PDA

View Full Version : MJ topic III



NielsN
26-06-2009, 20:19
Kan het er niet gewoon even over gaan dat die gast niet eens zo heel erg goed was?

De hele tijd lees ik:
-of dat hij pedo geweest schijnt te zijn, misschien, en dat je daar dan stoute grappen over mag maken (nooit bewezen geloof ik, en sowieso, lekker boeien, iemand 10.000 kilometer verderop heeft een misdaad heeft begaan..);
-of over dat hij heel erg veel plastische chirurgie heeft ondergaan (who cares...)
-of dat hij de beste, grootste, weet ik veel wat was.

Mijn stelling: Michael Jackson was gewoon niet zo goed, en een beetje sneu, en raar in zijn hoofd.

Lee Hottie # 1 fan
26-06-2009, 21:28
ik wil het helemaal toch even opnemen voor MJ.

Waar het omgaat is dat zijn Muziek onovertroffen is en blijft. tijdloze goede muziek

wat hij buiten zijn muziek carriere omdoet gaat inprincipe niemand wat aan

het was een wacko, maar op het muzikale vlak onovertroffen

je kan hem opzich wel vergelijken met Badr, ook een wacko maar op zijn vakgebied ook super!

Justinian
26-06-2009, 22:01
Smaken verschillen, maar ik vond hem op muzikaal gebied geniaal! Geweldige muziek.

Of hij zich daarbuiten niet heeft gedragen, daar kan ik niet over oordelen, ik was er niet bij. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen misbruik hebben gemaakt van zijn naieve instelling. Zou ook heel goed kunnen zijn dat hij zich heeft misdragen.

Justinian
26-06-2009, 22:08
hahaha, wake up boss!!:D
Heeft niks te maken met wakker worden, mijn beste naamgenoot ;)

YoMarK
26-06-2009, 22:08
Combinatie van de bovenste 2 denk ik. Waarschijnlijk ook een viezerik, ook al is dat gewoon een gevolg van wat hij heeft meegemaakt in z'n leven, wat niet bepaald normaal was.
Je kan ook je twijfels hebben om de reden dat mensen hun kind lieten 'spelen' bij MJ, terwijl toen al bekend was dat hij wat verdacht was. Ik denk er het mijne van.