PDA

View Full Version : Video van stervend maffia-slachtoffer schokt Italië



Jay Hoov
18-06-2009, 08:51
Crimesite - Video van stervend maffia-slachtoffer schokt Italië (http://www.crimesite.nl/content/view/13376/150/)

Dennuz
18-06-2009, 08:56
Valt nog mee dat ze er niet filmend met hun mobieltjes boven gaan staan..

Jay Hoov
18-06-2009, 08:58
Valt nog mee dat ze er niet filmend met hun mobieltjes boven gaan staan..


Dus dat!

Italian*Berlusconi*
18-06-2009, 09:15
het moeilijke is dat de mensen daar anders denken. Als de mensen de straat muzikant zouden helpen, en hij stond op het lijstje van de camorra om dood geschoten te worden, dan zouden zij ook zulke problemen krijgen met waarschijnlijk ook zo'n afloop. "ik heb niks gezien, niks gehoord en is er dus ook niks gebeurt" is de mentaliteit daar helaas.

Het grappige is dat veel jongeren in NL erg stoer doen en claimen dat ze uit een ghetto komen, ik daag diegene allemaal uit om is 1 weekend in bepaalde wijken in napels te verblijven....

Jay Hoov
18-06-2009, 09:17
Het grappige is dat veel jongeren in NL erg stoer doen en claimen dat ze uit een ghetto komen, ik daag diegene allemaal uit om is 1 weekend in bepaalde wijken in napels te verblijven....[/QUOTE]

Zoooooooooo mee eens!!!

GerritTonijn
18-06-2009, 09:28
Het grappige is dat veel jongeren in NL erg stoer doen en claimen dat ze uit een ghetto komen, ik daag diegene allemaal uit om is 1 weekend in bepaalde wijken in napels te verblijven....

Zoooooooooo mee eens!!![/quote]

IK GA JOU KLAPPUHHHH!!!

http://admin.alib.nl/uploadedfiles/201.jpg

MB667
18-06-2009, 11:45
Het grappige is dat veel jongeren in NL erg stoer doen en claimen dat ze uit een ghetto komen, ik daag diegene allemaal uit om is 1 weekend in bepaalde wijken in napels te verblijven....

gomorrah liet dat ook al zien ja.....

Gary
18-06-2009, 12:03
Het grappige is dat veel jongeren in NL erg stoer doen en claimen dat ze uit een ghetto komen, ik daag diegene allemaal uit om is 1 weekend in bepaalde wijken in napels te verblijven....

idd... Iedereen in Nederland is in staat, ongeacht 'sociale positie', een baan te nemen, 21+/colloquium doctum voor MBO/HBO/WO te maken en zo gewoon uit hun benarde positie in de 'ghetto' te komen.

Trouwens, moet wel zeggen dat die Roma-zigeuners ook een maffia eenheid opzich vormen. Veel van de georganiseerde misdaad in oost europa komt door de roma, kan me haast niet voorstellen dat de maffia zo een openbare liquidatie zouden plegen alleen omdat het om een 'buitenlander' gaat.

Angelco
18-06-2009, 12:29
idd... Iedereen in Nederland is in staat, ongeacht 'sociale positie', een baan te nemen, 21+/colloquium doctum voor MBO/HBO/WO te maken en zo gewoon uit hun benarde positie in de 'ghetto' te komen.

Trouwens, moet wel zeggen dat die Roma-zigeuners ook een maffia eenheid opzich vormen. Veel van de georganiseerde misdaad in oost europa komt door de roma, kan me haast niet voorstellen dat de maffia zo een openbare liquidatie zouden plegen alleen omdat het om een 'buitenlander' gaat.

De Roma verkopen hun vrouwen gewoon door aan de maffia. Dit betekent niet dat de Roma ook een maffia op zich vormen. Het zijn gewoon een bende luie struikrovers.

MB667
18-06-2009, 12:47
net pas de beelden gezien....toch vind ik het walgelijk dat niemand hem helpt.

De man van 14K
18-06-2009, 12:54
ik vind het ook sneu, nu is die muziekant dood.
Wie weet hoeveel mensen hij nog blij had kunnen maken met zijn accordeon.

Mike
18-06-2009, 13:48
hoe hadden mensen kunnen helpen dan? kogels er met vingers uit halen en dan wonden met spuug dicht plakken?

de ambulance had gewoon meteen moeten komen

sikkwitttet
18-06-2009, 15:58
sneu man.krijg tranen in mijn ogen hier van.ben zelf ???deels zigeuner,mijn oma was vol bloed uit hongarije.gevlucht voor de nazis.
en mensen worden niet bepaalt vriendelijk behandeld daar.dan ga je stuff doen om te overleven.
geen sociale zekerheid zo als marrokanen hier krijgen en dan nog shit uitvreten.nee daar doe je het om te overleven.hebt zelfs anti zigeunerpartij in hongarije.
familie van mij[echt 100 pro slavisch,oekraiens,russisch] die zijn nog op school geleerd anders te denken over anderen.weetje verdiep je eens in de ges over zigeuners. net als joden geen feest gehad in geschiedenis.

bricriu
19-06-2009, 06:20
Kan iemand mij uitleggen waarom ie vermoord is......
...slecht accordeon spelen, schulden bij de camorra....?????


Waarschijnlijk het eerste:twak:.
Maar ze hoeven niet te treuren daar bij dat winkelcentrum, bij ons staan er ook een paar van die roemenen te jengelen.
Ik heb ze gezegd dat daar een goedbetaalde vacature openstaat:whistling:

:thup:clean up this shit:thup:

Bud S
19-06-2009, 07:53
familie van mijecht 100 pro slavisch,oekraiens,russisch.


als ik een keer problemen heb of een bankpasje wil skimmen mag ik je dan pm 'en ? ;)

Garcia
19-06-2009, 10:16
Dit is zo'n NL ghetto broeder... .

Ik zeg 1 dag in LA of NY en hij roept jankend om zo'n moeder...




http://img301.imageshack.us/img301/5996/dscf1904kz3.jpg

GerritTonijn
19-06-2009, 10:20
IS dat niet die misvormde Emmi ofzo?

NielsN
19-06-2009, 16:06
YouTube - Musica della Mafia - I Cunfirenti (http://www.youtube.com/watch?v=hFPcpv7KUKU)

Vet nummer... Seriously.

NielsN
19-06-2009, 16:09
YouTube - Tarantella Guappa (http://www.youtube.com/watch?v=XKA_NNe4kxk)

Geweldige tekst.

:D

edit: o, euh, niet dat ik het versta, verder. Iig, over jongens met messen en meisjes die daar dan weer van houden... :)

aliendwurf
19-06-2009, 17:18
Wat een kutfilmpje.
Ga ik er helemaal voor zitten, chips en bier erbij krijg je dat...

sikkwitttet
20-06-2009, 15:14
als ik een keer problemen heb of een bankpasje wil skimmen mag ik je dan pm 'en ? ;)

altijd.

weird he dater ook slavische mensen zijn die wel univ gedaan hebben sn wat anders doen dan vodka zuipen en gappen.ochja zijn er niet veel.aleen mijn familia.funny hoe in westen altijd over oost europa denkt.


ontopic:in italy maakt niet uit wat je deed of niet deed.als maffia aan jou dood meer dan levend heeft.dan ga je dood.simpel

NielsN
20-06-2009, 15:57
altijd.

weird he dater ook slavische mensen zijn die wel univ gedaan hebben sn wat anders doen dan vodka zuipen en gappen.ochja zijn er niet veel.aleen mijn familia.funny hoe in westen altijd over oost europa denkt.


ontopic:in italy maakt niet uit wat je deed of niet deed.als maffia aan jou dood meer dan levend heeft.dan ga je dood.simpel

Was het gezellig gisteren? ;)

sikkwitttet
20-06-2009, 19:59
jup.zag de beer nog.niet kunnen spreken.pity.ga anders nooit na museums