PDA

View Full Version : DE BESTE SPORTVOEDING



Total Fitcentre
19-06-2009, 09:44
Een greep uit ons assortimentvind je op: www.fitshophengelo.nl (http://www.fitshophengelo.nl) (onderdeel sportschool Total Fitcentre)

- altijd lage prijzen

- jarenlange ervaring in het begeleiden van topsporters, waaronder vechtsporters en bodybuilders
(divere Nederlandse en Duitse kampioenen)

- gratis goed advies bij aankoop van sportvoeding
(ook over het inpassen in jouw voedings- en trainings- patroon)

Fitshop Hengelo www.fitshophengelo.nl (http://www.fitshophengelo.nl/) / Total Fitcentre www.totalfitcentre.nl (http://www.totalfitcentre.nl)
Berkweg 69
7556 CM Hengelo
telefoon: 074-2438757

openingstijden:
maandag t/m vrijdag: 07.00 - 22.00 uur
zaterdag en zondag: 09.00 - 13.00 uur

Groeten van Vincent en Jurgen:thup:

Justinian
19-06-2009, 10:01
Dit is dus de sportschool waar ik train :thup: Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ik hier echt goed advies krijg over supplementen en mijn dieet. De laatste 4 a 5 maanden ben ik goed bezig met mijn krachttraining en mijn dieet. Ik zit nu op (ruim) 98kg en ongeveer 10% vet en wil naar de 100kg.

Garcia
19-06-2009, 10:12
Dit is dus de sportschool waar ik train :thup: Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ik hier echt goed advies krijg over supplementen en mijn dieet. De laatste 4 a 5 maanden ben ik goed bezig met mijn krachttraining en mijn dieet. Ik zit nu op (ruim) 98kg en ongeveer 10% vet en wil naar de 100kg.


Share je dieet en trainingschema ;)

Justinian
19-06-2009, 10:19
Share je dieet en trainingschema ;)
6.45u 1 Magic Stack
7.00u Cardio (20 minuten fiets, 10 minuten steps)
8.00u 1 CLA, 2 Kre-Alkalyn, 2 boterhammen (appelstroop en kipfilet), 1 eiwitshake
10.30u 1 boterham met appelstroop, 1 CLA en 1 eiwitshake
13.00u 2 krentenbollen, 1 CLA en 1 eiwitshake
16.00u/17.00u warm eten (bakken met PAM), 1 CLA en 2 Kre-Alkalyn
Voor de training Glycomass
Na de training Glycomass
20 minuten na Glycomass 1 eiwitshake
's avonds 1 boterham met appelstroop en op dagen dat ik krachttraining heb gedaan 's avonds nog een eiwitshake

Globaal ziet mijn trainingsschema er als volgt uit:
Maandag: Cardio, krachttraining
Dinsdag: Cardio, vechtsport
Woensdag: krachttraining
Donderdag: Cardio, vechtsport
Vrijdag: Cardio, krachttraining

GerritTonijn
19-06-2009, 10:20
Minder geld uitgeven aan onzin, meer geld uitgeven aan eten.

Justinian
19-06-2009, 10:31
Minder geld uitgeven aan onzin, meer geld uitgeven aan eten.
Eten is erg belangrijk en aan onzin zou ik mijn geld niet uitgeven. De supplementen die ik heb werken uitstekend en zijn dus een goede aanvulling - what's in a word - op mijn normale voeding.

Fr3ddy
19-06-2009, 10:48
Eten is erg belangrijk en aan onzin zou ik mijn geld niet uitgeven. De supplementen die ik heb werken uitstekend en zijn dus een goede aanvulling - what's in a word - op mijn normale voeding.

5 eiwitshakes op een dag... Dat klinkt alsof het flink 'winderig' is in huize Van der Wal? ;)

Justinian
19-06-2009, 11:03
5 eiwitshakes op een dag... Dat klinkt alsof het flink 'winderig' is in huize Van der Wal? ;)
Hahaha valt mee ;) In principe neem ik drie shakes per dag. Op de dagen dat ik mijn krachttraining doe 1 of 2 meer. Als ik na de training mijn warme eten neem, dan neem ik daarna geen eiwitshake; dan neem ik er alleen 's avond nog een. Maar zoals gezegd, het gaat prima zo en ik voel me erg sterk.

Dennuz
19-06-2009, 11:06
5 eiwitshakes op een dag... Dat klinkt alsof het flink 'winderig' is in huize Van der Wal? ;)

Je moet eens met hem trainen ;)

/Runs and Hide

chief108
19-06-2009, 11:17
LOL @ Dennuz....

Tsuki
19-06-2009, 11:17
ik mis kwark in je schema roy ................

Fr3ddy
19-06-2009, 11:18
Je moet eens met hem trainen ;)

/Runs and Hide

Ik ken de geruchten.. Zijn triangle choke schijnt dodelijk te zijn! :whistling:

Marco
19-06-2009, 11:33
ik denk dat het toverwoord in dit verhaal is :



DISCIPLINE !

Justinian
19-06-2009, 11:44
ik denk dat het toverwoord in dit verhaal is :



DISCIPLINE !
Zonder discipline red je het niet, zoveel is duidelijk!
@Dennuz, tot volgende week makker!

Dennuz
19-06-2009, 11:46
Zonder discipline red je het niet, zoveel is duidelijk!
@Dennuz, tot volgende week makker!


Heb gister al 2 uur bij de eerste hulp gezeten :whistling:.. Zal ik maar gelijk een afspraak maken dan voor dinsdag?

chief108
19-06-2009, 11:56
Zonder discipline red je het niet, zoveel is duidelijk!

en korte werktijden zo te zien... :wink:

Marco
19-06-2009, 11:58
en korte werktijden zo te zien... :wink:

viel mij ook al op, die Justi heeft het goed voorelkaar.:eek:

chief108
19-06-2009, 12:05
ja man....
om 7 uur ben ik al op mijn werk
en mag blij zijn als ik om kwart voor 6 's avonds een keer aan het avondeten zit

aan de andere kant zit ik wel zo'n 10 uur per dag op mixfight... :rolleyes:

The Bulldog
20-06-2009, 13:32
Sens is inderdaad goed bezig...groeit als kool..

de gym van Jurgen is een mooie gym. Ken Jurgen vanuit mijn Body buulding tijd... zeer sympathieke gozer met veel kennis over voeding en training...

renamer
20-06-2009, 14:58
Sens is inderdaad goed bezig...groeit als kool..

de gym van Jurgen is een mooie gym. Ken Jurgen vanuit mijn Body buulding tijd... zeer sympathieke gozer met veel kennis over voeding en training...


jij was toch ook weer aan het bben gegaan? hoe staat het daarme?

Jochem
20-06-2009, 20:30
He Roy, meer vechtsporten en minder ijzer. Dan lekker komen meerollen op ede en andere toerneys.!

Justinian
20-06-2009, 20:41
He Roy, meer vechtsporten en minder ijzer. Dan lekker komen meerollen op ede en andere toerneys.!
Heb er wel eens aan zitten denken, maar denk dat ik gewoon lekker aan de kantlijn blijf om de jongens te coachen. Heb niet echt ambities om wedstrijden te gaan draaien en het bevalt me zo prima. Maar dat terzijde ;)

Jochem
20-06-2009, 21:38
Heb er wel eens aan zitten denken, maar denk dat ik gewoon lekker aan de kantlijn blijf om de jongens te coachen. Heb niet echt ambities om wedstrijden te gaan draaien en het bevalt me zo prima. Maar dat terzijde ;)

Hehe, als je de ambitie niet hebt, moet je het ook niet doen nee. Ik legde de link met zoveel sporten naar wedstrijden. Maar dat geldt voor mezelf, ik kan niet sporten zonder doel. (behalve BJJ trainen)

Justinian
21-06-2009, 08:15
Hoe weet je dat de eiwitshake's nodig zijn? ik heb zelf eiwitvergiftiging gehad,dus ik weet wel een beetje waarover ik praat. eiwitten zijn superzwaar te verteren door je lever en als je lever continu moet werken, heb je vaker een inzinking qua energie.
Je hebt een bepaalde hoeveelheid eiwitten per dag nodig. Met de eiwitshakes vul ik mijn voeding aan.

GerritTonijn
21-06-2009, 08:27
Je hebt een bepaalde hoeveelheid eiwitten per dag nodig. Met de eiwitshakes vul ik mijn voeding aan.

hoezo haal je dat niet gewoon met eten dan? Zolang je niet meer van 200gram gaat eten is een shake meer gemakzucht dan 'noodzakelijke aanvulling'

Justinian
21-06-2009, 08:39
hoezo haal je dat niet gewoon met eten dan? Zolang je niet meer van 200gram gaat eten is een shake meer gemakzucht dan 'noodzakelijke aanvulling'
Volgens mij is er bij het opstellen van mijn dieet uitgegaan van pakweg 2.5 gram per kg lichaamsgewicht. Ik weeg nu ongeveer 98kg, dus ik heb ongeveer 250 gram per dag nodig. Alleen met mijn voeding red ik dat niet; je hebt hierboven mijn schema kunnen lezen. Natuurlijk kun je je voeding aan gaan vullen met 'gewone' voeding, maar dat stuit bij mij op wat praktische problemen. Het zou inhouden dat ik overdag aan - de hier zo populaire - kwark zou gaan, of meer tonijn, koolvisfilet, kipfilet etc. zou moeten eten. Wat ik wel doe is bijvoorbeeld mijn shake van 's avonds afwisselen met tonijn of koolvisfilet. Overdag is het eenvoudiger om een shake te nemen. Dus gemakzucht? Misschien wel, al zou ik het liever praktisch willen noemen.

GerritTonijn
21-06-2009, 08:49
Ik ben niet tegen shakes ofzo hoor, ik neem ze zelf ook, vooral sochtends aangezien ik op lowcarb train nu en een shake met water nog enige 'bescherming' tegen spierverlies geeft tijdens de cardio. Ik zie wel dat jij ze 'goed' gebruikt, maar de meeste mensen die shakes kopen of gebruiken hebben ze 1. niet nodig gezien de rest van hun 'niet bestaande eetschema' al mega kut is en 2, ze eigenlijk niet eens weten wat wel en niet werkt van veoding. En het vaak meer een soort magisch iets is..die shake haha

Justinian
21-06-2009, 08:55
Ik ben niet tegen shakes ofzo hoor, ik neem ze zelf ook, vooral sochtends aangezien ik op lowcarb train nu en een shake met water nog enige 'bescherming' tegen spierverlies geeft tijdens de cardio. Ik zie wel dat jij ze 'goed' gebruikt, maar de meeste mensen die shakes kopen of gebruiken hebben ze 1. niet nodig gezien de rest van hun 'niet bestaande eetschema' al mega kut is en 2, ze eigenlijk niet eens weten wat wel en niet werkt van veoding. En het vaak meer een soort magisch iets is..die shake haha
Ik begrijp wat je bedoelt en ben het er ook wel mee eens. Je moet niet 'zomaar' een shake nemen, het moet onderdeel uitmaken van je dieet. Ik vind dat wanneer je serieus bezig bent met je sport je ook serieus bezig moet zijn met je voeding.

Iggy
21-06-2009, 09:26
Het heeft je zeker goed geholpen want volgens mij was je een ongeveer half jaar geleden 92kilo? en 12%. Of vergis ik me daarin. In ieder geval zeer goeie stats.