PDA

View Full Version : ACAB??



barbara
11-06-2009, 20:51
Agent snijdt penis verdachte af

Een man in Kenia is door een agent op rigoureuze wijze aangepakt tijdens een politieverhoor. Hij werd aan de politie overgeleverd omdat hij wat zou hebben gestolen op de markt in de plaats Nyamira. Tijdens het verhoor sneed een agent de klavotz van de verdachte af.


Het slachtoffer is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. De agent zal waarschijnlijk worden vervolgd wegens poging tot moord.
Hardhandig
De Keniaanse politie staat bekend om haar corruptie en hardhandige optreden. Uit VN-onderzoek bleek onlangs nog dat speciale politie-eenheden zich in de afgelopen jaren schuldig hebben gemaakt aan honderden moorden op verdachten van bendegeweld.


Politie schiet bijtende chihuahua dood

Een familie uit Cincinnati is woedend op de politieman die hun chihuahua met drie kogels dood heeft geschoten. Volgens de politieman had het hondje hem gebeten.



Toen de familie Bullocks afgelopen vrijdag terug kwam van een begrafenis vonden ze bloed en drie kogels voor hun deur, samen met een briefje dat de politieman had achtergelaten. De familie belde onmiddelijk met het politiebureau en hoorde wat er gebeurd was.
Taser
Het hondje was ontsnapt en twee dienders gingen achter het beestje aan om hem te vangen. Toen de chihuahua na het gebruik van taser niet tot rust kwam zag de agent "geen andere optie" dan het diertje dood te schieten.


Texaanse agent tasert 72-jarige oma

Snelheidsduivels die oma's van tegenwoordig, een agent in Texas vond het nodig om een 72-jarige vrouw aan de kant te zetten wegens te hard rijden. Eenmaal stil naast de weg kregen de twee een discussie over de snelheid van de vrouw. De discussie laaide zo hard op dat de agent geen andere uitweg zag dan zijn taser te pakken en de bejaarde vrouw een krachtige electroshock toe te dienen.


Op een politievideo de wij nog niet hebben kunnen bemachtigen is te zien hoe de vrouw, Kathryn Winkfein door de agent aan de kant wordt gezet. Na een hevige woordenwisselingen en wat duw- en trekwerk dreigt de agent de vrouw te taseren. Hij herhaalt dat nog enkele keren en voegt dan de daad bij het woord. De vrouw is niet ernstig gewond geraakt en wordt nu aangeklaagd wegens weerspannigheid.




En dat binnen een paar dagen...Blijkbaar kan de politie tegenwoordig niet eens meer met oma's en chihuahua's omgaan zonder tasers en kogels...

thrillseekah
11-06-2009, 20:59
yup, mensen veranderen in eikels zodra ze macht krijgen

chief108
11-06-2009, 21:11
bastards

Ulis-E
11-06-2009, 21:15
euh.. eerste keer in m'n hele leven dat ik t woordje klavotz lees !

A.F.
11-06-2009, 21:36
fuck coppers

Acab forever

Dennuz
11-06-2009, 21:42
Die oma kan ik me nog wel voorstellen :whistling:

renamer
12-06-2009, 01:14
ALL BOAs ARE BASTARDS 2


(behalve boswachters)

NielsN
12-06-2009, 01:36
Die oma kan ik me nog wel voorstellen :whistling:

Die Chihuahua zeker ook! Wat denkt zo'n mormel wel?

Blijft alleen over, de penis.

chief108
12-06-2009, 08:02
tja....
misschien is daar ook wel weer een compleet legitieme reden voor te bedenken...

in Kenia gelden nu eenmaal andere regeltjes als hier :wink:

Marchant
12-06-2009, 08:25
tja....
misschien is daar ook wel weer een compleet legitieme reden voor te bedenken...

in Kenia gelden nu eenmaal andere regeltjes als hier :wink:


Misschien was die verdachte tijdens het verhoor alleen maar slap aan het lullen..........

Paganstars
12-06-2009, 09:57
of hij probeerde de dienstdoende ambtenaar te swaffelen! En ja wat is een chihuahua nou? Tis een rat zeg ik je, een rat!

Tsuki
12-06-2009, 10:31
of hij probeerde de dienstdoende ambtenaar te swaffelen! En ja wat is een chihuahua nou? Tis een rat zeg ik je, een rat!

idd hulde voor die agent , valt niet meer om daar 3 kogels in te krijgen ..............

bricriu
12-06-2009, 10:45
gebeurt vast niet in NL, hier liggen die cowards in de bosjes met hun flits speeltjes.

Donjopie
12-06-2009, 11:02
gebeurt vast niet in NL, hier liggen die cowards in de bosjes met hun flits speeltjes.

true....
Kheb er net weer een binnen van "Tobias":crying:

Ik mag die Tobias niet zo :mad:

PigDog
12-06-2009, 16:48
Toen de familie Bullocks afgelopen vrijdag terug kwam van een begrafenis vonden ze bloed en drie kogels voor hun deur, samen met een briefje dat de politieman had achtergelaten.

Dus als ik het goed begrijp, jaagt de politie eerst 120.000 volt door een beestje van 300 gram, weet er daarna 3 kogels in te proppen, opereert het dier dan om de kogels er weer uit te halen, legt ze bij de eigenaren voor de deur met een briefje van de diender....


Ik ken ook zo'n verhaal, over een houten pop die graag een jongetje wou worden, en als hij loog, groeide zijn neus....

:whistling:

Tsuki
12-06-2009, 17:34
Dus als ik het goed begrijp, jaagt de politie eerst 120.000 volt door een beestje van 300 gram, weet er daarna 3 kogels in te proppen, opereert het dier dan om de kogels er weer uit te halen, legt ze bij de eigenaren voor de deur met een briefje van de diender....


Ik ken ook zo'n verhaal, over een houten pop die graag een jongetje wou worden, en als hij loog, groeide zijn neus....

:whistling:

werd pinnokio ook neergeschoten ?

chief108
12-06-2009, 18:23
Pinokkio had it coming.....

PigDog
12-06-2009, 21:12
werd pinnokio ook neergeschoten ?

Nee, maar de fee Barbara ging altijd op zijn neus zitten en dan moest hij liegen...

A.F.
12-06-2009, 21:28
k*nker smeris.. heb net een boete gehad omdat me hond losliep op een veldje waar dat niet mag...

60 euro

vet onduidelijke borden

kinderachtig gedoe

Slome
12-06-2009, 22:53
k*nker smeris.. heb net een boete gehad omdat me hond losliep op een veldje waar dat niet mag...

60 euro

vet onduidelijke borden

kinderachtig gedoe

yup, en zo is het, check de APV maar op de site van gemeent adam...
eigenschuld dikke bult... Wel de poep opgeruimd, of doet ie dat in je slaapkamer;)

chief108
13-06-2009, 00:34
lullig voor je :p

bricriu
13-06-2009, 02:53
k*nker smeris.. heb net een boete gehad omdat me hond losliep op een veldje waar dat niet mag...

60 euro

vet onduidelijke borden

kinderachtig gedoe


Heb er net 1 van 360 betaald voor 42 km te hard, ik reed ergens in de prairie en kwam langs drie huizen/hutten en flits.
Werd het in de bekeuring als bebouwde kom aangeduid, werkelijk maar 3 van die schuren stonden er.....was ik weer gezond de l*l zeg.

sikkwitttet
13-06-2009, 06:55
ooit es een boete van 12 of 14 euro voor 1 km te hard ofzo.
belachelijk

renamer
13-06-2009, 12:02
Toen de familie Bullocks afgelopen vrijdag terug kwam van een begrafenis


jaja whats in a name

http://mestredasletrinhas.files.wordpress.com/2008/07/sex-pistols-never-mind-the-bollocks.jpg

en laat me raden dat kutkonijn hete zeker nog bambie ook nog???

http://www.youtube.com/watch?v=IUM7jl8S5AU

Menos
13-06-2009, 13:39
http://www.panorama.nl/filmpjes/index/bizar-oma-weigert-arrest/bekijk7263.html

Denk dat dit het filmpje is.. van die oma... wat een dork die agent tering