PDA

View Full Version : Dodental kinderdagverblijf Mexico loopt op tot 38



Dennuz
07-06-2009, 08:57
Het dodental als gevolg van het inferno in een kinderdagverblijf in Mexico vrijdag is opgelopen tot 38. Vijftien kinderen liggen in zeer ernstige toestand in ziekenhuizen en verkeren in levensgevaar. Dit is zaterdag (plaatselijke tijd) van officiële bron vernomen.

Tientallen kinderen en zeker zes volwassenen raakten gewond door de felle brand. De meeste slachtoffers, onder wie ook baby's, zijn gestikt in de rook. Een deel van het dak van het kinderdagverblijf stortte door de brand in.

De ramp gebeurde vrijdag in Hermosillo, de hoofdstad van de staat Sonora in het noordwesten van Mexico aan de grens met de Verenigde Staten. Na het bekend worden van de brand, haastten vertwijfelde ouders zich naar de plek des onheils om hun kinderen te zoeken. Lokale media berichtten over hartverscheurende taferelen. Wanhopige ouders sloegen muren kapot om bij hun kinderen te kunnen komen. Over de oorzaak van de brand is officieel nog niets bekend.


Best heftig..

Gennep-Spitfire
07-06-2009, 10:21
...alleen is je signature nu een beetje bizar:blush:
hahaha :thup: reps.

Maar het zit die Mexicanen niet echt mee zo,
eerst wordt er een griep naar ze vernoemd en nu dit...

Khanom Thom
07-06-2009, 12:27
Bah...

Fr3ddy
07-06-2009, 12:28
Pfff, heftig ja..

Dennuz
07-06-2009, 12:48
tering, heftig...

...alleen is je signature nu een beetje bizar:blush:

Niet echt de beste combi icm dit bericht nee.. Had er nog niets eens op gelet

Christophe
07-06-2009, 16:49
:eek:

Beetje heftig om te lezen als je: 1) in Mexico woont en 2) dit leest met je pasgeboren baby in je armen.

Ik mag er niet aan denken ... verschrikkelijk! :cry:

Christophe
07-06-2009, 17:03
tering, heftig...

...alleen is je signature nu een beetje bizar:blush:

Ik had er eerlijk gezegd niet op gelet, maar in het topic over mijn prille vaderschap schreef hij dit:


Congratz kerel! En de rest van de fam natuurlijk ook..

LOL@Mexivlamingse guardjumpert

Volgens mij doet Dennuz aan "image-building" i.v.m. zijn MMA-personage en heeft hij helemaal niets tegen babies, Serker nog, het zou me niets verbazen als hij de favoriete oom was bij de kleintjes in zijn familie! ;)

NielsN
07-06-2009, 17:13
Ik had er eerlijk gezegd niet op gelet, maar in het topic over mijn prille vaderschap schreef hij dit:



Volgens mij doet Dennuz aan "image-building" i.v.m. zijn MMA-personage en heeft hij helemaal niets tegen babies, Serker nog, het zou me niets verbazen als hij de favoriete oom was bij de kleintjes in zijn familie! ;)

:lol:

Volgens mij kan jij je nu sowieso niet voorstellen dat er mensen zijn die niet helemaal voor de volle 100% van kleine kinderen houden. ;)

Sjaak
07-06-2009, 17:27
Triest dit

NielsN
07-06-2009, 17:40
:lol:

Volgens mij kan jij je nu sowieso niet voorstellen dat er mensen zijn die niet helemaal voor de volle 100% van kleine kinderen houden. ;)

Euh... en ik bedoelde dat op een goede manier. :D

Christophe
07-06-2009, 19:28
:lol:

Volgens mij kan jij je nu sowieso niet voorstellen dat er mensen zijn die niet helemaal voor de volle 100% van kleine kinderen houden. ;)

Inderdaad ja! ;)


Euh... en ik bedoelde dat op een goede manier. :D

Ik had - voor jij er over begon - helemaal niet gedacht dat er nog een andere manier was! :p

Christophe
07-06-2009, 19:31
Dennuz is een topper, anders opent hij dit topic niet....

Ik vind Dennuz een coole kerel, ook al had hij dit topic niet geopend! ;)

chief108
08-06-2009, 08:08
wow heftig nieuws man....
had hier verder helemaal niets over gehoord trouwens... :wink:

off topic:
Dennuz en babies gaan heel goed samen
zelfde lengte, ontwikkelingsniveau en interesses (tieten, slapen en met je eigen poep spelen)