PDA

View Full Version : Bizar... 'Ik hoef nooit te leren'



ashi76
05-06-2009, 00:41
'Ik hoef nooit te leren'

ALPHEN - Lotte Straathof (18) met een IQ van 152 doet met gemak dit jaar haar vwo-eindexamen.

Ze is lid van Vereniging Mensa, een internationale organisatie van en voor zeer intelligente mensen. ,,Ik hoef nooit te leren. Ik ga gewoon naar school en maak mijn examens.'' Mensa Nederland telt ongeveer 3500 leden.

De 18-jarige komt niet uit een familie waar ze allemaal zo slim zijn als zij. Haar ouders hebben allebei mavo gedaan en haar zussen doen havo en vwo en zijn gewone leerlingen.

Lotte zit op het Ashram College in Alphen en doet het examenpakket Economie & Maatschappij met als keuzevak Management & Organisatie. ,,Ik heb er genoeg aan om alleen maar naar de lessen gaan. Ik doe altijd wel redelijk lang over mijn examens, maar dat is meer omdat ik heel perfectionistisch ben,'' zegt de middelbare scholiere.

,,Ik kijk erg uit naar het einde van de examens. Niet omdat ik er tegenopzag, maar meer omdat dit dan het einde van mijn middelbareschooltijd betekent. De middelbare school was eigenlijk een beetje saai voor mij,'' zegt de examenkandidate.

,,Doordat ik het soms een beetje saai vind en me dus helemaal niet voorbereid, maak ik soms foutjes in kennisvragen. Daarom heb ik dus ook echte 'leervakken', zoals aardrijkskunde en taalvakken, minder goed gemaakt. Op mijn eindlijst zullen ook niet alleen maar tienen staan, maar ik verwacht wel dat al mijn cijfers tussen de 7,5 en 8,5 zitten.''

Terwijl andere scholieren zitten te ploeteren om de examenstof in zich op te nemen, zegt Lotte: ,,Voor mij is de zomervakantie al begonnen. Het voelt voor mij meer als zo'n laatste week school waarin je je boeken inlevert en af en toe naar school gaat om een examen te maken.''

,,Je kunt er natuurlijk heel moeilijk over doen, maar het is natuurlijk gewoon heel fijn dat ik zo makkelijk leer. Ook heb ik geen last van de bekende examenstress, wat wel mooi meegenomen is.''

Volgend jaar gaat Lotte twee studies volgen aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, International Business Administration en International Bachelor Economics and Business. (ANP)

Chico
05-06-2009, 00:45
ik haat haar nu al...

ashi76
05-06-2009, 00:52
Same here... :mad:

chief108
05-06-2009, 07:42
ze heeft gelijk: leren is voor domme mensen
vraag BB maar :)

RayOmac
05-06-2009, 08:39
En dan gaat ze grandioos op haar bek lijkt me lachen

MB667
05-06-2009, 08:45
ik vraag me dan altijd af, is het een lekker wijf, niet echt dus

http://www.tomboy.nl/menu_opties/leden/jaar2006ttp.jpg

ze is de middelste

http://lotte-str.hyves.nl/fotos/1887375/0/T6kk/

anoniem gg
05-06-2009, 09:03
'Ik hoef nooit te leren'

ALPHEN - Lotte Straathof (18) met een IQ van 152 doet met gemak dit jaar haar vwo-eindexamen.

Ze is lid van Vereniging Mensa, een internationale organisatie van en voor zeer intelligente mensen. ,,Ik hoef nooit te leren. Ik ga gewoon naar school en maak mijn examens.'' Mensa Nederland telt ongeveer 3500 leden.

De 18-jarige komt niet uit een familie waar ze allemaal zo slim zijn als zij. Haar ouders hebben allebei mavo gedaan en haar zussen doen havo en vwo en zijn gewone leerlingen.

Lotte zit op het Ashram College in Alphen en doet het examenpakket Economie & Maatschappij met als keuzevak Management & Organisatie. ,,Ik heb er genoeg aan om alleen maar naar de lessen gaan. Ik doe altijd wel redelijk lang over mijn examens, maar dat is meer omdat ik heel perfectionistisch ben,'' zegt de middelbare scholiere.

,,Ik kijk erg uit naar het einde van de examens. Niet omdat ik er tegenopzag, maar meer omdat dit dan het einde van mijn middelbareschooltijd betekent. De middelbare school was eigenlijk een beetje saai voor mij,'' zegt de examenkandidate.

,,Doordat ik het soms een beetje saai vind en me dus helemaal niet voorbereid, maak ik soms foutjes in kennisvragen. Daarom heb ik dus ook echte 'leervakken', zoals aardrijkskunde en taalvakken, minder goed gemaakt. Op mijn eindlijst zullen ook niet alleen maar tienen staan, maar ik verwacht wel dat al mijn cijfers tussen de 7,5 en 8,5 zitten.''

Terwijl andere scholieren zitten te ploeteren om de examenstof in zich op te nemen, zegt Lotte: ,,Voor mij is de zomervakantie al begonnen. Het voelt voor mij meer als zo'n laatste week school waarin je je boeken inlevert en af en toe naar school gaat om een examen te maken.''

,,Je kunt er natuurlijk heel moeilijk over doen, maar het is natuurlijk gewoon heel fijn dat ik zo makkelijk leer. Ook heb ik geen last van de bekende examenstress, wat wel mooi meegenomen is.''

Volgend jaar gaat Lotte twee studies volgen aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, International Business Administration en International Bachelor Economics and Business. (ANP)

Ik ken dat gevoel!

Fr3ddy
05-06-2009, 09:07
ik vraag me dan altijd af, is het een lekker wijf, niet echt dus

http://www.tomboy.nl/menu_opties/leden/jaar2006ttp.jpg

ze is de middelste

http://lotte-str.hyves.nl/fotos/1887375/0/T6kk/


Het wordt nu wel op een genante manier duidelijk waarom jij niet lid bent van de Vereniging Mensa. Er staan zes (6) mensen op de foto ;)

Chico
05-06-2009, 09:21
Het wordt nu wel op een genante manier duidelijk waarom jij niet lid bent van de Vereniging Mensa. Er staan zes (6) mensen op de foto ;)
je was me voor ;)

GerritTonijn
05-06-2009, 09:22
haha ze vind zichzelf wel geweldig. Alleen 2 dingen.

Ze zegt dat ze soms kennis foutjes maakt, volgens mij is het merendeel van de examens kennis? (geschiedenis/aardrijkskunde etc). Je kan die vragen echt niet beantwoorden met logisch nadenken.

En 2, zoals hierboven gezegd. 'ik moet nooit leren' kan misschien wel voor inzichtelijke vakken gelden, maar als ze niet leert hoe komt ze dan die theorie te weten over bv. geschiedenis.

Gary
05-06-2009, 09:25
haha ze vind zichzelf wel geweldig. Alleen 2 dingen.

Ze zegt dat ze soms kennis foutjes maakt, volgens mij is het merendeel van de examens kennis? (geschiedenis/aardrijkskunde etc). Je kan die vragen echt niet beantwoorden met logisch nadenken.

En 2, zoals hierboven gezegd. 'ik moet nooit leren' kan misschien wel voor inzichtelijke vakken gelden, maar als ze niet leert hoe komt ze dan die theorie te weten over bv. geschiedenis.

gewoon door het al in de les te onthouden als de leeraar het uitlegt. Hier op mijn studie heb je ook wel van die mensen rondlopen, gaan alleen naar hoorcolleges en lezen het boek van 500blz ff in de trein voordat ze naar het tentamen gaan en halen een 9 :(

De man van 14K
05-06-2009, 09:45
je was me voor ;)


haha ik had mn reply al klaar. :lol:


Dikke dubbele studie, IMBA en Business en economics. Erg gaaf en duur.
IMBA is een studie van rond de 40k en niet bepaald makkelijk.
Als ze daar ook zo doorheen fietst moet het zeker goed komen met het meiske.
Ik wou dat ik zo makkelijk kon leren, ik heb wel zo'n chick op de studie die ook zonder enige moeite er door fietst en haar P fase met een gemiddeld 8.8 afsloot. Er zijn meer voorbeelden te noemen van mensen die sneuvelen in de strijd

chief108
05-06-2009, 09:49
ze mag vooral blij zijn dat ze haar school heeft afgemaakt
de meeste slimme kinderen stoppen voortijdig

De man van 14K
05-06-2009, 09:52
en eindigen als systeembeheerder bij een gemeente en administrator op een vechtsport website.. Ken je dat

chief108
05-06-2009, 09:54
ik ken dat gevoel ja....

barbara
05-06-2009, 10:02
ehm...ik heb niet zo'n hoog iq, maar leer eigenlijk ook vrij weinig hoor. Heb er geen tijd voor, sta elke dag na school in de dojo...
Ga gewoon naar mn colleges, en als ik het 1x gehoord heb onthou ik het meestal wel.

Wist niet dat dat zo bijzonder was dat je ervoor lid kon worden van een club :confused:

Fr3ddy
05-06-2009, 10:04
Ach, ik ben blij voor dat meisje.. anders was ze dom EN lelijk geweest.

Dennuz
05-06-2009, 10:26
Ach, ik ben blij voor dat meisje.. anders was ze dom EN lelijk geweest.

lol..

Over een paar jaar lezen we ergens dat ze haar maagdelijkheid te koop aanbied om haar 7 studies te betalen.. Schijnt ook een rage te zijn tegenwoordig..

A.F.
05-06-2009, 10:29
Telefoonnummer ....iemand?

chief108
05-06-2009, 10:42
ehm...ik heb niet zo'n hoog iq, maar leer eigenlijk ook vrij weinig hoor. Heb er geen tijd voor, sta elke dag na school in de dojo...
Ga gewoon naar mn colleges, en als ik het 1x gehoord heb onthou ik het meestal wel.

Volgens de universiteiten van Pittsburg en Santa Barbara (USA) scoren
vrouwen waarvan de taille 60 tot 70 procent van de heupomvang is,
significant beter op cognitieve tests.

thrillseekah
05-06-2009, 10:50
haha ze vind zichzelf wel geweldig. Alleen 2 dingen.

Ze zegt dat ze soms kennis foutjes maakt, volgens mij is het merendeel van de examens kennis? (geschiedenis/aardrijkskunde etc). Je kan die vragen echt niet beantwoorden met logisch nadenken.

En 2, zoals hierboven gezegd. 'ik moet nooit leren' kan misschien wel voor inzichtelijke vakken gelden, maar als ze niet leert hoe komt ze dan die theorie te weten over bv. geschiedenis.

ik heb ze net achter de rug, en bij de helft vroeg ik me af 'waarom heb ik dat boek uberhaupt aangeschaft?'

wel zielig dat ze bij een clubje voor slimme mensen zit. Wat doen ze daar, ranten over hoe slim ze wel niet zijn? net zoiets als een christelijke studentenvereniging ofzo...

barbara
05-06-2009, 10:52
Volgens de universiteiten van Pittsburg en Santa Barbara (USA) scoren
vrouwen waarvan de taille 60 tot 70 procent van de heupomvang is,
significant beter op cognitieve tests.

*pakt meetlint*

En ik maar denken dat mijn hersens belangrijk waren! Blijkt het gewoon mijn kont te zijn...

chief108
05-06-2009, 10:53
wel zielig dat ze bij een clubje voor slimme mensen zit. Wat doen ze daar, ranten over hoe slim ze wel niet zijn? net zoiets als een christelijke studentenvereniging ofzo...
Mensa Nederland - Welkom (http://www.mensa.nl/)
kan je eerst kijken voordat je gaat zeiken.... :wink:

thrillseekah
05-06-2009, 11:01
Mensa Nederland - Welkom (http://www.mensa.nl/)
kan je eerst kijken voordat je gaat zeiken.... :wink:

ok...wat moet ik daar nou van vinden...

anoniem gg
05-06-2009, 11:02
*pakt meetlint*

En ik maar denken dat mijn hersens belangrijk waren! Blijkt het gewoon mijn kont te zijn...

Eerst zien dan geloven!

Gary
05-06-2009, 11:05
staat wel leuk op je cv volgens mij... lid van mensa. Mooie van iq tests is ook nog dat je er gewoon beter in word naarmate je er meer maakt. Iedereen oefenen dus en dan is over 1 jaar heel mixfight lid van mensa, zou de vechtsport een goeie naam geven ;)

GerritTonijn
05-06-2009, 11:08
gewoon door het al in de les te onthouden als de leeraar het uitlegt. Hier op mijn studie heb je ook wel van die mensen rondlopen, gaan alleen naar hoorcolleges en lezen het boek van 500blz ff in de trein voordat ze naar het tentamen gaan en halen een 9 :(

oh dat doet ze dan wel, bij mij was het altijd omgedraaid , nooit naar de lessen en dan 3 dagen van te voren vol in de boeken haha

GerritTonijn
05-06-2009, 11:11
ik heb ze net achter de rug, en bij de helft vroeg ik me af 'waarom heb ik dat boek uberhaupt aangeschaft?'

wel zielig dat ze bij een clubje voor slimme mensen zit. Wat doen ze daar, ranten over hoe slim ze wel niet zijn? net zoiets als een christelijke studentenvereniging ofzo...

klopt, maar ik moet wel zeggen, dat als je niet retarded bent en een beetje logisch kan nadenken het vwo examen gewoon goed te doen is.

Dat clubje ja te mooi :lol: de achterliggende gedachte is natuurlijk wel goed, maar ik denk dat er heel wat mensen mee op (durven te) scheppen dat ze 'lid' zijn.

Dennuz
05-06-2009, 11:13
Eerst zien dan geloven!

http://bulletin.aarp.org/publish/etc/medialib/aarp_media_library/bulletin/art_for_storybank.Par.26593.Image.0.0.1.jpg

Of was dit niet wat je bedoelde? :whistling:

Gary
05-06-2009, 11:19
oh dat doet ze dan wel, bij mij was het altijd omgedraaid , nooit naar de lessen en dan 3 dagen van te voren vol in de boeken haha

Dit is de methode die de meeste studenten hanteren ja waaronder ikzelf.....

:(

Nickuraba
05-06-2009, 11:21
Niet zo'n heel bizar voorval IMO. Toen ik destijds op het VWO zat (ja afgemaakt) deed ik net als de rest van m'n klas ook geen ene flikker. Zo veel mogelijk verzuimen, nooit huiswerk en 1 dag van te voren een x snel dat boek door bladeren. Resultaat is dat ik dus zonder ook maar ene flikker uit gevoerd te hebben mn vwo met 7tjes heb gehaald. En geloof mij, zo speciaal voel ik me er niet onder...praktisch mn hele klas was zo. T is thank god ook niet zo dat het een klas vol ubergeeks was....

't lachen en tof doen zal dr denk ik wel lichtelijk vergaan als ze richting uni gaat (ookal is het daar niet vol op aan ploeteren) maar wel aanzienelijk meer!

kortom, no special case

chief108
05-06-2009, 11:23
En ik maar denken dat mijn hersens belangrijk waren! Blijkt het gewoon mijn kont te zijn...
oh yeah baby yeah....

GerritTonijn
05-06-2009, 11:29
Dit is de methode die de meeste studenten hanteren ja waaronder ikzelf.....

:(

Dus dat maakt haar dan toch even 'slim' als ons? Ik denk dat zij evenveel (zo niet meer) tijd kwijt is aan die lessen dan dat 'wij' de boeken leren.

Zie je nou, WIJ zijn gewoon te slim! Ik ga ook een club op richten voor mensen die niet naar de lessen hoeven!

GerritTonijn
05-06-2009, 11:29
't lachen en tof doen zal dr denk ik wel lichtelijk vergaan als ze richting uni gaat (ookal is het daar niet vol op aan ploeteren) maar wel aanzienelijk meer!

kortom, no special case

exact....tenzij ze een BS 'studie' gaat doen waar je 'je creativiteit kan uiten'.

De man van 14K
05-06-2009, 11:32
haha nog ff en jullie doen alsof het allemaal maar komt aanwaaien.
Als het allemaal echt zo makkelijk was had iedereen wel VWO gedaan.
ik denk dat jullie eerder uitzondering dan regel zijn.

Gary
05-06-2009, 11:33
exact....tenzij ze een BS 'studie' gaat doen waar je 'je creativiteit kan uiten'.

volgens mij zijn alle officiele wo studies vrij zwaar, zelfs in de bs creatieve studies zal je 1000'en blz 'bla' moeten lezen

GerritTonijn
05-06-2009, 11:36
volgens mij zijn alle officiele wo studies vrij zwaar, zelfs in de bs creatieve studies zal je 1000'en blz 'bla' moeten lezen

er zijn uitzonderingen hoor...

anoniem gg
05-06-2009, 11:36
Niet zo'n heel bizar voorval IMO. Toen ik destijds op het VWO zat (ja afgemaakt) deed ik net als de rest van m'n klas ook geen ene flikker. Zo veel mogelijk verzuimen, nooit huiswerk en 1 dag van te voren een x snel dat boek door bladeren. Resultaat is dat ik dus zonder ook maar ene flikker uit gevoerd te hebben mn vwo met 7tjes heb gehaald. En geloof mij, zo speciaal voel ik me er niet onder...praktisch mn hele klas was zo. T is thank god ook niet zo dat het een klas vol ubergeeks was....

't lachen en tof doen zal dr denk ik wel lichtelijk vergaan als ze richting uni gaat (ookal is het daar niet vol op aan ploeteren) maar wel aanzienelijk meer!

kortom, no special case

Ik ben van de lagere school gestuurd. Ik ging toen naar voortgezet onderwijs en na de eerste dag het ik het al gezien een bevriende maat van mij had een verwijsbrief van een doktor. Daar heb ik wat aan geknusseld en opgestuurd naar directie, stond in dat ik geelzucht had en zeker 6 maanden niet op school kon komen. Daarna probeerde ik geelzucht maar ja dat viel teveel op natuurlijk gelijk na die zes maanden niet op school te zijn geweest.
Ik moest toen naar een soort internaat waar ik uiteindelijk ook als eerste vanaf werdt gestuurd.
Resultaat zwemdiploma en een rijbewijs.

Kortom no special case

renamer
05-06-2009, 11:42
ik hoefde ook nooit te leren... echt helemaal nooit...

resultaat.. vbo c diploma waar je dus eigenlijk net geen reet me kan..

mss toch maar iets beter mijn best moeten doen

Gary
05-06-2009, 11:43
Ik ben van de lagere school gestuurd. Ik ging toen naar voortgezet onderwijs en na de eerste dag het ik het al gezien een bevriende maat van mij had een verwijsbrief van een doktor. Daar heb ik wat aan geknusseld en opgestuurd naar directie, stond in dat ik geelzucht had en zeker 6 maanden niet op school kon komen. Daarna probeerde ik geelzucht maar ja dat viel teveel op natuurlijk gelijk na die zes maanden niet op school te zijn geweest.
Ik moest toen naar een soort internaat waar ik uiteindelijk ook als eerste vanaf werdt gestuurd.
Resultaat zwemdiploma en een rijbewijs.

Kortom no special case


dit ga ik uitprinten en boven mn bed hangen als motivatie om te studeren lmfao ;P

anoniem gg
05-06-2009, 12:43
dit ga ik uitprinten en boven mn bed hangen als motivatie om te studeren lmfao ;P

In mijn tweede poging had ik malaria geprobeerd (niet nog een keer geelzucht, dat begreep ik ook wel dat dat teveel van het goed was) maar ja als je lang niet naar school wilt moet je wel met een ziekte komen die erg lang duurt.
Ik ben blij dat ik jouw motivatie kan geven.

De man van 14K
05-06-2009, 12:44
ik hoefde ook nooit te leren... echt helemaal nooit...

resultaat.. vbo c diploma waar je dus eigenlijk net geen reet me kan..

mss toch maar iets beter mijn best moeten doen


jij heb toch een glansrijke carriere als boswachter?
Wat klaag je nou..!

Nickuraba
05-06-2009, 12:50
Ik ben van de lagere school gestuurd. Ik ging toen naar voortgezet onderwijs en na de eerste dag het ik het al gezien een bevriende maat van mij had een verwijsbrief van een doktor. Daar heb ik wat aan geknusseld en opgestuurd naar directie, stond in dat ik geelzucht had en zeker 6 maanden niet op school kon komen. Daarna probeerde ik geelzucht maar ja dat viel teveel op natuurlijk gelijk na die zes maanden niet op school te zijn geweest.
Ik moest toen naar een soort internaat waar ik uiteindelijk ook als eerste vanaf werdt gestuurd.
Resultaat zwemdiploma en een rijbewijs.

Kortom no special case

dan heb je toch iets niet goed gedaan ;)...

verzuimen is niet zo heel moeilijk, blijkbaar ben je helaas niet al te vindingrijk beste kerel ;)

anoniem gg
05-06-2009, 13:05
dan heb je toch iets niet goed gedaan ;)...

verzuimen is niet zo heel moeilijk, blijkbaar ben je helaas niet al te vindingrijk beste kerel ;)

Jawel, had het juist heel goed gedaan, beste van de hele school zelfs (hoorde ik na 25 jaar op een reunie).
Waar andere een paar dagen spijbelde deed ik gelijk 6 maanden, vondt ik toen redenlijk vindingrijk op 14 jarige leeftijd!
Mijn ontwikkeling ging dus blijkbaar op een andere manier veel sneller.
Ik kon al lekker vroeg handelen en aan het werk, met 15 had ik het dus voor gezien met luisteren naar linkse leraren met voorkeuren en idealen!

Nickuraba
05-06-2009, 13:06
wat loop je te zeuren dan....ahah
is t je alsnog direct of indirect aan komen waaien ;)

De man van 14K
05-06-2009, 13:06
Linkse hufters zijn het, allemaal!
Power to the people...

renamer
05-06-2009, 13:16
Ik ben van de lagere school gestuurd. Ik ging toen naar voortgezet onderwijs en na de eerste dag het ik het al gezien een bevriende maat van mij had een verwijsbrief van een doktor. Daar heb ik wat aan geknusseld en opgestuurd naar directie, stond in dat ik geelzucht had en zeker 6 maanden niet op school kon komen. Daarna probeerde ik geelzucht maar ja dat viel teveel op natuurlijk gelijk na die zes maanden niet op school te zijn geweest.
Ik moest toen naar een soort internaat waar ik uiteindelijk ook als eerste vanaf werdt gestuurd.
Resultaat zwemdiploma en een rijbewijs.

Kortom no special case


ow bas is dus goed in smoesjes verzinnen vandaar dat jou vechters relgematig afz....

nee ik maar de zin niet af haha;)

MB667
05-06-2009, 15:34
Het wordt nu wel op een genante manier duidelijk waarom jij niet lid bent van de Vereniging Mensa. Er staan zes (6) mensen op de foto ;)

de tering, het was wel erg vroeg toen ik dat postte he.....:confused:

BoysNoize
05-06-2009, 19:45
*pakt meetlint*

En ik maar denken dat mijn hersens belangrijk waren! Blijkt het gewoon mijn kont te zijn...

and that is perfectly fine..thank god for that!:thup:

Guillermo
05-06-2009, 19:57
ik vraag me dan altijd af, is het een lekker wijf, niet echt dus

http://www.tomboy.nl/menu_opties/leden/jaar2006ttp.jpg

ze is de middelste

http://lotte-str.hyves.nl/fotos/1887375/0/T6kk/

Ik zou haar doen, en haar vriendinnen ook :pimp:

thrillseekah
05-06-2009, 20:26
Ik zou haar doen, en haar vriendinnen ook :pimp:

er zijn grenzen, zelfs bij mij...

die linker hoef ik niet

Karel
05-06-2009, 22:23
slim of niet, als je de middelbare schooltijd saai vond heb je echt iets gemist

NielsN
05-06-2009, 22:44
Laten we eerlijk zijn....
...zijn afschuwelijk lelijke wijven!!

Als je je daar aan wilt vergrijpen....
....scoor je goed fout in een IQ test:lol:

O.

Octavius
05-06-2009, 22:56
Bij mij op de opleiding zit ook zo kerl. Gemiddeld heeft hij een score van 9.3 op 10 voor al zijn vakken.

NielsN
05-06-2009, 23:03
ja, waarschijnlijk een "0"....

Hm.

De man van 14K
05-06-2009, 23:08
maatje van me is advocaat bij een groot kantoor in Amsterdam, die jongen is vanaf de VBO, Mavo, Havo, VWO naar de uni Nijmegen gegaan om daar cumlaude in rechten af te studeren. Dat is dan wel weer iets waar je van zegt; goh, dat is knap.
Of hij vond zijn middelbare school tijd gewoon leuk. Dat kan natuurlijk ook

joost
05-06-2009, 23:51
ehm...ik heb niet zo'n hoog iq


Dat kan kloppen
Meisjes die op Dennuz vallen hebben meestal niet zo'n hoog IQ :D haha

NielsN
06-06-2009, 12:00
Laten we eerlijk zijn....
...zijn afschuwelijk lelijke wijven!!

Als je je daar aan wilt vergrijpen....
....scoor je goed fout in een IQ test:lol:

Vooral de 3e van links ziet er echt leuk uit (zoals mb zou zeggen "de middelste", is dat er nou? Of is het de vierde van links?) De meest rechtse is ook wel een lieffie.

De man van 14K
06-06-2009, 13:14
Dat kan kloppen
Meisjes die op Dennuz vallen hebben meestal niet zo'n hoog IQ :D haha


holy shit, doet Barb het met Dennuz?:eek:

anoniem gg
06-06-2009, 13:21
Vooral de 3e van links ziet er echt leuk uit (zoals mb zou zeggen "de middelste", is dat er nou? Of is het de vierde van links?) De meest rechtse is ook wel een lieffie.

Lijkt wel alsof ze allemaal last hebben van suiker!

A.F.
06-06-2009, 13:48
Dat kan kloppen
Meisjes die op Dennuz vallen hebben meestal niet zo'n hoog IQ :D haha

:ehhh::confused::ehhh:

Angelco
06-06-2009, 14:07
Mensa Nederland - Welkom (http://www.mensa.nl/)


Thuistest resultaat

Geachte kandidaat,

Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.

U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost € 42,50. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.

Over de gemaakte test geven wij verder geen informatie (zoals de juiste antwoorden of het aantal fouten). Als u uw gegevens hieronder invult, worden deze korte tijd bewaard samen met de indicatie hierboven. Informatie over aantallen fouten wordt niet bewaard.

Met vriendelijke groet

namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland

lol :p

renamer
06-06-2009, 14:21
Thuistest resultaat

Geachte kandidaat,

Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.

U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost € 42,50. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.

Over de gemaakte test geven wij verder geen informatie (zoals de juiste antwoorden of het aantal fouten). Als u uw gegevens hieronder invult, worden deze korte tijd bewaard samen met de indicatie hierboven. Informatie over aantallen fouten wordt niet bewaard.

Met vriendelijke groet

namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland

lol :p

wat maar weer bewijst dat de test niks voorsteld ;)

barbara
06-06-2009, 14:22
Dat kan kloppen
Meisjes die op Dennuz vallen hebben meestal niet zo'n hoog IQ :D haha


:confused: ik heb nooit wat met dennuz gehad hoor...


maar ja wel een zwak voor mf members ;)

barbara
06-06-2009, 14:23
holy shit, doet Barb het met Dennuz?:eek:

nee, nooit gedaan ook.

renamer
06-06-2009, 14:23
... wat weet je ons toch weer te bespelen barb....

all hail to barbara!

Bud S
06-06-2009, 14:32
ik doe niet aan IQ. heb dat nooit zo begrepen. ken wel mensen die er wel aan doen, maar die kunnen niet boksen
laat mij maar lekker boksen

De man van 14K
06-06-2009, 15:37
nee, nooit gedaan ook.


ah dat lucht op... :whistling:

A.F.
06-06-2009, 15:48
ah dat lucht op... :whistling:

Ik schrok ook al.... pffff

Angelco
06-06-2009, 15:52
wat maar weer bewijst dat de test niks voorsteld ;)

lol :p

http://politiekaandezaan.punt.nl/upload/eikel2-35c22.jpg

Spike_tm
06-06-2009, 16:40
Nou nou, een hele thread over een dametje dat het pret pakket van het VWO haalt zonder al te veel moeite. Lekker boeiend. Allemaal van die blader vakjes, beetje in de les zitten, wat onthouden en dan opschrijven op je examen. Knap hoor...
Als je nou nog Natuur en Techniek of Natuur en Gezondheid op die manier haalt, of een combi van beiden, waarbij je vakken hebt die ook nog enig inzicht vereisen, zoals natuurkunde 2, scheikunde 2 en wiskunde B1,2.... En dan nog, wat moet dat bij het ANP :fp:
VWO stelt echt niet zo veel voor. Dat zakkevullersclubje van mensa met d'r toelatingscontributie van €42,50 voor een test ook echt:fp:
En dan die thuistest, die is echt te simpel:

Thuistest resultaat
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost € 42,50. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.
De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.
Over de gemaakte test geven wij verder geen informatie (zoals de juiste antwoorden of het aantal fouten). Als u uw gegevens hieronder invult, worden deze korte tijd bewaard samen met de indicatie hierboven. Informatie over aantallen fouten wordt niet bewaard.
Met vriendelijke groet
namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
Dat haalt toch iedereen er uit. Neem 2% van de Nederlandse bevolking à 16,5 miljoen, dan kunnen dus 330.000 mensen lid worden van de club, nou dat zullen drukke bijeenkomsten worden dan, wat een geneuzel.
Zijn dit zeker de "clubtenues":
http://www.large-online.nl/pics/300_118415a.jpg


Maarja, kan aan mij liggen hoor. Het kind gaat twee "studies" doen, als ze de bachelors daarvan nominaal afrond praten we wel verder.

Mephisto
06-06-2009, 18:20
Het wordt nu wel op een genante manier duidelijk waarom jij niet lid bent van de Vereniging Mensa. Er staan zes (6) mensen op de foto ;)

geweldig, ik dacht 't jij typt 't....

chief108
06-06-2009, 19:09
ah dat lucht op... :whistling:


Ik schrok ook al.... pffff
tssss....
dat jullie überhaupt kunnen denken dat Miss Mixfight op een Laaf zou vallen...

er overheen struikelen
ja, dat kan wel... :rolleyes:

PigDog
06-06-2009, 23:55
Ik ben van de lagere school gestuurd.
Met welke leeftijd? 6? 7? 8?

Ik ging toen naar voortgezet onderwijs en na de eerste dag het ik het al gezien
Vind je het gek? De rest al schaamhaar en jij op je 8e naar de LBO. Je had toen al de lachers op je hand onder de douche tijdens de eerste gymles?

een bevriende maat van mij Je had na die eerste dag beter kunnen doorgaan met leren. Dan had je geweten dat vrienden en maten ongeveer als hetzelfde worden beschouwd.

had een verwijsbrief van een doktor. Wat voor tor? Je hebt zeker een vibrater in je nachtkastje liggen

Daar heb ik wat aan geknusseld eehhh ja?

en opgestuurd naar directie, stond in dat ik geelzucht had en zeker 6 maanden niet op school kon komen. Daarna probeerde ik geelzucht maar ja dat viel teveel op natuurlijk Goh? twee keer 6 maanden geelzucht? Of het opviel? O? Malaria? en dan 6 maanden ziekte?


Ik moest toen naar een soort internaat Heette dat toevallig "Pieter Baan"?

waar ik uiteindelijk ook als eerste vanaf werdt gestuurd. Waarschijnlijk omdat je de enige was die werd met DT schreef..


Resultaat zwemdiploma en een rijbewijs.

Heb je die al op de lagere school gehaald? Op die ene dag middelbare school of het Pieter Baan centrum?
Dat die linkse rakkers de inmates nog rijbewijzen laten halen, het is een bodemloze belastingput.
Kreeg je het rijbewijs bij het halen van het zwemdiploma, of was het andersom?


Ik heb je al eens eerder gezegd dat ik geen touw kan vastknopen aan je verhalen, Bas.
Maar deze stukjes zijn nog in 15 minuten te ontcijferen in tegenstelling met die Wilders-topic, waar je hele A4-tjes met dit soort taalverkrachtingen bezigt.

Als je het nu voortaan een beetje bondig houdt, zoals dit, hoef ik het niet meer over te slaan en kan ik ook weer eens lachen...

anoniem gg
07-06-2009, 08:22
Met welke leeftijd? 6? 7? 8?

Vind je het gek? De rest al schaamhaar en jij op je 8e naar de LBO. Je had toen al de lachers op je hand onder de douche tijdens de eerste gymles?
Je had na die eerste dag beter kunnen doorgaan met leren. Dan had je geweten dat vrienden en maten ongeveer als hetzelfde worden beschouwd.
Wat voor tor? Je hebt zeker een vibrater in je nachtkastje liggen
eehhh ja?
Goh? twee keer 6 maanden geelzucht? Of het opviel? O? Malaria? en dan 6 maanden ziekte?
Heette dat toevallig "Pieter Baan"?
Waarschijnlijk omdat je de enige was die werd met DT schreef..



Heb je die al op de lagere school gehaald? Op die ene dag middelbare school of het Pieter Baan centrum?
Dat die linkse rakkers de inmates nog rijbewijzen laten halen, het is een bodemloze belastingput.
Kreeg je het rijbewijs bij het halen van het zwemdiploma, of was het andersom?


Ik heb je al eens eerder gezegd dat ik geen touw kan vastknopen aan je verhalen, Bas.
Maar deze stukjes zijn nog in 15 minuten te ontcijferen in tegenstelling met die Wilders-topic, waar je hele A4-tjes met dit soort taalverkrachtingen bezigt.

Als je het nu voortaan een beetje bondig houdt, zoals dit, hoef ik het niet meer over te slaan en kan ik ook weer eens lachen...

Ik ben blij dat je zo met me bezig blijft.
Ik heb wel meer als een viberator op mijn nachtkastje liggen, ben zeer vindingrijk op het gebied van vrouwelijk schoon. Ik weet dat je heel nieuwschierig bent naar mijn sex leven en jeugd en met zo een naam als Pigdog zou ik dat ook zijn. Alleen maar op zijn hondjes in een bak stront zou mij ook gaan vervelen!
Het was overigens geen LBO (aanname) maar de Mavo in eerste instantie.
Voor de duidenlijkheid: het was 6 maanden geelzucht en een paar dagen toen ik terug was op school probeerde ik hetzelfde kunstje met malaria.
Ik weet dat je met je varkensbrein hier uren over doet ( je schrijft bescheiden 15 minuten maar je weet zelf wel beter) en dat mag best hoor, ik schrijf mijn reply altijd binneen een minuutje of minder en wei makke noit voute!
Ik weet dat je ongetwijfeld een leraars nederlands van beroep moet zijn op een lom school en dat je je heel veel ergerd aan mij en mijn d's en dt's! Probeer relgel 3, trek het je niet zo persoonlijk aan.
Moet je eens voortellen dat jij met allochtonen te maken krijgt als varku's hond met een fobie voor nederlandse taal, geen geduld en vooroordelen die je varkensoortjes uitkomen.
Overigens vindt ik varkens en mensen met een lagere opleiding of helemaal geen opleiding helemaal niet verwerpenlijk. Ik duw mensen liever niet in een hokje en heb zelfs sympathie voor gras vretende veganisten en burka vrouwen van over de 100kg met suiker ziekte. Iedereen zijn ding!

peace

Bud S
07-06-2009, 09:17
Ik ben blij dat je zo met me bezig blijft.
Ik heb wel meer als een viberator op mijn nachtkastje liggen, ben zeer vindingrijk op het gebied van vrouwelijk schoon. Ik weet dat je heel nieuwschierig bent naar mijn sex leven en jeugd en met zo een naam als Pigdog zou ik dat ook zijn. Alleen maar op zijn hondjes in een bak stront zou mij ook gaan vervelen!
Het was overigens geen LBO (aanname) maar de Mavo in eerste instantie.
Voor de duidenlijkheid: het was 6 maanden geelzucht en een paar dagen toen ik terug was op school probeerde ik hetzelfde kunstje met malaria.
Ik weet dat je met je varkensbrein hier uren over doet ( je schrijft bescheiden 15 minuten maar je weet zelf wel beter) en dat mag best hoor, ik schrijf mijn reply altijd binneen een minuutje of minder en wei makke noit voute!
Ik weet dat je ongetwijfeld een leraars nederlands van beroep moet zijn op een lom school en dat je je heel veel ergerd aan mij en mijn d's en dt's! Probeer relgel 3, trek het je niet zo persoonlijk aan.
Moet je eens voortellen dat jij met allochtonen te maken krijgt als varku's hond met een fobie voor nederlandse taal, geen geduld en vooroordelen die je varkensoortjes uitkomen.
Overigens vindt ik varkens en mensen met een lagere opleiding of helemaal geen opleiding helemaal niet verwerpenlijk. Ik duw mensen liever niet in een hokje en heb zelfs sympathie voor gras vretende veganisten en burka vrouwen van over de 100kg met suiker ziekte. Iedereen zijn ding!

peace

never mess with mr bean !

PigDog
07-06-2009, 20:25
Ik ben blij dat je zo met me bezig blijft.
Ik heb wel meer als een viberator op mijn nachtkastje liggen, ben zeer vindingrijk op het gebied van vrouwelijk schoon. Ik weet dat je heel nieuwschierig bent naar mijn sex leven en jeugd en met zo een naam als Pigdog zou ik dat ook zijn. Alleen maar op zijn hondjes in een bak stront zou mij ook gaan vervelen!
Het was overigens geen LBO (aanname) maar de Mavo in eerste instantie.
Voor de duidenlijkheid: het was 6 maanden geelzucht en een paar dagen toen ik terug was op school probeerde ik hetzelfde kunstje met malaria.
Ik weet dat je met je varkensbrein hier uren over doet ( je schrijft bescheiden 15 minuten maar je weet zelf wel beter) en dat mag best hoor, ik schrijf mijn reply altijd binneen een minuutje of minder en wei makke noit voute!
Ik weet dat je ongetwijfeld een leraars nederlands van beroep moet zijn op een lom school en dat je je heel veel ergerd aan mij en mijn d's en dt's! Probeer relgel 3, trek het je niet zo persoonlijk aan.
Moet je eens voortellen dat jij met allochtonen te maken krijgt als varku's hond met een fobie voor nederlandse taal, geen geduld en vooroordelen die je varkensoortjes uitkomen.
Overigens vindt ik varkens en mensen met een lagere opleiding of helemaal geen opleiding helemaal niet verwerpenlijk. Ik duw mensen liever niet in een hokje en heb zelfs sympathie voor gras vretende veganisten en burka vrouwen van over de 100kg met suiker ziekte. Iedereen zijn ding!

peace

Grappig dat jij je eigen regeltjes (doet mijn zoontje van 4 ook) niet op jezelf toepast. Want je voelt jezelf aardig aangevallen, hahaha. Teminste, je spelvauten worden steeds erger naarmate je je opwind.
De rest van het stukje zijn aannames, iets waar jij ook altijd mee bezig bent.
Geef niet hoor, je hebt het vilein niet om mij te beledigen, en ik voel me dan ook niet aangevallen. Zoals je al aannam ben ik een soort leraar, en ik leer je nu dat als mensen positieve kritiek hebben, dat je gewoon "dankjewel" moet zeggen en proberen er iets beters van te maken. Ik erger me helemaal niet aan jou, integendeel, maar het duurt effe een tijdje eer ik begrijp wat je bedoeld. Als je nou zo'n stukje eerst even in "Word" typt, dan de spellingscontrole erover heen laat gaan, en dan zelf nog even naleest, dan heb je kans dat het goed komt. Ik ben niet zo nieuwsgierig naar je sexleven, ik weet hoe je eruit ziet en welk potje dan op welke deksel valt.
Kijk: dat zijn geen aannames, dat zijn harde feiten!
En vergeet niet dat varkens slimme viervoeters zijn. Die zien heus wel dat de gemiddelde allochtoon de nederlandsche taal beter meester is dan de heer Boon. En moslims moeten niks van varkens hebben, en dat vind het varken ook leuker. Dan wordt hij tenminste niet opgepeuzeld!

Maar: je hebt nu al geleerd, want je stukjes zijn korter en dan ook beter te begrijpen. Goed man, dat iemand die zichzelf zoveel regels opgeeft, zich toch conformeert naar een ander.
Chapeau!

anoniem gg
07-06-2009, 21:13
Grappig dat jij je eigen regeltjes (doet mijn zoontje van 4 ook) niet op jezelf toepast. Want je voelt jezelf aardig aangevallen, hahaha. Teminste, je spelvauten worden steeds erger naarmate je je opwind.
De rest van het stukje zijn aannames, iets waar jij ook altijd mee bezig bent.
Geef niet hoor, je hebt het vilein niet om mij te beledigen, en ik voel me dan ook niet aangevallen. Zoals je al aannam ben ik een soort leraar, en ik leer je nu dat als mensen positieve kritiek hebben, dat je gewoon "dankjewel" moet zeggen en proberen er iets beters van te maken. Ik erger me helemaal niet aan jou, integendeel, maar het duurt effe een tijdje eer ik begrijp wat je bedoeld. Als je nou zo'n stukje eerst even in "Word" typt, dan de spellingscontrole erover heen laat gaan, en dan zelf nog even naleest, dan heb je kans dat het goed komt. Ik ben niet zo nieuwsgierig naar je sexleven, ik weet hoe je eruit ziet en welk potje dan op welke deksel valt.
Kijk: dat zijn geen aannames, dat zijn harde feiten!
En vergeet niet dat varkens slimme viervoeters zijn. Die zien heus wel dat de gemiddelde allochtoon de nederlandsche taal beter meester is dan de heer Boon. En moslims moeten niks van varkens hebben, en dat vind het varken ook leuker. Dan wordt hij tenminste niet opgepeuzeld!

Maar: je hebt nu al geleerd, want je stukjes zijn korter en dan ook beter te begrijpen. Goed man, dat iemand die zichzelf zoveel regels opgeeft, zich toch conformeert naar een ander.
Chapeau!

Als je doelt op wei makke noit voute (dat was sarcastisch bedoeld).
Ik voel me niet aangevallen, blijkbaar kick je erg op mijn sex leven, jij was degene die over vibirators begon op mijn nachtkastje.
Dacht je uit mijn post dat ik je aanviel dan?
Zolang jij beweerd dat varkens heel intelligent zijn, zie ik jouw precies zoals je avator als een varkens hond die heel intelligent vreet en tegelijk scheit en dan heel intelligent in zijn stront en dat van een ander gaat liggen rollen.
Een varku is een varku en een hond is een hond, de allochtone ouders van de moordenaar die Stegeman vermoorden wonen al 20 jaar in Venlo, deze konden nog steeds geen ja en nee zeggen in het Nederlands, bedoel je dat soort allochotone taaldeskundigen?
Misschien kun jij met je varkuskop ze uitleggen hoe ze een spellingscontrole moeten gebruiken als ze het woordje ja kunnen produceren en de aan en uit knop van de computer kunnen vinden. Neem een kavelar vest mee, want misschien willen ze wel helemaal niks van je leren maar hebben ze meer behoefte aan je te slachten!
Voor jouw maak ik een uitzondering om het nog een keer uit te leggen, want als intelligent varku heb je blijkbaar moeilijk met lange verhalen te begrijpen. waarschijnlijk zit je eigen stront in je varkensogen van al dat intelligente rollen in drollen!

PigDog
07-06-2009, 22:43
Als je doelt op wei makke noit voute (dat was sarcastisch bedoeld).
Hoe moet ik dat nou weten als de rest ook zo geschreven wordt?


Ik voel me niet aangevallen, blijkbaar kick je erg op mijn sex leven, jij was degene die over vibirators begon op mijn nachtkastje.
Ik heb het woord "vibrator" en "nachtkastje" nog niet geschreven...



Zolang jij beweerd dat varkens heel intelligent zijn, zie ik jouw precies zoals je avator als een varkens hond die heel intelligent vreet en tegelijk scheit en dan heel intelligent in zijn stront en dat van een ander gaat liggen rollen.
Een varku is een varku en een hond is een hond,
Tot hier kan ik je volgen...


de allochtone ouders van de moordenaar die Stegeman vermoorden wonen al 20 jaar in Venlo, deze konden nog steeds geen ja en nee zeggen in het Nederlands, bedoel je dat soort allochotone taaldeskundigen?
Misschien kun jij met je varkuskop ze uitleggen hoe ze een spellingscontrole moeten gebruiken als ze het woordje ja kunnen produceren en de aan en uit knop van de computer kunnen vinden. Neem een kavelar vest mee, want misschien willen ze wel helemaal niks van je leren maar hebben ze meer behoefte aan je te slachten!
Voor jouw maak ik een uitzondering om het nog een keer uit te leggen, want als intelligent varku heb je blijkbaar moeilijk met lange verhalen te begrijpen. waarschijnlijk zit je eigen stront in je varkensogen van al dat intelligente rollen in drollen!

Kijk, hier ga je de fout in. Who de fuck is Stegeman (iets met worsten?) wie is zijn moordenaar en wie zijn de ouders? Als ze het woordje "ja" zouden kunnen produceren, hebben ze geen spellingscontrole nodig. Wat is kavelar en kun je er een vest van breien? Moslims slachten geen varkens, want die zijn onrein. Varken schrijf je trouwens met ~en aan het einde, en houd je aan je eigen opgedrongen regeltjes: maak je niet zo druk.
Zo raken we weer het spoor bijster.
En ik had je nog wel zulke goeie tips gegeven, amigo!

En voor nu nog even een weetje:

Het varken is het op drie na intelligentste dier op aarde
Varkens worden door de meesten gezien als vieze dieren. Niet voor niks wordt het varken binnen verschillende religies aangemerkt als onrein of niet-koosjer. Toch lijkt het varken meer op de mens dan we zouden denken of willen. Niet alleen anatomisch gezien, want ook qua intelligentie kan het varken volgens wetenschappers goed meekomen in het dierenrijk. Als het op slimheid aankomt zou het varken zelfs op de vierde plaats komen, na respectievelijk de mens, de mensaap en walvisachtigen zoals de dolfijn.

Een goed voorbeeld van de intelligentie van het varken is het feit dat ze in staat zijn zo'n 26 verschillende geluiden te produceren. Dit stelt zwijnachtigen, die van nature in groepen leven, in staat om op een voor dieren gezien relatief genuanceerd niveau vocaal te kunnen communiceren met elkaar. Ook het feit dat varkens, net als olifanten trouwens, de neiging hebben om te rouwen om een overleden familielid geeft het varken een menselijk trekje.

(bron: Wonderlijke Weetjes - Alles over Biologie (http://www.wonderlijkeweetjes.nl/biologie))

Ik ben benieuwd op welke plaats de bonen staan....

anoniem gg
07-06-2009, 23:17
Hoe moet ik dat nou weten als de rest ook zo geschreven wordt?


Ik heb het woord "vibrator" en "nachtkastje" nog niet geschreven...


Tot hier kan ik je volgen...



Kijk, hier ga je de fout in. Who de fuck is Stegeman (iets met worsten?) wie is zijn moordenaar en wie zijn de ouders? Als ze het woordje "ja" zouden kunnen produceren, hebben ze geen spellingscontrole nodig. Wat is kavelar en kun je er een vest van breien? Moslims slachten geen varkens, want die zijn onrein. Varken schrijf je trouwens met ~en aan het einde, en houd je aan je eigen opgedrongen regeltjes: maak je niet zo druk.
Zo raken we weer het spoor bijster.
En ik had je nog wel zulke goeie tips gegeven, amigo!

En voor nu nog even een weetje:

Het varken is het op drie na intelligentste dier op aarde
Varkens worden door de meesten gezien als vieze dieren. Niet voor niks wordt het varken binnen verschillende religies aangemerkt als onrein of niet-koosjer. Toch lijkt het varken meer op de mens dan we zouden denken of willen. Niet alleen anatomisch gezien, want ook qua intelligentie kan het varken volgens wetenschappers goed meekomen in het dierenrijk. Als het op slimheid aankomt zou het varken zelfs op de vierde plaats komen, na respectievelijk de mens, de mensaap en walvisachtigen zoals de dolfijn.

Een goed voorbeeld van de intelligentie van het varken is het feit dat ze in staat zijn zo'n 26 verschillende geluiden te produceren. Dit stelt zwijnachtigen, die van nature in groepen leven, in staat om op een voor dieren gezien relatief genuanceerd niveau vocaal te kunnen communiceren met elkaar. Ook het feit dat varkens, net als olifanten trouwens, de neiging hebben om te rouwen om een overleden familielid geeft het varken een menselijk trekje.

(bron: Wonderlijke Weetjes - Alles over Biologie (http://www.wonderlijkeweetjes.nl/biologie))

Ik ben benieuwd op welke plaats de bonen staan....

Zeg leraar biologie er orden er 40.000 soortgenoten van je afgeslacht door islamieten die jullie normaal niet opeten en jij als slim varken weet niet waar ik het als "analfabeet" over heb?

Zeg zwijntje, jij zit toch op een internet forum? Ooit van een zoeksysteem gehoord? Type stegeman venlo moord en huppa (supermarkt moord venlo - Het Scooter Forum by Scooterforum.net (http://forum.scooterforum.net/forum/f33/supermarkt-moord-venlo-28042/) ). Jij wou geen lange verhalen!
Ik snap als varken dat je gelijk aan worsten denkt maar heb jij als intelligent zwijn niet genoeg fantasie om google te gebruiken?
Voor de rest zit je al v.a je eerste post te liegen, je zou mijn post niet meer lezen, maar je hebt blijkbaar slapenlozen nachten.
Je weet weinig over je eigen soort, de Egyptenaren hebben 40.000 varkens "geslacht" vanwege de mexicaanse griep (zouden je rouwende familie zwijn leden toch al lang verteld moeten hebben?). Ze begrepen niet zo goed dat de griep een andere naam had die islamieten , maar slachten desondanks 40.000 varkens op gruwlijke wijze. Ik zal het eenvoudig maken anders ben je weer de hele nacht op: egypte 40.000 varkens afgeslacht - Google zoeken (http://www.google.nl/search?hl=nl&q=egypte+40.000+varkens+afgeslacht&meta=)
Ik weet hoe je varken schrijft vriend, maar jij wou het korter en samengevat, notabene mijn post die je volgens je eigen zeggen overslaat.

Geweldig dat er slimme varkens zijn, ze blijven vrete en scheite tegelijk en rollen in de stront! Doe je broertjes familie varkens de groeten als ze naar de universiteit gaan, vergeet ze niet luiers mee te geven en wat wortels.

PigDog
07-06-2009, 23:30
Ik heb nooit geweten dat je van de partij voor de dieren was...
Wat ben jij begaan met varkens, joh!
Dan kan je je zeker nog de varkenspest hier in Nederland herrinneren? Dat waren er meer dan 40.000.
Nou ja, jij weet er meer van dan ik.
Ga eens googlen wat pigdog echt betekent, bijvoorbeeld..

Waarom zou ik benieuwd zijn naar een Stegemann die ik niet ken?

Ik heb je gezegd dat ik die lange posts niet meer trek. Maar je toont beterschap en dan ben ook jij weer een schaapje in de kudde.

Ga alleen nou niet googlen naar schapen om te melden hoeveel er zijn afgeslacht, waar en in welke hoedanigheid.
Het kan me namelijk niet zoveel schelen.

renamer
07-06-2009, 23:33
http://galix.nexticom.net/~rebel/ircpics/08-11-18_dog_humping_pig.jpg

bwhahaa

anoniem gg
07-06-2009, 23:48
Ik heb nooit geweten dat je van de partij voor de dieren was...
Wat ben jij begaan met varkens, joh!
Dan kan je je zeker nog de varkenspest hier in Nederland herrinneren? Dat waren er meer dan 40.000.
Nou ja, jij weet er meer van dan ik.
Ga eens googlen wat pigdog echt betekent, bijvoorbeeld..

Waarom zou ik benieuwd zijn naar een Stegemann die ik niet ken?

Ik heb je gezegd dat ik die lange posts niet meer trek. Maar je toont beterschap en dan ben ook jij weer een schaapje in de kudde.

Ga alleen nou niet googlen naar schapen om te melden hoeveel er zijn afgeslacht, waar en in welke hoedanigheid.
Het kan me namelijk niet zoveel schelen.

Het kan je echt wel schelen zwijntje 9of hond dat is lager op de intelligentie ladder)als leraar biologie ben je geobserdeerd door het nieuwe opkomde geloof boonmania.
Ja tijdens varkenspest zijn er heel veel van je slimme soortgenoten afgemaakt maar dat was ook nodig, wat er in Egypte is gebeurt is een ander verhaal.
Ik weet inderdaad meer als jouw en dat voor een analfabeet, die niet zoals jij claimt een leraar te zijn in biologie.
Jij zou als islam expert Stegeman moeten kennen met name de ouders van de moordenaar van dat kind, die ouders waren namenlijk voor de SBS6 camera gehaalt, nou dat was een vertoning. Laten we het zo zeggen , het toppunt van immigratie!
Ik ben alles behalve een schaap in niemands kudde, ik ben bezig met boonmania, een vredelievend geloof voor oa extreem rijke en mooie vrouwen die alles aan mijn stichting schenken mij aanbidden 12 x per dag en ..................

anoniem gg
07-06-2009, 23:50
http://galix.nexticom.net/~rebel/ircpics/08-11-18_dog_humping_pig.jpg

bwhahaa

LMFO

Maar een pig dog is een zwijnen jager, ik denk dat deze pitbull even in een geile bui was , voordat die voor de kill ging!

Wel educatief voor onze biologie leraar pigdog, laat dat intelligente proffesor zwijn zich door zo'n bruut in zijn intelligente achterste penetreren!

PigDog
08-06-2009, 01:29
Ik weet inderdaad meer als jouw en dat voor een analfabeet, die niet zoals jij claimt een leraar te zijn in biologie.


Ik heb even gemist waar ik claim een leraar biologie te zijn, Bas, maar een analfabeet leest ook niet al te best, zoals maar al te vaak blijkt.

De titel van deze topic was:"Bizar...Ik hoef nooit te leren" en eigenlijk ben jij het keiharde bewijs dat dit niet slim is, je kunt maar beter wat langer op school zitten.

Aan je reacties te zien kunnen we eigenlijk stellen dat al je kruit verschoten is, je bent nu alleen nog maar bezig om iemand proberen te beledigen op zijn internetnaampje en zijn avatar.
:confused:
Je zult begrijpen dat ik daar erg mee zit....
Zullen we even stoppen en opnieuw beginnen als je weer wat boeiends te melden hebt, of ga je nog even door met die ultra scherpe varkens-drollen-anus-humor waar iedereen blauw om ligt....
Ik zie hier een groot manager aan het woord dus ik hang aan je lippen

anoniem gg
08-06-2009, 08:05
Ik heb even gemist waar ik claim een leraar biologie te zijn, Bas, maar een analfabeet leest ook niet al te best, zoals maar al te vaak blijkt.

De titel van deze topic was:"Bizar...Ik hoef nooit te leren" en eigenlijk ben jij het keiharde bewijs dat dit niet slim is, je kunt maar beter wat langer op school zitten.

Aan je reacties te zien kunnen we eigenlijk stellen dat al je kruit verschoten is, je bent nu alleen nog maar bezig om iemand proberen te beledigen op zijn internetnaampje en zijn avatar.
:confused:
Je zult begrijpen dat ik daar erg mee zit....
Zullen we even stoppen en opnieuw beginnen als je weer wat boeiends te melden hebt, of ga je nog even door met die ultra scherpe varkens-drollen-anus-humor waar iedereen blauw om ligt....
Ik zie hier een groot manager aan het woord dus ik hang aan je lippen

Je gaf mij aan hoe intelligent een varken was en hoe deze in het dierenrijk gerangschikt zijn, biologie dus.
Ik ben blij dat ik heel snel de wijde wereld introk en niet langer werdt geindoctrineerd door al die rooie linkse zogenaamde wannabe leraren.
Je kiest voor je eigen avatar en gaat dan zeggen dat varkens hele slimme beesten zijn, zou je een reactie kunnen verwachten pigdog.
Ik weet dat je er heel erg mee zit, je wilt mijn post helemaal niet meer lezen dat schreeuwde je al 100 post geleden, maar je trekt het je zo verschrikkenlijk aan.
Varkens rollen nu eenmaal in hun eigen stront, of dat intelligent is en humoristisch dat weet ik eigenlijk niet?
OOOh je bent er na meer dan 150 post pas achter dat ik een groot manager ben?
Gebruikt dat google nu eens wat meer, nu loop je elke keer achter de feiten aan.
Ik ben het keiharde bewijs van een succesvolle selfmade knappe intelligente en sexy miljonair met wereldkennis. Ok mijn biologie over slimme varkens is wat minder maar hey, als je maar gelukkig bent (overigens vindt ik een varken een grappig en leuk dier!).
Of met andere woorden een eenvoudige gelukkige boerenlul:

YouTube - A Country Boy Can Survive (http://www.youtube.com/watch?v=I4s0nzsU1Wg&feature=PlayList&p=5FDCB94E36A3DFE9&playnext=1&playnext_from=PLIk)

YouTube - 05 Normaal Ik ben moar een eenvoudige boerenlul (http://www.youtube.com/watch?v=iNkXELznW-4&feature=PlayList&p=FF0687364C7240E9&playnext=1&playnext_from=PL&index=33)

Spike_tm
08-06-2009, 15:43
Tja, zo begin je met een thread over hoogbegaafdheid en eindig je met ruim een pagina zwakzinnig gezeur.

De man van 14K
08-06-2009, 15:59
LOL@ Bas en zijn trauma van rooie linkse zogenaamde wannabe leraren.