PDA

View Full Version : Wat is er loos in Amsterdam



Sjaak
11-08-2009, 13:21
AMSTERDAM - Een 34-jarige man is maandagavond in Amsterdam ernstig gewond geraakt nadat een onbekende schutter hem onder vuur nam. De politie houdt ernstig rekening met een mislukte poging tot afrekening in het criminele circuit, zo maakte een woordvoerder dinsdag bekend.

http://media.nu.nl/m/m1dzaeqa1l2m.jpg
Het slachtoffer werd in de Andries Vierlinghstraat in Amsterdam-West beschoten terwijl hij in zijn auto zat. Hij overleefde het incident echter en kon op eigen kracht uit het voertuig komen.
De politie vond even later op het Christoffel Plantijnpad, een paar kilometer verderop, de mogelijke vluchtauto. Die stond in brand.

http://m1.emea.2mdn.net/1372803/pixel.gif
De politiewoordvoerder kon nog niet zeggen of het slachtoffer een bekende van de politie is. Ook wilde hij niet kwijt met wat voor soort vuurwapen hij werd beschoten.

Verslagenheid bij kinderdagverblijf Amsterdam

Uitgegeven:11 augustus 2009 08:53Laatst gewijzigd:11 augustus 2009 11:43
AMSTERDAM - Werknemers en ouders zijn dinsdagochtend aangeslagen over de dood van de eigenaresse van het kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West.

http://media.nu.nl/m/m1dzfcba00pl.jpg © NU.nl/Erik Rovers

De 33-jarige vrouw werd maandagavond door een nog onbekende persoon doodgestoken op de parkeerplaats voor het verblijf, vlak nadat ze dat op slot had gedaan.
Het kinderdagverblijf aan de Doctor H. Colijnstraat is dinsdag gesloten, maar er zijn wel begeleidsters aanwezig om ouders te informeren over wat er is gebeurd. Mensen omhelzen elkaar en barsten in tranen uit.
Khadija Hafidi Bassaid las het nieuws maandagavond op internet. ''Het is dramatisch, gewoon hartverscheurend.''
Zij heeft haar zoon thuisgelaten, maar is poolshoogte komen nemen. Volgens haar was het slachtoffer een ''hele lieve vrouw''. ''Het was een moeder voor iedereen.''

Steun


Een andere moeder, die haar naam liever niet wil geven, heeft het nieuws ook al gehoord. ''Ik ben even naar binnen gestapt om te horen of het kinderdagverblijf open is en om mijn steun te betuigen aan de begeleidsters.''
De vrouw zegt ''erg geschokt'' te zijn. ''Het is de bekende begeleidster van je kinderen. Daar heb je toch dagelijks contact mee.''
Een andere moeder komt haar twee zoontjes naar het dagverblijf brengen. Zij weet nog niet wat er is gebeurd. Als ze het hoort, brengt ze een hand naar haar hart en kan ze geen woord meer uitbrengen.

Kinderen


Volgens een aantal ouders was het slachtoffer van Turkse afkomst, getrouwd en had ze zelf een aantal kinderen. Niemand heeft een idee waarom ze is neergestoken.
Moeders Schoot heeft nog een ander filiaal. Ook dat is dinsdag gesloten. Volgens een van de begeleidsters is nog onduidelijk of en wanneer de twee kinderdagverblijven weer opengaan.

Verdachte


De politie heeft nog geen verdachte aangehouden, zo liet een woordvoerder dinsdagochtend weten. Ook weet zij nog niet wie de dader is en wat zijn motief is.
De politie heeft inmiddels een aantal getuigen gehoord, maar de zegsman kon niet zeggen wat zij hebben verklaard. Het moordwapen is nog niet gevonden.

Mythildor
11-08-2009, 14:01
Gaan we weer...

NTT-FX
11-08-2009, 17:40
Wat is er loos in Amsterdam

ehh... 't is Amsterdam ? :mellow:

blazin.arr0w::::
11-08-2009, 18:28
Amsterdam is poep op de stoep en haat op de straat ;)

De dikke nudist
11-08-2009, 18:54
Amsterdam is gangsta.

A.F.
11-08-2009, 18:56
jeweet... nigga... gangstashit hier in masterdam... jeweettog... klaren die hap met ze alle nigga comptonstyle...

Gary
11-08-2009, 19:01
helemaal panja tok hier in damsco whahah die tattas denken straat is van hun dit dat alles maar ze weten niks vriend husslen elke dag voor vloes op pleintje daarso wat gaan ze komen doen hahahahaha fuck wilders jeweettoch aight im out ik ga weer droenoe worden voor de sterk ltrzzzzzzzzzzzzzzzzz

BJJrajawali
11-08-2009, 19:01
Nog even en je krijgt daar ook van die rellen zoals nu in Frankriijk

A.F.
11-08-2009, 19:29
helemaal panja tok hier in damsco whahah die tattas denken straat is van hun dit dat alles maar ze weten niks vriend husslen elke dag voor vloes op pleintje daarso wat gaan ze komen doen hahahahaha fuck wilders jeweettoch aight im out ik ga weer droenoe worden voor de sterk ltrzzzzzzzzzzzzzzzzz

Repsect Bradda

De dikke nudist
11-08-2009, 19:45
helemaal panja tok hier in damsco whahah die tattas denken straat is van hun dit dat alles maar ze weten niks vriend husslen elke dag voor vloes op pleintje daarso wat gaan ze komen doen hahahahaha fuck wilders jeweettoch aight im out ik ga weer droenoe worden voor de sterk ltrzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ah, we hebben een kenner in ons midden.

Cave
11-08-2009, 19:50
Ah, we hebben een kenner in ons midden.

Dat, of hij heeft een djonko teveel op ;)

Sjaak
11-08-2009, 19:59
Nog even en je krijgt daar ook van die rellen zoals nu in Frankriijk

Daar kan je op wachten.

Nu zijn er de laatste week 2 mensen vermoord en 1 mislukte moordaanslag en heeft de politie nu al mensen opgepakt ?????

blazin.arr0w::::
11-08-2009, 20:04
Morgen wordt aan ieders wensen voldaan, ben ik bang.

Glen
11-08-2009, 20:05
Daar kan je op wachten.

Nu zijn er de laatste week 2 mensen vermoord en 1 mislukte moordaanslag en heeft de politie nu al mensen opgepakt ?????

Ja een vent in een auto op de rijksweg, maar hij is na verhoor heengezonden. Zijn vriendin kon de wouten van zijn onschuld overtuigen!!:whistling:

chief108
11-08-2009, 20:12
't is ook altijd hetzelfde...
zo'n gangster slet gooit haar tieten en kont in de strijd en het tuig gaat vrijuit..

Mythildor
12-08-2009, 00:04
helemaal panja tok hier in damsco whahah die tattas denken straat is van hun dit dat alles maar ze weten niks vriend husslen elke dag voor vloes op pleintje daarso wat gaan ze komen doen hahahahaha fuck wilders jeweettoch aight im out ik ga weer droenoe worden voor de sterk ltrzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lexxxus... Ben jij dat? Hoe voel je je inmiddels?

A.F.
12-08-2009, 03:33
Ja een vent in een auto op de rijksweg, maar hij is na verhoor heengezonden. Zijn vriendin kon de wouten van zijn onschuld overtuigen!!:whistling:


hahhahahahha

Sjaak
12-08-2009, 12:35
AMSTERDAM - Werknemers en ouders zijn dinsdagochtend aangeslagen over de dood van de eigenaresse van het kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West.

Verdachte

De politie heeft nog geen verdachte aangehouden, zo liet een woordvoerder dinsdagochtend weten. Ook weet zij nog niet wie de dader is en wat zijn motief is.
De politie heeft inmiddels een aantal getuigen gehoord, maar de zegsman kon niet zeggen wat zij hebben verklaard. Het moordwapen is nog niet gevonden.

Spraak net iemand uit Amsterdam en die vertelde mij dat de politie wel degelijk een verdachte heeft, een familid of haar ex man en volgens hem heeft het heeft met eerwraak te maken.

Kan iemand dit verhaal bevestigen ?

Richelieu
12-08-2009, 12:39
Spraak net iemand uit Amsterdam en die vertelde mij dat de politie wel degelijk een verdachte heeft, een familid of haar ex man en volgens hem heeft het heeft met eerwraak te maken.

Kan iemand dit verhaal bevestigen ?

Als het waar zou zijn, wat wil je ermee duidelijk maken Sjaak?

Sjaak
12-08-2009, 12:45
Ik weet niet of het waar is

My point : dat een goed mens misschien moest sterven om de eer van de familie, is zo triest

redjuh
12-08-2009, 13:47
ehm... wat is er niet loos in amsterdam... korter topic

Gary
12-08-2009, 14:06
Lexxxus... Ben jij dat? Hoe voel je je inmiddels?

;)

Lee Hottie # 1 fan
12-08-2009, 19:40
Als het waar zou zijn, wat wil je ermee duidelijk maken Sjaak?

Sjaak is een beetje teleurgesteld in de mensheid na zijn pipa avontuur