PDA

View Full Version : Vreemdgaan aan 't licht bij bevalling



Robbie
30-06-2009, 16:13
Vreemdgaan aan 't licht bij bevalling door Martijn Koolhoven
DEN HAAG - Een inwoonster van Wassenaar heeft onlangs tegenover haar man letterlijk kleur moeten bekennen. Haar eveneens Nederlandse blanke echtgenoot was in het Haagse Bronovo-ziekenhuis getuige van de bevalling van zijn vrouw.

Echter, in plaats van een blanke baby, schonk ze hem tot zijn grote verbazing een diep donker kindje. Direct na de bevalling moest de overspelige Wassenaarse volgens getuigen met schaamrood op haar kaken bekennen dat haar echtgenoot niet de biologische vader was van het zojuist geboren kind. Ze bleek negen maanden eerder een slippertje te hebben gemaakt met een negroïde man.

Affaire

Zowel bij de kersverse 'vader' als bij de families van de twee echtelieden is het nieuws volgens directbetrokkenen als een bom ingeslagen. Een goede bekende van de familie zegt: "Hij was echt verbijsterd. Zijn vrouw kon niet anders dan de hele affaire opbiechten." De bedrogen echtgenoot zou inmiddels zijn koffers hebben gepakt. Een medewerker van het Bronovo-ziekenhuis bevestigt het verhaal, maar verwijst voor verder commentaar door naar de woordvoerster van het hospitaal. Deze liet zich ontvallen dat ze al eerder vragen had gehad over de zaak, maar wil er verder niet op ingaan

Iggy
30-06-2009, 16:16
YouTube - Nelson (http://www.youtube.com/watch?v=rX7wtNOkuHo)

Gary
30-06-2009, 16:33
wat een kkhoer

TOON
30-06-2009, 16:59
lijkt wel een slechte scene uit een soort van 'american pie' film.....hahahahahaha
erg lullig voor die gast, maar moest er toch wel om lachen....

jw
30-06-2009, 17:01
Pfff... moet er niet aan denken als dat mij ooit zal overkomen.

Zelfde verhaal als met Piérre van Hooydonk, alleen is dat nooit in de media bekend gemaakt.

ps. staat overigens wel in zijn biografie.

TOON
30-06-2009, 17:09
vertel eens ff! hoef ik tenminste z'n biografie niet te lezen....

poNji
30-06-2009, 17:11
YouTube - Nelson (http://www.youtube.com/watch?v=rX7wtNOkuHo)

Win

chief108
30-06-2009, 17:23
dacht dat dat een soort urban myth was...

hoorde zo'n verhaal al in de jaren 70 in 2e exloërmond...
lang voor de tijd dat er überhaupt negers woonden in drenthe dus....

sikkwitttet
30-06-2009, 21:31
damn wat een kut wijf zeg. kut voor hem man.kut voor kind die dit later te horen krijgt.
damn zal je maar gebeuren. jij vet blij,kind alles.iedereen weet jij word papa.maar nee, je vrouw waar je zoveel van houd IS EEN KANKER HOER.kuttt hey.zo denk je gezinnetje te maken.zo sta je alleen.en ben je kapot.
stel je voor dat het geen black child zou zijn geworden? zou ze het dan verteld hebben.

paar jaar geleden ook zo verhaal maar dan bij kkk.hahaaha
maar grappigste komt nog, die kk dude was toch de vader. dat wijf had een verre zwarte voor vader. en die gene kwamen nu naar buiten.hahaha dilemma.sta je dan nog met je kruis in brand en witte muts op? of word je toch vader van je eigen black child.

tom l
30-06-2009, 21:43
paar jaar geleden ook zo verhaal maar dan bij kkk.hahaaha
maar grappigste komt nog, die kk dude was toch de vader. dat wijf had een verre zwarte voor vader. en die gene kwamen nu naar buiten.hahaha dilemma.sta je dan nog met je kruis in brand en witte muts op? of word je toch vader van je eigen black child.

Mja...... Heb je hier een bron van? Want dit is echt de grootste bullshit ooit als je het mij vraagt.

Zelfs al zat er ooit een neger in de familie zal die kkk baas nog altijd enkel trouwen met iemand die er heel puur blank uitziet, wat wil zeggen dat de eventuele zwarte genen die in haar aanwezig zijn gereduceerd moeten zijn tot heel erg recessief. Wanneer ze dan zwanger wordt van een andere blanke is het echt onmogelijk dat die recessieve genen tot uiting komen in het kind. Zelfs als die kkk baas ook nog iets zwarts in zich had is het onmogelijk dat de baby ineens echt 'zwart' is, hoogstens zal hij wat meer melanine in zich hebben en mss minder rood verbranden in de zon. Dominante genen komen altijd meer tot uiting als recessieve genen dwz een blanke + een blanke geeft nooit een zwarte baby en een zwarte + een zwarte geeft nooit een blanke baby.

Heb dit verhaal wel meer gehoord in verschillende versies, is een absoluut onzin verhaal.

chief108
30-06-2009, 21:43
roy spreekt de Waarheid...

Judas
30-06-2009, 22:12
Ik had het haar vergeven en een goedmaak-vakantie voorgeschoteld naar de romantische Hopi- eilanden. Kan ze ff paar weken lang bukken in een box in de bijlmer voor de o-zo-moeilijke- Hopiboys. Kan die hoer elke cent terugverdienen die ze je ooit gekost heeft en elk zwart zaadje ontvangen waar ze ooit naar verlangd heeft.

sikkwitttet
30-06-2009, 23:13
Mja...... Heb je hier een bron van? Want dit is echt de grootste bullshit ooit als je het mij vraagt.

Zelfs al zat er ooit een neger in de familie zal die kkk baas nog altijd enkel trouwen met iemand die er heel puur blank uitziet, wat wil zeggen dat de eventuele zwarte genen die in haar aanwezig zijn gereduceerd moeten zijn tot heel erg recessief. Wanneer ze dan zwanger wordt van een andere blanke is het echt onmogelijk dat die recessieve genen tot uiting komen in het kind. Zelfs als die kkk baas ook nog iets zwarts in zich had is het onmogelijk dat de baby ineens echt 'zwart' is, hoogstens zal hij wat meer melanine in zich hebben en mss minder rood verbranden in de zon. Dominante genen komen altijd meer tot uiting als recessieve genen dwz een blanke + een blanke geeft nooit een zwarte baby en een zwarte + een zwarte geeft nooit een blanke baby.

Heb dit verhaal wel meer gehoord in verschillende versies, is een absoluut onzin verhaal.
ik ga eens goed zoeken waar het vandaan kwam dit verhaal. maar echt paar jaar geleden. en het kan in theorie. dus weet ik veel. zal nog eens zoeken man. kweet klinkt echt als bull.darom dat ik het nooit vergat:thup:

tom l
01-07-2009, 01:07
ik ga eens goed zoeken waar het vandaan kwam dit verhaal. maar echt paar jaar geleden. en het kan in theorie. dus weet ik veel. zal nog eens zoeken man. kweet klinkt echt als bull.darom dat ik het nooit vergat:thup:

Het kan juist NIET in theorie... Daarom dat het bull is. Het voorbeeld dat jij hier stelt gaat in tegen heel de theorie van Mendel die de basis voor genetica gelegd heeft. Dus nee, het kan niet in theorie.

Pitbull.
01-07-2009, 02:41
hahaha keihard!! oja, uhhh.. schat.. ik moet je iets vertellen... whahaha

kmr
01-07-2009, 03:21
Mannen gaan ook zo vaak vreemd, maar als een vrouw vreemd gaat, dan is ze gelijk een hoer en uitgewoond en nog veel meer.

Gelijke rechten, ok, maar op seksgebied zijn vrouwen nog steeds seksspeeltjes voor de mannen.

Christophe
01-07-2009, 03:42
Ik moest gelijk denken aan:

Me, myself and Irene:
http://images.blu-ray.com/reviews/303_1.jpg

Nip Tuck:
http://www.blogcdn.com/www.tvsquad.com/media/2009/03/niptuck_wedding_201.jpg

Het is lollig, maar niet heus! Mijn dochter is nu bijna 1 maand, en haar geboorte was zonder competitie de meest emotionele gebeurtenis in mijn leven. Ik moet er niet aan denken hoe het moet voelen als je zo iets overkomt. Arme kerel!!!

Christophe
01-07-2009, 03:54
Mannen gaan ook zo vaak vreemd, maar als een vrouw vreemd gaat, dan is ze gelijk een hoer en uitgewoond en nog veel meer.

Gelijke rechten, ok, maar op seksgebied zijn vrouwen nog steeds seksspeeltjes voor de mannen.

Gelijke rechten gaat maar deels op. Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal niet hetzelfde: niet fysiek en niet mentaal. Andere dingen bewegen hen, ze hebben andere instincten, verantwoordelijkheden, reacties. Dus in deze situatie is het emotioneel ook niet hetzelfde als wanneer de man was vreemdgegaan en een andere vrouw zwanger had gemaakt.

Ik heb in mijn studententijd van een vriend van me (een toenmalig student geneeskunde) gehoord dat in elk ontwikkeld land bij minstens (?!?) 24% van de kinderen die geboren worden de biologische vader niet de officiële partner van de moeder is. Naarmate de ontwikkeling daalt, stijgt dit nummer gevoelig, tot een verbijsterende 45% in Afrika (en in sommige delen zelfs gevoelig meer) toe. Daar hebben ze trouwens het gezegde "Mommy's baby, daddy's maybe"! :eek:

knilles
01-07-2009, 08:23
1 op 10 kinderen in NL is niet van de man, die denkt dat die de vader is en samenwoont met de moeder.

Dit percentage blijft al enkele jaren hetzelfde en was gisteren ook weer in de media...

Daarom waren veel (jonge) moeders ook niet blij met de huis-tuin-en keuken DNA test, die sinds circa 2006 op de markt is ;)

In dit geval was het dus overduidelijk, maar wat als het kind gewoon blank was geweest en op de moeder had geleken?

chief108
01-07-2009, 08:24
daarom geeft de vrouw ook de Joodse bloedlijn door en niet de vader...

nick
01-07-2009, 08:43
http://www.thrillist.com/pics/black_baby_white_parents.jpg

Jochem
01-07-2009, 10:22
Lol jah, was gisteren ook bij 3fm " is nooit grappig"

" sinterklaasje kom maar binnen met je knecht" is nooit grappig
" een donker verleden hebben" is nooit grappig

etc

Slome
01-07-2009, 10:41
http://www.youtube.com/watch?v=qTcqvsYwMag

nick
01-07-2009, 11:11
http://nitinrohidas.files.wordpress.com/2008/02/white-women-black-kid.jpg

sikkwitttet
01-07-2009, 11:14
vet nummer toen.

Tsuki
01-07-2009, 11:19
arme gozer ......... die is helemaal stuk man.

Johan H
01-07-2009, 11:30
haha 4 weken dan moet mijn vriendin ook bevallen....

't Zal mij benieuwen

mama
01-07-2009, 11:30
gelukkig dat een man nooit vreemdgaat...........
hoe stuk denk je dat een vrouw dan is.
Beetje zielige topic dit
Wil niet zeggen dat dit stom is hoor.

chief108
01-07-2009, 11:41
haha 4 weken dan moet mijn vriendin ook bevallen....

't Zal mij benieuwen
kunnen we er vCash op zetten??? :rolleyes:

Tsuki
01-07-2009, 11:45
gelukkig dat een man nooit vreemdgaat...........
hoe stuk denk je dat een vrouw dan is.
Beetje zielige topic dit
Wil niet zeggen dat dit stom is hoor.

dat was niet de discussie ........... dit is gewoon momenttechnisch genomen niet zo sterk gekoezen ;-)

mama
01-07-2009, 11:53
nee maar dat is het nooit
vind het alleen een beetje zielig hoe jullie reageren

sikkwitttet
01-07-2009, 13:11
hoe zo dat dan???
kijk vent die vreemd gaat is tuurlijk kut.deuh.niks afdoende.
maar als gelukkig getrouwde gast(ga er ff bij uit dat zo is), als aan staande happy papa.iedereen weet het van je.jij bent zo trots als een pauw.en je hebt al die maanden die buik gezien, en je kan niet wachten tot dat kind van je er eindelijk is.
en dan...en dan...
OOHHH baby is black, karin
hehe californication blijft sterk
http://www.youtube.com/watch?v=a1gxWsH5mf8

Abacaxi
01-07-2009, 13:33
Mama heeft wel een punt.

De timing was slecht, maar wat kan iemand in zo'n situatie doen? Zwanger, je weet dat het van een slippertje kan zijn, maar net zo goed van je man. Als je het gelijk vertelt ga je waarschijnlijk een zeer gestressde zwangerschap tegemoet, en dat is ook nog eens niet goed voor de baby. En voor hetzelfde geld is de minnaar niet de vader, en maak je de situatie onnodig moeilijk door het te vertellen... Blijft natuurlijk staan dat vreemdgaan niet cool is. Maar ik vind niet dat een vrouw die vreemd gaat een grotere kuthoer is dan een man, puur en alleen omdat ze er zwanger van kan worden.

Ben ik even blij dat in mijn relatie vreemd gaan per definitie niet kan...

sikkwitttet
01-07-2009, 13:41
Mama heeft wel een punt.

De timing was slecht, maar wat kan iemand in zo'n situatie doen? Zwanger, je weet dat het van een slippertje kan zijn, maar net zo goed van je man. Als je het gelijk vertelt ga je waarschijnlijk een zeer gestressde zwangerschap tegemoet, en dat is ook nog eens niet goed voor de baby. En voor hetzelfde geld is de minnaar niet de vader, en maak je de situatie onnodig moeilijk door het te vertellen... Blijft natuurlijk staan dat vreemdgaan niet cool is. Maar ik vind niet dat een vrouw die vreemd gaat een grotere kuthoer is dan een man, puur en alleen omdat ze er zwanger van kan worden.

Ben ik even blij dat in mijn relatie vreemd gaan per definitie niet kan...


omdat wat......
gokje.die invisible friend altijd doet wat jij opdraagt?
best vet als je weet dat het nooit kapot kan gaan.leg uit hoe je dat flikt:eek:

Abacaxi
01-07-2009, 13:56
omdat wat......
gokje.die invisible friend altijd doet wat jij opdraagt?
best vet als je weet dat het nooit kapot kan gaan.leg uit hoe je dat flikt:eek:


Neu... Dan had ze er wel voor gezorgd dat ze niet zwanger was geraakt...

Nou gewoon, niet afspreken dat je geen sex met andere mensen mag hebben. Dat maakt vreemdgaan erg lastig. :) Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet uit kan gaan...

dimitri
01-07-2009, 14:21
Mja...... Heb je hier een bron van? Want dit is echt de grootste bullshit ooit als je het mij vraagt.

Zelfs al zat er ooit een neger in de familie zal die kkk baas nog altijd enkel trouwen met iemand die er heel puur blank uitziet, wat wil zeggen dat de eventuele zwarte genen die in haar aanwezig zijn gereduceerd moeten zijn tot heel erg recessief. Wanneer ze dan zwanger wordt van een andere blanke is het echt onmogelijk dat die recessieve genen tot uiting komen in het kind. Zelfs als die kkk baas ook nog iets zwarts in zich had is het onmogelijk dat de baby ineens echt 'zwart' is, hoogstens zal hij wat meer melanine in zich hebben en mss minder rood verbranden in de zon. Dominante genen komen altijd meer tot uiting als recessieve genen dwz een blanke + een blanke geeft nooit een zwarte baby en een zwarte + een zwarte geeft nooit een blanke baby.

Heb dit verhaal wel meer gehoord in verschillende versies, is een absoluut onzin verhaal.

Toch tenminste één iemand die tijdens biologie opgelet heeft.

chief108
01-07-2009, 14:33
Nou gewoon, niet afspreken dat je geen sex met andere mensen mag hebben. Dat maakt vreemdgaan erg lastig.
hoewel ik nog steeds van mening ben dat je vriendje een lucky bastard is, denk ik wel dat hij ook akkoord gegaan zou zijn als de deal was dat jij wel en hij niet met anderen naar bed zou mogen gaan ;)

Tsuki
01-07-2009, 14:40
nee maar dat is het nooit
vind het alleen een beetje zielig hoe jullie reageren

euh jullie ........ het is geen wij tegen jullie he ;-)

sikkwitttet
01-07-2009, 14:45
euh jullie ........ het is geen wij tegen jullie he ;-)
feminisme 3.0 of wa zit het nu?

Abacaxi
01-07-2009, 15:15
hoewel ik nog steeds van mening ben dat je vriendje een lucky bastard is, denk ik wel dat hij ook akkoord gegaan zou zijn als de deal was dat jij wel en hij niet met anderen naar bed zou mogen gaan ;)

Hahaha... Nee die 'anderen' zullen bij mij nooit vrouwen zijn. Zo lucky is Niels dus nou ook weer niet. Wat typisch mannelijke eigenschappen betreft mag ie blij zijn dat ik gister onze bokszak heb opgehangen (en nu maar hopen dat ie blijft hangen), maar daar houdt het dan wel een beetje op...

dimitri
01-07-2009, 16:35
Ben ik even blij dat in mijn relatie vreemd gaan per definitie niet kan...

Vreemd gaan en je door iemand anders gaan laten bezwangeren zijn twee heel verschillende dingen.

Als je toch met een ander gaat neuken pak dan op z'n minst een condoom.

Fr3ddy
01-07-2009, 16:38
Waarschijnlijk weet ze niet eens meer van welke negroide man het kindje precies is :D

Kim
01-07-2009, 20:38
Als die vrouw slim was had ze een DNA test tijdens de zwangerschap laten doen...mja je bent toch al niet zo slim als je vreemdgaat met een neger en dan de uitkomst afwacht!

Maarre.... wat een taalgebruik zeg van sommige heren!! Ben ik niet gewend van jullie

chief108
01-07-2009, 20:46
het was iig deze keer geen baby met rood haar en rooie neus...

maar hoorde op de radio dat die negerpapa ook nog eens haar baas was?

mag ze uitkijken dat de belastingdienst er niet achterkomt dat ze zich zwart heeft laten uitbetalen....

Christophe
01-07-2009, 21:49
Vreemd gaan en je door iemand anders gaan laten bezwangeren zijn twee heel verschillende dingen.

Als je toch met een ander gaat neuken pak dan op z'n minst een condoom.

x 2

In dit geval was het een baby, maar ze had haar man een heel ander "cadeautje" van haar zwarte minnaar kunnen doorgeven! :thown:

chief108
02-07-2009, 08:09
Denk je dat er kerels zijn die het goed vinden dat hun vriendin alles mag terwijl ze zelf niks mogen?
als je NielsN hebt gezien...
en wat dus zijn vriendinnetje is...

ja, dan denk ik dat hij daar ook wel mee ingestemd zou hebben ja :p

Abacaxi
02-07-2009, 11:26
als je NielsN hebt gezien...
en wat dus zijn vriendinnetje is...

ja, dan denk ik dat hij daar ook wel mee ingestemd zou hebben ja :p

:blush: word er verlegen van... Gelukkig (voor Niels) ben ik zelf ook niet echt een jaloers type en hou ik er niet van mensen te zeggen wat ze wel en niet mogen doen...

Ik snap dat het heel erg is om geen vader te worden terwijl je er naar toegeleefd hebt, en waarschijnlijk had ze meer haar best moeten doen om niet zwanger te worden. Maar toch... shit happens... Hoe vaak zal het wel niet gebeurd zijn dat de man vreemd is gegaan in, laten we zeggen, de 7e maand, en zo het prille gezinsgeluk verstoord heeft... Ik wil niks goedpraten, alleen aangeven dat jullie mannen wat dit betreft maar mooi mazzel hebben dat jullie niet zwanger kunnen worden. Ik word gewoon een beetje moe van dat hele 'mannen zijn nu eenmaal zo en vrouwen moeten beter weten/beter zijn' geneuzel. Allerlei mensen creeren allerlei fucked up situaties door vreemd te gaan, en dat zouden ze allemaal beter niet kunnen doen.

dimitri
02-07-2009, 16:45
gelukkig dat een man nooit vreemdgaat...........
hoe stuk denk je dat een vrouw dan is.
Beetje zielige topic dit
Wil niet zeggen dat dit stom is hoor.

Hmm je kan het eerlijk of oneerlijk vinden, maar in tegenstelling to mannen kunnen vrouwen zwanger worden. Dus vreemdgaan zonder condoom of the pil is not net iets risicovoller (en dus dommer) als je een vrouw bent.

Tsuki
02-07-2009, 16:52
Hmm je kan het eerlijk of oneerlijk vinden, maar in tegenstelling to mannen kunnen vrouwen zwanger worden. Dus vreemdgaan zonder condoom of the pil is not net iets risicovoller (en dus dommer) als je een vrouw bent.

ik denk dat deze post nog iets dommer is .................


edit : VEEL dommer

A.F.
02-07-2009, 17:45
als je NielsN hebt gezien...
en wat dus zijn vriendinnetje is...

ja, dan denk ik dat hij daar ook wel mee ingestemd zou hebben ja :p

ben ik de enigste die niet weet hoe de vriendin van die kwal eruit ziet?

Abacaxi
02-07-2009, 22:31
ben ik de enigste die niet weet hoe de vriendin van die kwal eruit ziet?

Nee hoor... niemand weet hoe ik er uit zie... eigenlijk besta ik niet... ik ben slechts Niels' imaginary girlfriend that somehow got stuck in Chief's imagination... :p

Desalniettemin: Kwal!? :twak:

chief108
02-07-2009, 22:40
ik ben slechts Niels' imaginary girlfriend that somehow got stuck in Chief's imagination...
yup...
hij heeft je uitgeleend :p

kmr
02-07-2009, 22:43
Ik word gewoon een beetje moe van dat hele 'mannen zijn nu eenmaal zo en vrouwen moeten beter weten/beter zijn' geneuzel. .


Ja, en mannen hoeven niet te beffen, maar vrouwen 'moeten' pijpen ...:twak:

A.F.
02-07-2009, 23:44
Nee hoor... niemand weet hoe ik er uit zie... eigenlijk besta ik niet... ik ben slechts Niels' imaginary girlfriend that somehow got stuck in Chief's imagination... :p

Desalniettemin: Kwal!? :twak:

grappie

sikkwitttet
03-07-2009, 00:14
niet hoeven beffen???
een guy die dat niet lekker vind is een FAGGGGGGG!!!!!
of hele smerige vriendin.
kijk baffen ander verhaal.maar is toch handig,ff proeven of ze niet buiten de deur eet

PigDog
03-07-2009, 00:23
kijk baffen ander verhaal.maar is toch handig,ff proeven of ze niet buiten de deur eet

Doet me denken aan two girls, one cone....
Maar ik hoop voor jou dat er tijdens de proeverij nooit een oestertje naar binnen glipt......

PigDog
03-07-2009, 00:34
:blush: word er verlegen van... Gelukkig (voor Niels) ben ik zelf ook niet echt een jaloers type en hou ik er niet van mensen te zeggen wat ze wel en niet mogen doen...

Ik snap dat het heel erg is om geen vader te worden terwijl je er naar toegeleefd hebt, en waarschijnlijk had ze meer haar best moeten doen om niet zwanger te worden. Maar toch... shit happens... Hoe vaak zal het wel niet gebeurd zijn dat de man vreemd is gegaan in, laten we zeggen, de 7e maand, en zo het prille gezinsgeluk verstoord heeft... Ik wil niks goedpraten, alleen aangeven dat jullie mannen wat dit betreft maar mooi mazzel hebben dat jullie niet zwanger kunnen worden. Ik word gewoon een beetje moe van dat hele 'mannen zijn nu eenmaal zo en vrouwen moeten beter weten/beter zijn' geneuzel. Allerlei mensen creeren allerlei fucked up situaties door vreemd te gaan, en dat zouden ze allemaal beter niet kunnen doen.

De natuur heeft dit mooi geregeld. Zo zullen homo's maar een paar keer in hun leven een vrouw beminnen (een homo is nooit 100% homo, pas door schade en schande zal hij erachter komen dat hij toch meer van mannen houdt) maar doen ze dat, zijn ze drie keer zo vruchtbaar als een straight guy.
Zo kan hij toch nog een gooi doen naar het oerinstinct in ons allen: zorgen voor nageslacht...
Of als een vrouw meerdere mannen bemint (bijvoorbeeld haar eigen, rijke vent en de poolboy) zal haar lichaam het sperma van de ene afwijzen en van de andere toelaten. Een vrouw is geprogrammeerd om het succesvolste nageslacht te selecteren. Dat kan spierkracht zijn, of succes in zaken... Lees hier meer over in het boek "de spermaoorlog".
In België is tijdens recent onderzoek geschat dat 25% van de kinderen niet door de wettelijke vader is gemaakt. Dat is nogal wat.
Nu DNA testen makkelijker voorhanden zijn, zullen deze cijfers nog wel bijgesteld worden, en misschien niet eens naar onderen....
Ik zeg: prettige zomervakantie!

NielsN
03-07-2009, 00:49
Leuk topic. :)

PigDog
03-07-2009, 00:50
Leuk topic. :)

Als ik je vriendin haar standpunten lees over vreemdgaan, zou ik het ook leuk vinden....

sikkwitttet
03-07-2009, 12:55
pig dog voor vreemd gaan proffesseur

Jessica
03-07-2009, 13:41
Ik word gewoon een beetje moe van dat hele 'mannen zijn nu eenmaal zo en vrouwen moeten beter weten/beter zijn' geneuzel.

Ben 't met je eens, alleen is 't wel zo dat de gemiddelde man echt niet zoveel verstand heeft en daarom geen verantwoording voor dingen kán nemen ;)

Wheelie
03-07-2009, 14:47
niet hoeven beffen???
een guy die dat niet lekker vind is een FAGGGGGGG!!!!!
of hele smerige vriendin.
kijk baffen ander verhaal.maar is toch handig,ff proeven of ze niet buiten de deur eet

Jij baft niet ??? :eek:

Ze zeggen weleens:
Mannen die vreemd gaan zijn stoer
Vrouwen die vreemd gaan zijn een ....

De man van 14K
03-07-2009, 15:20
vreemdgaan is lame.
Tenzij je geil ben, dan moet je er niet over nadenken.
Eigenlijk is schuldgevoel het meest kloterige, als je dat nou gewoon afschaft is er niets aan de hand.

chief108
03-07-2009, 16:46
da's precies wat abacaxi zei dus...

sikkwitttet
03-07-2009, 18:30
Jij baft niet ??? :eek:

Ze zeggen weleens:
Mannen die vreemd gaan zijn stoer
Vrouwen die vreemd gaan zijn een ....
ik zei niet dat ik dat niet deed.
oke ik doe het niet.
BAAHHH








ik rim:whistling:

Judas
03-07-2009, 18:57
Eigenlijk is schuldgevoel het meest kloterige, als je dat nou gewoon afschaft is er niets aan de hand.

Al Pacino geeft je de oplossing:

http://www.youtube.com/watch?v=KMdKV9_mAxc

Donjopie
06-07-2009, 14:39
Nee, je bent niet de enige.

ik dus ook niet :blush:




en ik stel me altijd ff voor............ ( jajaja hij is flauw ;) )

dimitri
07-07-2009, 15:52
Ik snap de discussie niet, het is gewoon een gevolg van evolutie.

Mannen zijn geprogrammeerd om hun genen te verspreiden, ze zullen er alles aan doen om hun lul in zoveel mogelijk vrouwen te hangen. Meer kinderen bij meer vrouwen = grotere kans om nageslacht voort te brengen.

Vrouwen zijn geprogrammeerd om de (vele) kindjes opvoeden, en dat gaat beter als ze één man in de buurt kunnen houden (voor bescherming, om het deksetje van een potje mayo te krijgen, nieuwe band op de fiets te leggen, geld binnen te brengen, ... etc). Dat geeft vrouwen een grotere kans om nageslacht voort te brengen.

Simpel toch.