PDA

View Full Version : No Xplode ervaring.



RayOmac
16-06-2009, 09:11
Ik heb besloten No Xplode 8 weken te testen. En zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Ik heb No Xplode gister voor het eerst geprobeerd
2 eet lepels in een groot glas water. Daarna nog een groot glas water er achter aan.
Op een lege maag zoals de beschrijving zegt.
De smaak is vergelijkbaar met die van een sinaasappel smaak bruistablet.
Met een vleugje melk smaak. Vond het zelf best lekker.

De eerste 15min. kreeg ik het ontzettend warm en begon ik behoorlijk te zweten.
Vergelijkbaar met 5min. in me warming up. Ik transpireer over het algemeen helemaal (buiten trainen) niet dus ik vond het opmerkelijk.
Moet zeggen dat ik het niet kortsachtig warm had maar

Even naar de supermarkt (aan de overkant) boodschappen doen en tijd doden.

30min. na in name heb ik een behoorlijke droge mond en neem flink wat slokken water ik ben over me honger heen en heb een behoorlijke gevuld gevoel in me maag.

45min. Ik begin met hardlopen richting het eiland achter mijn huis wat 2min. lopen is. Zoals elke maandag avond. En ren 2 rondjes rond het eiland (http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=de+bak+warmond&sll=52.192403,4.522676&sspn=0.043776,0.087547&ie=UTF8&ll=52.192259,4.506776&spn=0.010944,0.021887&t=h&z=16) en pak 1 keer de hindernis baan.

Wat me opviel is dat mijn enkels altijd vrij snel verzuren met hardlopen ik had hier geen last van nu. Wat ik wel prettig vond want normaal vind ik dat zwaar irritant en moet ik altijd even doorbijten om daar door heen te komen. De hindernis baan ging uitstekend nergers last van.


Thuis gekomen helemaal door weekt even zonder t-shirt wat gedronken en in de zon gezeten wat bijkomen. Daarna heb ik wat gegeten niet veel ik had geen honger en ben daarna gaan baars vissen op het zelfde eiland. Heb dat een paar uur gedaan tot half 11 ben toen naar huis gegaan ben gaan douche even tv gekeken met mijn vriendin en om half 12 als een blok in slaap gevallen.

Het was een mooie dag =D

Kortom voor de eerste keer is het effect positief mijn enkels verzuurde bijna niet. In ieder geval niet zo erg als normaal. Geen bijwerkingen en ik lag zo te slapen.

Morgen ga ik het voor de 2e keer proberen, maar dan bij Bjj training ben benieuwd.

gr.

RayOmac

A.F.
16-06-2009, 10:13
Heel veel bij ons zitten op NO en hoor alleen maar goeie dingen

B3 lik3 M3
16-06-2009, 11:21
Ik gebruik het ook vaak.. alleen krijg ik het niet warm zoals jij..

Je kan er lekker op trainen!

RNLMC
16-06-2009, 18:07
no-xplode is goede shit. Zou het alleen niet voor hardlopen etc. gebruiken. Die extra pomp die je krijgt vind ik persoonlijk kut tijdens het draven.
Andere Pre-workout toppers vindt ik: Gaspari Superpump 250, en Animal Pump.
Vooral de Animal Pump ga ik als een gek op.

renamer
16-06-2009, 18:56
nog iets gevangen?

wat doet dit spul eigenlijk met je? (met je lichaam bedoel ik)

Garcia
16-06-2009, 19:35
Haal je dat in een winkel of bestel je het via internet?

chief108
16-06-2009, 19:47
kan allebei...

Il Loco
16-06-2009, 20:48
Ik heb nog een pot staan geloof ik, kreeg er onmenselijke buik krampen van..

RayOmac
18-06-2009, 09:05
Poging 2 in het testen van no-xplode

Gister een half uur voor Bjj training 2 schepjes genomen met 3 galzen water was iets te veel want ik had een behoorlijke waterbuik :P alles klotste.
Op training aangekomen was de trainer niet aanwezig en nam een andere trainer de les over die had niets voorbereid dus gingen we 1,5 uur sparren van uit verschillende posities. Wat ook heel erg leuk was en heel intensief.
Wat een mooi moment was om no-xplode naar de max te testen. En tot mijn verbazing had ik in geen enkele vorm last van verzuring en ik was super fit nog aan het einde. Ik was ook totaal vergeten dat ik het gebruikt had tijdens het sparren wat nullifies de placebo effect in mijn visie. Alleen had ik in de eerste 15min. het gevoel dat ik moest overgeven na 3 knietjes in mijn maag maar na dat ik dat onderdrukt had ging het uitstekend. Ik had weer geen last van slaaploosheid en het zweten in de eerste 15min. na gebruik had ik deze keer ook geen last van.
Ben tot nu toe super te spreken over het spul morgen weer testen voor Grapling training.

gr.

RayOmac
18-06-2009, 09:20
Haal je dat in een winkel of bestel je het via internet?

Ik heb de pot gekocht in Leiden bij de Vitaminsandmore (http://www.vitaminsandmore.nl) winkel op de Haarlemerstraat. 44euro kosten het.

Vitamins NO Xplode™ (http://www.vitaminsandmore.nl/store/product.php?productid=2&cat=0&bestseller=Y)