PDA

View Full Version : Stelling nav Hoek van Holland : Feijnoord uit competitie zetten ja of nee?



Jarno
24-08-2009, 09:53
Aangezien de meningen hier op het forum nog al heet gebakerd waren nav de rellen met supporters van MTC van Dams in Utreg pasgeleden en de daarop volgende schorsing van die club ben ik benieuwd hoe er nu wordt gereageerd op het zoveelste voorval met supporters van de club uit zuid. Hun cv begint ondertussen gigantische vormen aan te nemen : Beverwijk, A10, Danceparade, 4 Elements, Dance Valley, etc, etc... Ik zelf ben niet voor schorsen aangezien ik niet vind dat een club aansprakelijk kan worden gehouden voor het gedrag van individuen maar ben benieuwd of jullie nu vinden dat Feijenoord net zo hard moet gestraft als MTC destijds onder het mom van gelijke monniken, gelijke kappen...

chief108
24-08-2009, 10:08
goed plan...

maar dan kunnen we beter een lijstje gaan maken met de paar clubs die wel mogen blijven

bryan
24-08-2009, 10:09
lijkt me niet. Zolang ze het niet in de buurt van het stadion doen of in het stadion kan de club er vrij weinig aan doen. Die gasten hebben waarschijnlijk allemaal al een stadion verbod, wat kan een club nog meer doen ? misschien uit protest een wedstrijd zonder publiek.. maar daar straf je alle normale supporters ook mee.. ik zeg die gasten persoonlijk keihard aanpakken.. en de straffen voor kleinere vergrijpen zoals wapenbezit, openbare geweldpleging zwaar omhoog, we hebben nu toch cellen over.. uit de maatschappij die gasten

phranq
24-08-2009, 10:22
Vind dit een appels met peren vergelijking. De rellen die uitbraken bij van Dams was op de lokatie waar het evenement plaats vond. Dit was niet eens in de buurt... Straks loopt er iemand in een Feyenoord shirt in Spanje en raakt betrokken bij een schietpartij, dan ook Feyenoord maar uit de competitie halen?

De man van 14K
24-08-2009, 10:31
x2
Bij MTC van Dams waren de heren van de sportschool er zelf bij betrokken.
Bij dit incident waren er geen voetballers van Feijenoord betrokken.
Daarbij scandeerde ze "Rotterdam Hooligans'', het zouden dan toch ook fans van Sparta kunnen zijn ;-)

TOON
24-08-2009, 10:38
feijenoord bannen idd! en dan idd ook meteen sparta en excelsior!!
en het liefst dan ook die van Ado, utreg, ajax, groningen, heerenveen, RKC, vitesse, NEC, Willem 2, NAC, Twente, Heracles....

hebben we weer een feestje in de koel dit jaar!!

bricriu
24-08-2009, 11:09
Dan kan ik als Feyenoorder ook wel met een Twente shirt naar Enschede gaan, beetje de boel afbreken en Tukker hooligans gaan roepen, hebben we gelijk de koppositie voor ons alleen.
Pffff gewoon die gassies en wannabee gangsters een nekschot geven, voegen toch niks toe aan de samenleving.

Sjaak
24-08-2009, 11:42
Slaat helemaal nergens op want een paar man lopen daar te rellen en roepen leuzen en dragen misschien een Feijenoord shirt. Feijenoord of welke club kan hier nooit voor gestraft worden want dit zijn een stelletje losgeslagen randdebielen die alleen naar voetbal en nu dus ook naar een feest om bonje te schoppen.

Als je toch wil bannen ban Ajax dan maar heeft toch geen kans deze competitie

phranq
24-08-2009, 11:43
Als je toch wil bannen ban Ajax dan maar heeft toch geen kans deze competitie


Spuit 11 is wakker. Heb je nog meer domme opmerkingen in een serieuse discussie Sjaak?

NTT-FX
24-08-2009, 11:56
olie ... vuur ....

Waarom staat dit draadje trouwens hier en niet in het voetbalforum ?

phranq
24-08-2009, 12:03
Omdat de rellen niets met voetbal te maken hadden.

Rougemonkey
24-08-2009, 12:05
Wat een bullshit. Dit zijn gewoon een stel mongolen die toevallig in Rotterdam wonen en daarom Feyenoord als excuus gebruiken om te relllen. Tuurlijk zullen er hooligans van Feyenoord bij zitten, maar hoe kan je Feyenoord hier verantwoordelijk voor stellen? Dit incident heeft niets met voetbal te maken.

Leg eens uit waarom jij vindt dat Feyenoord hiervoor gestraft moet worden?

Jochem
24-08-2009, 13:22
voetbalsupporters zijn nou eenmaal mongolen. Je moet wel heeeel achterlijk zijn om DAT spelletje leuk te vinden.

sikkwitttet
24-08-2009, 14:52
niet met je eens. althans ik ben er nog niet achter dat ik achterlijk ben:P
maar dat die gasten aangepakt moeten worden JAAAAAHHHH

Jarno
24-08-2009, 14:58
Wat een bullshit. Dit zijn gewoon een stel mongolen die toevallig in Rotterdam wonen en daarom Feyenoord als excuus gebruiken om te relllen. Tuurlijk zullen er hooligans van Feyenoord bij zitten, maar hoe kan je Feyenoord hier verantwoordelijk voor stellen? Dit incident heeft niets met voetbal te maken.

Leg eens uit waarom jij vindt dat Feyenoord hiervoor gestraft moet worden?

Lees mijn stuk nog is goed aub. Ik wil de meningen hier peilen en ben zelf tegen schorsen. De reacties die nu zijn gegeven zijn percies zoals ik al vermoede.

Justinian
24-08-2009, 15:10
Ik zie niet in waarom je Feijenoord hiervoor zou moeten straffen. Het zijn de supporters, als je daar al van kunt spreken en voor zover ze echt tot de Feijenoord groep behoren, die 'los' zijn gegaan. Het zijn een stel debielen, zoveel is duidelijk, maar geen reden om Feijenoord te straffen. Als je als voetbalclub/bond als zou willen straffen dan moet je die supporters straffen - en (in)direct tref je daarmee ook Feijenoord en de voetballers - door ze lekker zonder publiek te laten voetballen. Maar ja, stel eerst maar eens met 100% zekerheid vast dat het Feijenoordsupporters zijn; iedereen kan wel roepen Rotterdam Hooligan...

chief108
24-08-2009, 15:17
voetbalsupporters zijn nou eenmaal mongolen. Je moet wel heeeel achterlijk zijn om DAT spelletje leuk te vinden.
QFT

Khanom Thom
24-08-2009, 16:18
ben toch liever een Mixfight hooligan, en dan zit ik het liefste in het D-vak*

* D-vak = the Dungeon vak!

Sjaak
24-08-2009, 23:58
Omdat de rellen niets met voetbal te maken hadden.

Daar heb je slimpie :D voetbal is synoniem voor rellen;)

aliendwurf
25-08-2009, 00:24
http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.seizure.gif

Marco (scheids)
25-08-2009, 06:59
Straks loopt er iemand in een Feyenoord shirt in Spanje en raakt betrokken bij een schietpartij, dan ook Feyenoord maar uit de competitie halen?

Ja !! :cool2:

phranq
25-08-2009, 07:59
Daar heb je slimpie :D voetbal is synoniem voor rellen;)


Dus iedere rel in het land is gerelateerd aan voetbal? :twak:

Sjaak
25-08-2009, 09:54
Dus iedere rel in het land is gerelateerd aan voetbal? :twak:

Correct, je weet toch ook dat vrouwen geen auto kunnen rijden en dat blondjes dom zijn ;)

phranq
25-08-2009, 10:02
Correct, je weet toch ook dat vrouwen geen auto kunnen rijden en dat blondjes dom zijn ;)

Sjaak, je hebt me overtuigd.

Sjaak
25-08-2009, 10:06
Sjaak, je hebt me overtuigd.

Zie je wel :D;)

blazin.arr0w::::
26-08-2009, 01:40
Als je toch wil bannen ban Ajax dan maar heeft toch geen kans deze competitie

Typische feijenoord reactie. Al jaren blind voor feiten als bijna net zo vaak verloren in eigen kuip van Ajax dan gewonnen, al jaren nog slechter dan Ajax (en dat is slecht, kan ik je vertellen), uit je bol bij een gelijkspel etc. Maar er wordt een keer gewonnen of een keer boven Ajax gestaan en de DVDs worden alweer besteld. Pffffffffff

Anyways, duidelijk niet bannen dus. Hier kan een club helemaal niks aan doen, behalve ophouden te bestaan.

aliendwurf
26-08-2009, 02:45
Typische feijenoord reactie. Al jaren blind voor feiten als bijna net zo vaak verloren in eigen kuip van Ajax dan gewonnen, al jaren nog slechter dan Ajax (en dat is slecht, kan ik je vertellen), uit je bol bij een gelijkspel etc. Maar er wordt een keer gewonnen of een keer boven Ajax gestaan en de DVDs worden alweer besteld. Pffffffffff

Anyways, duidelijk niet bannen dus. Hier kan een club helemaal niks aan doen, behalve ophouden te bestaan.


Ghehe, zo is dat. Laat je maar even lekker gaan. ;)

Glen
26-08-2009, 07:31
Reps voor Jarno, lezen is moeilijk!

Rougemonkey
26-08-2009, 14:35
Lees mijn stuk nog is goed aub. Ik wil de meningen hier peilen en ben zelf tegen schorsen. De reacties die nu zijn gegeven zijn percies zoals ik al vermoede.

Waarom zou je de meningen hierover willen peilen als er geen argumenten vóór de stelling zijn te bedenken.

Misschien moet je ook een stelling maken of Ajax uit de competitie gezet moet worden als een student wildplast in Amsterdam-centrum.

Ik vind dit soort discussies nogal pijnlijk voor de nabestaanden van die overleden jongen. Hun kind overlijdt en vervolgens gaat men discussiëren over Feyenoord wel of niet straffen. Alsof dat gerechtigheid zou geven.

Rougemonkey
26-08-2009, 14:43
Ik zie niet in waarom je Feijenoord hiervoor zou moeten straffen. Het zijn de supporters, als je daar al van kunt spreken en voor zover ze echt tot de Feijenoord groep behoren, die 'los' zijn gegaan. Het zijn een stel debielen, zoveel is duidelijk, maar geen reden om Feijenoord te straffen. Als je als voetbalclub/bond als zou willen straffen dan moet je die supporters straffen - en (in)direct tref je daarmee ook Feijenoord en de voetballers - door ze lekker zonder publiek te laten voetballen. Maar ja, stel eerst maar eens met 100% zekerheid vast dat het Feijenoordsupporters zijn; iedereen kan wel roepen Rotterdam Hooligan...

Precies.

De man van 14K
26-08-2009, 14:51
x2
Bij MTC van Dams waren de heren van de sportschool er zelf bij betrokken.
Bij dit incident waren er geen voetballers van Feijenoord betrokken.
Daarbij scandeerde ze "Rotterdam Hooligans'', het zouden dan toch ook fans van Sparta kunnen zijn ;-)

bricriu
27-08-2009, 06:13
Typische feijenoord reactie. Al jaren blind voor feiten als bijna net zo vaak verloren in eigen kuip van Ajax dan gewonnen, al jaren nog slechter dan Ajax (en dat is slecht, kan ik je vertellen), uit je bol bij een gelijkspel etc. Maar er wordt een keer gewonnen of een keer boven Ajax gestaan en de DVDs worden alweer besteld. Pffffffffff

Anyways, duidelijk niet bannen dus. Hier kan een club helemaal niks aan doen, behalve ophouden te bestaan.



Haha klopt, ik heb de eerste dvd van het seizoen alweer besteld, met txt pagina 819 natuurlijk als ingelijste kroonjuweel:thup::thup::thup:

Glen
27-08-2009, 07:54
@Rougemonkey....
Waar heb ik neg reps voor gekregen ??

De man van 14K
27-08-2009, 09:24
omdat je een ontzettend vervelend kaal mannetje bent?

Glen
27-08-2009, 10:10
omdat je een ontzettend vervelend kaal mannetje bent?
Dat zou ik inderdaad wel begrijpen :thup:.

Karel
27-08-2009, 13:51
de competitie uit Feijnoord zetten ?

phranq
27-08-2009, 14:56
omdat je een ontzettend vervelend kaal mannetje bent?

reps

Glen
27-08-2009, 15:26
reps
Ok dan Phranq en NielsN, dank voor de 'compensatie'
Roze Aap eat your heart out.