PDA

View Full Version : Inentingen tegen Mexicaanse griep - voor de geinteresseerden



Iwan
16-07-2009, 09:51
Een club van machtige en zéér vermogende lieden hebben besloten dat de wereldpopulatie dient te worden verminderd, teruggebracht. Wat hen beweegt is een ander verhaal. Laten we het voorlopig houden op een bizarre combinatie van macht, het houden van ‘overzicht’ en het ‘redden van de wereld’. Hun wereld, of beter hun ‘wereldbeeld’. Hun beweegredenen zijn belangrijk, maar we verduidelijken nu even de zichtbare kant. Want de zichtbare kant van hun handelen is veelal erg zichtbaar. Dat klinkt op zijn Cruijff’s, maar dat is wel de essentie. Voor mensen die wakker zijn , zijn de bewijzen voor dit fenomeen overal te vinden. (Ook hier op WantToKnow hebben wij al vele stukken geplaatst over de Bilderberggroep en de Illuminatie.)

Hun machtige tentakels reiken zo ver, dat zij DOORSLAGGEVENDE invloed hebben in allerlei wereldwijde organisaties, op het hoogste niveau. Onderschat niet hun triljoenen vermogens. Want daar praten we over. Zij zijn in staat (o.a. de bankiers die de dollar in handen hebben, want zij geven de dollar uit..) om de wereld te doen schudden op haar financiële grondvesten. En dát is ook wat ze gedaan hebben de afgelopen maanden. De aanloop tot het eindspel.

Hun plan voor de a.s. genocide (volgens Jane Bürgermeister en vele, vele anderen. (o.a. David Icke en Marcel Messing)) bestaat eruit dat grote populaties van de wereldbevolking, d.m.v. een verontreinigd vaccin worden utigeroeid. Tja en hier haken veel mensen af. Zoiets kan niet, zoiets is écht onmogelijk.. Is dat zo? Waarom is het dan onmogelijk als je de voorbereidingen en puzzelstukjes van dit verhaal overal om je heen op hun plek ziet vallen..?

Zeer waarschijnlijk zal het vaccin tegen de Mexicaanse griep, waarvan inmiddels bewezen is dat het lang niet zo heftig is als ‘autoriteiten’ het doen en deden voorstellen,verontreinigd zijn met nét een andere stam van het griepvirus dan het vaccin dient te voorkomen. Maar dan wel een heel veel heftiger stam.. Heel bizar is dat de firma die het vaccin ‘per ongeluk’ heeft verontreinigd, ook het ‘goede’ vaccin mag leveren.. Kortom, zaai verwarring en desinformatie en niemand kan meer onderscheid maken.

Verplichte vaccinatie is vervolgens een essentieel onderdeel van dit proces. En let op onze woorden: dit is vooralsnog de achilleshiel in het hele verhaal. Minister Klink blijft benadrukken dat vrije keuze om wel of niet te vaccineren in stand blijft. ONDANKS DE 34 MILJOEN VACCINS DIE DE BESTE MAN BESTELD HEEFT. Hou ajb dit onderdeel in de gaten. Wanneer gerespecteerd wordt dat je een vrije keuze hebt, dan zal het allemaal nog meevallen. Want kijk hiervoor in Nederland naar de afgelopen malaise van de HPV-vaccinatie-opkomsten. 40% waar hard geroepen werd, dat het wel 70% zou worden..!

Maar een volgende fase kan ook dan zijn: personen die weigeren mee te doen aan de ‘vaccinaties’ zullen worden geísoleerd. Dus een vrije keuze en toch slecht bezig zijn..? Als ‘verrader’ worden aangemerkt.. Slim toch? Want als jij wordt geisoleerd, dan kun je geen andere mensen aansteken en blijft de griep ‘onder controle’. Want foei, doordat jij je niet laat vaccineren, geef je ruimte aan het griepvirus om zich te heftiger te muteren, in jouw lijf. En dát wil men natuurlijk voorkomen. Want je doet de gemeenschap geen goed met niet te vaccineren, dus wordt je opgepakt. ‘In het belang van de gemeenschap’. Kortom, laat je je vaccineren, dan pas je perfect in hun straatje, en laat je je NIET vaccineren, dan hebben ze meteen de tegenstanders te pakken. En allemaal netjes via juridisch dichte procedures, bevolkingsregisters en tenaamstellingen.

Tsuki
16-07-2009, 10:11
oe creepy shit ..................

blazin.arr0w::::
16-07-2009, 10:12
hahaha

Life's too short to be this paranoid.

Karel
16-07-2009, 10:29
zou wel een omslachtige manier zijn met zulke middelen om een genocide te veroorzaken..zo moeilijk kan dat toch niet zijn..
wacht eerst de herfstperiode wel af hoe erg het wordt...

A.F.
16-07-2009, 10:57
Story by: BB ?????? ;)

Mickey
17-07-2009, 13:47
Ik vind bij dit soort verhalen de bron altijd wel interessant.. ;)

Ik denk dat de strekking van dit verhaal een brug te ver is. Ik geloof zeer zeker in een consortium van machtige bankiers die touwtjes in handen hebben. Voor de mensen die dit fenomeen nog niet kennen check Zeitgeist en Zeitgeist Addendum. Sommige dingen uit die docus zijn wat "far fetched" (zoals een resource driven economy, tikkeltje utopisch als je het mij vraagt) maar in essentie klopt e.e.a. wel aardig.

Grootste probleem dat ik bij dit doom scenario heb is dat dit inderdaad VEEL eenvoudiger kan. Waarom iedereen verplichten tot vaccins als je met het grootste gemak ziekten onder de populatie kunt loslaten middels de watervoorzieningen bijvoorbeeld.

Kan me nog iets voorstellen bij een argument dat een dergelijke distributiemethode te ongecontrolleerd is en de infrastructuur van je samenleving mogelijk beschadigd, maar dan nog klinkt dit verplicht vaccineren alsnog wat omslachtig. Anderzijds vraag ik me af of je je om zulke dingen druk maakt als je bereid bent de wereldbevolking te decimeren.

Anyway.. mocht het verplicht worden om me te vaccineren, ga ik desalniettemin weigeren. Maar dan is het meer uit een principiele overweging. Dit zijn vrijheden waar men niet aan MAG tornen.

BoysNoize
17-07-2009, 14:03
ik zeg:

Freemasons

iconian
17-07-2009, 14:08
Als ik mensen bij bosjes om me heen dood zie neervallen, zal ik me ook laten inenten.