PDA

View Full Version : Wisten wij dit over Constantijn?



anoniem gg
10-06-2009, 07:19
Nepotism Rules at Bilderberg (http://www.infowars.com/nepotism-rules-at-bilderberg/)

Richelieu
10-06-2009, 07:44
Zaten zij niet achter de moord op Fortuyn?

anoniem gg
10-06-2009, 07:46
Zaten zij niet achter de moord op Fortuyn?

Nee was crossdresser veganist, had per ongeluk stukje vlees gegeten.

Richelieu
10-06-2009, 08:07
Nee was crossdresser veganist, had per ongeluk stukje vlees gegeten.

Hij was alleen degene die de trekker overhaalde........

Tony
10-06-2009, 08:21
is al een oud complot theorietje
Bilderbergconferentie - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bilderbergconferentie)

anoniem gg
10-06-2009, 08:25
Hij was alleen degene die de trekker overhaalde........

As dat zo was, wisten we na een uur al hoeveel mensen er in het "complot"waren, zeker is dat de hele tweede kamer er aan mee heeft gewerkt met het demoniseren, Halsema en Rosenluller voorp!

tom l
10-06-2009, 08:54
Must....not....respond.....

anoniem gg
10-06-2009, 09:13
Must....not....respond.....

Bilderberg haat veganisten!

De man van 14K
10-06-2009, 09:30
now entering the twilight zone..

chief108
10-06-2009, 09:34
kunnen die gasten niets aan Wilders doen dan? :)

of zijn resultaten behaald in het verleden geen garantie voor de toekomst bij ze....

Octavius
10-06-2009, 09:44
De vijf raarste complottheorieen - DAG (http://www.dag.nl/overige/raarste-complottheorieen-117368)

aliendwurf
10-06-2009, 09:58
kunnen die gasten niets aan Wilders doen dan?

of zijn resultaten behaald in het verleden geen garantie voor de toekomst bij ze....


Precies, en ik wil ze wel een stukkie vlees voeren als dat helpt. Maar het mag ook best een Moslim fundamentalist zijn....of de kogel nou van links of rechts komt maakt mij geen fuck uit. :whistling:

A.F.
10-06-2009, 10:37
Must....not....respond.....

must.....respond...

goooooooo bb

tom l
10-06-2009, 10:41
Ik kon het niet laten...

"There are several problems with a conspiratorial view that don't fit with what we know about power structures. First, it assumes that a small handful of wealthy and highly educated people somehow develop an extreme psychological desire for power that leads them to do things that don't fit with the roles they seem to have. For example, that rich capitalists are no longer out to make a profit, but to create a one-world government. Or that elected officials are trying to get the constitution suspended so they can assume dictatorial powers. These kinds of claims go back many decades now, and it is always said that it is really going to happen this time, but it never does. Since these claims have proved wrong dozens of times by now, it makes more sense to assume that leaders act for their usual reasons, such as profit-seeking motives and institutionalized roles as elected officials. Of course they want to make as much money as they can, and be elected by huge margins every time, and that can lead them to do many unsavory things, but nothing in the ballpark of creating a one-world government or suspending the constitution."

Nuff' said...

Het is leuk en spannend om in zulke dingen te geloven Basje, maar ook onlogisch en absurd. Ik vrees dat de realiteit een pak saaier is jongen.

Dennuz
10-06-2009, 10:41
De ringtone van Bas..

YouTube - X Files Theme Tune (http://www.youtube.com/watch?v=JDZBgHBHQT8)

micha
10-06-2009, 11:11
lol

aliendwurf
10-06-2009, 11:30
All truth passes to three stages;

First, it is ridiculed.
Second, it is violently opposed.
Third, it is accepted as being self-evident.

nuff said...

anoniem gg
10-06-2009, 12:45
Ik kon het niet laten...

"There are several problems with a conspiratorial view that don't fit with what we know about power structures. First, it assumes that a small handful of wealthy and highly educated people somehow develop an extreme psychological desire for power that leads them to do things that don't fit with the roles they seem to have. For example, that rich capitalists are no longer out to make a profit, but to create a one-world government. Or that elected officials are trying to get the constitution suspended so they can assume dictatorial powers. These kinds of claims go back many decades now, and it is always said that it is really going to happen this time, but it never does. Since these claims have proved wrong dozens of times by now, it makes more sense to assume that leaders act for their usual reasons, such as profit-seeking motives and institutionalized roles as elected officials. Of course they want to make as much money as they can, and be elected by huge margins every time, and that can lead them to do many unsavory things, but nothing in the ballpark of creating a one-world government or suspending the constitution."

Nuff' said...

Het is leuk en spannend om in zulke dingen te geloven Basje, maar ook onlogisch en absurd. Ik vrees dat de realiteit een pak saaier is jongen.

Zoiets als Watergate waardoor president Nixon aftrad, zo een complot theorie bedoel je?
Nee lekker geloven in een oude man die een paar duizend jaar geleden met gaten in zijn voeten over het water liep!

Building nummer 7 storte (9/11 New York) toevallig ook zomaar in die bij de twin towers stonden, was niet eens geraakt met een vliegtuig. Iedere springstof expert, zal je vertellen dat het gebouw is opgeblazen, maar het is maar een theorietje.
Er vliegt een vliegtuig in het Pentagon, nergens zie je de inslag van de montoren of vleugels in het gebouw, nog gekker is dat het Pentagon tot aan vandaag geen video beelden heeft vrijgegeven. Sterker nog de beelden van omringende tankstations etc, zijn allemaal in beslag genomen? Het best beveilgste gebouw ter wereld het pentagon, met een no flight zone en geen een enkel beeld beschikbaar van het vliegtuig die uit de no flight zone komt het pentagon binnen vliegt? Ach zijn allemaal maar theorieetjes.

aliendwurf
10-06-2009, 12:50
Er was ongeveer een jaar voor de 11 september een geheime nota uitgegaan waarin stond dat de VS een tweede Pearl Harbor nodig had. En zo zijn er idd nog veel meer dingen te noemen die 11 september op zijn minst dubieus maken.

Maargoed, hoe langer je daar over praat hoe duidelijker het wordt dat de waarheid echt nooit boven water zal komen en dus is de hele discussie volkomen zinloos.

tom l
10-06-2009, 14:26
Zoiets als Watergate waardoor president Nixon aftrad, zo een complot theorie bedoel je?
Nee lekker geloven in een oude man die een paar duizend jaar geleden met gaten in zijn voeten over het water liep!

Building nummer 7 storte (9/11 New York) toevallig ook zomaar in die bij de twin towers stonden, was niet eens geraakt met een vliegtuig. Iedere springstof expert, zal je vertellen dat het gebouw is opgeblazen, maar het is maar een theorietje.
Er vliegt een vliegtuig in het Pentagon, nergens zie je de inslag van de montoren of vleugels in het gebouw, nog gekker is dat het Pentagon tot aan vandaag geen video beelden heeft vrijgegeven. Sterker nog de beelden van omringende tankstations etc, zijn allemaal in beslag genomen? Het best beveilgste gebouw ter wereld het pentagon, met een no flight zone en geen een enkel beeld beschikbaar van het vliegtuig die uit de no flight zone komt het pentagon binnen vliegt? Ach zijn allemaal maar theorieetjes.

Wtf...? Man, jij raaskalt echt! Wat begin je Christus er nu ineens bij te betrekken? Ik ben de meest ongelovige, atheistische zondaar die je ooit zal ontmoeten. Ik geloof niet in Christus en vind het absurd dat heden ten dage er nog mensen zijn die echt geloven in een hogere entiteit die ons gemaakt heeft en ons leven leidt.

En begin nou niet met je 9/11 crap. Al jullie conspiracy-hoeren beweren altijd dat alle grote aanslagen, mileurampen en grote ziekten in de geschiedenis veroorzaakt zijn door een complot. Elke keer opnieuw. Daarna beweren jullie dat de boel elk moment kan ontploffen en dat het een kwestie van tijd is voor er een totale overname van de aarde komt. De boel ontploft echter nooit. Atlijd komt er een nieuw jaartal dat de wereld zal vergaan of de illuminati de macht zullen grijpen. Ze doen het echter nooit. Er is een psychologisch reden dat mensen graag in conspiracies geloven, dezelfde dat ze graag geloven dat aliens de aarde bezoeken: om spanning te brengen en zin te geven aan hun saaie westerse bestaan.

De mensen die de macht hebben zijn klootzakken, dat zul je mij niet horen ontkennen, maar volgens mij willen ze gewoon allemaal nog veel rijker worden als ze nu al zijn. Waarom zouden ze in godsnaam, Dr. Doom-stijl, 1 wereldregering willen hebben terwijl ze nu evenveel geld kunnen verdienen op een makkelijkere manier met minder risico's? Heel misschien zat Bush wel achter de aanslagen op 9/11, maar dan was dat puur omdat hij meer geld wou en hij nu een reden had voor Irak binnen te vallen en zich als een oude geilaard op de olie te storten. En zelfs dat is al absurd. Het idee dat hij samenwerkt met de illuminati voor 1 wereldregering en dat dit weer 1 van hun aanslagen was is gewoon one bridge too far.

Domme mensen denken vaak dat ze slim zijn omdat ze zich bezighouden met zulke theorieen en het gevoel hebben dat ze 'verder kijken dan hun neus lang is'. Ze laten zich nogal snel meeslepen met zo'n theorieen. Ze vergeten echter dat de meest logische verklaring meestal ook de juiste verklaring blijkt. De meest absurde verklaring blijkt over het algemeen de grootste bullshit. En als puntje bij paaltje komt is het idee dat 13 families de wereld willen overnemen in de naam van Satan en dan de nieuwe anti-christ geboren willen laten worden in de naam van 'the new world order' nogal aan de absurde kant...

Om een lang verhaal kort te maken Bas: Jij gelooft wel dat de illuminati de wereld willen overnemen en in allerhande gigantische complottheorieen, maar niet dat de mens ook maar iets te maken heeft met global warming... Je gelooft dus telkens in het meest absurde... Ik zou bijna durven concluderen dat je een idioot bent, maar ik ga het niet doen omdat je toch geslaagd bent als zakenman en dat volslagen idioten daar bij mijn weten niet in slagen (alhoewel dat onze vriend en volslagen idioot Richard Vos toch ook goed op weg was...)

JeMalleMoer
10-06-2009, 14:43
De ringtone van Bas..

YouTube - X Files Theme Tune (http://www.youtube.com/watch?v=JDZBgHBHQT8)

reps lol

Octavius
10-06-2009, 17:22
http://www.thepeoplescube.com/images/images_working/AppleMecca/CocaCola_Logo_Backwards_Isl.gif

Ik wist het wel. Daarom hebben ze Pepsi bij de KFC.

anoniem gg
10-06-2009, 19:14
Wtf...? Man, jij raaskalt echt! Wat begin je Christus er nu ineens bij te betrekken? Ik ben de meest ongelovige, atheistische zondaar die je ooit zal ontmoeten. Ik geloof niet in Christus en vind het absurd dat heden ten dage er nog mensen zijn die echt geloven in een hogere entiteit die ons gemaakt heeft en ons leven leidt.

En begin nou niet met je 9/11 crap. Al jullie conspiracy-hoeren beweren altijd dat alle grote aanslagen, mileurampen en grote ziekten in de geschiedenis veroorzaakt zijn door een complot. Elke keer opnieuw. Daarna beweren jullie dat de boel elk moment kan ontploffen en dat het een kwestie van tijd is voor er een totale overname van de aarde komt. De boel ontploft echter nooit. Atlijd komt er een nieuw jaartal dat de wereld zal vergaan of de illuminati de macht zullen grijpen. Ze doen het echter nooit. Er is een psychologisch reden dat mensen graag in conspiracies geloven, dezelfde dat ze graag geloven dat aliens de aarde bezoeken: om spanning te brengen en zin te geven aan hun saaie westerse bestaan.

De mensen die de macht hebben zijn klootzakken, dat zul je mij niet horen ontkennen, maar volgens mij willen ze gewoon allemaal nog veel rijker worden als ze nu al zijn. Waarom zouden ze in godsnaam, Dr. Doom-stijl, 1 wereldregering willen hebben terwijl ze nu evenveel geld kunnen verdienen op een makkelijkere manier met minder risico's? Heel misschien zat Bush wel achter de aanslagen op 9/11, maar dan was dat puur omdat hij meer geld wou en hij nu een reden had voor Irak binnen te vallen en zich als een oude geilaard op de olie te storten. En zelfs dat is al absurd. Het idee dat hij samenwerkt met de illuminati voor 1 wereldregering en dat dit weer 1 van hun aanslagen was is gewoon one bridge too far.

Domme mensen denken vaak dat ze slim zijn omdat ze zich bezighouden met zulke theorieen en het gevoel hebben dat ze 'verder kijken dan hun neus lang is'. Ze laten zich nogal snel meeslepen met zo'n theorieen. Ze vergeten echter dat de meest logische verklaring meestal ook de juiste verklaring blijkt. De meest absurde verklaring blijkt over het algemeen de grootste bullshit. En als puntje bij paaltje komt is het idee dat 13 families de wereld willen overnemen in de naam van Satan en dan de nieuwe anti-christ geboren willen laten worden in de naam van 'the new world order' nogal aan de absurde kant...

Om een lang verhaal kort te maken Bas: Jij gelooft wel dat de illuminati de wereld willen overnemen en in allerhande gigantische complottheorieen, maar niet dat de mens ook maar iets te maken heeft met global warming... Je gelooft dus telkens in het meest absurde... Ik zou bijna durven concluderen dat je een idioot bent, maar ik ga het niet doen omdat je toch geslaagd bent als zakenman en dat volslagen idioten daar bij mijn weten niet in slagen (alhoewel dat onze vriend en volslagen idioot Richard Vos toch ook goed op weg was...)

Ik geloof niks , ik heb een hoop kritische kanttekeningen bij een hoop "verdachte" om het maar zachtjes uit te drukken, gebeurtenissen!
Waarom laat het Pentagon geen beelden zien uit een van de 500 camera's , dat er een vliegtuig binnen vloog bij het Pentagon, of was het een raket?
Het meest beveiligde gebouw van de wereld met een no fly zone? Geen enkel beeld?
Jullie hebben het over complottheorieen, Watergate was er ook zo een maar toevallig wel heel erg waar en uiteindelijk trad Nixon de president van America af.
Ik ben ook dezelfde atheist als jouw, gefeliciteerd.
Maar dat wil niet zeggen dat ik alles wat de media mij voorkauwt als pure waarheid ziet of ervaar, dan ben ik nog steeds een schaap.
Waar zeg ik dat illuminatie de wereld overnemen of dat ik dat denk? Ik refereer naar artiekelen en sites, staat daar bij dat dat het Bas Boon geloof is?

Ik zal jouw een vraag stellen: Is in de tweede wereld oorlog en dan bedoelen we Adolf Hitler gefinancierd door bepaalde Amerikaanse banken en families?
Dit was ook een theorie, maar zolangzamerhand wel bewezen. Oorlog is geld dus waarom is het zo gek om eens uit te pluizen wie en hoeveel iemand aan zo een oorlog verdient en misschien hoe men dit in de toekomst kan voorkomen!
Alex Jones' Infowars: There's a war on for your mind! (http://www.infowars.com) (kijk eens hoeveel stories deze man heeft gemaakt en hoeveel er uiteindelijk nog op waarheid berusten ook). Waarom wordt hij bv op youtube geboycot? Hele landen hebben geen access tot zijn sites en zo gaat het maar door. Als het allemaal gebakken lucht is wat de man verkondigd (zal heus wel een groot portie bijzitten) waarom zijn er dan een hele hoop "mensen"mee bezig om deze man te boycotten en te saboteren?

tom l
10-06-2009, 19:24
Bas, ik ben het met je eens dat je wat de media zegt met een korreltje zout moet nemen en dat je niet zomaar alles voor waar moet aannemen. Wat ik dan weer niet vind is dat je bij bepaalde mysteries heel vergezochte oplossingen serieus in consideratie moet nemen.

Edit: Overigens verwees ik naar de illuminati omdat er in je oorsponkelijke link over de 'new world order' gepraat wordt en dat is hetgene dat de illuminati zogezegd willen stichten.

anoniem gg
10-06-2009, 21:08
Bas, ik ben het met je eens dat je wat de media zegt met een korreltje zout moet nemen en dat je niet zomaar alles voor waar moet aannemen. Wat ik dan weer niet vind is dat je bij bepaalde mysteries heel vergezochte oplossingen serieus in consideratie moet nemen.

Edit: Overigens verwees ik naar de illuminati omdat er in je oorsponkelijke link over de 'new world order' gepraat wordt en dat is hetgene dat de illuminati zogezegd willen stichten.

Wat vindt je dan vergezocht?
Omdat ik vraag aan het pentagon, waarom ze niet even na jaren een beelden laten zien van die 500 camera's die daar op het dak staan? waarom moet dat zo misterieus?
Waarom zegt elke demolition expert dat building nummer seven professioneel met springstof naar beneden is gehaalt, waarom?
Watergate was ook ver gezocht todat Nixon de president , jawel je hoort het goed de president aftrad!

anoniem gg
11-06-2009, 07:45
Bas B,

...... Wat heb je precies gevraagd aan het Pentagon? Staan er inderdaad 500 camera's op het dak?

Groet, Roy S

ps mysterie is een mysterie.......
.....of ben jij Mister Ieus?

Nee er staan daar alleen wind meters en vogelverschrikkers op het dak van het meest beveiligste gebouw ter wereld, tuurlijk staan er geen camera's, daarom moesten ze die van tankstations in beslag nemen omdat ze zelf geen beelden hadden?