PDA

View Full Version : no xplode



RayOmac
15-06-2009, 14:50
Forum Broeders na afgelopen zaterdag van twee lelijke hoerige wijfen in automatische cameltoe panties (en toch zou ik ze gewoon gedaan hebben) een zakje no xplode in mijn handen gedrukt te hebben vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft voordat ik het mijn lichaam in gooi.
No Xplode, het geld waard? (http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/no-xplode-geld-waard-56883/)
hier zijn de meningen verdeelt de 1 zegt het werkt de ander zegt van niet de andere zeggen placebo.

http://www.bodystore.nl/beoordelingen/product/no_xplode.php
De beoordelingen bij het product zelf, gezien de vreselijke spelfouten en ook negatieve reacties op het spul zoals bij overdosis hartkloppingen en vette diaree. geloof ik wel dat deze reacties echt zijn.

Dus mijn vraag iemand ervaring met no-xplode?

NielsN
15-06-2009, 15:00
lol@ de google adds ineens...

Bud S
15-06-2009, 15:06
je hebt het toch al ?
ik zou zeggen probeer het en je weet het

Justinian
15-06-2009, 15:15
Bij ons op de sportschool is het redelijk populair. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar hoor er wel positieve verhalen over.

Groundwork
15-06-2009, 21:40
No Xplode wordt bij ons ook wel redelijk goe ontvangen.

Blijf in elk geval weg van Smash, ik had er zelf last van in de vorm van hartkloppingen.

GerritTonijn
15-06-2009, 21:49
No Xplode wordt bij ons ook wel redelijk goe ontvangen.

Blijf in elk geval weg van Smash, ik had er zelf last van in de vorm van hartkloppingen.

Ik heb het zelf x gebruikt, ik heb tijdje aan bodybuilding gedaan...(aantal jaar bedoel ik dan), maar is op een laag pitje laatste tijd.

Waar het op neer komt is het volgende. Ben je gevoelig voor caffeine en andere stimulators, dan kan je van NO xplode zeker beter gaan trainen.
Als je ECHT veel neemt, of ECHT intolerant bent kan je hartkloppingen krijgen. Bedenk wel dat je niet kan slapen als je dit neemt savonds of in de na-middag. Zelfs als je redelijk gewend bent aan caffeine kan toch voor slapeloze nachten zorgen,

Zo nee, wat ik dus ben, geen enkele stim. werkt meer voor mij, dan is het echt waist of money (mocht je gekocht hebben).

Dat zakje zelf is waarschijnlijk veel te weinig om echt goed effect te geven, maar toch...
Verwacht trouwens oko niet da tje opeens mega pump krijgt, want dat heb ik ZELDEN gehad met dat spul .

Groundwork
15-06-2009, 22:09
ja, ikzelf drink niet echt veel dingen met cafeïne in.
Koffie drink ik zelden en cola ook niet echt, waarschijnlijk ligt dat aan de basis van die gevoeligheid.

Myny
15-06-2009, 22:48
Ik neem het nu een dikke maand, vooral om te gaan fitnessen.
De eerste weken moest ik gegarandeerd 10 minuten na inname even het toilet opzoeken, nu is dat minder.

Ik heb echt wel het gevoel dat het werkt, toch zeker het pump effect.
Ik heb de afgelopen weken ook kracht bijgewonnen, waar schuine borst met losse halters mijn record 5 weken geleden nog 22 was (een keer of 5), neem ik nu al lekker 10 maal halters van 26kg naar boven.
Toch merkwaardig zeker als je weet dat ik al zeker een paar maanden op die 22 bleef hangen.

Voor mij werkt het dus, maar met wel wat bijwerking van de cafeïne.

sikkwitttet
16-06-2009, 16:17
rotzooi
punt.

Total Fitcentre
19-06-2009, 09:38
Wij verkopen NO-XPLODE voor €39,95!!! INCLUSIEF GOED ADVIES
www.fitshophengelo.nl (http://www.fitshophengelo.nl) (onderdeel van Total Fitcentre)

Justinian
19-06-2009, 09:44
Wij verkopen NO-XPLODE voor €39,95!!! INCLUSIEF GOED ADVIES
www.fitshophengelo.nl (http://www.fitshophengelo.nl) (onderdeel van Total Fitcentre)
Voedingsupplementen die ik op dit moment gebruik zijn: Kre-Alkalyn, CLA, Magic Stack, Eiwitshakes en Glucomass. Ik ben van plan om binnenkort ook No-xplode te gaan proberen, want het schijnt goed te werken in combinatie met Glucomass. Denk dat ik het volgende week ga proberen!

Justinian
19-06-2009, 15:16
Vanmiddag aangeschaft en ga er volgende week mee beginnen. Zal wel ff laten weten hoe het bevalt.

Justinian
22-06-2009, 14:06
Vandaag voor het eerst met No-Xplode getraind. Voor de training 1 scoop No Xplode en een halve scope Glycomass. Tijdens de training Glycomass ingenomen (halve scoop) en na de training weer Glycomass (hele scoop). 20 minuten na Glycomass een eiwitshake.

Borst stond op het programma en aangezien ik daar over het algemeen niet langer dan een half uur voor nodig heb, ben ik in de pauze gaan trainen.

Begonnen met 5 minuten stepsapparaat om rustig op te warmen. Hierna begon de borsttraining, plat dumbel drukken om precies te zijn. Na de borst te hebben opgewarmd met dumbels van 20 pakte ik dumbels van 24 kg. Deze 10 keer weg gedrukt en 30kg en 40kg gepakt. Deze ook 10 keer gedaan. Vervolgens 50kg dumbels gepakt. Normaal gesproken laat ik deze aangeven, maar ik zag zo geen geschikte mensen om aan te geven, dus zelf gepakt. Dat gaat op zich prima, maar ik doe het liever met aangeven om geen kracht te verspillen. Hoe dan ook 50kg dumbels zo vaak mogelijk gedrukt, in dit geval 15 keer. Dat is niet verkeerd, want normaal druk ik tussen de 12 en 15 keer met aangeven.

Hierna een supersetje gedaan; fly's met schuin drukken. Bij deze oefening pak ik minder zware gewichten (max. 22kg).

Na de superset schuin drukken in de machine en hierna plat bankdrukken. Bankdrukken heb ik een hele tijd niet gedaan, maar staat sinds kort weer op het programma. De ene week pak ik dumbels zwaar, de andere week bankdrukken zwaar. Dit keer licht bankdrukken (20kg beide kanten van de stang) en dit 4x10. Tenslotte peckdeck om af te pompen.

Binnen een half uur klaar met de training en ontzettend gezweet. De pomp was goed en ik voelde me sterk.

GerritTonijn
22-06-2009, 14:09
En dat al bij 1 scoop :D Ik merk zelfs niks meer van 5 scoops dus heb de rest vd pot maar weggegooid haha

Justinian
22-06-2009, 14:14
En dat al bij 1 scoop :D Ik merk zelfs niks meer van 5 scoops dus heb de rest vd pot maar weggegooid haha
Je hoort me niet zeggen dat het aan deze ene scoop No Xplode ligt, maar ik heb lekker getraind. Kan ook heel goed zijn dat ik gewoon een goede dag had :D Zoals gezegd wel ontzettend gezweet, veel meer dan normaal.

Je schrijft "ik merk zelfs niks meer van 5 scoops". Kan ik daaruit afleiden dat je er voorheen wel wat van merkte"? Ben wel benieuwd wat je ervan merkte.

GerritTonijn
22-06-2009, 14:42
Je hoort me niet zeggen dat het aan deze ene scoop No Xplode ligt, maar ik heb lekker getraind. Kan ook heel goed zijn dat ik gewoon een goede dag had :D Zoals gezegd wel ontzettend gezweet, veel meer dan normaal.

Je schrijft "ik merk zelfs niks meer van 5 scoops". Kan ik daaruit afleiden dat je er voorheen wel wat van merkte"? Ben wel benieuwd wat je ervan merkte.

eigenlijk ook weinig, heb ooit wel eens een betere pump gehad, maar was ook maar 1 training. verder nooit wat van gemerkt.

Justinian
29-06-2009, 23:29
Vandaag weer getraind met No Xplode en het ging lekker; goede pomp en meer dan gebruikelijk gezweet. Tot nu toe niks te klagen. Nog even op de schaal gestaan en zat op 99kg bij 9,5%. Gaat lekker!

the boxer
29-06-2009, 23:44
Je gaat toch niet op vakantie hè Roy?

Justinian
30-06-2009, 08:39
Je gaat toch niet op vakantie hè Roy?
Nog 12 daagjes ;)

APV
30-06-2009, 15:38
eigenlijk ook weinig, heb ooit wel eens een betere pump gehad, maar was ook maar 1 training. verder nooit wat van gemerkt.

Bij de 1 werkt het, bij de ander niet. Dat is met bijna alles zo, beste is een sample proberen en kijken of het een goed of slecht effect hebt.

the boxer
01-07-2009, 17:39
Nog 12 daagjes ;)

Ik verwachtte al zoiets. :D

dimitri
07-07-2009, 16:17
http://www.chemistryland.com/CHM107/Final/snakeoil_1.jpg