PDA

View Full Version : Irritantste reclames...



GerritTonijn
27-06-2009, 18:18
Roept u maar, mijne zijn toch zeker.

Alle kansloze Carspot reclames, en die debiele reclames voor shit op je telefoon. Zoals die trieste 'levende wallpapers' of zo een hoge mocrostem die een liedje zingt voor 'snuffel het konijn;

NielsN
27-06-2009, 18:20
Roept u maar, mijne zijn toch zeker.

Alle kansloze Carspot reclames, en die debiele reclames voor shit op je telefoon. Zoals die trieste 'levende wallpapers' of zo een hoge mocrostem die een liedje zingt voor 'snuffel het konijn;

Minder TV kijken, jongen. ;)

GerritTonijn
27-06-2009, 18:23
Minder TV kijken, jongen. ;)

Ik heb tv altijd aanstaan als ik aan het werk ben, dus zit beetje met 1 oog te kijken als ik niks te doen heb haha

leobos
27-06-2009, 19:35
het is anders wel heel cool om een x ray kijker op je tel te hebben en kijken wat mensen onder hun kleren aan hebben...alleen mag ik niet van mn moeder..

renamer
28-06-2009, 12:45
SUKKEL!

een irritante reclame is bedoeld om mensen zich er aan te laten ergeren en er dus over te praten.. dus als je de reclame onthoud dan hebben hun hun doel berijkt...


gewoon negeren dus

Tsuki
28-06-2009, 12:52
SUKKEL!

een irritante reclame is bedoeld om mensen zich er aan te laten ergeren en er dus over te praten.. dus als je de reclame onthoud dan hebben hun hun doel berijkt...


gewoon negeren dus

jij hebt makkelijk praten, jij woont in het bos ....................

Marchant
28-06-2009, 13:17
Die irritante reklame met ......ja zeker de hypotheker!!!:swear:

renamer
28-06-2009, 13:18
jij hebt makkelijk praten, jij woont in het bos ....................


was het maar waar... ik woon gewoon in Eindhoven.. niet veel bossen hier

PigDog
28-06-2009, 13:19
Ik vind de internetbuffel wel irritant.... De eerste was leuk, maar het heeft zijn kracht verloren...

En die nieuwe sterspot over potentieproblemen.....
Eerst draait die vent zich van zijn vrouw af en gaat slapen, daarna draait hij zich van zijn vrouw af en zij gaat met haar hoofd op zijn buik liggen.
Dat kreng moet gvd het laken in zijn reet zuigen.
Zo helpen die pillen nog niks...

renamer
28-06-2009, 13:22
Ik vind de internetbuffel wel irritant.... De eerste was leuk, maar het heeft zijn kracht verloren...

En die nieuwe sterspot over potentieproblemen.....
Eerst draait die vent zich van zijn vrouw af en gaat slapen, daarna draait hij zich van zijn vrouw af en zij gaat met haar hoofd op zijn buik liggen.
Dat kreng moet gvd het laken in zijn reet zuigen.
Zo helpen die pillen nog niks...


herkenbaar?

Tsuki
28-06-2009, 14:13
was het maar waar... ik woon gewoon in Eindhoven.. niet veel bossen hier

ach het bos of eindhoven .............. beide afgesloten van de echte wereld

sikkwitttet
28-06-2009, 23:54
die vrouwen reclames over calorieen enz. ondertussen is het vette rotzooi maar doen als of het gezond is.

PigDog
29-06-2009, 16:50
Ik vind de internetbuffel wel irritant.... De eerste was leuk, maar het heeft zijn kracht verloren...

En die nieuwe sterspot over potentieproblemen.....
Eerst draait die vent zich van zijn vrouw af en gaat slapen, daarna draait hij zich van zijn vrouw af en zij gaat met haar hoofd op zijn buik liggen.
Dat kreng moet gvd het laken in zijn reet zuigen.
Zo helpen die pillen nog niks...


herkenbaar?

Ja man, hou op.... Die stinkbuffels......

dimitri
29-06-2009, 17:05
Alles wat te maken heeft met ringtones of screensavers op GSM's, welke mongool betaald in godsnaam 12 €per maand om één of achterlijk mojito liedje als ringtone te hebben.

Die reclames worden ook 10x irritanter als er cartoonfiguurtjes betrokken zijn (bv die irritante kikker, of zingende hondjes en dat soort shit).

dimitri
29-06-2009, 17:05
die debiele reclames voor shit op je telefoon. Zoals die trieste 'levende wallpapers' of zo een hoge mocrostem die een liedje zingt voor 'snuffel het konijn;

REPS