PDA

View Full Version : Klimaat (zwendel) Aap komt uit de mouw



A.F.
16-07-2009, 14:09
Klimaat (zwendel) Aap komt uit de mouw

http://www.vrijspreker.nl/wp/wp-content/media/2009/07/aap-uit-mouw-110x111.jpgDat al het gedoe over global warming gebaseerd is op twijfelachtige wetenschap, hebt u hier al vele malen kunnen lezen.
Maar dat het een spel is dat door politici gespeeld wordt om de One World Government er door te persen, zal toch nog met een schok overkomen.
Zeker als politici als Al Gore dat erkennen.

Al Gore heeft net officieel erkend dat de nieuwe klimaatwet die het USA Congress heeft aangenomen zal helpen om “Global Government” te realiseren.
Dit werd overigens ook al toegegeven door de Franse ex-president Jacques Chirac op 20 november 2000 in een speech over Kyoto:” the First component of an authentic global governance”.
Dit is tevens een verklaring waarom Jan Peter Balkenende er zo hard achteraan loopt!
Wat er speelt in de “global carbon tax” is te vergelijken met de invoering van de euro. Ook daar werden allerlei randsmoesjes voor genoemd. Alleen als een politicus zich af en toe versprak, bleek dat de euro de hefboom moest zijn om van de Economische Gemeenschap een POLITIEKE Unie te maken. Hetgeen ze bijzonder goed gelukt is!
De Senator van Colorado, Tim Wirth, zei onlangs dat zelfs al is de theorie over de “man made global warming” fout, dan nog doen we de juiste dingen.
Ja zo lust ik er nog een paar.
Belangrijk is, voor mensen die een eerlijke en objectieve samenleving willen hebben, dat ze deze feiten weten. Om te checken of ze zelf op het juiste pad zitten, en om met volle kracht en overtuiging uit te dragen hoe de politici ons bedriegen.
Lees: (waarop veel interessante verwijzingen):

Gore: US Climate Bill Will Help Bring About “Global Governance (http://www.climatedepot.com/a/1893/Gore-US-Climate-Bill-Will-Help-Bring-About-Global-Governance)”
P.S.
Nadat dit stukje geschreven was, ontvingen we nog een interessante opmerking van Benny Peiser:
“Peter Sissons, the veteran newsreader who announced his retirement last month, has launched a withering attack on the BBC. He says: ‘I believe I am one of a tiny number of BBC interviewers who have so much as raised the possibility that there is another side to the debate on climate change. ‘The Corporation’s most famous interrogators invariably begin by accepting that “the science is settled”, when there are countless reputable scientists and climatologists producing work that says it isn’t. ‘But it is effectively BBC policy… that those views should not be heard.’ –Mail On Sunday, 12 July 2009
—————————–
Nog een artikel van Per Bylund (http://www.lewrockwell.com/bylund/bylund27.1.html)over de ware bedoelingen van de politici. Hij wijst er daarin ook npg op de behoefte van politici (en religieuze leiders) om iets te hebben om de kudde bang te maken.

dimitri
16-07-2009, 16:43
http://www.newworldorderwar.com/wp-content/uploads/2009/06/dollar_bill_showing_new_world_order.gif

tom l
16-07-2009, 18:20
Must....not....respond...

NielsN
16-07-2009, 18:29
Must....not....respond...

:lol:

Ik klikte op deze thread, terwijl ik dacht "OOOOWW... Tom, je hebt toch niet gereageerd?!"

Maar dat viel nog mee. :lol:

aliendwurf
16-07-2009, 19:12
Must....not....respond...


It's a fucking shame...

A.F.
16-07-2009, 19:35
Must....not....respond...

plz! .... respond...

thrillseekah
17-07-2009, 00:09
dit kan zo in het topic van de vn en de varkensgriep geplakt worden

NielsN
17-07-2009, 07:18
:confused:

Wat is hier gebeurd?

NielsN
17-07-2009, 07:38
Als ik het me goed herinner schreef ik zoiets, als "je snapt er niets van, he, ouwe belastingbetaler", een steekje onder water waarvan ik zeker weet dat flipper er tegen kan. Daarna heeft flipper nog gereageerd, wel grappig geloof ik. En toen?

Beetje irritant, dit.

NTT-FX
17-07-2009, 09:06
't is komkommertijd dus we komen maar met zulk soort nieuws... :sleep1:

A.F.
17-07-2009, 11:01
Als ik het me goed herinner schreef ik zoiets, als "je snapt er niets van, he, ouwe belastingbetaler", een steekje onder water waarvan ik zeker weet dat flipper er tegen kan. Daarna heeft flipper nog gereageerd, wel grappig geloof ik. En toen?

Beetje irritant, dit.

hahahha ik voelde me daar toch enigszins wel een beetje beledigd door hoor!! ;)

wie heeft dit verwijderd dan en waarom????? beeeeeetje raar...

Richelieu
17-07-2009, 11:51
hahahha ik voelde me daar toch enigszins wel een beetje beledigd door hoor!! ;)

wie heeft dit verwijderd dan en waarom????? beeeeeetje raar...

Kan niet voor de moderator spreken die het heeft verwijderd, maar in ieder geval op vakantie is. Hij zal, als hij de tijd heeft vast en zeker het e.e.a. hierover te zeggen hebben.