PDA

View Full Version : Depech Mode zegt af voor Pinkpop en wordt vervangen door... Kane



el bastardo
28-05-2009, 12:54
Depeche Mode zegt af voor Pinkpop
http://www.limburger.nl/g/t.gif

Depeche Mode heeft het concert voor komende zondag op Pinkpop afgezegd. De Britse synthpopband heeft eindelijk de knoop doorgehakt na dagen van onduidelijkheid.
In een persverklaring laat de groep van frontman Dave Gahan weten dat de wereldtournee 'Tour of the Universe' wordt voorgezet op 8 juni met een show in het Duitse Leipzig. Zanger Dave Gahan herstelt op dit moment in New York van een operatie.

Bij het onderzoek naar de maagdarmontsteking van Gahan werd een kleine kwaadaardige tumor in zijn blaas ontdekt. Die is succesvol verwijderd. Op doktersadvies mag Gahan tot 8 juni niet optreden, zodat hij volledig fit weer het podium op kan. Depeche Mode betreurt dat de komende concerten ook niet door kunnen gaan. De shows in Duitsland worden alsnog ingehaald.

Pinkpopbaas Jan Smeets was vorige week al op de hoogte van de medische ingreep bij Gahan. Vanaf dat moment is hij ook op zoek naar een waardige vervanger voor Depeche Mode. In eerste instantie werden Oasis en The Prodigy als kandidaten genoemd. Ook de naam van Chemical Brothers dook op. Smeets zou nu zijn oog hebben laten vallen op de Nederlandse rockband Kane. Een definitief besluit is echter nog niet genomen.

el bastardo
28-05-2009, 12:57
Wat een zwaktebod! Lees ook de reacties eronder maar. Te triest voor woorden om Depeche Mode te vervangen door de slechtste live band van Nederland! Ik ben zwaar aant denken om mn kaart te verkopen. Ik ben iig weg voordat die zwoele tak met zn kut kop op het podium verschijnt.
Afgang voor meneer Smeets als dit doorgaat!

chief108
28-05-2009, 13:01
Kane????

wwwwhhhahahahahahahaaaaaaa :rotflmao:

da's lekker kut....
als dat het beste is wat ze kunnen optrommelen...

aliendwurf
28-05-2009, 13:04
Placebo, White Lies en Madness zijn ook de moeite waard. Oasis en Prodigy hebben afgezegd om als vervanger van Depeche op te treden, dus Kane is in dat kader wel een afknapper.

el bastardo
28-05-2009, 13:07
Ik vind Kane écht de slechtste live band van Nederland. Er zijn 100000 betere bands, zowel in binnen- als in buitenland. Hun laatste plaat (ja ze hebben er een) is nog niet eens goud! Niemand luistert meer naar die stront! En dan komen ze aankakken met Kane... Triest triest triest! De bovengenoemde bands zijn idd de moeite, maar ik had wel een beetje op een gelijkwaardige afsluiter gehoopt. Kane vind ik het laagste van het laagste als afsluiter en dus een enorme afknapper!!!

aliendwurf
28-05-2009, 13:11
Ik had ook liever Racoon gezien om maar eens band te noemen, of Cuby and the Blizzards ofzo. Kane is idd bagger.

chief108
28-05-2009, 13:14
Kane vind ik het laagste van het laagste als afsluiter en dus een enorme afknapper!!!
OMG...
ze moeten de afsluiter nog zijn ook???

:lol:

dan ben je iig vroeg thuis man....

el bastardo
28-05-2009, 13:22
Das een ding wat zeker is. Je kunt me echt elke andere band opnoemen, die vind ik allemaal beter dan Kane!

J_roen
28-05-2009, 13:23
Hahahaha, wat ben ik blij dat ik toch maar geen kaarten heb gekocht!! Kane als afsluiter, lol ze willen iedereen wss vroeg weg hebben?

HUNTER
28-05-2009, 13:24
damn.... dat is inderdaad wel heel erg triest. Kane. brrrrr

ken 100 bandjes die voor veel minder een veel beter optreden neer kunnen zetten

Fr3ddy
28-05-2009, 13:25
Alvast veel plezier gewenst voor de mensen die naar Pinkpop gaan.

Maak er een leuk feestje van Bastardo :P

De man van 14K
28-05-2009, 13:28
toppertje hoor. blij dat ik niet ga

el bastardo
28-05-2009, 13:30
Alvast veel plezier gewenst voor de mensen die naar Pinkpop gaan.

Maak er een leuk feestje van Bastardo :P
haha, ik vermaak me ook bij Corry Konings als er genoeg bier is. Het programma viel al enorm tegen dit jaar. Depeche Mode was leuk geweest, een gelijkwaardige vervanger ook. Kane niet :twak:.

Tony
28-05-2009, 13:36
ben ik blij dat ik last minute besloten had om toch niet naar Pinkpop te gaan.. Ik wilde Depeche mode perse zien... maar was ff low on cash.

thank god...

Maarre, Depeche Mode rocks!!!

Zijn concert (in HD) van touring the Angel (live in Milan) is echt fantastisch.

imdb: Depeche Mode: Touring the Angel - Live in Milan (2006) (V) (http://www.imdb.com/title/tt1217021/)
kopen? http://www.bol.com/nl/p/dvd/depeche-mode-touring-the-angel/1002004004512474/index.html

YouTube - DM - Policy of truth (con subtitulos) (Live 2006) (http://www.youtube.com/watch?v=SqfbJ3Vyb2g)

Tony
28-05-2009, 14:34
Trouwens... ze kunnen als afsluiter ook kijken voor acts als Chemical brothers, 2 many dj's, Orbital, Kraftwerk, Underworld (gezien op PP1998 als afsluiter op zondag.. was echt geweldig)

Briant
28-05-2009, 16:50
Ze hadden ook Golden Earring kunnen vragen, weet zeker dat zij wel bereid zijn Pinkpop te redden. En die ouwe mannetjes rocken nog best hard ;)

Tsuki
28-05-2009, 17:17
depeche mode is mucho gay ......................

Paganstars
28-05-2009, 17:22
haha... tja sta je naar kane te koekeloeren.... na 1 nummer lijkt bij hun alles op elkaar

mama
28-05-2009, 17:25
hahaha LOL @ Kane.........
jammer joh. Had ie wel iets beters kunnen krijgen zou je denken

MB667
28-05-2009, 17:33
Fuck pinkpop. all hail Free Festival Almere!

http://partyflock.nl/party/145748:Free_Festival_10_years_anniversary_weekende r.html

Jarno
28-05-2009, 19:03
KANE = de beste live band van ons land... heb ze al regelmatig zien optreden en vind ze erg goed... heb ze een keer in een openlucht theater gezien genaamd het Kersouwe... stond ik daar samen met een maat als enige tussen allemaal lekkere wijven... sorry maar dat zie ik toch liever als een stel van die metal gasten die met een dikke bier pens staan te pogoën...

mama
28-05-2009, 19:15
Ach iedere gek zijn gebrek........

XedgeX
28-05-2009, 19:18
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

Mike
28-05-2009, 19:23
lange frans en baas b komen kane vergezellen staat nu op pinkpop.nl

vette shit..............

el bastardo
28-05-2009, 19:35
lange frans en baas b komen kane vergezellen staat nu op pinkpop.nl

vette shit..............
Lul, ik schrik me de tering haha :D. Het had me trouwens niet verbaasd als het wel zo was!

@ Jarno:
Sorry hoor, maar deze bagger kan ik live echt niet goed vinden. Kijk, smaken verschillen maar slecht = slecht. Ik heb ze helaas 2x op een festival gezien en heb met open mond staan kijken naar de bagger die ze produceerden. Een band die zo vreselijk gehypt wordt en dan zo spelen... Misschien dat jij ze gezien hebt tijdens een echt Kane concert... Misschien dat ze er dan wel wat van bakken.
Daarbij vind ik het muzikaal ook mega kut, maar dat is smaak. Geef mij dan maar een dikke lelijke metal gast met pukkels in zijn gezicht.

http://media.collegepublisher.com/media/paper443/stills/1bzzrd83.jpg

Ik ga niet naar een festival om naar mooie mannen te kijken ;). Enige positieve is dat er veel jailbait op af komt idd.

Mike
28-05-2009, 19:44
Lul, ik schrik me de tering haha :D. Het had me trouwens niet verbaasd als het wel zo was!

;) t had gewoon gekund

aliendwurf
28-05-2009, 19:45
;) t had gewoon gekund


Ik ging ook gelijk kijken! :ehhh:

Jarno
28-05-2009, 19:48
Lul, ik schrik me de tering haha :D. Het had me trouwens niet verbaasd als het wel zo was!

@ Jarno:
Sorry hoor, maar deze bagger kan ik live echt niet goed vinden. Kijk, smaken verschillen maar slecht = slecht. Ik heb ze helaas 2x op een festival gezien en heb met open mond staan kijken naar de bagger die ze produceerden. Een band die zo vreselijk gehypt wordt en dan zo spelen... Misschien dat jij ze gezien hebt tijdens een echt Kane concert... Misschien dat ze er dan wel wat van bakken.
Daarbij vind ik het muzikaal ook mega kut, maar dat is smaak. Geef mij dan maar een dikke lelijke metal gast met pukkels in zijn gezicht.

http://media.collegepublisher.com/media/paper443/stills/1bzzrd83.jpg

Ik ga niet naar een festival om naar mooie mannen te kijken ;). Enige positieve is dat er veel jailbait op af komt idd.


In de jaren 80 kwam Doe Maar op Pinkpop en werd bekogeld met alles wat los en vast zat... anno nu verkopen ze de Kuip gewoon een paar keer uit... Ik moet toegeven dat beste live band van Nederland ook wat over dreven is want sinds hun oprichting hebben ze al 20.000 bandmembers gewisseld en dat is live vaak te merken idd...

Maar ik pleur nu op naar NAC... das ff belangrijker....

aliendwurf
28-05-2009, 19:56
Doe Maar was muzikaal gezien ook bagger. Vier mannen die alle vier een hele eenvoudige taak hadden en als je die apart hoorde sloeg het helemaal nergens op. Samen klopte het perfect maar dat maakte het geen goeie band, eerder een goeie act. Zelfde als met UB40, lekker makkelijk.

aliendwurf
28-05-2009, 22:04
PLacebo gaat de afsluiter doen. Kane zal wel ergens tussen gepropt worden.

el bastardo
28-05-2009, 22:35
PLacebo gaat de afsluiter doen. Kane zal wel ergens tussen gepropt worden.
Hoe weet je dat? Dat werd van de week al eens geroepen, maar niet bevestigd.

aliendwurf
28-05-2009, 22:38
Ik heb dat gehoord van iemand die meestal wel goed op de hoogte is.

En eerlijk gezegd is het wel logisch ook. Het lijkt me dat Smeets niet gek is.

Jochem
28-05-2009, 22:39
Ik ga toch niet voor de muziek naar pinkpop. Heb wel kaarten voor maandag.

el bastardo
29-05-2009, 15:41
Gelukkig, GEEN Kane. Geen Nederlandse en geen Belgische vervanging. Belgische had ik nog niet erg gevonden. Trigger Finger bijvoorbeeld of El Guapo Stuntteam... Ach ja, geen Kane, dus het kan alleen maar meevallen.
Er zijn nu weer geruchten over ACDC, dat zou natuurlijk helemaal stijve leures materiaal zijn!

MB667
30-05-2009, 09:19
wat de fok, je gaat toch ook niet voor depeche mode naar pinkpop, maar voor de sfeer? vorig jaar voor de laatste keer in mijn leven naar een metalfest gegaan, omdat er 15 bands waren die ik wou zien, kep er maar 2 (at the gates en obituary ofcourse) van gezien, de rest was ik aan het feesten.

el bastardo
30-05-2009, 11:14
wat de fok, je gaat toch ook niet voor depeche mode naar pinkpop, maar voor de sfeer? vorig jaar voor de laatste keer in mijn leven naar een metalfest gegaan, omdat er 15 bands waren die ik wou zien, kep er maar 2 (at the gates en obituary ofcourse) van gezien, de rest was ik aan het feesten.
Vroeger op Dynamo was dat voor mij hetzelfde. Als ik nu ergens heen ga wil ik ook iets zien. Zeker op Pinkpop, waar ik niet ga voor de puberende huppelkutjes die ook 1x in het jaar (misschien 2x met carnaval) gek mogen doen van papa en mama en hun haar verven. Nee, ik ga wel degelijk voor de muziek. Tuurlijk is het relaxt om op een grasveld rond te hangen met een pilsje, maar wel liefst met goeie muziek waar ik veel geld voor neerleg.
Denk dat ik een dagje ouder ben geworden. :)

Meneer Smeets begint trouwens een beetje op een voetbal trainer te lijken. Eerst alles ontkrachten en zeggen dat er ZEKER GEEN Nederlandse bands Dep. Mode vervangt, om vervolgens met Krezip te komen aankakken. Voor mij mooi ff de tijd om de biertent op te zoeken en wat coole babykleertjes te bezichtigen, want ook van Krezip krijgt deze jongen geen harde tampeloeres.:fp:
M.a.w. Zwaktebod, meneer Smeets! Geef dan een jonge band als Drive Like Maria ofzo een kans, maar niet een band die al uit elkaar is, al 20x eerder op Pinkpop stond en waar stiekem geen kont meer op zit te wachten. Alweer een gemiste kans.

Zo, en nu een biertje als voorbereiding.

mama
30-05-2009, 11:25
gaat Krezip nu dep. mode vervangen? :eek:

el bastardo
30-05-2009, 11:27
gaat Krezip nu dep. mode vervangen? :eek:
Placebo wordt nu "headliner" en Krezip mag er net voor op het grote podium ja. Triestig toch?

mama
30-05-2009, 11:30
ach ze verdienen het.........
veel plezier. LOL

el bastardo
30-05-2009, 11:33
Ze verdienen het? Ze verdienen een pak slaag :). Nee, ik kan niet zeggen dat ze het na al die keren nóg een keer verdienen. Er zijn genoeg bands in België en Ned die het wél verdienen.
Maar nu kap ik met mn gezeik, want lol ga ik zeker hebben. 26 graden morgen, dus dat wordt goed de vleeshelm insmeren!

MB667
30-05-2009, 12:37
heb je voor depeche mode je kaart gekocht en dan komen ze met krezip aankakken, nee datgun je idd niemand!

el bastardo
30-05-2009, 13:10
Niet dat ik daar een kaart voor had hoor, maar ik had gehoopt op een ACDC als vervanger of The Prodigy. Maar goed, Krezip zit natuurlijk in die zelfde klasse...