien wat om aftevallen iemand ook misschien een idee waar ik MMA kan trainen in omgeving Heerhugowaard/alkmaar/schagen ? Er zal vast wel een topic zijn met mma scholen er in alleen het forum word niet lekker weergeven sorry als ik iets doms vraag!

Alvast bedankt
Misha
http://img29.imageshack.us/img29/9365/dsc00034hdd.jpg
hier een foto van mezelf waarom geen idee haaha :fp::twak:

Jeru
24-05-2009, 12:17
Mooie vraag, makkelijk antwoord: http://www.gymalkmaar.nl/ ;)

Jeru
24-05-2009, 12:18
Oh ja dat is nu dus http://www.vanosgym.nl/

MishaT
24-05-2009, 13:12
Toppie bedankt ga er van de week even heen.. meteen kijken of ik me beste maatje kan overhalen hahahaa:twak:

Lee Hottie # 1 fan
30-05-2009, 00:16
kon je het niet langer als 16 maandjes uithouden jonkje?

soms is het toch niet zo stoer als dat het lijkt he

Garcia
30-05-2009, 09:58
Iets verder uit de buurt heb je http://www.teamschreiber.nl mocht dat ook te doen zijn voor je :)

Djani
30-05-2009, 11:34
kon je het niet langer als 16 maandjes uithouden jonkje?

soms is het toch niet zo stoer als dat het lijkt he

Het is uberhaupt niet stoer om slaafje voor n regering te spelen, en weet jij veel wat zijn reden is geweest om te stoppen. Dat heeft met wil te maken niet met uithoudingsvermogen. Iedere gezonde gozer kan soldaatje spelen.

Tsuki
30-05-2009, 12:26
uitkijken met wat je het zegt he jongens, deze man staat bekend om zijn harde trappen

Lee Hottie # 1 fan
30-05-2009, 15:57
Het is uberhaupt niet stoer om slaafje voor n regering te spelen, en weet jij veel wat zijn reden is geweest om te stoppen. Dat heeft met wil te maken niet met uithoudingsvermogen. Iedere gezonde gozer kan soldaatje spelen.

ik zie ze zovaak binnenkomen stoere jongens met een puike conditie, en veel levens "ervaring"
zullen het wel even gaan maken. en 50% van deze groep is binnen notime weer verdwenen de andere helft merkt gelukkig wil je binnen defensie iets bereiken je iets moet veranderen aan je "G I Joe" beeld en je mentaliteit

NielsN
30-05-2009, 16:12
ik zie ze zovaak binnenkomen stoere jongens met een puike conditie, en veel levens "ervaring"
zullen het wel even gaan maken. en 50% van deze groep is binnen notime weer verdwenen de andere helft merkt gelukkig wil je binnen defensie iets bereiken je iets moet veranderen aan je "G I Joe" beeld en je mentaliteit

Ah...

Je werkt bij defensie. Dat verklaart veel, Len.

Jochem
30-05-2009, 17:23
x2. de verstandige 50% is snel weer weg.

Christophe
30-05-2009, 22:07
x2. de verstandige 50% is snel weer weg.

:lol:

Lee Hottie # 1 fan
31-05-2009, 01:53
Ah...

Je werkt bij defensie. Dat verklaart veel, Len.

nou ik ben benieuwd naar je verklaring

graag in 3voud in de PM

und wieder on topic

DannyvK
31-05-2009, 11:38
x2. de verstandige 50% is snel weer weg.

Hehe mee eens. Ben er een levend voorbeeld van. :lol:

redjuh
31-05-2009, 12:41
x2. de verstandige 50% is snel weer weg.

de minst domme

redjuh
31-05-2009, 12:44
serieus vroeger als je echt helemaal niks kon, ging je mee met de kermis of het circus. nu kan je het leger in als je een hond kan laten zitten of fokking je bek houdt als je met je domme ass omflikkert. het is nog moeilijker om bij de jostiband te komen, want je moet echt wat kunnen spelen

sikkwitttet
01-06-2009, 00:14
hehehehehehehe
damn serieus als die gast nou eens 5 min op dit forum had rond gekeken, wist hij dat het een kansloos iets was om zoiets te posten.



en jah leger is for dropouts, als ik nu nog eens fail in mijn universiteit gehannes, ga ik ook army in. korps mariniers officiers opleiding joeppie de poeppie