PDA

View Full Version : UFC 99 pbp *spoilers*



Pages : 1 [2]

sikkwitttet
14-06-2009, 00:13
thnx for the help
got outnumbered

sikkwitttet
14-06-2009, 00:21
prelims, ik wil prelims

guess2007
14-06-2009, 01:14
prelims, ik wil prelims


X12

amilster
14-06-2009, 01:43
mooie gevechten maar op mirco na kut uitkomsten, ga dit morgen maar eens lekker op een goede kwaliteit terug kijken! :D
Dank voor de pbp mannen.

sikkwitttet
14-06-2009, 02:36
jaah was leuk avondje met de pbp er bij

TOON
14-06-2009, 03:03
zo net effe wat partijen gezien...cheik heeft me echt teleurgesteld met z'n groundgame...viel echt door de mand, niets ten nadelen van Cain overigens, maar het leek Yvel wel in z'n eerste pride gevechten...

Crocop, jammer van die eyepoke, was volgens mij niet echt de bedoeling, had sowieso gewonnen alleen jammer dat het op deze manier gebeurd, slecht van de scheids overigens!!

wandy...eens een keer met gevoel vcash gebet...wordt je meteen afgestrafd...was het ook niet eens met de jury...ronde 2 was voor wand in mijn ogen en ronde drie....tja, die takedown op ut end heeft het voor franklin dan maar gedaan, maar zou ook zomaar voor wand hadden kunnen zijn....maar goed... franklin gewonnen, zal dan wel terecht zijn...
vraag me af hoe lang Wand hiermee doorgaat...5 losses van de 6 laatste partijen

chief108
14-06-2009, 03:05
I'm back home....

fokking geweldige avond zeg...
zouden ze vaker moeten doen
gala met alleen MMA en in een kooi

sfeer zat er goed in, partijen liepen niet allemaal af zoals gedacht en heb me stem aardig naar de kloten geschreeuwd
heb weer veel mensen van mixfight gezien (en nog veel meer gemist...)
en als je er niet was: balen voor je... het was echt een geweldige ervaring!!!

YoMarK
14-06-2009, 03:08
Het was inderdaad erg leuk! :thup:

YoMarK
14-06-2009, 03:11
zo net effe wat partijen gezien...cheik heeft me echt teleurgesteld met z'n groundgame...viel echt door de mand, niets ten nadelen van Cain overigens, maar het leek Yvel wel in z'n eerste pride gevechten...
Sorry, maar daar ben ik het echt niet mee eens.
Kongo was niet slecht(we hebben tegen andere gezien dat ie best een potje kan worstelen), maar Cain was gewoon zo ontzettend goed. D'r is nog niemand geweest die zijn takedowns kon verdedigen trouwens.

chief108
14-06-2009, 03:14
Cain impressed the shit outta me...

jammer dat hij het niet kon afmaken, maar kongo had weinig in te brengen zeg....

chief108
14-06-2009, 03:14
hey Tony is ook alweer online :)

TOON
14-06-2009, 03:31
Sorry, maar daar ben ik het echt niet mee eens.
Kongo was niet slecht(we hebben tegen andere gezien dat ie best een potje kan worstelen), maar Cain was gewoon zo ontzettend goed. D'r is nog niemand geweest die zijn takedowns kon verdedigen trouwens.

vergelijking ging ook niet om de skills, was gewoon weer dat gevoel dat ik had bij de eerste wedstrijden van Yvel in Pride....de eerste seconden van een partij als het nog staande was, dat ie dan z'n kans moest pakken want anders ging het naar de grond en was het over...heb kongo altijd redelijk allround gevonden, maar leek net alsof ie nog nooit op de grond gevochten had....wat in alle redelijkheid natuurlijk ook met de skills van Cain te maken had, absoluut!

Tony
14-06-2009, 03:31
halfgaar op mijn pda deze pbp aant lezen. nu pitten. morgen langere post.


waaaaaat een vette avond. top

chief108
14-06-2009, 03:35
trusten maat....

Tony
14-06-2009, 03:38
cheers bro

WAR CROCOP!!!

chief108
14-06-2009, 03:39
WAR CROCOP!!!
fuck yeah...

chief108
14-06-2009, 04:28
Fuck Jordan Breen.... :twak:

kijk die scores van hem....


Round 1
A feel-out period unfolds through the first 90 seconds. The southpaw Franklin lands a left-hand lead and Silva counters wildly with both hands. Franklin backs up and exits clean. Franklin goes to Silva’s body with his left leg. Silva catches another Franklin kick and takes him to the floor. Silva begins to work from Franklin’s open guard. Silva tripods and lands some leather with his right. Franklin stands and Silva, now bleeding from his right eye, tries to pull guard with a guillotine. Franklin easily avoids it and advances to the mount. Silva escapes to his feet and throws wild haymakers to close the frame.

Jordan Breen scores the round 10-9 Franklin
TJ De Santis scores the round 10-9 Franklin.
Mike Fridley scores the round 10-9 Franklin.

Round 2
“I think I broke his nose,” says Franklin to trainer Matt Hume in between rounds. Silva looks to the body with a right kick to start round two. Silva lands a right hand counter as Franklin loses balance. A right jab knocks Silva down briefly as he had shaky legs following a kick attempt. Franklin is outpointing his foe from the outside with kicks to the body and his straight left. Silva is swinging for the fences and Franklin refuses to play that game. Just when it looked like Franklin was taking over, Silva scores a right hand that buckles Franklin’s legs. Silva pounces and roughs the former champion up with a flurry of punches. Both fighters are exhausted as Franklin clears his head and lands a right hand of his own at the end of the round.

Jordan Breen scores the round 10-9 Franklin
TJ De Santis scores the round 10-9 Silva.
Mike Fridley scores the round 10-9 Silva.

Round 3
The fighters touch gloves to start the final frame. Both men meet in the center of the Octagon to trade leather. Neither fighter lands clean. Franklin lands a kick to the body and a left hook that backs Silva up. Franklin smashes Silva with a kick to the body. Silva stands in the pocket and lands a clean right hand. Silva is now chasing the retreating Franklin around the cage with two minutes remaining. Silva is still looking for the knockout with every punch late into the fight. Franklin shows good footwork and lands his best jab of the fight. Silva waves his hands into the air for the crowd and attacks with both hands. Franklin senses danger and gets a tatakedown. Silva stands and Franklin takes his back while standing. Franklin punches the head while Silva throws backward elbows in rapid succession. Great end to a solid fight.

Jordan Breen scores the round 10-9 Franklin (30-27 Franklin).
TJ De Santis scores the round 10-9 Silva (29-28 Silva).
Mike Fridley scores the round 10-9 Silva (29-28 Silva).

Rich Franklin takes the unanimous decision. No scores are given.

Slome
14-06-2009, 04:34
ik zal de partij morgen nog ff rustig moeten kijken... het was zo geweldig in t eggie!!! Wat een sfeer, wat een feest, wat een show!!
WAR WANDY!!:thup:

marcelt
14-06-2009, 11:08
Cain impressed the shit outta me...

jammer dat hij het niet kon afmaken, maar kongo had weinig in te brengen zeg....


idd.
x2

MB667
14-06-2009, 11:11
vind ook dat silva had moeten winnen

remco pardoel
14-06-2009, 11:40
Geweldig Gala,

Kongo stelde zwaar teleur.

Ik was blij dat Mirko weer zijn werk deed zoals we het van hem verwacht hadden.

Struve... wat een partij zeg!

Ik hoop dat ze volgende keer helemaal uit verkocht zijn...
voor degene die niet zijn geweest.. LIVE is 100 x beter als via internet!
Je hebt geen excuses... je kan er voor sparen, of een mandje niet uit gaan, je bent tenslotte fan van de sport neem ik aan en ik denk dat je altijd mee kan rijden met een van de forum broeders

Tony
14-06-2009, 11:43
Kongo is een goeie knokker zolang hij druk kan zetten of een toppositie heeft.. op zijn rug is het net een schildpad.

Mirko zag er goed en scherp uit.. en ik ben echt van mening dat die eye poke niet express was. kwam ongelukkig uit voor Turk helaas... vind het jammer.. maar ik denk dat als deze eye poke er niet was geweest Crocop evengoed gewonnen had.

Waar zat jij ergens remco?

Tony
14-06-2009, 11:44
Oh enne..

dikke dikke REPS voor die grote schermen rondom (tv's)

HOE scherp wil je het beeld hebben... damn, dat zag er goed uit man.

Garcia
14-06-2009, 11:45
UFC was echt zo goed geregeld, beste gala waar ik ooit geweest ben!!

Op naar de volgende :D

Dennuz
14-06-2009, 11:46
UFC was echt zo goed geregeld, beste gala waar ik ooit geweest ben!!

Op naar de volgende :D

X2!! Echt zo vet om dit IRL mee te maken :D

TOON
14-06-2009, 11:46
Fuck Jordan Breen.... :twak:

kijk die scores van hem....

euh....als twee juryleden Silva laten winnen met 29-28 en eentje laat franklin winnen met 30-27 dan kan het toch geen unanymous decision zijn???

of hoe werkt dat....???

moet zeggen dat ik het met die twee juryleden eens ben idd, ronde 2 en 3 waren voro silva in mijn ogen...

micha
14-06-2009, 13:11
ik baal ervan dat ik het niet kon meemaken

dietrik
14-06-2009, 13:11
Damn dit was echt een onvergetelijke ervaring, ik volg de UFC en MMA al jaren via internet maar ik wist niet dat het "live" zo vet zou zijn. Zelfs mijn maat die ik wist over te halen mee te gaan en die alleen maar geintereseerd is in kickboxen had nog nooit zoiets vets gezien.

Ook een verademing trouwens met de vele kickbox gala's waar ik geweest ben, geen pauzes, vertragingen, vevelende rapact's of de zoveelste award die uitgerijkt moet worden. Een ringspeaker die pas de ring inkomt na de vechters, geen poespas erom heen. Een kooi, knokken en klaar.

Partij van de avond voor mij was Struve vs. Stoinic, ik sprong volgens mij wel een meter hoog toen stoinic aftikte. Ook Cain vond ik master, die congo wist niet wat hem overkwam en had geen idee waar die op de grond heen moest. Wand vs. Franklin was ook geweldig en hoe het publiek er op reageerde. Verder snapte ik geen zak van sommige decicions en het publiek met mij.

De UFC, je moet er gewoon bij zijn! Dit was iig mijn 175,- euro en de drie uur durende trip vanuit Sneek meer dan waard!

sikkwitttet
14-06-2009, 13:38
Geweldig Gala,

Kongo stelde zwaar teleur.

Ik was blij dat Mirko weer zijn werk deed zoals we het van hem verwacht hadden.

Struve... wat een partij zeg!

Ik hoop dat ze volgende keer helemaal uit verkocht zijn...
voor degene die niet zijn geweest.. LIVE is 100 x beter als via internet!
Je hebt geen excuses... je kan er voor sparen, of een mandje niet uit gaan, je bent tenslotte fan van de sport neem ik aan en ik denk dat je altijd mee kan rijden met een van de forum broeders


sorry papa pardoel, zal volgende keer braaf mee gaan naar bloedspectakel;)



ooh bij de weg.meest sane post van hele pbp:D

sikkwitttet
14-06-2009, 13:41
Damn dit was echt een onvergetelijke ervaring, ik volg de UFC en MMA al jaren via internet maar ik wist niet dat het "live" zo vet zou zijn. Zelfs mijn maat die ik wist over te halen mee te gaan en die alleen maar geintereseerd is in kickboxen had nog nooit zoiets vets gezien.

Ook een verademing trouwens met de vele kickbox gala's waar ik geweest ben, geen pauzes, vertragingen, vevelende rapact's of de zoveelste award die uitgerijkt moet worden. Een ringspeaker die pas de ring inkomt na de vechters, geen poespas erom heen. Een kooi, knokken en klaar.


De UFC, je moet er gewoon bij zijn! Dit was iig mijn 175,- euro en de drie uur durende trip vanuit Sneek meer dan waard!

dat is het mooie van ufc.geen bull tijdens de fights, de bull komt later wel.tussen de events door.


maar dat niet uitreiken van louche prijzen door louche figuren aan nog meer louchere personen is een verademing jah.en lekker vlot ja. vechters komen,sombere maar goede opkomst.vechters worden gecheckt.buffer zegt wat.brengt je nog meer in stemming. en dan fight. afgelopen.wat na gelult.en boem volgende opkomst. geen gezeik met LAAT HOREN VOOR WIE JE BENT crap. maar vechten. argh mensen wrijf het nu niet meer in dat ik niet ben geweest.

chief108
14-06-2009, 14:08
Ik hoop dat ze volgende keer helemaal uit verkocht zijn...
voor degene die niet zijn geweest.. LIVE is 100 x beter als via internet!
Je hebt geen excuses... je kan er voor sparen, of een mandje niet uit gaan, je bent tenslotte fan van de sport neem ik aan en ik denk dat je altijd mee kan rijden met een van de forum broeders
listen to Da Man....

dit is echt iets waar gewoon bij moet zijn

el bastardo
14-06-2009, 14:17
Als het circus weer naar de UK of dichterbij komt, ga ik mijn spaarvarken maar weer eens linchen. Was erg cool om bij te zijn. Niet te vergelijken met via de pc kijken.

Menos
14-06-2009, 16:13
Heerlijke avond .... kan gewoon niet wachten tot er weer een UFC in Europa is.


Echt raar hoe zo'n groot evenement zo weinig moeite had om alles lekker snel te laten verlopen. Heb maar 1x mijn kaartje hoeven laten zien alles was duidelijk aangegeven.

Publiek was al met al zeer relaxed. Sfeer zat er goed in ook het grondgevecht werd aangemoedigd zolang vechters maar actief bleven.

Nog een pluspunt gewoon een liter cola bestellen (of bier ;) ) ipv die kleine kut bekers.

Enige minpuntje... weinig merchandise... veel dingen waren al om 18.10 uitverkocht en geen tapout of andere fightgear stands. Alleen UFC gear.

Daarna nog even relaxen in de parkeergarage want duurde een uur voordat we daaruit waren rofl


Had stiekem wel gehoopt met een bekende op de fotot te kunnen... Rogan , Dana , any fighter :p

Volgende keer ben ik iig weer van de partij

blazin.arr0w::::
14-06-2009, 17:21
Ik vond het ook super vet. Na jaren op internet/tv volgen was het toch een beetje 'speciaal' om het in het echie mee te maken.

Super genoten en gezopen :D

Alles was met deutsche punktlicheid geregeld. Sehr net jah.

HUNTER
14-06-2009, 17:53
heel vet weer.... ben nu 2 time UFC veteran :)

Haal het nog lang niet bij Peete, maar goed die was al bij zn 5e UFC.

UFC is iets waar je bij moet zijn geweest. Hoewel ik Dublin qua sfeer 100x beter vond, was dit weer een super avondje. Worsten van een halve meter met een broodje van een cm of 8, maatbekers bier van een liter, wat een feest.

Ben nu nog schor van het aanmoedigen van Struve. Damn wat had hij een jaap in zn hoofd. Bij alle kracht die hij zette zag je t eruit stromen.

En bwahhhh wat was de terugweg verrot. 3:30 uur eindelijk thuis, en &:15 ging de wekker weer. Moest ik met mn hese stem nog even 30 kids door een toernooi heen schreeuwen. Maar die van mij zijn 1e en 3e geworden dus ik ben blij. Ik pak ff een showertje, de pizza komt er aan en straks nog een biertje en dan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

chief108
14-06-2009, 18:52
3:30 uur eindelijk thuis, en &:15 ging de wekker weer. Moest ik met mn hese stem nog even 30 kids door een toernooi heen schreeuwen. Maar die van mij zijn 1e en 3e geworden dus ik ben blij.
top!!!

gefeliciteerd...
vraag me alleen af of je daar ook zat te krijsen van: "choke die fucker dan!!! je bent toch een black belt of niet BITCH!!!!" :lol:

Justinian
14-06-2009, 18:59
top!!!

gefeliciteerd...
vraag me alleen af of je daar ook zat te krijsen van: "choke die fucker dan!!! je bent toch een black belt of niet BITCH!!!!" :lol:
Hahaha LMAO :thup:

Tony
14-06-2009, 19:10
top!!!

gefeliciteerd...
vraag me alleen af of je daar ook zat te krijsen van: "choke die fucker dan!!! je bent toch een black belt of niet BITCH!!!!" :lol:


OP DIE NIEREN!!!!

HEEEEEEEMSKERK

Jeru
14-06-2009, 19:25
Na Londen was dit mijn 2e UFC en zeker geslaagd! Leuk gala met een aantal mooie partijen. Wij hadden een 3 kamerappartementje aan de promenade tegenover de Arena (andere kant van het water) dus gingen vandaag pas terug. Aardig wat gezopen dus bijzonder gezellig :blush:

Verder eigenlijk niemand gezien van Mixfight, wel nog Martijn de Jong zien rondschuifelen.

Zal nog even wat foto's uploaden in de andere topic. Met uiteraard een paar van Stefan!

HUNTER
14-06-2009, 19:31
hahaha mijn kids zijn geen blackbelts

en nee ze mogen ook nog niet choken

maar zodra ze dat mogen dan leer ik ze de meest zieke shit ever.

ik heb wel n beetje zere keel overigens :s

chief108
15-06-2009, 08:13
ik heb wel n beetje zere keel overigens :s
goh? :rolleyes:

HEEEEEEEMSKERK
heb nog niets terug gezien met geluid
maar het lijkt me sterk als je dat HEEEEEEEEMSKERK niet een paar voorbij hoort komen :lol:

tap-out
15-06-2009, 10:14
Het was een mooie line up.

Jammer genoeg bleven de onderstaande drie punten bij mij het meest hangen.

1) UFC....10 point must system sucks!!!
2) Uno got robben (judges do not like the japanese???)
3) WAND got robbed

Op punt 2 en drie kan ik trouwens niemand in mijn directe omgeving vinden die het met me eens is. Ligt het aan mij, of zijn er meer forumbroeders (of zusters) die mijn mening delen.

Justinian
15-06-2009, 10:23
Het was een mooie line up.

Jammer genoeg bleven de onderstaande drie punten bij mij het meest hangen.

1) UFC....10 point must system sucks!!!
2) Uno got robben (judges do not like the japanese???)
3) WAND got robbed

Op punt 2 en drie kan ik trouwens niemand in mijn directe omgeving vinden die het met me eens is. Ligt het aan mij, of zijn er meer forumbroeders (of zusters) die mijn mening delen.
Ik vind ook dat Uno en Silva ten onrechte hebben verloren (zie eerdere posts in deze topic ;)).

MilfhunterMMA
15-06-2009, 10:24
Ik vind het ook wel mooi dat Hardy gewonnen heeft. Z'n spelletje heeft precies goed uitgepakt en Davis neemt het allemaal veel te serieus.

Jochem
15-06-2009, 10:32
Ik had de partij wel voor franklin. Vond hem meer raken.

FightingDutchman
15-06-2009, 10:34
2) Uno got robben (judges do not like the japanese???)


Zwaar mee eens!

Justinian
15-06-2009, 10:47
Ik had de partij wel voor franklin. Vond hem meer raken.
Daar heb je wel een punt. Toch was het Silva die druk zette, continu naar voren vocht en volgens mij ook de meeste schade toebracht. Ik heb ronde 1 voor Franklin en ronde 2 en 3 voor Silva. Ik vraag me af hoe de juryleden een wedstrijd precies beoordelen.

De man van 14K
15-06-2009, 10:50
Een avond vechtsport is niet compleet zonder Ronald Wustenburg en reclame van homegrowshops en hoerenkasten.

chief108
15-06-2009, 11:45
LOL...

ja, dit was wel ff wat anders....

dietrik
15-06-2009, 12:19
Een verademing ja, op tijd beginnen op tijd klaar. Voor de rest zou ik ook wel willen weten hoe dat puntensysteem precies werkt, erg dubieus allemaal.